SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Welkom terug Dave!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Yep.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wordt er vast en zeker aan het eind van dit topic weer door het slotje heen gepost.
Oh, dat heb ik vanochtend al gedaan.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:02 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik zo de paling maar eens inpak.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Eensch. Net zo slecht te vreten als de friet van de Mac.
Dan maar een boerenkoolgladjakkersdrankje.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:03 schreef MaGNeT het volgende:
Nou... die zak ovenfriet ligt nu in de kliko... ik dacht dat het patat was maar dit is friet en dat lust ik niet
Het is geen uitdrukking, het is een lidwoord. Volgens mij was dat in het vorige topic ook al een topique.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het de mooiste uitdrukking ooit, op aarde.
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:08 schreef Kreator het volgende:
Een collega kwam net in een auto aanrijden die ik ook besteld heb en dat is dus een automaat en ik die heb ik dus ook besteld en nu wil ik ook een automaat maar ik moet wachten totdat de duitsers hem gemaakt hebben en dat is kut en ik snap het niet want in '39-'44 waren ze wel heel snel met fabriceren en nu niet meer en nu moet ik dus elke keer schakelen in mijn auto als ik harder dan 20 wil en dat is vervelend.
#FWP.
Heb je je cabrio alweer terug?quote:Op donderdag 25 april 2019 13:10 schreef Dave het volgende:
Automaat was mij te duur, maar zou ik ook wel graag willen hebben.
Mijn auto komt uit de groep tweede categorie geallieerden, en werd wel redelijk snel geleverd.
Ja, na bellen waarbij niemand opnam, kreeg ik alsnog een SMS-je.quote:
Ja, en het probleem met onweer is altijd: het begint flitsend maar het eindigt met gedonder.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, na bellen waarbij niemand opnam, kreeg ik alsnog een SMS-je.
Nou, het dak ging er wel af gisteravond. Tering wat een onweer zeg.
Dit is wel mogelijk trouwens, maar vrij slecht voor het trekkend vermogen. (hehe)quote:Op donderdag 25 april 2019 13:12 schreef Dave het volgende:
Je kunt ook nog proberen op te trekken in de 6.
Een topmafklapper zonder verstand van voetbal.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:17 schreef Kreator het volgende:
Welke topmafklapper kiest er nou weer psv.
NOEM JIJ MIJ NU DIK DOMquote:Op donderdag 25 april 2019 13:16 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat Greys er ook wel intrapt. Zoiszij, sowieso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Fijn dat je er weer bent Davequote:Op donderdag 25 april 2019 13:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is geen uitdrukking, het is een lidwoord. Volgens mij was dat in het vorige topic ook al een topique.
Ja. Niet alleen haarloos, maar ook met boerenkool erin. Dat schijnt men tegenwoordig te drinkenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
NOEM JIJ MIJ NU DIK DOMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Alsof jij het beter kanquote:
Oh, ik zat niet op te letten...quote:Op donderdag 25 april 2019 13:14 schreef Kreator het volgende:
Even testen of dit werkt:
Poll: Wat is nou echt de beste club van Nederland?
• Ajax
• Feyenoord
• PSV
• Twente
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
klinkt smerig......quote:Op donderdag 25 april 2019 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja. Niet alleen haarloos, maar ook met boerenkool erin. Dat schijnt men tegenwoordig te drinken
Je zit onze beer te beledigen en TT's te verneuken in andermans foraquote:Op donderdag 25 april 2019 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik post niet door een slotje heen
Nou nou nou nou, ben ik ineens in VBL SC beland?quote:Op donderdag 25 april 2019 13:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zit onze beer te beledigen en TT's te verneuken in andermans foraTyf op
Vind ik ookquote:
Je weet het verschil tussen VBL en ESF ook al niet te spottenquote:Op donderdag 25 april 2019 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou nou nou nou, ben ik ineens in VBL SC beland?
Volgens mij lukt het jou niet om te lezen, want ik vroeg me af of ik in VBL SC ineens terecht was gekomen, suggererend dat ik wel degelijk doorheb dat ik in ESF SC benquote:Op donderdag 25 april 2019 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen VBL en ESF ook al niet te spottenHoepel op
Als je twijfelt weet je het niet zekerquote:Op donderdag 25 april 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij lukt het jou niet om te lezen, want ik vroeg me af of ik in VBL SC ineens terecht was gekomen, suggererend dat ik wel degelijk doorheb dat ik in ESF SC ben
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zit onze beer te beledigen en TT's te verneuken in andermans foraTyf op
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou nou nou nou, ben ik ineens in VBL SC beland?
Trouble in paradise?quote:Op donderdag 25 april 2019 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen VBL en ESF ook al niet te spottenHoepel op
Zonder punt, Dave. Zonder punt.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik was het niet @:Kreator . Ik denk iemand met fretstand van hacken.
Ik frets het ook.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik was het niet @:Kreator . Ik denk iemand met fretstand van hacken.
Er zijn nu eenmaal users met een punt in hun naam. @Faux. is hier een voorbeeld van.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:54 schreef Dave het volgende:
Maar ik heb netjes typen geleerd van Fred Emmer, en daar moest je een zin afsluiten met een punt, @:naatje_1. Maar de Fok-programmeurs hebben die opvoeding niet genoten kennelijk, dus moet je @:naatje_1 spatie punt typen.
Mijn vingers zijn sneller dan mijn hersenen (ik zou dames echt gek kunnen maken), waardoor ik al snel een punt achter een getagde nicknaam type.
Fret Emmer:quote:Op donderdag 25 april 2019 13:54 schreef Dave het volgende:
Maar ik heb netjes typen geleerd van Fred Emmer, en daar moest je een zin afsluiten met een punt, @:naatje_1. Maar de Fok-programmeurs hebben die opvoeding niet genoten kennelijk, dus moet je @:naatje_1 spatie punt typen.
Mijn vingers zijn sneller dan mijn hersenen (ik zou dames echt gek kunnen maken), waardoor ik al snel een punt achter een getagde nicknaam type.
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Fret Emmer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De beste dit jaar zal wel Ajax worden....maar de leukste club van Nederland is natuurlijk FC Emmenquote:Op donderdag 25 april 2019 13:14 schreef Kreator het volgende:
Even testen of dit werkt:
Poll: Wat is nou echt de beste club van Nederland?
• Ajax
• Feyenoord
• PSV
• Twente
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Masterracequote:Op donderdag 25 april 2019 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal users met een punt in hun naam. @:faux. is hier een voorbeeld van.
Welkom terugquote:
http://fretjes.nl is wel m'n domeinnaamquote:Op donderdag 25 april 2019 14:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Jouw e-mail adres is zeker ook fr@jes.nl ?
Never been awayquote:
En je favoriete onderdeel van een gitaar is vast geen snaar of klankkastquote:Op donderdag 25 april 2019 14:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://fretjes.nl is wel m'n domeinnaam
quote:Op donderdag 25 april 2019 14:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En je favoriete onderdeel van een gitaar is vast geen snaar of klankkast
quote:
Wist je dat Boeing fretten gebruikte bij het aanleggen van bedrading in vliegtuigen?quote:
De grap was juist @ ([et]) fr@tjes.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://fretjes.nl is wel m'n domeinnaam
Ja, in de 60'squote:Op donderdag 25 april 2019 14:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wist je dat Boeing fretten gebruikte bij het aanleggen van bedrading in vliegtuigen?
Superfretquote:
Of las jij frapenstaartjes.nl? Dan snap ik het.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:10 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien moet je grappen maken toch maar over laten aan Hawaii_Tim
aapjesmet@s.nlquote:Op donderdag 25 april 2019 14:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Of las jij frapenstaartjes.nl? Dan snap ik het.
Ah je lurkt dus veelquote:
Die pootjesquote:
Filmpjes van dieren die een sprong niet halen gaan me niet snel vervelenquote:
Oh nee dat niet hoorquote:
En dat is leuk want? Ketnet is de kinderzender...quote:Op donderdag 25 april 2019 14:38 schreef Greys het volgende:
Belgiė zendt de tweede semi uit op Ketnet ipv op Eén.
Ach, als de juiste act maar op één komtquote:Op donderdag 25 april 2019 14:38 schreef Greys het volgende:
Ze zijn zeker bang dat hun volwassenen het hoge niveau niet aankunnen.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:38 schreef Greys het volgende:
BBC zendt ze halve finales ook niet uit op 1 toch?quote:Op donderdag 25 april 2019 14:38 schreef Greys het volgende:
Je bent zelf een flutmod!quote:
Pak 'm!quote:
Ik vind dit veel te grappigquote:Op donderdag 25 april 2019 13:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Fret Emmer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2019 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben F&L-mod, lijkt erop, snap de verwarring![]()
Gaat weer lekker hard ook.........quote:Op donderdag 25 april 2019 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ronde van de Alpen is best wel interessant nu en altijd leuk om Froome te zien falen.
Niet hihaho-leuk maar ik kan er ook niet wakker van liggen. Was gewoon even een opvallend weetje.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat is leuk want? Ketnet is de kinderzender...
Ah, okéquote:Op donderdag 25 april 2019 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet hihaho-leuk maar ik kan er ook niet wakker van liggen. Was gewoon even een opvallend weetje.
Moet lukkenquote:Op donderdag 25 april 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
Zouden we vóór het ESF nog deeltje #250 halen?
Ik denk dat we dat zeer gemakkelijk gaan halen zelfsquote:Op donderdag 25 april 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
Easy breazy!quote:Op donderdag 25 april 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
Tuurlijk gaat dat lukken!quote:Op donderdag 25 april 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
Kom maar met die windmachines!quote:
Marga kom er maar in!quote:
Al is het een orkaanquote:
Dus daar heeft die Australische demoon haar inspiratie vandaan!quote:Op donderdag 25 april 2019 15:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Rechtop in de... eh... oeps..."
[ afbeelding ]
Zonder zwaartekracht zou het blijven zweven.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus daar heeft die Australische demoon haar inspiratie vandaan!
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zonder zwaartekracht zou het blijven zweven.
Ligt er aan hoe ruim je 'het ESF' neemt denk ik. Is dat wat jou betreft inclusief of exclusief rehearsals? Als je de rehearsals-rollercoaster niet meerekent, halen we de 300 misschien zelfs wel.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
Of we gaan tellenquote:Op donderdag 25 april 2019 15:28 schreef MaGNeT het volgende:
En anders doen we gewoon een woord per post
Of Haags copypaste hier gewoon zijn hele postgeschiedenisquote:Op donderdag 25 april 2019 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of we gaan tellen
@:haags_kwartiertje
Dat heeft weinig zin heh, dan heb je één heeeeel lange postquote:Op donderdag 25 april 2019 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of Haags copypaste hier gewoon zijn hele postgeschiedenis
Dat doet ie sowieso al dagelijksquote:Op donderdag 25 april 2019 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of Haags copypaste hier gewoon zijn hele postgeschiedenis
Wel in etappes natuurlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin heh, dan heb je één heeeeel lange post
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat doet ie sowieso al dagelijks
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoor de hele tijd een helikopter in de lucht. Blijkt dat er een automobilist ons stadshuis geramd heeft.
Ziet het stadhuis er nu mooier uit dan eerst?quote:Op donderdag 25 april 2019 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoor de hele tijd een helikopter in de lucht. Blijkt dat er een automobilist ons stadshuis geramd heeft.
Ik zou eens in het dolfinarium kijken, die dolfijnen zijn maar gevaarlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
Dan woon jij vast dichtbij het Dolfinarium.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
Maar toch was ik eerderquote:Op donderdag 25 april 2019 15:59 schreef Dave het volgende:
Tot op de seconde gelijk met @:Momo
@:Momo dus
Het is ook altijd wat met die beesten. Als ze niet het geld van hardwerkende kabouters stelen plegen ze wel een aanslag op het gemeentehuisquote:Op donderdag 25 april 2019 15:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zou eens in het dolfinarium kijken, die dolfijnen zijn maar gevaarlijk
Ik denk niet dat @momo veel respons zal geven:quote:Op donderdag 25 april 2019 15:59 schreef Dave het volgende:
Tot op de seconde gelijk met @:Momo
@:Momo dus
quote:geregistreerd op: maandag 24 juli 2000 @ 12:56
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 8 (gemiddeld 1 per dag)
Tot later!quote:Op donderdag 25 april 2019 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga richting werk. Avonddienst en zo. Tot later moppies![]()
Ik vertrouw nooit geen zeezoogdieren meer!quote:Op donderdag 25 april 2019 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is ook altijd wat met die beesten. Als ze niet het geld van hardwerkende kabouters stelen plegen ze wel een aanslag op het gemeentehuis
Werkze!quote:Op donderdag 25 april 2019 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 25 april 2019 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wel de Momo username jattenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:Momo veel respons zal geven:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:05 schreef Momo... het volgende:
[..]
Duidelijk geen kabouter Wesley fan
Ik leef nog gewoon hoorquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:05 schreef Momo... het volgende:
[..]
Duidelijk geen kabouter Wesley fan
Ff wachten op een username change actie voor een goed doel.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:04 schreef Momo... het volgende:
[..]
Succes!
[..]
En wel de Momo username jatten
#liefdagboekquote:Op donderdag 25 april 2019 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
Men heeft nu een of ander R&B gebeuren opgezet in de Sociale Ruimte, mijn god, kill me now
Ik denk zomaar dat ze niet meer zo'n actie gaan doenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Ff wachten op een username change actie voor een goed doel.
Zo ben ik ook aan Peter gekomen
Ik ookquote:
Heb je die lakschoenen al gehaald?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
Men heeft nu een of ander R&B gebeuren opgezet in de Sociale Ruimte, mijn god, kill me now
Nee, dat ga ik de 17e doen. De huur is gebaseerd op dagen, dus je moet binnen bepaalde tijd terugbrengen enzoquote:
Ik ben er net wel even langsgefietst, maar er is weinig te zien. Veel politie, ook in het gebouw en op het gebouw. Alsof ze bang zijn dat er nog iemand zijn auto in het gemeentehuis wil parkerenquote:Op donderdag 25 april 2019 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ziet het stadhuis er nu mooier uit dan eerst?
Nee! Die zijn hartstikke liefquote:Op donderdag 25 april 2019 15:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zou eens in het dolfinarium kijken, die dolfijnen zijn maar gevaarlijk
Ja!quote:Op donderdag 25 april 2019 15:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan woon jij vast dichtbij het Dolfinarium.
Jaquote:
Geeft niets. En sneren kan je lerenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En het was geen sneer ofzo hoor. Ff voor de zekerheid. Want ik post zelf zo vaak liefdagboekposts.
Die aflevering heeft zoveel schade aan het Dolfinarium gedaan. De bezoekersaantallen zijn meer dan gehalveerd en het park is bijna failliet gegaan, al kwam dat ook doordat ze verkeerde speeltoestellen gekocht hadden.quote:
Het is uiteraard mooi dat ze autistische kinderen helpen maar dan wel in combinatie met voldoende ruimte voor de bewonersquote:Op donderdag 25 april 2019 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die aflevering heeft zoveel schade aan het Dolfinarium gedaan. De bezoekersaantallen zijn meer dan gehalveerd en het park is bijna failliet gegaan, al kwam dat ook doordat ze verkeerde speeltoestellen gekocht hadden.
Niet alles is even goed aan een dolfinarium, maar tegelijkertijd helpen ze talloze autistische kinderen door middel van dolfijnentherapie. Het is allemaal veel minder negatief dan Rambam laat zien.
Oh geloof me, sneerqueen cum laude. Maar alleen als het nodig is. En het is hier eigenlijk nooit nodig.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geeft niets. En sneren kan je leren
Wat is daar nou van waar eigenlijk?quote:The music of Arcade had to be deleted because of copyright.
Sorry for the inconvenience.
Stiekem vind ik dit best een knappe manquote:Op donderdag 25 april 2019 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat de schurk spelen in de nieuwe Bond, hij is 37, zou je ook niet zeggen.
Kun je alvast deze meme invullenquote:Op donderdag 25 april 2019 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga vanavond Hachi: A Dog's Tale kijken, nu al spijt van(nooit eerder gezien)
Haha, oh ik weet nu al dat ik (hard) ga huilen. Hoewel mijn vriend ook meekijkt, dan vind ik het altijd een beetje awkward om openlijk te janken.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:14 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kun je alvast deze meme invullen
[ afbeelding ]
Oh God guana we gaan je opvangen hier.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Dat is een film die ik me heb voorgenomen nooit te kijken.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:12 schreef Guanabana het volgende:
me tooquote:Op donderdag 25 april 2019 18:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is een film die ik me heb voorgenomen nooit te kijken.
Hehe, ik zat je te plagen (uiteraard, zo ben ik).quote:Op donderdag 25 april 2019 18:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil die film ook niet zien.......
Ik wist toen ik me too tikte.....dit zal niet goed gaanquote:Op donderdag 25 april 2019 18:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe, ik zat je te plagen (uiteraard, zo ben ik).
Sterkte!quote:Op donderdag 25 april 2019 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het weer haar eerste goede plaat sinds 2008. Knappe vent die Maluma.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:58 schreef Dave het volgende:
Niet m'n ding, maar vast mensen hier die er wel enthousiast van worden.
quote:Op donderdag 25 april 2019 18:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh God guana we gaan je opvangen hier.
We gaan het zienquote:Op donderdag 25 april 2019 18:20 schreef Greys het volgende:
Sterkte Guana. Ik hoop dat je de komende drie dagen niet de straat op hoeft.
Hoewel, als je je van tevoren instelt op ik ga keihard janken heb je ook kans dat alle waterwerken gewoon blokkeren.
Ik eerst ook ja, maar mijn vriend zat hondenfilmpjes te kijken op Youtube, een programma waarin honden gered worden enzo. Dus nu zitten we in de zielige honden-sfeer.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is een film die ik me heb voorgenomen nooit te kijken.
Bedanktquote:
Alle zoogdieren de zee uitquote:Op donderdag 25 april 2019 16:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik vertrouw nooit geen zeezoogdieren meer!
Is dat een soort Old Yeller?quote:Op donderdag 25 april 2019 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij de eerste videoband (jaja) die we gehuurd hebben voor de destijds nieuwe VCC videorecorder van m’n oma. Ik was denk ik een jaar of 10? Ik moest heel erg huilen, maar durfde dat niet, want de hele familie zat er bij.quote:
awquote:Op donderdag 25 april 2019 18:45 schreef Dave het volgende:
Ik moest heel erg huilen, maar durfde dat niet, want de hele familie zat er bij.
Dat mag, babyface kan prima knap zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 18:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dit best een knappe man![]()
Mwah babyface.....vind hem wel wat stoers hebben hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 19:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag, babyface kan prima knap zijn
Babyface kan ook stoere uitstraling hebbenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah babyface.....vind hem wel wat stoers hebben hoor
oh.....quote:Op donderdag 25 april 2019 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Babyface kan ook stoere uitstraling hebben
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Babyface kan ook stoere uitstraling hebben
Ja behoorlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 19:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Babyface is z'n babyface een beetje kwijt op die foto
Waar je je associaties al niet vandaan haaltquote:Op donderdag 25 april 2019 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
Er komt hier een frikandelvormige bui aan.
Nu heb ik zin in patat met een frikandel![]()
[ afbeelding ]
wel echt een bummer......toen ze hier in de stad waren was het ook niet warm maar wel droog....quote:
Als een kabeljauw in de winterquote:
Qua metrum past dat goed bij 'Nederland was koel en kil'quote:
Bah, wat een frietweer.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
Er komt hier een frikandelvormige bui aan.
Nu heb ik zin in patat met een frikandel![]()
[ afbeelding ]
Of zoals we in Nederland zeggdn:daar kun je geen patat van bakken.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:19 schreef Kreator het volgende:
Ik kijk momenteel den 90 minuten durende reclame voor Google. Het is niet best.
Heerlijk aan thuiswerken inderdaad, uitslapen!quote:Op donderdag 25 april 2019 21:20 schreef Redefine het volgende:
Weet nog niet zeker of ik de zestiende in de kroeg mee ga kijken. Maar ik werk de dag erna i.i.g. thuis, omdat ze dan de nieuwe meter komen plaatsen. Wilde eerst misschien vrij nemen, maar dit is eigenlijk nog makkelijker. Die afspraak voor de meter moest toch nog wel gedaan worden en kan toch thuiswerken, dus dat scheelt. En vooral dat ik dan anderhalfuur later op kan staan. Mocht ik niet in de kroeg aanwezig zijn, kan ik hier iig nog wel even langer napraten na de semi
Ja vooral omdat ik niet dicht bij mijn werk woon. Plus dat ik dan juist ook heel veel gedaan krijgquote:Op donderdag 25 april 2019 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Heerlijk aan thuiswerken inderdaad, uitslapen!
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:19 schreef Kreator het volgende:
Ik kijk momenteel den 90 minuten durende reclame voor Google. Het is niet best.
Dan word ik ook oudquote:Op donderdag 25 april 2019 21:39 schreef Momo... het volgende:
Ohja zaterdag Koningsdag, vergeet dat elke keer, ik ga denk ik gewoon thuis zitten en series kijken.Het word schijtweer en ik heb geen zin in een koningsdagfeest.
Is dit een teken dat je oud wordt?
Nee, was vanmiddag een onderzoek op de radio dat veel mensen het wel wat minder vinden kunnen. 38% wilde een alcoholverbod op Koningsdag.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:39 schreef Momo... het volgende:
Ohja zaterdag Koningsdag, vergeet dat elke keer, ik ga denk ik gewoon thuis zitten en series kijken.Het word schijtweer en ik heb geen zin in een koningsdagfeest.
heerlijk!quote:Op donderdag 25 april 2019 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat blijft een geweldige film
Bij die 38% zal vast geen collega van mij bijgezeten hebbenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, was vanmiddag een onderzoek op de radio dat veel mensen het wel wat minder vinden kunnen. 38% wilde een alcoholverbod op Koningsdag.
Is dat Deutschland of is er weer een nieuwe?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:05 schreef Kyran het volgende:
Totaal iets anders...
Nieuwe van Rammstein is weer
Edit: Oh en ik mag volgende week al op intakegesprekMiljoenmiljard vragenlijsten invullen is wel even irritant, maar vast nuttig
Misschien wel ja, voor mij precies hetzelfde. Ik hou echt niet van die drukte en complete idioten die denken dat ze lollig zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:39 schreef Momo... het volgende:
Wilde gaan zoeken voor je maar nu haak ik afquote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Als beloning krijgen jullie mijn vernietigende recensie van Hachi
Ik ben van mezelf al geen feestbeest, maar ik doe al langer dan 10 jaar helemaal niets op Koningsdagquote:Op donderdag 25 april 2019 21:39 schreef Momo... het volgende:
Weer een nieuwe. Was net op KINK FM. Wel heel anders (Deutschland is beter vind ik), maar toch weer gaaf en typsisch Rammstein.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat Deutschland of is er weer een nieuwe?
En mooi! Ik weet niet waarvoor, maar fijn dat het sneller gaat dan je verwachtte
Oh ik ga meteen even kijken naar de nieuwe Rammstein single.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weer een nieuwe. Was net op KINK FM. Wel heel anders (Deutschland is beter vind ik), maar toch weer gaaf en typsisch Rammstein.
Over kliniek ... loop al sinds eind vorig jaar met spierpijn en vermoeidheidsklachten. Bloedtesten etc. laten niks bijzonders zien. Nu doorverwezen (op eigen verzoek) naar een pijn- en chronische vermoeidheidskliniek en daar mag ik volgende week dus al langs voor een intake.
Ik ben benieuwd en zal hem zo opzoeken dan!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weer een nieuwe. Was net op KINK FM. Wel heel anders (Deutschland is beter vind ik), maar toch weer gaaf en typsisch Rammstein.
Ik hoop dat ze bij die kliniek iets kunnen vinden bij je. En bij je intakegesprek kan je altijd nog zeggen dat de ellenlange vragenlijsten je vermoeidheidsklachten alleen maar verergerdenquote:Over kliniek ... loop al sinds eind vorig jaar met spierpijn en vermoeidheidsklachten. Bloedtesten etc. laten niks bijzonders zien. Nu doorverwezen (op eigen verzoek) naar een pijn- en chronische vermoeidheidskliniek en daar mag ik volgende week dus al langs voor een intake.
Beetje Rammstein meets Kraftwerk (of andersom) veel electro invloeden lijkt het.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:16 schreef Momo... het volgende:
Ok meer mensen hier die niks hebben met typische koningsdag feesten
[..]
Oh ik ga meteen even kijken naar de nieuwe Rammstein single.
Veel succes volgende week bij de kliniek!
Verkeerd, vals, verdraaid, verwrongen?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Aah jongens, ik zoek een woord, welk talenwonder helpt me.
Het is een ander woord voor 'vertekend', als in 'dat geeft een vertekend beeld'. Het is niet 'flatterend' maar daar het tegenovergestelde van? Het ligt op het puntje van mijn tong maar kom er niet op.
Haha, zou een mooie binnenkomer zijn jaquote:Ik hoop dat ze bij die kliniek iets kunnen vinden bij je. En bij je intakegesprek kan je altijd nog zeggen dat de ellenlange vragenlijsten je vermoeidheidsklachten alleen maar verergerden
Dat hoef ik er dan weer niet voor terugquote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Als beloning krijgen jullie mijn vernietigende recensie van Hachi
Nee. Ik kom er niet meer uit denk ikquote:Op donderdag 25 april 2019 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verkeerd, vals, verdraaid, verwrongen?
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee. Ik kom er niet meer uit denk ikDan moet ik het maar loslaten. Let it goo, let it gooo
Goed nieuws.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:05 schreef Kyran het volgende:
Edit: Oh en ik mag volgende week al op intakegesprekMiljoenmiljard vragenlijsten invullen is wel even irritant, maar vast nuttig
Even wachten tot dat die op joetoeb komt. Deutschland vond ik wel supertof.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beetje Rammstein meets Kraftwerk (of andersom) veel electro invloeden lijkt het.
Ik denk dat je toch wel geflatteerd bedoelt wanneer je wil zeggen dat iets mooier wordt genoemd dan het eigenlijk is.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee. Ik kom er niet meer uit denk ikDan moet ik het maar loslaten. Let it goo, let it gooo
Vervormd, misvormd?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, gooi het er maar op Guan. De film an sich vond ik ook niet uitblinken in geniale plotwendingen, prikkelende dialogen en schitterende cinematografie maar zodra je er een hont in zet en de hont is zielig dan ga ik janken als een baby wiens voetje klem zit in een blender.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef Guanabana het volgende:
Toch bedankt
Wat Hachi betreft; tuurlijk is het zielig. Helemaal omdat het echt gebeurd is, dus die (irl) hond was vooral superzielig.
Heb een beetje gehuild op het einde.
Voor de rest, sorry aan alle liefhebbers, vond ik het een zwakke film waarin eerst weinig gebeurde, en daarna vooral veel 'wtf? waarom?'-momenten zaten.
Ik wil mijn hele Moviemeter'recensie' wel in een spoiler plaatsen, maar dan ben ik bang dat jullie me voortaan een zure negatieveling vinden
The Big Lebowskiquote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef Redefine het volgende:
Wat vindt jij eigenlijk een goede film Guana? Of wat zijn jouw favoriete films?
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
The Big Lebowski
Pulp Fiction
The Lion King
The Before Sunrise/Sunset/Midnight trilogie
Annie Hall
La La Land
Titanic
Children of Men
A Beautiful Mind
Simon
Reservoir Dogs
Another Year
Manhattan
Little Miss Sunshine
to name a few
Nou vooruit:quote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, gooi het er maar op Guan. De film an sich vond ik ook niet uitblinken in geniale plotwendingen, prikkelende dialogen en schitterende cinematografie maar zodra je er een hont in zet en de hont is zielig dan ga ik janken als een baby wiens voetje klem zit in een blender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ja dit. Het hoeft geen masterpiece te zijn om in je gevoel te duiken.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, gooi het er maar op Guan. De film an sich vond ik ook niet uitblinken in geniale plotwendingen, prikkelende dialogen en schitterende cinematografie maar zodra je er een hont in zet en de hont is zielig dan ga ik janken als een baby wiens voetje klem zit in een blender.
Het dook op het einde ook zeker in mijn gevoel.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit. Het hoeft geen masterpiece te zijn om in je gevoel te duiken.
Voor mij was het 't waargebeurde, de hond en de idioot mooie pianomuziek. Kan mij het schelen dat er dingen niet perfect waren. Het verhaal van de wachtende hond is echt. Dat op zich is al ultiem tranentrekkend genoeg voor me.
Hoeft toch ook van niemand?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het dook op het einde ook zeker in mijn gevoel.
Maar ik ga een film niet hoog beoordelen als ik de overige 80 minuten or so een beetje zo:, heb zitten kijken
Ben je weer aan het wachten om door het slotje heen te posten?quote:
Ja.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je weer aan het wachten om door het slotje heen te posten?
Matig slotjequote:
Dat had je beter gekund idd.quote:
ijs_beer breekt inderdaad elk slot open, dus zo'n kleintje komt die met speels gemak doorheen.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had je beter gekund idd.
Onflatteus zal te simpel gedacht zijn?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Het is een ander woord voor 'vertekend', als in 'dat geeft een vertekend beeld'. Het is niet 'flatterend' maar daar het tegenovergestelde van? Het ligt op het puntje van mijn tong maar kom er niet op.
Het kan nog steeds binnen 12 uur na openenquote:
Ja, maar die grote lijkt hij nu toch meer moeite mee te hebben.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
ijs_beer breekt inderdaad elk slot open, dus zo'n kleintje komt die met speels gemak doorheen.
Ja, maar toch bedankt voor het meedenkenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Onflatteus zal te simpel gedacht zijn?
Scheef?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar toch bedankt voor het meedenken
*ik houd me in*quote:Op donderdag 25 april 2019 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar die grote lijkt hij nu toch meer moeite mee te hebben.
Bijna 42.000 posts, 1 notequote:Op donderdag 25 april 2019 16:53 schreef MaGNeT het volgende:
Hier zitten vast alle brave users![]()
GC / Note verhouding
Is het niet gewoon de remix van Deutschland? Die zie ik nu op Spotify staan en heb ik volgens mij nog niet eerder daar gezienquote:Op donderdag 25 april 2019 22:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beetje Rammstein meets Kraftwerk (of andersom) veel electro invloeden lijkt het.
13 notes op 48.998 posts.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bijna 42.000 posts, 1 noteEn die note had wat mij betreft niet gehoeven
Dus een woord voor dat het niet zo erg is als het lijkt?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Vertroebeld.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
250.071 postsquote:Op donderdag 25 april 2019 23:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
13 notes op 48.998 posts.
Maar ze zijn allemaal onterecht![]()
Ergens ook wel logisch. Die oude id-kaarten worden vaak gebruikt door jongere broertjes van de oorspronkelijke eigenaar.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben gewend dat mijn id gevraagd wordt, maar een up-to-date geldig id is nog nooit nodig geweest. Met een 5 jaar verlopen id Kan je nog stemmen. Kennelijk kan je daar de Nyx (club in Amsterdam) niet mee in ...
Waarom heb je geen geldig ID?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben gewend dat mijn id gevraagd wordt, maar een up-to-date geldig id is nog nooit nodig geweest. Met een 5 jaar verlopen id Kan je nog stemmen. Kennelijk kan je daar de Nyx (club in Amsterdam) niet mee in ...
De id kaart is van toen ik 18 werd en is inmiddels verlopen, maar voldoet gewoon voor drank halen en dergelijke. Mijn paspoort is niet verlopen, maar ik ga niet constant met paspoort op zak lopen. Een nieuw id kaart kost gewoon nogal wat geld.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
250.071 posts
22 notes
Dus: 11366,86
Al zijn er ook notes van mezelf aan mezelf bij. Om handige dingen te onthouden.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De id kaart is van toen ik 18 werd en is inmiddels verlopen, maar voldoet gewoon voor drank halen en dergelijke. Mijn paspoort is niet verlopen, maar ik ga niet constant met paspoort op zak lopen. Een nieuw id kaart kost gewoon nogal wat geld.
Ongeveer 11 cent in de week, omgerekend althans. Ik snap dat je het liever niet wil uitgeven, maar zoveel vind ik het nietquote:Een ID-kaart kost ¤ 56,83 en is 10 jaar geldig
Waarom heb je dit uitgerekend, nu klink ik als een krentquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Ongeveer 11 cent in de week, omgerekend althans. Ik snap dat je het liever niet wil uitgeven, maar zoveel vind ik het niet
Afgekeken van die types die je donateur willen maken van een of ander NGOquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom heb je dit uitgerekend, nu klink ik als een krent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |