Een SOA test gehad jaren geleden.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weer eens wat anders
[..]
Geen ervaring mee (gelukkig)
Zetpilquote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef I. het volgende:
Ik ben nog nooit in m'n kont gevingerd, ook niet door een arts. En dat wil ik graag zo houden.
Nou nee.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
het schijnt wel dat je van kontvingeren een "explosief" orgasme krijgt
Kontvinger jij weleensquote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Is het onderwerp kontvingeren ja? Dat doet me wel erg aan GRTD denken
OneUI godenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hoorAl had Samsung vroeger ook wel écht veel ellendige bloatware.
Ja moet toch wat doen in de trein elke dagquote:
Die heb ik er vroeger zelf wel eens ingedrukt ja, maar da's toch echt wel een maatje kleiner dan een vinger.quote:
En daarna ff ruikenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet toch wat doen in de trein elke dag
quote:
Jawel hoor. prostaat enzoquote:
Heb je van een vriend zeker?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
het schijnt wel dat je van kontvingeren een "explosief" orgasme krijgt
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een SOA test gehad jaren geleden.
Was ten eerste dokter die ik niet kende, en hij had een jonge vrouwelijke (aantrekkelijke) stagiaire.
Moet je ineens je leuter laten zien en gaat ze daarin zitten roeren met een staafje. En dan mag je niet opgewonden worden terwijl ze hem beetpakt.
Rare middag.
Zelfs niet als kind?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb nog nooit een zetpil gebruikt
Those who denied it supplied itquote:Op donderdag 25 april 2019 20:58 schreef I. het volgende:
Ook wel eens zo'n koude koortsthermometer in m'n kont geduwd, ook alles behalve fijn. Maar wederom gelukkig een stuk kleiner dan een vinger.
Oh mijn excuus.quote:
Geilquote:Op donderdag 25 april 2019 21:00 schreef JanCees het volgende:
Chantal janzen werd net ondergepoept door een koe
Maakt niet uit. Was alleen een beetje passive aggressivequote:
Nu ga ik al helemaal nooit meer eten in dat tentje waar jij in de keuken staat.quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja kreeg wel een stijfje ervan
Zat ook op der gezicht haha
Rtl4quote:Op donderdag 25 april 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik.
Wat voor bagger kijk je dan als ik vragen mag?
Ja, gevoelig onderwerpjequote:Op donderdag 25 april 2019 21:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Was alleen een beetje passive aggressive
Ja oké. Die weet ik ook prima te bereiken zonder mijn vinger in zijn gaatje te steken.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doelde op het mannelijk orgasme
werk niet meer in de keuken hoor don't you worryquote:Op donderdag 25 april 2019 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ga ik al helemaal nooit meer eten in dat tentje waar jij in de keuken staat.
Laat staat daar een satekroket bestellen
quote:
Wat kijk jij voor zenders?quote:
dat moet ik meemakenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja oké. Die weet ik ook prima te bereiken zonder mijn vinger in zijn gaatje te steken.
Niet dat ik mij herinner eigenlijk, die krijg je toch als je flink ziek bent alleen?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat zou ik ook niet willen meemaken
[..]
Zelfs niet als kind?
Salami-kaas is wel beterquote:
Antwoord liever op mijn vraag godver de godverquote:
Kijk niet echt veel live TV. Soms voetbal.quote:
Hahaquote:
Nou meid, wat leukquote:Op donderdag 25 april 2019 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nu gaat ze op een kermis werken
Genot
Zoveel rare ervaringen met vrouwen, je zou er bijna gay van raken.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat zou ik ook niet willen meemaken
[..]
Zelfs niet als kind?
Nice nice. Ook nog een club die je aanhangt of gewoon een liefhebber van het spelletje?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk niet echt veel live TV. Soms voetbal.
[..]
Haha
[..]
Nou meid, wat leuk
Simpel maar primaquote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 25 april 2019 21:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet dat ik mij herinner eigenlijk, die krijg je toch als je flink ziek bent alleen?
Al het eten is gekruid beterquote:Op donderdag 25 april 2019 21:07 schreef I. het volgende:
[..]
Da's waar.Sowieso gekruid vlees > zout
Nee, hang niet echt een club aan, vind het gewoon leuk om te kijkenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice. Ook nog een club die je aanhangt of gewoon een liefhebber van het spelletje?
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel rare ervaringen met vrouwen, je zou er bijna gay van raken.
Nooit echt ziek geweest of iets eigeblijk.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Simpel maar prima
[..]
Volgens mij wel
Grappig, hoor je niet vaakquote:Op donderdag 25 april 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, hang niet echt een club aan, vind het gewoon leuk om te kijken
Ahhquote:Op donderdag 25 april 2019 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nooit echt ziek geweest of iets eigeblijk.
Kloptquote:Op donderdag 25 april 2019 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Simpel maar prima
[..]
Volgens mij wel
Eet je hem dan nog met ketchup of iets?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt
Heb ook verder niks in huis voor andere tosti
Niet? Wat dan wel. Verdiep mij daar nooit zo in hahaquote:
Nou ja weet niet, meeste voetbalkijkers hangen wel een club aan volgens mijquote:Op donderdag 25 april 2019 21:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet? Wat dan wel. Verdiep mij daar nooit zo in haha
Ik ben nog nooit geopereerd.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AhhWees blij, vond het verschrikkelijk.
Dat ik geopereerd moest worden toen ik jong was, had ik liever een prik dan zetpil
Meestal zonder eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eet je hem dan nog met ketchup of iets?
ook je hart nooit?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geopereerd.nooit wat gebroken of zo.
Dat mag je wel afkloppen jaquote:Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja dat welquote:
Ik eet hem ook vaak zonder.quote:
Dan moet ik opstaanquote:
Juist beter toch.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel gezonderquote:
Ik ook tot ik m'n HAND brak met voetbalquote:Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sex change inderdaad. Hoe raad je dat nou weer?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom moest je geopeerd worden dan flipp of is dat persoonlijk negeer het dsn maar.![]()
Was het een sex change operatie?
dat is ergens wel ontzettend sneuquote:Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef I. het volgende:
Ook wel mooi, m'n buurvrouw heeft d'r eigen tvtje naast de normale tv staan, zodat, wanneer m'n buurman voetbal kijkt, zij d'r favoriete tvprogramma's kan kijken.
je stem is te zwaarquote:Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sex change inderdaad. Hoe raad je dat nou weer?Zijn mijn schouders te breed???
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is ergens wel ontzettend sneu
Dat komt door alle shag die ik rookquote:
Wtf maar dan hoor je niets toch? Of zit ze met kop telefoon op?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef I. het volgende:
Ook wel mooi, m'n buurvrouw heeft d'r eigen tvtje naast de normale tv staan, zodat, wanneer m'n buurman voetbal kijkt, zij d'r favoriete tvprogramma's kan kijken.
Ik volg het niet genoeg om echt voor een club te zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja weet niet, meeste voetbalkijkers hangen wel een club aan volgens mijBehalve als je buitenlandse wedstrijden kijkt dan ofzo, dan kan ik het me nog wel voorstellen
Dan moet ik opstaanquote:
Ja dat wel al wou ik vroeger welquote:Op donderdag 25 april 2019 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Juist beter toch.
[..]
Wel gezonder
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik volg het niet genoeg om echt voor een club te zijn
Heb ook geen verstand van voetbal, vind het gewoon leuk om te kijken en te schelden bij een lompe actie
Ja dat heb je al gezegdquote:Op donderdag 25 april 2019 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan
[..]
Ja dat wel al wou ik vroeger wel![]()
Om lekker lang thuis te chillen
Jan Boskamp is je buurman?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:14 schreef I. het volgende:
Mijn buurman kijkt ook echt zoveel mogelijk voetbal. Heeft ook niet echt een favoriet volgens mij. Heeft ook zo'n schotel in de binnenplaats staan.Zodat hij altijd wel iets van voetbal kan kijken.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef Fok-it het volgende:
En dan nog altijd curry > ketchup natuurlijk
Achja, toch zijn ze al dik in de 80 en al heel wat jaren samen.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is ergens wel ontzettend sneu
Hand breken lijkt mij echt klotequote:Op donderdag 25 april 2019 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook tot ik m'n HAND brak met voetbal
Heb eens mijn vinger gebroken, zit nu nog een stukje bot los in mijn vingerquote:Op donderdag 25 april 2019 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sex change inderdaad. Hoe raad je dat nou weer?Zijn mijn schouders te breed???
oh dat kan ookquote:Op donderdag 25 april 2019 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat komt door alle shag die ik rook
[..]
Wtf maar dan hoor je niets toch? Of zit ze met kop telefoon op?
Niet echt, wel altijd de winterspelen en dan vooral het snowboardenquote:
Ja dat is een bug in quoten sinds multiquote functiequote:
Voetbal staat meestal gewoon stil.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wtf maar dan hoor je niets toch? Of zit ze met kop telefoon op?
Dat volg ik ook altijd wel intensief ja, zomerspelen meer trouwens.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet echt, wel altijd de winterspelen en dan vooral het snowboarden
Hey wp nog synagoges in de fik gestokenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flippingcoin valt wel vaker in herhaling
Zou wat zijn als hij Ajaxied is en JODUH voor de tv aan het scanderen is terwijl zij Schindlers List aan het kijken isquote:Op donderdag 25 april 2019 21:20 schreef I. het volgende:
[..]
Voetbal staat meestal gewoon stil.
Mooi samenspel daar hoor.Zo leveren ze allebei wat in.
quote:
Hoe deed je dat nou weer?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Win win situatie op zeer vreemde manierquote:Op donderdag 25 april 2019 21:20 schreef I. het volgende:
[..]
Voetbal staat meestal gewoon stil.
Mooi samenspel daar hoor.Zo leveren ze allebei wat in.
Rock n rollquote:Op donderdag 25 april 2019 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]was beetje aan het rollen
[..]
Hoe deed je dat nou weer?
[..]
Win win situatie op zeer vreemde manier
ja manquote:Op donderdag 25 april 2019 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey wp nog synagoges in de fik gestoken
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij Ajaxied is en JODUH voor de tv aan het scanderen is terwijl zij Schindlers List aan het kijken is
Lekker bezig pikquote:
Kleine knopjes van die koreanenquote:
True.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook datquote:Op donderdag 25 april 2019 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kleine knopjes van die koreanen
Dat is wel weer heel liefquote:Op donderdag 25 april 2019 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
True.Achja, heb ze nooit ruzie horen maken, dus vind het wel prima.
Ze maken ook dagelijks met z'n tweeën een wandelingetje, dus zal wel helemaal goed zitten met die twee.
Ik ben gewoon een goed mensquote:
Zo wil iedereen wel oud worden denk ikquote:Op donderdag 25 april 2019 21:25 schreef I. het volgende:
[..]
JaAandoenlijk wel. Zo wil ik ook wel oud worden.
Voor een botsing deed ik m'n handen omhoog zeg maar to brace for impactquote:Op donderdag 25 april 2019 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]was beetje aan het dollen
[..]
Hoe deed je dat nou weer?
[..]
Ik denk dat jij wel een lief oud mannetje wordt I.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:25 schreef I. het volgende:
[..]
JaAandoenlijk wel. Zo wil ik ook wel oud worden.
Chantal Janzen?quote:
Ik denk dat er geen Ajax-supporter is die PSV nog vreestquote:
Zomerspelen is ook leuk. Maar ik heb gewoon iets met de winterquote:Op donderdag 25 april 2019 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat volg ik ook altijd wel intensief ja, zomerspelen meer trouwens.
je denkt dat je een goed mens bent, want je weet volgens mij niet wat er allemaal gebeurt daarquote:
Ik vrees vooral ajax zelfquote:Op donderdag 25 april 2019 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen Ajax-supporter is die PSV nog vreest
Rechtschapen bewandel ik de aarde Gods vrind beweer mij niet andersquote:Op donderdag 25 april 2019 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je denkt dat je een goed mens bent, want je weet volgens mij niet wat er allemaal gebeurt daar
ander zou je wel anders piepen
Ik heb er ook wat mee jaquote:Op donderdag 25 april 2019 21:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zomerspelen is ook leuk. Maar ik heb gewoon iets met de winter
Echt hč. Mooie oude dag heb je dan.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo wil iedereen wel oud worden denk ik
Vind ik een lief complimentquote:Op donderdag 25 april 2019 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel een lief oud mannetje wordt I.
Ik vrees PSV welquote:Op donderdag 25 april 2019 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen Ajax-supporter is die PSV nog vreest
Oh neee. Hoe kan datquote:
Nah, pakken beker, titel en finale CL. Niks mis meequote:
Ben tegenwoordig wel steeds banger dat ik dat niet meer ga meemakenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hč. Mooie oude dag heb je dan.
[..]
Vind ik een lief complimentInsgelijks hoor.
prima pikkiequote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Rechtschapen bewandel ik de aarde Gods vrind beweer mij niet anders
Is m'n pa vergeten kaas te halen denk ik (ik woon thuis)quote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vrees PSV wel
[..]
Oh neee. Hoe kan dat
Wat ontzettend onhandig (niets mis mee)quote:Op donderdag 25 april 2019 21:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is m'n pa vergeten kaas te halen denk ik (ik woon thuis)
Dan haten dat ze CL niet gewonnen hebbenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, pakken beker, titel en finale CL. Niks mis mee
Als die hard Ajax supporterquote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vrees PSV wel
[..]
Oh neee. Hoe kan dat
Wat de joden jezus aangedaan heb ik ze toch ook gewoon vergevenquote:
Ja maar jij was echt de eerste hoorquote:
Dan maar geen tostiquote:Op donderdag 25 april 2019 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ontzettend onhandig (niets mis mee)
Da's de verkeerde instelling, glas is altijd halfvol toch.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig wel steeds banger dat ik dat niet meer ga meemaken
Als het glas leeg is kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:34 schreef I. het volgende:
[..]
Da's de verkeerde instelling, glas is altijd halfvol toch.
Soms nietquote:Op donderdag 25 april 2019 21:34 schreef I. het volgende:
[..]
Da's de verkeerde instelling, glas is altijd halfvol toch.
Dat mooie beeld krijg ik nooit meer van mijn netvliesquote:Op donderdag 25 april 2019 21:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar jij was echt de eerste hoor
ik weet echt niet waar je vandaan haalt dat ik joden haat ouwequote:Op donderdag 25 april 2019 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat de joden jezus aangedaan heb ik ze toch ook gewoon vergeven
Kan wel moeilijk blijven doen daar win je niks mee
Skiën heb ik nog nooit gedaanquote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er ook wat mee ja
Helemaal niks om precies te zijn
Vroeger wel overigens, ging altijd skiën enzo, maar nee, ik ben er tegenwoordig niet meer zo van
Kan me nog wel wat nazi-groetjes heugen van jouquote:Op donderdag 25 april 2019 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet echt niet waar je vandaan haalt dat ik joden haat ouwe![]()
dus stop maar gewoon met deze onzin
Ja sorry ik ben wat onhandigquote:Op donderdag 25 april 2019 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat mooie beeld krijg ik nooit meer van mijn netvlies
begin nou nietquote:Op donderdag 25 april 2019 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me nog wel wat nazi-groetjes heugen van jou
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Skiën heb ik nog nooit gedaan
Maar ik weet niet, kerst vind ik altijd gezellig en dan lekker met een dekentje op de bank home alone kijken
En sneeuw
Ben volgens mij de enige, als ik het zo in mijn omgeving hoor tenminste
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet echt niet waar je vandaan haalt dat ik joden haat ouwe![]()
dus stop maar gewoon met deze onzin
Hoe zit dit?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me nog wel wat nazi-groetjes heugen van jou
Hmmm, ook niet altijd.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als het glas leeg is kan het alleen maar meevallen
Als er geen bier meer in je glas zit had je allang een nieuwe moeten halen!quote:Op donderdag 25 april 2019 21:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als het glas leeg is kan het alleen maar meevallen
quote:
Ja oké, maar dan ook ECHT winter. Kerstballen hier, sneeuwballen daarquote:Op donderdag 25 april 2019 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Met kerst kan het wel sfeervol zijn hoor. Maar het duurt wel iets te lang, 1/2 weekjes winter zou prima zijn
Kaneelstokjes wat zijn dat?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 2 zakken chips, een reep chocola en 2 zakken kaneelstokjes gehaald vandaag.
En slechts een halve reep chocola gegeten vandaag.
Ben trots.
Heerlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
In de winter vriest altijd de helft dood.
Mijn bloemen heb wat genade zeg.quote:
Je hebt nog nooit een kaneelstok gehad? Van de kermis ofzo ?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kaneelstokjes wat zijn dat?
Ik heb kaneelbroodjes gehaald bij de bakker vanmiddag.
Ik ookquote:
Heb ze atijd bij me op meets, om uit te delen.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kaneelstokjes wat zijn dat?
Ik heb kaneelbroodjes gehaald bij de bakker vanmiddag.
Nee of zijn dat die churos oid?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een kaneelstok gehad? Van de kermis ofzo ?
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ze atijd bij me op meets, om uit te delen.
En dan vunzige opmerkingen te maken.
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee of zijn dat die churos oid?
Nooit muwhahahaquote:Op donderdag 25 april 2019 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn bloemen heb wat genade zeg.
Ook nog nooit op hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 21:45 schreef I. het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon zuurstok van kaneel, zegmaar.
Omg.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook nog nooit op hoorZuurstok trouwens ook niet
Oooooooo ja die heb ik wel eens op ja.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:45 schreef I. het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon zuurstok van kaneel, zegmaar.
Ik at gewoon poffers op de kermisquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oooooooo ja die heb ik wel eens op ja.![]()
Van bij de kermis.![]()
Al kregen wij vaak zo'n drop of wijnbal.
Die snapte ik nooit. Die waren veel te groot om op te eten.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oooooooo ja die heb ik wel eens op ja.![]()
Van bij de kermis.![]()
Al kregen wij vaak zo'n drop of wijnbal.
Ik heb mijn arme rug daarover gebroken zo veel gaten heb ik moeten graven en dan komt meneer winter voorbij en kan ik ze weer afgraven.quote:
Ja vreselijke troep eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 21:47 schreef I. het volgende:
[..]
Ohja, wijnballen.Ellendige plakdingen.
Kloptquote:Op donderdag 25 april 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die snapte ik nooit. Die waren veel te groot om op te eten.
Kreeg je alleen een smerig gezicht van.
Die ken ik echt niet denk ikquote:
Ja dat is die bug, soms heb je dat mobiel heel randomquote:
Ja, herken ik wel. Vorig jaar jaar ook plantjes in de tuin gezet. Maar ik weet niet. Ben een soort Lorelei wat de winter betreftquote:Op donderdag 25 april 2019 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb mijn arme rug daarover gebroken zo veel gaten heb ik moeten graven en dan komt meneer winter voorbij en kan ik ze weer afgraven.![]()
Maar ja de bijen hč.
Ook altijd goed jaquote:Op donderdag 25 april 2019 21:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jahoor. Jij niet?
[..]
Ik oliebollen bij Ben
Wie is Lorelei?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, herken ik wel. Vorig jaar jaar ook plantjes in de tuin gezet. Maar ik weet niet. Ben een soort Lorelei wat de winter betreft
Noquote:
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pas op, beste snoep komt eraan!
[ afbeelding ]
Ken je als man zijnde niet denk ik. Is van Gilmore Girlsquote:
Als ik met vrienden naar de efteling ga koop ik er altijd 1quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ken je als man zijnde niet denk ik. Is van Gilmore Girls
[..]
Als ik met vrienden naar de efteling ga koop ik er altijd 1
Zal ze proberen als ik ze eens tegen komquote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 25 april 2019 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen een zwak voor fanta
Een film vermoed ikquote:
Alle zoete troep was vroeger genietenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vreselijke troep eigenlijk![]()
Wel lekker
Jamingodquote:
Is hetquote:Op donderdag 25 april 2019 21:58 schreef Kopjechino het volgende:
Heb nou al de hele dag een nummer in mijn hoofd, en zing 'm ook al de hele dag door. Maak er iedereen gek mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:02 schreef Kopjechino het volgende:
Nee, dit raad je nooit denk ikNooit gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over mokerduur gesprokenquote:
Ah okéquote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JC is meer van de kermismuziek.
Je moet hem even wat bijleren
Wowquote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JC is meer van de kermismuziek.
Je moet hem even wat bijleren
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:02 schreef Kopjechino het volgende:
Nee, dit raad je nooit denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
The Parent Trap
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Gewoon allemaal Big Oil boycotten.quote:
Die film is zóquote:
Was als kind echt mijn lievelingsfilm.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die film is zó
Nu heb ik zin om dat soort films te kijken. What woman want, you've got mail, sleepless in Seattle![]()
Ik ookquote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah oké
Al luister ik wel echt aparte muziek voor mijn leeftijd
Yeezusquote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef JanCees het volgende:
Ik heb de kanye 80 degrees yandhi snippet in m'n hoofd
Heb die ook echt zoveel gezien. Net als die anderen die ik net opnoemde. Heerlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was als kind echt mijn lievelingsfilm.
Nederlandse muziek dus, of..?quote:
Het liefst rijd ik nu ook gewoon elektrisch, maar is gewoon nog te duurquote:Op donderdag 25 april 2019 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon allemaal Big Oil boycotten.
In plaats van autorijden, liefde bedrijven.
Ik luister ook veel gfunk en mellow hiphop, techhouse/early rave/techno, en countryquote:Op donderdag 25 april 2019 22:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb die ook echt zoveel gezien. Net als die anderen die ik net opnoemde. Heerlijk
[..]
Nederlandse muziek dus, of..?
Kan ook leuk zijn. Ik luister ook echt heeeel erg veelquote:Op donderdag 25 april 2019 22:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik luister ook veel gfunk en mellow hiphop, techhouse/early rave/techno, en country
30k voor auto lolquote:Op donderdag 25 april 2019 22:14 schreef I. het volgende:
[..]
Het liefst rijd ik nu ook gewoon elektrisch, maar is gewoon nog te duur
Jaquote:Op donderdag 25 april 2019 22:22 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, voor mensen die altijd occasion rijden is dat nog best een bedrag.
Nou en joh, juist leuk tochquote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah oké
Al luister ik wel echt aparte muziek voor mijn leeftijd
quote:
Eerst maar eens wachten totdat daar ook genoeg occasions voor zijn. Die markt dikt nog wel aan de komende jaren.quote:
Hoop hetquote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou en joh, juist leuk toch
[..]ik meen het niet zo slecht.
Zeker! Werd er altijd mee gepest op school, maar ik schaam me er niet voor. Vind het juist leukquote:
quote:
Echt? Wat triest dat ze je er mee hebben gepestquote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker! Werd er altijd mee gepest op school, maar ik schaam me er niet voor. Vind het juist leuk
Gingen mensen je pesten voor je muzieksmaak??quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker! Werd er altijd mee gepest op school, maar ik schaam me er niet voor. Vind het juist leuk
Zie je wel vaker toch. Metalheads die als uitschot gezien worden enzoquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gingen mensen je pesten voor je muzieksmaak??
OK maar die trekken ook wolvenshirts aanquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef I. het volgende:
[..]
Zie je wel vaker toch. Metalheads die als uitschot gezien worden enzo
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zou niet durven
[..]
Echt? Wat triest dat ze je er mee hebben gepestDan gewoon verder luisteren.
Ja, treurig tochquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gingen mensen je pesten voor je muzieksmaak??
Wat is er mis met wolvenshirtsquote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
OK maar die trekken ook wolvenshirts aan
Voor thuis prima. Je wil niet weten wat voor shirts ik hebquote:
Dat willen we heel graag wetenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor thuis prima. Je wil niet weten wat voor shirts ik heb
Dat heb je goed bekeken.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Ja, treurig toch
Maar op mijn school was ik sowieso het pispaaltje. Toen heb ik er wel om gehuild, nu kom ik ze tegen en durven ze mij niet eens aan te kijken. Ben beter dan dat soort uitschot..
Ik droeg vroeger wel eens Hawaď-shirts naar school.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor thuis prima. Je wil niet weten wat voor shirts ik heb
Jongens plagen...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zou niet durven
[..]
Echt? Wat triest dat ze je er mee hebben gepestDan gewoon verder luisteren.
Heb bijvoorbeeld een Marilyn Manson shirt waar hij naakt op de wc een donut eetquote:
Precies, zo denk ik er ook over!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb je goed bekeken.Gevalletje wie het laatst lacht
Loooolquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 25 april 2019 22:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb bijvoorbeeld een Marilyn Manson shirt waar hij maakt op de wc een donut eet
Doe die overigens nooit aan in het openbaar hoor
[..]
Precies, zo denk ik er ook over!
[..]
Looool
Victoria is wel leukquote:Op donderdag 25 april 2019 22:38 schreef I. het volgende:
[..]
Het zoveelste succesformat van De Mol Producties.
Is dat van die pipo?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:38 schreef I. het volgende:
[..]
Het zoveelste succesformat van De Mol Producties.
Echt hoor.quote:
quote:
Nee klopt.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niks maar dan gaat het niet per se om de muzieksmaak
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klappen vragen? Wat was het ook alweer?
Dickpics vragenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klappen vragen? Wat was het ook alweer?
Oh, blijkbaar niet. Dacht dat De Mol daar ook wel geld in had zitten.quote:
Dat was echt heel erg slechtquote:Op donderdag 25 april 2019 22:43 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar niet. Dacht dat De Mol daar ook wel geld in had zitten.Vooral vanwege die roast van z'n zoon vorig jaar.
Oh ik dacht dat meisjes plagen was.quote:
In dat geval moet ik toch voorzichtiger wordenquote:
Beetje Hansie plagen dan maar.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dat geval moet ik toch voorzichtiger worden
Was ook niet echt een goeie. Beter Peter R de Vries of Johan Derksen ofzo.quote:
Zou mooi zijn, maar goed. Peter heeft daar een veel te groot ego voor.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook niet echt een goeie. Beter Peter R de Vries of Johan Derksen ofzo.
Ik dacht ik geef er mijn eigen invulling aanquote:Op donderdag 25 april 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat meisjes plagen was.
Zoentjes wel beter dan klappen
[..]
In dat geval moet ik toch voorzichtiger worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |