Een SOA test gehad jaren geleden.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weer eens wat anders
[..]
Geen ervaring mee (gelukkig)
Zetpilquote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef I. het volgende:
Ik ben nog nooit in m'n kont gevingerd, ook niet door een arts. En dat wil ik graag zo houden.
Nou nee.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
het schijnt wel dat je van kontvingeren een "explosief" orgasme krijgt
Kontvinger jij weleensquote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Is het onderwerp kontvingeren ja? Dat doet me wel erg aan GRTD denken
OneUI godenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hoorAl had Samsung vroeger ook wel écht veel ellendige bloatware.
Ja moet toch wat doen in de trein elke dagquote:
Die heb ik er vroeger zelf wel eens ingedrukt ja, maar da's toch echt wel een maatje kleiner dan een vinger.quote:
En daarna ff ruikenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet toch wat doen in de trein elke dag
quote:
Jawel hoor. prostaat enzoquote:
Heb je van een vriend zeker?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
het schijnt wel dat je van kontvingeren een "explosief" orgasme krijgt
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een SOA test gehad jaren geleden.
Was ten eerste dokter die ik niet kende, en hij had een jonge vrouwelijke (aantrekkelijke) stagiaire.
Moet je ineens je leuter laten zien en gaat ze daarin zitten roeren met een staafje. En dan mag je niet opgewonden worden terwijl ze hem beetpakt.
Rare middag.
Zelfs niet als kind?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb nog nooit een zetpil gebruikt
Those who denied it supplied itquote:Op donderdag 25 april 2019 20:58 schreef I. het volgende:
Ook wel eens zo'n koude koortsthermometer in m'n kont geduwd, ook alles behalve fijn. Maar wederom gelukkig een stuk kleiner dan een vinger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |