Dit is wel mogelijk trouwens, maar vrij slecht voor het trekkend vermogen. (hehe)quote:Op donderdag 25 april 2019 13:12 schreef Dave het volgende:
Je kunt ook nog proberen op te trekken in de 6.
Een topmafklapper zonder verstand van voetbal.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:17 schreef Kreator het volgende:
Welke topmafklapper kiest er nou weer psv.
NOEM JIJ MIJ NU DIK DOMquote:Op donderdag 25 april 2019 13:16 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat Greys er ook wel intrapt. Zoiszij, sowieso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Fijn dat je er weer bent Davequote:Op donderdag 25 april 2019 13:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is geen uitdrukking, het is een lidwoord. Volgens mij was dat in het vorige topic ook al een topique.
Ja. Niet alleen haarloos, maar ook met boerenkool erin. Dat schijnt men tegenwoordig te drinkenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
NOEM JIJ MIJ NU DIK DOMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Alsof jij het beter kanquote:
Oh, ik zat niet op te letten...quote:Op donderdag 25 april 2019 13:14 schreef Kreator het volgende:
Even testen of dit werkt:
Poll: Wat is nou echt de beste club van Nederland?
• Ajax
• Feyenoord
• PSV
• Twente
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
klinkt smerig......quote:Op donderdag 25 april 2019 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja. Niet alleen haarloos, maar ook met boerenkool erin. Dat schijnt men tegenwoordig te drinken
Je zit onze beer te beledigen en TT's te verneuken in andermans foraquote:Op donderdag 25 april 2019 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik post niet door een slotje heen
Nou nou nou nou, ben ik ineens in VBL SC beland?quote:Op donderdag 25 april 2019 13:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zit onze beer te beledigen en TT's te verneuken in andermans foraTyf op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |