Niet hihaho-leuk maar ik kan er ook niet wakker van liggen. Was gewoon even een opvallend weetje.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat is leuk want? Ketnet is de kinderzender...
Ah, okéquote:Op donderdag 25 april 2019 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet hihaho-leuk maar ik kan er ook niet wakker van liggen. Was gewoon even een opvallend weetje.
Moet lukkenquote:Op donderdag 25 april 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
Zouden we vóór het ESF nog deeltje #250 halen?
Ik denk dat we dat zeer gemakkelijk gaan halen zelfsquote:Op donderdag 25 april 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
Easy breazy!quote:Op donderdag 25 april 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
Tuurlijk gaat dat lukken!quote:Op donderdag 25 april 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
Kom maar met die windmachines!quote:
Marga kom er maar in!quote:
Al is het een orkaanquote:
Dus daar heeft die Australische demoon haar inspiratie vandaan!quote:Op donderdag 25 april 2019 15:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Rechtop in de... eh... oeps..."
[ afbeelding ]
Zonder zwaartekracht zou het blijven zweven.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus daar heeft die Australische demoon haar inspiratie vandaan!
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zonder zwaartekracht zou het blijven zweven.
Ligt er aan hoe ruim je 'het ESF' neemt denk ik. Is dat wat jou betreft inclusief of exclusief rehearsals? Als je de rehearsals-rollercoaster niet meerekent, halen we de 300 misschien zelfs wel.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
Of we gaan tellenquote:Op donderdag 25 april 2019 15:28 schreef MaGNeT het volgende:
En anders doen we gewoon een woord per post
Of Haags copypaste hier gewoon zijn hele postgeschiedenisquote:Op donderdag 25 april 2019 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of we gaan tellen
@:haags_kwartiertje
Dat heeft weinig zin heh, dan heb je één heeeeel lange postquote:Op donderdag 25 april 2019 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of Haags copypaste hier gewoon zijn hele postgeschiedenis
Dat doet ie sowieso al dagelijksquote:Op donderdag 25 april 2019 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of Haags copypaste hier gewoon zijn hele postgeschiedenis
Wel in etappes natuurlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin heh, dan heb je één heeeeel lange post
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat doet ie sowieso al dagelijks
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoor de hele tijd een helikopter in de lucht. Blijkt dat er een automobilist ons stadshuis geramd heeft.
Ziet het stadhuis er nu mooier uit dan eerst?quote:Op donderdag 25 april 2019 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoor de hele tijd een helikopter in de lucht. Blijkt dat er een automobilist ons stadshuis geramd heeft.
Ik zou eens in het dolfinarium kijken, die dolfijnen zijn maar gevaarlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
Dan woon jij vast dichtbij het Dolfinarium.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
Maar toch was ik eerderquote:Op donderdag 25 april 2019 15:59 schreef Dave het volgende:
Tot op de seconde gelijk met @:Momo
@:Momo dus
Het is ook altijd wat met die beesten. Als ze niet het geld van hardwerkende kabouters stelen plegen ze wel een aanslag op het gemeentehuisquote:Op donderdag 25 april 2019 15:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zou eens in het dolfinarium kijken, die dolfijnen zijn maar gevaarlijk
Ik denk niet dat @momo veel respons zal geven:quote:Op donderdag 25 april 2019 15:59 schreef Dave het volgende:
Tot op de seconde gelijk met @:Momo
@:Momo dus
quote:geregistreerd op: maandag 24 juli 2000 @ 12:56
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 8 (gemiddeld 1 per dag)
Tot later!quote:Op donderdag 25 april 2019 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga richting werk. Avonddienst en zo. Tot later moppies![]()
Ik vertrouw nooit geen zeezoogdieren meer!quote:Op donderdag 25 april 2019 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is ook altijd wat met die beesten. Als ze niet het geld van hardwerkende kabouters stelen plegen ze wel een aanslag op het gemeentehuis
Werkze!quote:Op donderdag 25 april 2019 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 25 april 2019 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wel de Momo username jattenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:Momo veel respons zal geven:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:05 schreef Momo... het volgende:
[..]
Duidelijk geen kabouter Wesley fan
Ik leef nog gewoon hoorquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:05 schreef Momo... het volgende:
[..]
Duidelijk geen kabouter Wesley fan
Ff wachten op een username change actie voor een goed doel.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:04 schreef Momo... het volgende:
[..]
Succes!
[..]
En wel de Momo username jatten
#liefdagboekquote:Op donderdag 25 april 2019 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
Men heeft nu een of ander R&B gebeuren opgezet in de Sociale Ruimte, mijn god, kill me now
Ik denk zomaar dat ze niet meer zo'n actie gaan doenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Ff wachten op een username change actie voor een goed doel.
Zo ben ik ook aan Peter gekomen
Ik ookquote:
Heb je die lakschoenen al gehaald?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
Men heeft nu een of ander R&B gebeuren opgezet in de Sociale Ruimte, mijn god, kill me now
Nee, dat ga ik de 17e doen. De huur is gebaseerd op dagen, dus je moet binnen bepaalde tijd terugbrengen enzoquote:
Ik ben er net wel even langsgefietst, maar er is weinig te zien. Veel politie, ook in het gebouw en op het gebouw. Alsof ze bang zijn dat er nog iemand zijn auto in het gemeentehuis wil parkerenquote:Op donderdag 25 april 2019 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ziet het stadhuis er nu mooier uit dan eerst?
Nee! Die zijn hartstikke liefquote:Op donderdag 25 april 2019 15:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zou eens in het dolfinarium kijken, die dolfijnen zijn maar gevaarlijk
Ja!quote:Op donderdag 25 april 2019 15:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan woon jij vast dichtbij het Dolfinarium.
Jaquote:
Geeft niets. En sneren kan je lerenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En het was geen sneer ofzo hoor. Ff voor de zekerheid. Want ik post zelf zo vaak liefdagboekposts.
Die aflevering heeft zoveel schade aan het Dolfinarium gedaan. De bezoekersaantallen zijn meer dan gehalveerd en het park is bijna failliet gegaan, al kwam dat ook doordat ze verkeerde speeltoestellen gekocht hadden.quote:
Het is uiteraard mooi dat ze autistische kinderen helpen maar dan wel in combinatie met voldoende ruimte voor de bewonersquote:Op donderdag 25 april 2019 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die aflevering heeft zoveel schade aan het Dolfinarium gedaan. De bezoekersaantallen zijn meer dan gehalveerd en het park is bijna failliet gegaan, al kwam dat ook doordat ze verkeerde speeltoestellen gekocht hadden.
Niet alles is even goed aan een dolfinarium, maar tegelijkertijd helpen ze talloze autistische kinderen door middel van dolfijnentherapie. Het is allemaal veel minder negatief dan Rambam laat zien.
Oh geloof me, sneerqueen cum laude. Maar alleen als het nodig is. En het is hier eigenlijk nooit nodig.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geeft niets. En sneren kan je leren
Wat is daar nou van waar eigenlijk?quote:The music of Arcade had to be deleted because of copyright.
Sorry for the inconvenience.
Stiekem vind ik dit best een knappe manquote:Op donderdag 25 april 2019 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat de schurk spelen in de nieuwe Bond, hij is 37, zou je ook niet zeggen.
Kun je alvast deze meme invullenquote:Op donderdag 25 april 2019 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga vanavond Hachi: A Dog's Tale kijken, nu al spijt van(nooit eerder gezien)
Haha, oh ik weet nu al dat ik (hard) ga huilen. Hoewel mijn vriend ook meekijkt, dan vind ik het altijd een beetje awkward om openlijk te janken.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:14 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kun je alvast deze meme invullen
[ afbeelding ]
Oh God guana we gaan je opvangen hier.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Dat is een film die ik me heb voorgenomen nooit te kijken.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:12 schreef Guanabana het volgende:
me tooquote:Op donderdag 25 april 2019 18:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is een film die ik me heb voorgenomen nooit te kijken.
Hehe, ik zat je te plagen (uiteraard, zo ben ik).quote:Op donderdag 25 april 2019 18:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil die film ook niet zien.......
Ik wist toen ik me too tikte.....dit zal niet goed gaanquote:Op donderdag 25 april 2019 18:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe, ik zat je te plagen (uiteraard, zo ben ik).
Sterkte!quote:Op donderdag 25 april 2019 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het weer haar eerste goede plaat sinds 2008. Knappe vent die Maluma.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:58 schreef Dave het volgende:
Niet m'n ding, maar vast mensen hier die er wel enthousiast van worden.
quote:Op donderdag 25 april 2019 18:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh God guana we gaan je opvangen hier.
We gaan het zienquote:Op donderdag 25 april 2019 18:20 schreef Greys het volgende:
Sterkte Guana. Ik hoop dat je de komende drie dagen niet de straat op hoeft.
Hoewel, als je je van tevoren instelt op ik ga keihard janken heb je ook kans dat alle waterwerken gewoon blokkeren.
Ik eerst ook ja, maar mijn vriend zat hondenfilmpjes te kijken op Youtube, een programma waarin honden gered worden enzo. Dus nu zitten we in de zielige honden-sfeer.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is een film die ik me heb voorgenomen nooit te kijken.
Bedanktquote:
Alle zoogdieren de zee uitquote:Op donderdag 25 april 2019 16:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik vertrouw nooit geen zeezoogdieren meer!
Is dat een soort Old Yeller?quote:Op donderdag 25 april 2019 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij de eerste videoband (jaja) die we gehuurd hebben voor de destijds nieuwe VCC videorecorder van m’n oma. Ik was denk ik een jaar of 10? Ik moest heel erg huilen, maar durfde dat niet, want de hele familie zat er bij.quote:
awquote:Op donderdag 25 april 2019 18:45 schreef Dave het volgende:
Ik moest heel erg huilen, maar durfde dat niet, want de hele familie zat er bij.
Dat mag, babyface kan prima knap zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 18:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dit best een knappe man![]()
Mwah babyface.....vind hem wel wat stoers hebben hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 19:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag, babyface kan prima knap zijn
Babyface kan ook stoere uitstraling hebbenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah babyface.....vind hem wel wat stoers hebben hoor
oh.....quote:Op donderdag 25 april 2019 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Babyface kan ook stoere uitstraling hebben
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Babyface kan ook stoere uitstraling hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |