Groningen is mij wat te ver hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga daar nooit meer heen joh, en zoveel loopt er dan ook niet rond.
Als je een uurtje prikkels wil kan je beter naar de binnenstad van Groningen op een zomerse dag gaan, kolere. Aan de beademing dan Haags.
Wel fascinerend hoor.quote:
Joris Mathijsen lijkt me een goede optie?quote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja we zullen zien. Nieuwe TD is interessanter denk ik.
Ik was een kind toen hè, dan kun je je emoties nog niet zo relativeren.quote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, dat is ook wel weer wat overdreven hoor
Klopt, je moet er ook alleen heen als je net in de buurt op vakantie bent.quote:Op zondag 28 april 2019 01:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen is mij wat te ver hoor.
Ja en nee. Liever een keer een verassingquote:Op zondag 28 april 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel fascinerend hoor.
[..]
Joris Mathijsen lijkt me een goede optie?
Ja, tegenwoordig doe je toch alles met google maps.quote:Op zondag 28 april 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was een kind toen hè, dan kun je je emoties nog niet zo relativeren.
Nu zou ik zo'n atlas gewoon in de fik steken.
Ja das nie heul vaak. Maar prima stadje verder wel hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, je moet er ook alleen heen als je net in de buurt op vakantie bent.
Je kan kijken of het crematorium in de buurt nog wat op het programma heeft staan de komende week, anders steek je zelf wat mensen in de fik.quote:Op zondag 28 april 2019 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja en nee. Liever een keer een verassing
Dat wordt wat lastiger om te slopen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig doe je toch alles met google maps.
Ja wij zijn nog chillenquote:
Ik vond het leuker dan Den Haag.quote:Op zondag 28 april 2019 01:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja das nie heul vaak. Maar prima stadje verder wel hoor.
De binnensteden van de grote vier steden ook danquote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga daar nooit meer heen joh, en zoveel loopt er dan ook niet rond.
Als je een uurtje prikkels wil kan je beter naar de binnenstad van Groningen op een zomerse dag gaan, kolere. Aan de beademing dan Haags.
Ook chillenquote:
Komt dat hoofddoeken strand nog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |