ijs_beer breekt inderdaad elk slot open, dus zo'n kleintje komt die met speels gemak doorheen.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had je beter gekund idd.
Onflatteus zal te simpel gedacht zijn?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Aah jongens, ik zoek een woord, welk talenwonder helpt me.
Het is een ander woord voor 'vertekend', als in 'dat geeft een vertekend beeld'. Het is niet 'flatterend' maar daar het tegenovergestelde van? Het ligt op het puntje van mijn tong maar kom er niet op.
Het kan nog steeds binnen 12 uur na openenquote:
Ja, maar die grote lijkt hij nu toch meer moeite mee te hebben.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
ijs_beer breekt inderdaad elk slot open, dus zo'n kleintje komt die met speels gemak doorheen.
Ja, maar toch bedankt voor het meedenkenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Onflatteus zal te simpel gedacht zijn?
Scheef?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar toch bedankt voor het meedenken
*ik houd me in*quote:Op donderdag 25 april 2019 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar die grote lijkt hij nu toch meer moeite mee te hebben.
Bijna 42.000 posts, 1 notequote:Op donderdag 25 april 2019 16:53 schreef MaGNeT het volgende:
Hier zitten vast alle brave users![]()
GC / Note verhouding
Is het niet gewoon de remix van Deutschland? Die zie ik nu op Spotify staan en heb ik volgens mij nog niet eerder daar gezienquote:Op donderdag 25 april 2019 22:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beetje Rammstein meets Kraftwerk (of andersom) veel electro invloeden lijkt het.
13 notes op 48.998 posts.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bijna 42.000 posts, 1 noteEn die note had wat mij betreft niet gehoeven
Dus een woord voor dat het niet zo erg is als het lijkt?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Het is een ander woord voor 'vertekend', als in 'dat geeft een vertekend beeld'. Het is niet 'flatterend' maar daar het tegenovergestelde van? Het ligt op het puntje van mijn tong maar kom er niet op.
Vertroebeld.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Guanabana het volgende:
250.071 postsquote:Op donderdag 25 april 2019 23:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
13 notes op 48.998 posts.
Maar ze zijn allemaal onterecht![]()
Ergens ook wel logisch. Die oude id-kaarten worden vaak gebruikt door jongere broertjes van de oorspronkelijke eigenaar.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben gewend dat mijn id gevraagd wordt, maar een up-to-date geldig id is nog nooit nodig geweest. Met een 5 jaar verlopen id Kan je nog stemmen. Kennelijk kan je daar de Nyx (club in Amsterdam) niet mee in ...
Waarom heb je geen geldig ID?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben gewend dat mijn id gevraagd wordt, maar een up-to-date geldig id is nog nooit nodig geweest. Met een 5 jaar verlopen id Kan je nog stemmen. Kennelijk kan je daar de Nyx (club in Amsterdam) niet mee in ...
De id kaart is van toen ik 18 werd en is inmiddels verlopen, maar voldoet gewoon voor drank halen en dergelijke. Mijn paspoort is niet verlopen, maar ik ga niet constant met paspoort op zak lopen. Een nieuw id kaart kost gewoon nogal wat geld.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
250.071 posts
22 notes
Dus: 11366,86
Al zijn er ook notes van mezelf aan mezelf bij. Om handige dingen te onthouden.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De id kaart is van toen ik 18 werd en is inmiddels verlopen, maar voldoet gewoon voor drank halen en dergelijke. Mijn paspoort is niet verlopen, maar ik ga niet constant met paspoort op zak lopen. Een nieuw id kaart kost gewoon nogal wat geld.
Ongeveer 11 cent in de week, omgerekend althans. Ik snap dat je het liever niet wil uitgeven, maar zoveel vind ik het nietquote:Een ID-kaart kost ¤ 56,83 en is 10 jaar geldig
Waarom heb je dit uitgerekend, nu klink ik als een krentquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Ongeveer 11 cent in de week, omgerekend althans. Ik snap dat je het liever niet wil uitgeven, maar zoveel vind ik het niet
Afgekeken van die types die je donateur willen maken van een of ander NGOquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom heb je dit uitgerekend, nu klink ik als een krent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |