oh.....quote:Op donderdag 25 april 2019 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Babyface kan ook stoere uitstraling hebben
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Babyface kan ook stoere uitstraling hebben
Ja behoorlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 19:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Babyface is z'n babyface een beetje kwijt op die foto
Waar je je associaties al niet vandaan haaltquote:Op donderdag 25 april 2019 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
Er komt hier een frikandelvormige bui aan.
Nu heb ik zin in patat met een frikandel![]()
[ afbeelding ]
wel echt een bummer......toen ze hier in de stad waren was het ook niet warm maar wel droog....quote:
Als een kabeljauw in de winterquote:
Qua metrum past dat goed bij 'Nederland was koel en kil'quote:
Bah, wat een frietweer.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
Er komt hier een frikandelvormige bui aan.
Nu heb ik zin in patat met een frikandel![]()
[ afbeelding ]
Of zoals we in Nederland zeggdn:daar kun je geen patat van bakken.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:19 schreef Kreator het volgende:
Ik kijk momenteel den 90 minuten durende reclame voor Google. Het is niet best.
Heerlijk aan thuiswerken inderdaad, uitslapen!quote:Op donderdag 25 april 2019 21:20 schreef Redefine het volgende:
Weet nog niet zeker of ik de zestiende in de kroeg mee ga kijken. Maar ik werk de dag erna i.i.g. thuis, omdat ze dan de nieuwe meter komen plaatsen. Wilde eerst misschien vrij nemen, maar dit is eigenlijk nog makkelijker. Die afspraak voor de meter moest toch nog wel gedaan worden en kan toch thuiswerken, dus dat scheelt. En vooral dat ik dan anderhalfuur later op kan staan. Mocht ik niet in de kroeg aanwezig zijn, kan ik hier iig nog wel even langer napraten na de semi
Ja vooral omdat ik niet dicht bij mijn werk woon. Plus dat ik dan juist ook heel veel gedaan krijgquote:Op donderdag 25 april 2019 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Heerlijk aan thuiswerken inderdaad, uitslapen!
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:19 schreef Kreator het volgende:
Ik kijk momenteel den 90 minuten durende reclame voor Google. Het is niet best.
Dan word ik ook oudquote:Op donderdag 25 april 2019 21:39 schreef Momo... het volgende:
Ohja zaterdag Koningsdag, vergeet dat elke keer, ik ga denk ik gewoon thuis zitten en series kijken.Het word schijtweer en ik heb geen zin in een koningsdagfeest.
Is dit een teken dat je oud wordt?
Nee, was vanmiddag een onderzoek op de radio dat veel mensen het wel wat minder vinden kunnen. 38% wilde een alcoholverbod op Koningsdag.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:39 schreef Momo... het volgende:
Ohja zaterdag Koningsdag, vergeet dat elke keer, ik ga denk ik gewoon thuis zitten en series kijken.Het word schijtweer en ik heb geen zin in een koningsdagfeest.
heerlijk!quote:Op donderdag 25 april 2019 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat blijft een geweldige film
Bij die 38% zal vast geen collega van mij bijgezeten hebbenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, was vanmiddag een onderzoek op de radio dat veel mensen het wel wat minder vinden kunnen. 38% wilde een alcoholverbod op Koningsdag.
Is dat Deutschland of is er weer een nieuwe?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:05 schreef Kyran het volgende:
Totaal iets anders...
Nieuwe van Rammstein is weer
Edit: Oh en ik mag volgende week al op intakegesprekMiljoenmiljard vragenlijsten invullen is wel even irritant, maar vast nuttig
Misschien wel ja, voor mij precies hetzelfde. Ik hou echt niet van die drukte en complete idioten die denken dat ze lollig zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:39 schreef Momo... het volgende:
Wilde gaan zoeken voor je maar nu haak ik afquote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Als beloning krijgen jullie mijn vernietigende recensie van Hachi
Ik ben van mezelf al geen feestbeest, maar ik doe al langer dan 10 jaar helemaal niets op Koningsdagquote:Op donderdag 25 april 2019 21:39 schreef Momo... het volgende:
Weer een nieuwe. Was net op KINK FM. Wel heel anders (Deutschland is beter vind ik), maar toch weer gaaf en typsisch Rammstein.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat Deutschland of is er weer een nieuwe?
En mooi! Ik weet niet waarvoor, maar fijn dat het sneller gaat dan je verwachtte
Oh ik ga meteen even kijken naar de nieuwe Rammstein single.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weer een nieuwe. Was net op KINK FM. Wel heel anders (Deutschland is beter vind ik), maar toch weer gaaf en typsisch Rammstein.
Over kliniek ... loop al sinds eind vorig jaar met spierpijn en vermoeidheidsklachten. Bloedtesten etc. laten niks bijzonders zien. Nu doorverwezen (op eigen verzoek) naar een pijn- en chronische vermoeidheidskliniek en daar mag ik volgende week dus al langs voor een intake.
Ik ben benieuwd en zal hem zo opzoeken dan!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weer een nieuwe. Was net op KINK FM. Wel heel anders (Deutschland is beter vind ik), maar toch weer gaaf en typsisch Rammstein.
Ik hoop dat ze bij die kliniek iets kunnen vinden bij je. En bij je intakegesprek kan je altijd nog zeggen dat de ellenlange vragenlijsten je vermoeidheidsklachten alleen maar verergerdenquote:Over kliniek ... loop al sinds eind vorig jaar met spierpijn en vermoeidheidsklachten. Bloedtesten etc. laten niks bijzonders zien. Nu doorverwezen (op eigen verzoek) naar een pijn- en chronische vermoeidheidskliniek en daar mag ik volgende week dus al langs voor een intake.
Beetje Rammstein meets Kraftwerk (of andersom) veel electro invloeden lijkt het.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:16 schreef Momo... het volgende:
Ok meer mensen hier die niks hebben met typische koningsdag feesten
[..]
Oh ik ga meteen even kijken naar de nieuwe Rammstein single.
Veel succes volgende week bij de kliniek!
Verkeerd, vals, verdraaid, verwrongen?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Aah jongens, ik zoek een woord, welk talenwonder helpt me.
Het is een ander woord voor 'vertekend', als in 'dat geeft een vertekend beeld'. Het is niet 'flatterend' maar daar het tegenovergestelde van? Het ligt op het puntje van mijn tong maar kom er niet op.
Haha, zou een mooie binnenkomer zijn jaquote:Ik hoop dat ze bij die kliniek iets kunnen vinden bij je. En bij je intakegesprek kan je altijd nog zeggen dat de ellenlange vragenlijsten je vermoeidheidsklachten alleen maar verergerden
Dat hoef ik er dan weer niet voor terugquote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Als beloning krijgen jullie mijn vernietigende recensie van Hachi
Nee. Ik kom er niet meer uit denk ikquote:Op donderdag 25 april 2019 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verkeerd, vals, verdraaid, verwrongen?
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee. Ik kom er niet meer uit denk ikDan moet ik het maar loslaten. Let it goo, let it gooo
Goed nieuws.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:05 schreef Kyran het volgende:
Edit: Oh en ik mag volgende week al op intakegesprekMiljoenmiljard vragenlijsten invullen is wel even irritant, maar vast nuttig
Even wachten tot dat die op joetoeb komt. Deutschland vond ik wel supertof.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beetje Rammstein meets Kraftwerk (of andersom) veel electro invloeden lijkt het.
Ik denk dat je toch wel geflatteerd bedoelt wanneer je wil zeggen dat iets mooier wordt genoemd dan het eigenlijk is.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee. Ik kom er niet meer uit denk ikDan moet ik het maar loslaten. Let it goo, let it gooo
Vervormd, misvormd?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, gooi het er maar op Guan. De film an sich vond ik ook niet uitblinken in geniale plotwendingen, prikkelende dialogen en schitterende cinematografie maar zodra je er een hont in zet en de hont is zielig dan ga ik janken als een baby wiens voetje klem zit in een blender.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef Guanabana het volgende:
Toch bedankt
Wat Hachi betreft; tuurlijk is het zielig. Helemaal omdat het echt gebeurd is, dus die (irl) hond was vooral superzielig.
Heb een beetje gehuild op het einde.
Voor de rest, sorry aan alle liefhebbers, vond ik het een zwakke film waarin eerst weinig gebeurde, en daarna vooral veel 'wtf? waarom?'-momenten zaten.
Ik wil mijn hele Moviemeter'recensie' wel in een spoiler plaatsen, maar dan ben ik bang dat jullie me voortaan een zure negatieveling vinden
The Big Lebowskiquote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef Redefine het volgende:
Wat vindt jij eigenlijk een goede film Guana? Of wat zijn jouw favoriete films?
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
The Big Lebowski
Pulp Fiction
The Lion King
The Before Sunrise/Sunset/Midnight trilogie
Annie Hall
La La Land
Titanic
Children of Men
A Beautiful Mind
Simon
Reservoir Dogs
Another Year
Manhattan
Little Miss Sunshine
to name a few
Nou vooruit:quote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, gooi het er maar op Guan. De film an sich vond ik ook niet uitblinken in geniale plotwendingen, prikkelende dialogen en schitterende cinematografie maar zodra je er een hont in zet en de hont is zielig dan ga ik janken als een baby wiens voetje klem zit in een blender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ja dit. Het hoeft geen masterpiece te zijn om in je gevoel te duiken.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, gooi het er maar op Guan. De film an sich vond ik ook niet uitblinken in geniale plotwendingen, prikkelende dialogen en schitterende cinematografie maar zodra je er een hont in zet en de hont is zielig dan ga ik janken als een baby wiens voetje klem zit in een blender.
Het dook op het einde ook zeker in mijn gevoel.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit. Het hoeft geen masterpiece te zijn om in je gevoel te duiken.
Voor mij was het 't waargebeurde, de hond en de idioot mooie pianomuziek. Kan mij het schelen dat er dingen niet perfect waren. Het verhaal van de wachtende hond is echt. Dat op zich is al ultiem tranentrekkend genoeg voor me.
Hoeft toch ook van niemand?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het dook op het einde ook zeker in mijn gevoel.
Maar ik ga een film niet hoog beoordelen als ik de overige 80 minuten or so een beetje zo:, heb zitten kijken
Ben je weer aan het wachten om door het slotje heen te posten?quote:
Ja.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je weer aan het wachten om door het slotje heen te posten?
Matig slotjequote:
Dat had je beter gekund idd.quote:
ijs_beer breekt inderdaad elk slot open, dus zo'n kleintje komt die met speels gemak doorheen.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had je beter gekund idd.
Onflatteus zal te simpel gedacht zijn?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Het is een ander woord voor 'vertekend', als in 'dat geeft een vertekend beeld'. Het is niet 'flatterend' maar daar het tegenovergestelde van? Het ligt op het puntje van mijn tong maar kom er niet op.
Het kan nog steeds binnen 12 uur na openenquote:
Ja, maar die grote lijkt hij nu toch meer moeite mee te hebben.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
ijs_beer breekt inderdaad elk slot open, dus zo'n kleintje komt die met speels gemak doorheen.
Ja, maar toch bedankt voor het meedenkenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Onflatteus zal te simpel gedacht zijn?
Scheef?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar toch bedankt voor het meedenken
*ik houd me in*quote:Op donderdag 25 april 2019 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar die grote lijkt hij nu toch meer moeite mee te hebben.
Bijna 42.000 posts, 1 notequote:Op donderdag 25 april 2019 16:53 schreef MaGNeT het volgende:
Hier zitten vast alle brave users![]()
GC / Note verhouding
Is het niet gewoon de remix van Deutschland? Die zie ik nu op Spotify staan en heb ik volgens mij nog niet eerder daar gezienquote:Op donderdag 25 april 2019 22:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beetje Rammstein meets Kraftwerk (of andersom) veel electro invloeden lijkt het.
13 notes op 48.998 posts.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bijna 42.000 posts, 1 noteEn die note had wat mij betreft niet gehoeven
Dus een woord voor dat het niet zo erg is als het lijkt?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Vertroebeld.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
250.071 postsquote:Op donderdag 25 april 2019 23:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
13 notes op 48.998 posts.
Maar ze zijn allemaal onterecht![]()
Ergens ook wel logisch. Die oude id-kaarten worden vaak gebruikt door jongere broertjes van de oorspronkelijke eigenaar.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben gewend dat mijn id gevraagd wordt, maar een up-to-date geldig id is nog nooit nodig geweest. Met een 5 jaar verlopen id Kan je nog stemmen. Kennelijk kan je daar de Nyx (club in Amsterdam) niet mee in ...
Waarom heb je geen geldig ID?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben gewend dat mijn id gevraagd wordt, maar een up-to-date geldig id is nog nooit nodig geweest. Met een 5 jaar verlopen id Kan je nog stemmen. Kennelijk kan je daar de Nyx (club in Amsterdam) niet mee in ...
De id kaart is van toen ik 18 werd en is inmiddels verlopen, maar voldoet gewoon voor drank halen en dergelijke. Mijn paspoort is niet verlopen, maar ik ga niet constant met paspoort op zak lopen. Een nieuw id kaart kost gewoon nogal wat geld.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
250.071 posts
22 notes
Dus: 11366,86
Al zijn er ook notes van mezelf aan mezelf bij. Om handige dingen te onthouden.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De id kaart is van toen ik 18 werd en is inmiddels verlopen, maar voldoet gewoon voor drank halen en dergelijke. Mijn paspoort is niet verlopen, maar ik ga niet constant met paspoort op zak lopen. Een nieuw id kaart kost gewoon nogal wat geld.
Ongeveer 11 cent in de week, omgerekend althans. Ik snap dat je het liever niet wil uitgeven, maar zoveel vind ik het nietquote:Een ID-kaart kost ¤ 56,83 en is 10 jaar geldig
Waarom heb je dit uitgerekend, nu klink ik als een krentquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Ongeveer 11 cent in de week, omgerekend althans. Ik snap dat je het liever niet wil uitgeven, maar zoveel vind ik het niet
Afgekeken van die types die je donateur willen maken van een of ander NGOquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom heb je dit uitgerekend, nu klink ik als een krent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |