Nee joh, eerst nog zomer met zwembadgenot.quote:
Je moet toch langetermijn doelstellingen hebben?quote:Op zondag 28 april 2019 01:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is zoals het nu gaat gewoon niet meer haalbaar![]()
De beker is volgend seizoen gewoon het hoogst haalbare denk ik
Jij gaat niet voor het zwemmen zelf, dat weet iedereen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, eerst nog zomer met zwembadgenot.
[..]
Je moet toch langetermijn doelstellingen hebben?
Het gaat bij jullie ook vast niet lukken met het huidige beleid, maar dat vind ik ook altijd zo raar aan Feyenoord. Het begint al bij laag mikken.
Bekerfinales gehaald, in Europa deed hij het prima en knikkerde hij Zenit er nog bijna uit. En had de club weer opgebouwd vanaf financiële problemen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En Stam uitstekend bij Reading.
Geen garantie dus. En ten Hag was 1x 4de geworden ofzo?
Waarvoor zou ik anders gaan?quote:Op zondag 28 april 2019 01:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat niet voor het zwemmen zelf, dat weet iedereen.
Hou jezelf niet zo voor de gek.quote:Op zondag 28 april 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik anders gaan?
Mezelf martelen door naar meisjes in bikini te kijken waar je niks mee kan doen? Kom nou toch.
nee dezequote:
Ik ken ze niet, helaas.quote:Op zondag 28 april 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je moet toch langetermijn doelstellingen hebben?
Het gaat bij jullie ook vast niet lukken met het huidige beleid, maar dat vind ik ook altijd zo raar aan Feyenoord. Het begint al bij laag mikken.
Europa was prima idd, verder niet heel erg op U gelet. Ja ben benieuwd. Kan alle kanten op. Gio heeft ook een wonderseizoen gehad natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bekerfinales gehaald, in Europa deed hij het prima en knikkerde hij Zenit er nog bijna uit. En had de club weer opgebouwd vanaf financiële problemen.
Stam was het tweede seizoen al heel slecht bij Reading, wilden ze hem al weg hebben. En bij PEC doet hij het ook niet bijzonder nu (en bij Jong Ajax was hij echt droevig, geweldig materiaal en dan zaadvoetbal spelen).
Dat is inmiddels een satelliet gewordenquote:Op zondag 28 april 2019 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De bal na de pingel op het EK 2000 van Stam is nog steeds niet terug.
quote:Op zondag 28 april 2019 01:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels een satelliet geworden
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 28 april 2019 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou jezelf niet zo voor de gek.
Geld is een hoop, maar niet alles. En het belangrijkste is dat je geld kan maken, zeker in deze tijd met veel kapitaalkrachtige clubs waar er maar een beperkt aantal topspelers zijn. Die geven dus ook vaak al veel uit aan andere grote talenten, dus daar moeten de clubs in de Eredivisie wel van profiteren. Zelfs AZ lukt het om hun spelers voor prima bedragen te verkopen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, helaas.
Geld is alles JR, dat weet jij ook, en als Feyenoord dat alleen maar aan matige eredivisiespelers uitgeeft en geen normale scouting heeft houdt het al gauw op en loop je achter de feiten aan
die pingel van vlaar zat gewoon he.quote:Op zondag 28 april 2019 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zal niet veel verschillen van elkaar denk ik, heb bij Stam ook niet het idee dat hij tactisch echt een idee heeft hoe hij wil voetballen. Maar er komt iemand binnen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 28 april 2019 01:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Europa was prima idd, verder niet heel erg op U gelet. Ja ben benieuwd. Kan alle kanten op. Gio heeft ook een wonderseizoen gehad natuurlijk
Juist, en die is er dus totaal nietquote:Op zondag 28 april 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het begint met goed beleid en een visie,
Mijn eerste voetbaltrauma, in tranen was ik toen en ik heb jarenlang Italië doorgekrast in allemaal atlassen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja we zullen zien. Nieuwe TD is interessanter denk ik.quote:Op zondag 28 april 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal niet veel verschillen van elkaar denk ik, heb bij Stam ook niet het idee dat hij tactisch echt een idee heeft hoe hij wil voetballen. Maar er komt iemand binnen, dat dan weer wel.
Jezus, dat is ook wel weer wat overdreven hoorquote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn eerste voetbaltrauma, in tranen was ik toen en ik heb jarenlang Italië doorgekrast in allemaal atlassen.
Ik ga daar nooit meer heen joh, en zoveel loopt er dan ook niet rond.quote:Op zondag 28 april 2019 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat ook niet naar monkeytown voor je neefje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |