Heb die ook echt zoveel gezien. Net als die anderen die ik net opnoemde. Heerlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was als kind echt mijn lievelingsfilm.
Nederlandse muziek dus, of..?quote:
Het liefst rijd ik nu ook gewoon elektrisch, maar is gewoon nog te duurquote:Op donderdag 25 april 2019 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon allemaal Big Oil boycotten.
In plaats van autorijden, liefde bedrijven.
Ik luister ook veel gfunk en mellow hiphop, techhouse/early rave/techno, en countryquote:Op donderdag 25 april 2019 22:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb die ook echt zoveel gezien. Net als die anderen die ik net opnoemde. Heerlijk
[..]
Nederlandse muziek dus, of..?
Kan ook leuk zijn. Ik luister ook echt heeeel erg veelquote:Op donderdag 25 april 2019 22:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik luister ook veel gfunk en mellow hiphop, techhouse/early rave/techno, en country
30k voor auto lolquote:Op donderdag 25 april 2019 22:14 schreef I. het volgende:
[..]
Het liefst rijd ik nu ook gewoon elektrisch, maar is gewoon nog te duur
Jaquote:Op donderdag 25 april 2019 22:22 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, voor mensen die altijd occasion rijden is dat nog best een bedrag.
Nou en joh, juist leuk tochquote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah oké
Al luister ik wel echt aparte muziek voor mijn leeftijd
quote:
Eerst maar eens wachten totdat daar ook genoeg occasions voor zijn. Die markt dikt nog wel aan de komende jaren.quote:
Hoop hetquote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou en joh, juist leuk toch
[..]ik meen het niet zo slecht.
Zeker! Werd er altijd mee gepest op school, maar ik schaam me er niet voor. Vind het juist leukquote:
quote:
Echt? Wat triest dat ze je er mee hebben gepestquote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker! Werd er altijd mee gepest op school, maar ik schaam me er niet voor. Vind het juist leuk
Gingen mensen je pesten voor je muzieksmaak??quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker! Werd er altijd mee gepest op school, maar ik schaam me er niet voor. Vind het juist leuk
Zie je wel vaker toch. Metalheads die als uitschot gezien worden enzoquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gingen mensen je pesten voor je muzieksmaak??
OK maar die trekken ook wolvenshirts aanquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef I. het volgende:
[..]
Zie je wel vaker toch. Metalheads die als uitschot gezien worden enzo
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zou niet durven
[..]
Echt? Wat triest dat ze je er mee hebben gepestDan gewoon verder luisteren.
Ja, treurig tochquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gingen mensen je pesten voor je muzieksmaak??
Wat is er mis met wolvenshirtsquote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
OK maar die trekken ook wolvenshirts aan
Voor thuis prima. Je wil niet weten wat voor shirts ik hebquote:
Dat willen we heel graag wetenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor thuis prima. Je wil niet weten wat voor shirts ik heb
Dat heb je goed bekeken.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Ja, treurig toch
Maar op mijn school was ik sowieso het pispaaltje. Toen heb ik er wel om gehuild, nu kom ik ze tegen en durven ze mij niet eens aan te kijken. Ben beter dan dat soort uitschot..
Ik droeg vroeger wel eens Hawaï-shirts naar school.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor thuis prima. Je wil niet weten wat voor shirts ik heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |