Een SOA test gehad jaren geleden.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weer eens wat anders
[..]
Geen ervaring mee (gelukkig)
Zetpilquote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef I. het volgende:
Ik ben nog nooit in m'n kont gevingerd, ook niet door een arts. En dat wil ik graag zo houden.
Nou nee.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
het schijnt wel dat je van kontvingeren een "explosief" orgasme krijgt
Kontvinger jij weleensquote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Is het onderwerp kontvingeren ja? Dat doet me wel erg aan GRTD denken
OneUI godenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hoorAl had Samsung vroeger ook wel écht veel ellendige bloatware.
Ja moet toch wat doen in de trein elke dagquote:
Die heb ik er vroeger zelf wel eens ingedrukt ja, maar da's toch echt wel een maatje kleiner dan een vinger.quote:
En daarna ff ruikenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet toch wat doen in de trein elke dag
quote:
Jawel hoor. prostaat enzoquote:
Heb je van een vriend zeker?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
het schijnt wel dat je van kontvingeren een "explosief" orgasme krijgt
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een SOA test gehad jaren geleden.
Was ten eerste dokter die ik niet kende, en hij had een jonge vrouwelijke (aantrekkelijke) stagiaire.
Moet je ineens je leuter laten zien en gaat ze daarin zitten roeren met een staafje. En dan mag je niet opgewonden worden terwijl ze hem beetpakt.
Rare middag.
Zelfs niet als kind?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb nog nooit een zetpil gebruikt
Those who denied it supplied itquote:Op donderdag 25 april 2019 20:58 schreef I. het volgende:
Ook wel eens zo'n koude koortsthermometer in m'n kont geduwd, ook alles behalve fijn. Maar wederom gelukkig een stuk kleiner dan een vinger.
Oh mijn excuus.quote:
Geilquote:Op donderdag 25 april 2019 21:00 schreef JanCees het volgende:
Chantal janzen werd net ondergepoept door een koe
Maakt niet uit. Was alleen een beetje passive aggressivequote:
Nu ga ik al helemaal nooit meer eten in dat tentje waar jij in de keuken staat.quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja kreeg wel een stijfje ervan
Zat ook op der gezicht haha
Rtl4quote:Op donderdag 25 april 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik.
Wat voor bagger kijk je dan als ik vragen mag?
Ja, gevoelig onderwerpjequote:Op donderdag 25 april 2019 21:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Was alleen een beetje passive aggressive
Ja oké. Die weet ik ook prima te bereiken zonder mijn vinger in zijn gaatje te steken.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doelde op het mannelijk orgasme
werk niet meer in de keuken hoor don't you worryquote:Op donderdag 25 april 2019 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ga ik al helemaal nooit meer eten in dat tentje waar jij in de keuken staat.
Laat staat daar een satekroket bestellen
quote:
Wat kijk jij voor zenders?quote:
dat moet ik meemakenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja oké. Die weet ik ook prima te bereiken zonder mijn vinger in zijn gaatje te steken.
Niet dat ik mij herinner eigenlijk, die krijg je toch als je flink ziek bent alleen?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat zou ik ook niet willen meemaken
[..]
Zelfs niet als kind?
Salami-kaas is wel beterquote:
Antwoord liever op mijn vraag godver de godverquote:
Kijk niet echt veel live TV. Soms voetbal.quote:
Hahaquote:
Nou meid, wat leukquote:Op donderdag 25 april 2019 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nu gaat ze op een kermis werken
Genot
Zoveel rare ervaringen met vrouwen, je zou er bijna gay van raken.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat zou ik ook niet willen meemaken
[..]
Zelfs niet als kind?
Nice nice. Ook nog een club die je aanhangt of gewoon een liefhebber van het spelletje?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk niet echt veel live TV. Soms voetbal.
[..]
Haha
[..]
Nou meid, wat leuk
Simpel maar primaquote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 25 april 2019 21:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet dat ik mij herinner eigenlijk, die krijg je toch als je flink ziek bent alleen?
Al het eten is gekruid beterquote:Op donderdag 25 april 2019 21:07 schreef I. het volgende:
[..]
Da's waar.Sowieso gekruid vlees > zout
Nee, hang niet echt een club aan, vind het gewoon leuk om te kijkenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice. Ook nog een club die je aanhangt of gewoon een liefhebber van het spelletje?
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel rare ervaringen met vrouwen, je zou er bijna gay van raken.
Nooit echt ziek geweest of iets eigeblijk.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Simpel maar prima
[..]
Volgens mij wel
Grappig, hoor je niet vaakquote:Op donderdag 25 april 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, hang niet echt een club aan, vind het gewoon leuk om te kijken
Ahhquote:Op donderdag 25 april 2019 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nooit echt ziek geweest of iets eigeblijk.
Kloptquote:Op donderdag 25 april 2019 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Simpel maar prima
[..]
Volgens mij wel
Eet je hem dan nog met ketchup of iets?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt
Heb ook verder niks in huis voor andere tosti
Niet? Wat dan wel. Verdiep mij daar nooit zo in hahaquote:
Nou ja weet niet, meeste voetbalkijkers hangen wel een club aan volgens mijquote:Op donderdag 25 april 2019 21:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet? Wat dan wel. Verdiep mij daar nooit zo in haha
Ik ben nog nooit geopereerd.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AhhWees blij, vond het verschrikkelijk.
Dat ik geopereerd moest worden toen ik jong was, had ik liever een prik dan zetpil
Meestal zonder eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eet je hem dan nog met ketchup of iets?
ook je hart nooit?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geopereerd.nooit wat gebroken of zo.
Dat mag je wel afkloppen jaquote:Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja dat welquote:
Ik eet hem ook vaak zonder.quote:
Dan moet ik opstaanquote:
Juist beter toch.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel gezonderquote:
Ik ook tot ik m'n HAND brak met voetbalquote:Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sex change inderdaad. Hoe raad je dat nou weer?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom moest je geopeerd worden dan flipp of is dat persoonlijk negeer het dsn maar.![]()
Was het een sex change operatie?
dat is ergens wel ontzettend sneuquote:Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef I. het volgende:
Ook wel mooi, m'n buurvrouw heeft d'r eigen tvtje naast de normale tv staan, zodat, wanneer m'n buurman voetbal kijkt, zij d'r favoriete tvprogramma's kan kijken.
je stem is te zwaarquote:Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sex change inderdaad. Hoe raad je dat nou weer?Zijn mijn schouders te breed???
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is ergens wel ontzettend sneu
Dat komt door alle shag die ik rookquote:
Wtf maar dan hoor je niets toch? Of zit ze met kop telefoon op?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef I. het volgende:
Ook wel mooi, m'n buurvrouw heeft d'r eigen tvtje naast de normale tv staan, zodat, wanneer m'n buurman voetbal kijkt, zij d'r favoriete tvprogramma's kan kijken.
Ik volg het niet genoeg om echt voor een club te zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja weet niet, meeste voetbalkijkers hangen wel een club aan volgens mijBehalve als je buitenlandse wedstrijden kijkt dan ofzo, dan kan ik het me nog wel voorstellen
Dan moet ik opstaanquote:
Ja dat wel al wou ik vroeger welquote:Op donderdag 25 april 2019 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Juist beter toch.
[..]
Wel gezonder
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik volg het niet genoeg om echt voor een club te zijn
Heb ook geen verstand van voetbal, vind het gewoon leuk om te kijken en te schelden bij een lompe actie
Ja dat heb je al gezegdquote:Op donderdag 25 april 2019 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan
[..]
Ja dat wel al wou ik vroeger wel![]()
Om lekker lang thuis te chillen
Jan Boskamp is je buurman?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:14 schreef I. het volgende:
Mijn buurman kijkt ook echt zoveel mogelijk voetbal. Heeft ook niet echt een favoriet volgens mij. Heeft ook zo'n schotel in de binnenplaats staan.Zodat hij altijd wel iets van voetbal kan kijken.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef Fok-it het volgende:
En dan nog altijd curry > ketchup natuurlijk
Achja, toch zijn ze al dik in de 80 en al heel wat jaren samen.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is ergens wel ontzettend sneu
Hand breken lijkt mij echt klotequote:Op donderdag 25 april 2019 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook tot ik m'n HAND brak met voetbal
Heb eens mijn vinger gebroken, zit nu nog een stukje bot los in mijn vingerquote:Op donderdag 25 april 2019 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook tot ik m'n HAND brak met voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |