doe ik zeker nietquote:Op zondag 28 april 2019 04:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Klein beetje hoor, niet te hoge.verwachtingen.krijgen
Dan zijn 2 nachten laat wel van ander kaliber ja "@quote:Op zondag 28 april 2019 04:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jawel
Alleen gister ook al pittig bar en word ook een dagje ouder he
Je blijft een kipquote:Op zondag 28 april 2019 04:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
doe ik zeker niet
[..]
Dan zijn 2 nachten laat wel van ander kaliber ja "@
"@quote:Op zondag 28 april 2019 04:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
doe ik zeker niet
[..]
Dan zijn 2 nachten laat wel van ander kaliber ja "@
2?quote:Op zondag 28 april 2019 04:21 schreef JanCees het volgende:
Niet doorvertellen hoor maar er moesten vanavond 2 mensen kotsen
Net of we weer 16 waren
(ik niet trouwens)
Ik hoop dat je katervrij bent morgenquote:Op zondag 28 april 2019 04:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
"@
Ja he
2 nachten achter elkaar moet ik me echt goed voelen tegenwoordig
malle OFquote:Op zondag 28 april 2019 04:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nu een boze kip, het wordt steeds beter.
Van dit werk word je op den duur wel malquote:Op zondag 28 april 2019 04:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2?hehehe kon ook niet anders met zulke kaartspellen
je moet shithead eens opzoeken ook erg leuk
[..]
Ik hoop dat je katervrij bent morgen
[..]
malle OF
Snap ikquote:Op zondag 28 april 2019 04:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van dit werk word je op den duur wel mal
Nog welquote:Op zondag 28 april 2019 04:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snap ikGaat het een beetje vannacht?s
daar gaan we niet vanuitquote:Op zondag 28 april 2019 04:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog welmaar er is nog 1.5u waar iets kan gebeuren
Zal ik even langskomen met mijn bro @FlippingCoinquote:Op zondag 28 april 2019 04:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog welmaar er is nog 1.5u waar iets kan gebeuren
Ik eig welquote:
Denk dat even hier niet toepasselijk is gezien jou afstandquote:Op zondag 28 april 2019 04:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik even langskomen met mijn bro @:flippingcoin
Maar ik kan straks wel even langs de sportzaak gaan en glock voor je ophalenquote:Op zondag 28 april 2019 04:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik eig welniet echy leuk meer.
[..]
Denk dat even hier niet toepasselijk is gezien jou afstand
Graag! Het wordt sowieso tijd om eens schietervaring op te gaan doen.quote:Op zondag 28 april 2019 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik kan straks wel even langs de sportzaak gaan en glock voor je ophalen
Doet me denken aan een Russische collega die ik had in Leiden. Toen hij promoveerde vertrouwde hij me toe dat als ik ooit een handgranaat nodig had, ik zijn nummer had. Weet nog steeds eigenlijk niet of hij een grapje maakte of niet; hij had een aantal "foute" connecties.quote:Op zondag 28 april 2019 04:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Graag! Het wordt sowieso tijd om eens schietervaring op te gaan doen.
Rus=ja.quote:Op zondag 28 april 2019 04:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Russische collega die ik had in Leiden. Toen hij promoveerde vertrouwde hij me toe dat als ik ooit een handgranaat nodig had, ik zijn nummer had. Weet nog steeds eigenlijk niet of hij een grapje maakte of niet; hij had een aantal "foute" connecties.
slapen zoquote:Op zondag 28 april 2019 05:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Of ga jij nog proberen om hoger te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |