Ik denk dat jij wel een lief oud mannetje wordt I.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:25 schreef I. het volgende:
[..]
JaAandoenlijk wel. Zo wil ik ook wel oud worden.
Chantal Janzen?quote:
Ik denk dat er geen Ajax-supporter is die PSV nog vreestquote:
Zomerspelen is ook leuk. Maar ik heb gewoon iets met de winterquote:Op donderdag 25 april 2019 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat volg ik ook altijd wel intensief ja, zomerspelen meer trouwens.
je denkt dat je een goed mens bent, want je weet volgens mij niet wat er allemaal gebeurt daarquote:
Ik vrees vooral ajax zelfquote:Op donderdag 25 april 2019 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen Ajax-supporter is die PSV nog vreest
Rechtschapen bewandel ik de aarde Gods vrind beweer mij niet andersquote:Op donderdag 25 april 2019 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je denkt dat je een goed mens bent, want je weet volgens mij niet wat er allemaal gebeurt daar
ander zou je wel anders piepen
Ik heb er ook wat mee jaquote:Op donderdag 25 april 2019 21:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zomerspelen is ook leuk. Maar ik heb gewoon iets met de winter
Echt hè. Mooie oude dag heb je dan.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo wil iedereen wel oud worden denk ik
Vind ik een lief complimentquote:Op donderdag 25 april 2019 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel een lief oud mannetje wordt I.
Ik vrees PSV welquote:Op donderdag 25 april 2019 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen Ajax-supporter is die PSV nog vreest
Oh neee. Hoe kan datquote:
Nah, pakken beker, titel en finale CL. Niks mis meequote:
Ben tegenwoordig wel steeds banger dat ik dat niet meer ga meemakenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hè. Mooie oude dag heb je dan.
[..]
Vind ik een lief complimentInsgelijks hoor.
prima pikkiequote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Rechtschapen bewandel ik de aarde Gods vrind beweer mij niet anders
Is m'n pa vergeten kaas te halen denk ik (ik woon thuis)quote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vrees PSV wel
[..]
Oh neee. Hoe kan dat
Wat ontzettend onhandig (niets mis mee)quote:Op donderdag 25 april 2019 21:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is m'n pa vergeten kaas te halen denk ik (ik woon thuis)
Dan haten dat ze CL niet gewonnen hebbenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, pakken beker, titel en finale CL. Niks mis mee
Als die hard Ajax supporterquote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vrees PSV wel
[..]
Oh neee. Hoe kan dat
Wat de joden jezus aangedaan heb ik ze toch ook gewoon vergevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |