Kloptquote:Op donderdag 25 april 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die snapte ik nooit. Die waren veel te groot om op te eten.
Kreeg je alleen een smerig gezicht van.
Die ken ik echt niet denk ikquote:
Ja dat is die bug, soms heb je dat mobiel heel randomquote:
Ja, herken ik wel. Vorig jaar jaar ook plantjes in de tuin gezet. Maar ik weet niet. Ben een soort Lorelei wat de winter betreftquote:Op donderdag 25 april 2019 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb mijn arme rug daarover gebroken zo veel gaten heb ik moeten graven en dan komt meneer winter voorbij en kan ik ze weer afgraven.![]()
Maar ja de bijen hè.
Ook altijd goed jaquote:Op donderdag 25 april 2019 21:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jahoor. Jij niet?
[..]
Ik oliebollen bij Ben
Wie is Lorelei?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, herken ik wel. Vorig jaar jaar ook plantjes in de tuin gezet. Maar ik weet niet. Ben een soort Lorelei wat de winter betreft
Noquote:
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pas op, beste snoep komt eraan!
[ afbeelding ]
Ken je als man zijnde niet denk ik. Is van Gilmore Girlsquote:
Als ik met vrienden naar de efteling ga koop ik er altijd 1quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ken je als man zijnde niet denk ik. Is van Gilmore Girls
[..]
Als ik met vrienden naar de efteling ga koop ik er altijd 1
Zal ze proberen als ik ze eens tegen komquote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 25 april 2019 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen een zwak voor fanta
Een film vermoed ikquote:
Alle zoete troep was vroeger genietenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vreselijke troep eigenlijk![]()
Wel lekker
Jamingodquote:
Is hetquote:Op donderdag 25 april 2019 21:58 schreef Kopjechino het volgende:
Heb nou al de hele dag een nummer in mijn hoofd, en zing 'm ook al de hele dag door. Maak er iedereen gek mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:02 schreef Kopjechino het volgende:
Nee, dit raad je nooit denk ikNooit gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over mokerduur gesprokenquote:
Ah okéquote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JC is meer van de kermismuziek.
Je moet hem even wat bijleren
Wowquote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JC is meer van de kermismuziek.
Je moet hem even wat bijleren
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:02 schreef Kopjechino het volgende:
Nee, dit raad je nooit denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
The Parent Trap
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Gewoon allemaal Big Oil boycotten.quote:
Die film is zóquote:
Was als kind echt mijn lievelingsfilm.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die film is zó
Nu heb ik zin om dat soort films te kijken. What woman want, you've got mail, sleepless in Seattle![]()
Ik ookquote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah oké
Al luister ik wel echt aparte muziek voor mijn leeftijd
Yeezusquote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef JanCees het volgende:
Ik heb de kanye 80 degrees yandhi snippet in m'n hoofd
Heb die ook echt zoveel gezien. Net als die anderen die ik net opnoemde. Heerlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was als kind echt mijn lievelingsfilm.
Nederlandse muziek dus, of..?quote:
Het liefst rijd ik nu ook gewoon elektrisch, maar is gewoon nog te duurquote:Op donderdag 25 april 2019 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon allemaal Big Oil boycotten.
In plaats van autorijden, liefde bedrijven.
Ik luister ook veel gfunk en mellow hiphop, techhouse/early rave/techno, en countryquote:Op donderdag 25 april 2019 22:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb die ook echt zoveel gezien. Net als die anderen die ik net opnoemde. Heerlijk
[..]
Nederlandse muziek dus, of..?
Kan ook leuk zijn. Ik luister ook echt heeeel erg veelquote:Op donderdag 25 april 2019 22:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik luister ook veel gfunk en mellow hiphop, techhouse/early rave/techno, en country
30k voor auto lolquote:Op donderdag 25 april 2019 22:14 schreef I. het volgende:
[..]
Het liefst rijd ik nu ook gewoon elektrisch, maar is gewoon nog te duur
Jaquote:Op donderdag 25 april 2019 22:22 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, voor mensen die altijd occasion rijden is dat nog best een bedrag.
Nou en joh, juist leuk tochquote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah oké
Al luister ik wel echt aparte muziek voor mijn leeftijd
quote:
Eerst maar eens wachten totdat daar ook genoeg occasions voor zijn. Die markt dikt nog wel aan de komende jaren.quote:
Hoop hetquote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou en joh, juist leuk toch
[..]ik meen het niet zo slecht.
Zeker! Werd er altijd mee gepest op school, maar ik schaam me er niet voor. Vind het juist leukquote:
quote:
Echt? Wat triest dat ze je er mee hebben gepestquote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker! Werd er altijd mee gepest op school, maar ik schaam me er niet voor. Vind het juist leuk
Gingen mensen je pesten voor je muzieksmaak??quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker! Werd er altijd mee gepest op school, maar ik schaam me er niet voor. Vind het juist leuk
Zie je wel vaker toch. Metalheads die als uitschot gezien worden enzoquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gingen mensen je pesten voor je muzieksmaak??
OK maar die trekken ook wolvenshirts aanquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef I. het volgende:
[..]
Zie je wel vaker toch. Metalheads die als uitschot gezien worden enzo
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zou niet durven
[..]
Echt? Wat triest dat ze je er mee hebben gepestDan gewoon verder luisteren.
Ja, treurig tochquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gingen mensen je pesten voor je muzieksmaak??
Wat is er mis met wolvenshirtsquote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
OK maar die trekken ook wolvenshirts aan
Voor thuis prima. Je wil niet weten wat voor shirts ik hebquote:
Dat willen we heel graag wetenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor thuis prima. Je wil niet weten wat voor shirts ik heb
Dat heb je goed bekeken.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Ja, treurig toch
Maar op mijn school was ik sowieso het pispaaltje. Toen heb ik er wel om gehuild, nu kom ik ze tegen en durven ze mij niet eens aan te kijken. Ben beter dan dat soort uitschot..
Ik droeg vroeger wel eens Hawaï-shirts naar school.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor thuis prima. Je wil niet weten wat voor shirts ik heb
Jongens plagen...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zou niet durven
[..]
Echt? Wat triest dat ze je er mee hebben gepestDan gewoon verder luisteren.
Heb bijvoorbeeld een Marilyn Manson shirt waar hij naakt op de wc een donut eetquote:
Precies, zo denk ik er ook over!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb je goed bekeken.Gevalletje wie het laatst lacht
Loooolquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 25 april 2019 22:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb bijvoorbeeld een Marilyn Manson shirt waar hij maakt op de wc een donut eet
Doe die overigens nooit aan in het openbaar hoor
[..]
Precies, zo denk ik er ook over!
[..]
Looool
Victoria is wel leukquote:Op donderdag 25 april 2019 22:38 schreef I. het volgende:
[..]
Het zoveelste succesformat van De Mol Producties.
Is dat van die pipo?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:38 schreef I. het volgende:
[..]
Het zoveelste succesformat van De Mol Producties.
Echt hoor.quote:
quote:
Nee klopt.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niks maar dan gaat het niet per se om de muzieksmaak
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klappen vragen? Wat was het ook alweer?
Dickpics vragenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klappen vragen? Wat was het ook alweer?
Oh, blijkbaar niet. Dacht dat De Mol daar ook wel geld in had zitten.quote:
Dat was echt heel erg slechtquote:Op donderdag 25 april 2019 22:43 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar niet. Dacht dat De Mol daar ook wel geld in had zitten.Vooral vanwege die roast van z'n zoon vorig jaar.
Oh ik dacht dat meisjes plagen was.quote:
In dat geval moet ik toch voorzichtiger wordenquote:
Beetje Hansie plagen dan maar.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dat geval moet ik toch voorzichtiger worden
Was ook niet echt een goeie. Beter Peter R de Vries of Johan Derksen ofzo.quote:
Zou mooi zijn, maar goed. Peter heeft daar een veel te groot ego voor.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook niet echt een goeie. Beter Peter R de Vries of Johan Derksen ofzo.
Ik dacht ik geef er mijn eigen invulling aanquote:Op donderdag 25 april 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat meisjes plagen was.
Zoentjes wel beter dan klappen
[..]
In dat geval moet ik toch voorzichtiger worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |