Niet dat ik mij herinner eigenlijk, die krijg je toch als je flink ziek bent alleen?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat zou ik ook niet willen meemaken
[..]
Zelfs niet als kind?
Salami-kaas is wel beterquote:
Antwoord liever op mijn vraag godver de godverquote:
Kijk niet echt veel live TV. Soms voetbal.quote:
Hahaquote:
Nou meid, wat leukquote:Op donderdag 25 april 2019 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nu gaat ze op een kermis werken
Genot
Zoveel rare ervaringen met vrouwen, je zou er bijna gay van raken.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat zou ik ook niet willen meemaken
[..]
Zelfs niet als kind?
Nice nice. Ook nog een club die je aanhangt of gewoon een liefhebber van het spelletje?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk niet echt veel live TV. Soms voetbal.
[..]
Haha
[..]
Nou meid, wat leuk
Simpel maar primaquote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 25 april 2019 21:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet dat ik mij herinner eigenlijk, die krijg je toch als je flink ziek bent alleen?
Al het eten is gekruid beterquote:Op donderdag 25 april 2019 21:07 schreef I. het volgende:
[..]
Da's waar.Sowieso gekruid vlees > zout
Nee, hang niet echt een club aan, vind het gewoon leuk om te kijkenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice. Ook nog een club die je aanhangt of gewoon een liefhebber van het spelletje?
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel rare ervaringen met vrouwen, je zou er bijna gay van raken.
Nooit echt ziek geweest of iets eigeblijk.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Simpel maar prima
[..]
Volgens mij wel
Grappig, hoor je niet vaakquote:Op donderdag 25 april 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, hang niet echt een club aan, vind het gewoon leuk om te kijken
Ahhquote:Op donderdag 25 april 2019 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nooit echt ziek geweest of iets eigeblijk.
Kloptquote:Op donderdag 25 april 2019 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Simpel maar prima
[..]
Volgens mij wel
Eet je hem dan nog met ketchup of iets?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt
Heb ook verder niks in huis voor andere tosti
Niet? Wat dan wel. Verdiep mij daar nooit zo in hahaquote:
Nou ja weet niet, meeste voetbalkijkers hangen wel een club aan volgens mijquote:Op donderdag 25 april 2019 21:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet? Wat dan wel. Verdiep mij daar nooit zo in haha
Ik ben nog nooit geopereerd.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AhhWees blij, vond het verschrikkelijk.
Dat ik geopereerd moest worden toen ik jong was, had ik liever een prik dan zetpil
Meestal zonder eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eet je hem dan nog met ketchup of iets?
ook je hart nooit?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geopereerd.nooit wat gebroken of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |