SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
En die was ik zelfs vergeten. Ajax zal volgend jaar een tussenjaar hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zie eerder Fico vertrekken dan Neres eigenlijk.
Daar lijkt het wel op, maar is niet per se nodig. Als Ten Hag blijft is het wat beter te behappen. Ook voldoende knaken om wat toppers te halen. En als we geen voorrondes hoeven spelen kan ook helpen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En die was ik zelfs vergeten. Ajax zal volgend jaar een tussenjaar hebben.²
Ik ben al blij met het kampioenschap en de beker, de CL zou de kers op de taart zijnquote:
- Tweede keeper (Varela vastleggen, Scherpen als derde of vierde keeper)quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:23 schreef Itisbangin het volgende:
De bank is oprecht karig. Aanvallend op de flanken en in de verdediging.
Qua elftal volgend jaar:
Tweede keeper (geen Scherpen)
Backup linksback
centrale verdediger (niet alleen een talent, maar gewoon een beest)
Twee middenvelders (De Wit / Labyad / Ekkelenkamp gaan het niet redden)
Linksbuiten (wie is er nu backup?)
Rechtsbuiten (same)
Ik verwacht dat Schuurs, Lang, Eiting, Gravenberg, Traore en Danilo in de voorbereiding zich mogen bewijzen. Maar of ze allemaal volwaardig lid van de A-selectie worden?
Dus naast de basisspelers die verkocht worden, mag Marcie bijzonder flink aan de slag deze zomer.
Dat lijkt mij vrij logisch bij een 3-0 stand en dit programma.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:50 schreef kurk_droog het volgende:
Wtf was ten hag aan het doen. Tot de 3-0 helemaal niets aan de hand. Dan wissel je hakim en nico. Zet je blind linksback, veltman centraal en die Deen rechtsback... Dan ben je niet goed.
Na 2 minuten zie je dat het kut is en laat je ze gewoon aankloten. Nooit je as zo omgooien, dat snapt elke halve
Spelers gespaard...quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:50 schreef kurk_droog het volgende:
Wtf was ten hag aan het doen. Tot de 3-0 helemaal niets aan de hand. Dan wissel je hakim en nico. Zet je blind linksback, veltman centraal en die Deen rechtsback... Dan ben je niet goed.
Na 2 minuten zie je dat het kut is en laat je ze gewoon aankloten. Nooit je as zo omgooien, dat snapt elke halve
Wat prima was, maar wissel dan logisch. Laat blind en de ligt centraal staan, veltman rechts en zet dan, wie dan ook op links. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij logisch bij een 3-0 stand en dit programma.
stop met dit gezeik.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat prima was, maar wissel dan logisch. Laat blind en de ligt centraal staan, veltman rechts en zet dan, wie dan ook op links. Zo moeilijk is dat niet.
Je hebt 0 spitsen die voldoen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:23 schreef Itisbangin het volgende:
Qua elftal volgend jaar:
Backup linksback
Rechtsbuiten (same)
Ik verwacht dat Schuurs, Lang, Eiting, Gravenberg, Traore en Danilo in de voorbereiding zich mogen bewijzen. Maar of ze allemaal volwaardig lid van de A-selectie worden?
Dus naast de basisspelers die verkocht worden, mag Marcie bijzonder flink aan de slag deze zomer.
Komen de calimero’s weer poequote:
Wat is Amsterdam toch een lelijke stad. Ik vind Utrecht wel mooi dat is eigenlijk Amsterdam zonder alle kotsende toeristen, hoeren en autos. Wel de grachten maar niet de troep zeg maar.quote:
de breedte valt me inderdaad vies tegenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:23 schreef Itisbangin het volgende:
Qua elftal volgend jaar:
Backup linksback
Rechtsbuiten (same)
meh, dan moet je wel heel goed inkopen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met al het geld wat we hebben moet er volgend jaar ook gewoon een kampioenswaardig team staan dat 80+ punten gaat halen.
klopt, dan eindhoven met zijn witte dame het nre gebouw en de dommelquote:Op woensdag 24 april 2019 00:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat is Amsterdam toch een lelijke stad. Ik vind Utrecht wel mooi dat is eigenlijk Amsterdam zonder alle kotsende toeristen, hoeren en autos. Wel de grachten maar niet de troep zeg maar.
Gelukkig hoeven ajax supporters er niet zo vaak te zijnquote:Op woensdag 24 april 2019 00:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat is Amsterdam toch een lelijke stad. Ik vind Utrecht wel mooi dat is eigenlijk Amsterdam zonder alle kotsende toeristen, hoeren en autos. Wel de grachten maar niet de troep zeg maar.
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:16 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Komen de calimero’s weer poe
Benieuwd naar nickgitaar’s analyse waarom het geen penalty voor Dolberg was
Gewoon niet teveel verkopen. Maximaal 4 basisspelers.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:33 schreef Adames het volgende:
[..]
meh, dan moet je wel heel goed inkopen.
of vooral veel en hopen dat er een paar goede tussen zitten. je moet echt opnieuw bouwen zo, op een schaal dat geen eredivisieclub heeft gehad deze eeuw.
Filmpje met Sloetski al gezien? GENIET0nquote:Op woensdag 24 april 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel verkopen. Maximaal 4 basisspelers.
Ja Amerikaanse steden zijn vrij kont en water is nat. Wel toffe natuur in de PNWquote:Op woensdag 24 april 2019 00:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben ook blij dat ik hier nog maar een paar weken woon. Langs de snelweg overal tentjes en daklozenEcht sad. Seattle ook. Die steden zijn helemaal verpauperd.
Verkopen ze bij Walmart ook ajax sjaaltjes?quote:Op woensdag 24 april 2019 00:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vermijd eigenlijk elke grote stad. Woon nu in Portland Oregon maar over een aantal weken definitief verhuizen naar een klein stadje. Lekker genieten, mooi weer enzovoort. En ze hebben er Walmart dus alles wat ik nodig heb om gelukkig te zijn.
Slutskyi is een lieve man.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Filmpje met Sloetski al gezien? GENIET0n
Wel geweren. Bevalt die kassiere je niet, dan schiet je gewoon haar hoofd eraf hutsssquote:Op woensdag 24 april 2019 01:19 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Verkopen ze bij Walmart ook ajax sjaaltjes?
Heeft over 95 wel gelijk tho. Het team met Zlatan etc was ook mokergoed, maar toch fragiel. Dit team lijkt beter in balans en komt akelig dichtbij het team van 95.quote:
Ik zie het al gebeuren, doe mij maar 2x dr. pepper en een magnum.44 erbij aubquote:Op woensdag 24 april 2019 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel geweren. Bevalt die kassiere je niet, dan schiet je gewoon haar hoofd eraf hutsss
1 Bogdan Lobonţquote:Op woensdag 24 april 2019 01:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft over 95 wel gelijk tho. Het team met Zlatan etc was ook mokergoed, maar toch fragiel. Dit team lijkt beter in balans en komt akelig dichtbij het team van 95.
Sjon O Brien godquote:Op woensdag 24 april 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 Bogdan Lobonţ
2 Hatem Trabelsi
5 Cristian Chivu
16 Petri Pasanen
18 John O'Brien
24 Jelle Van Damme
10 Steven Pienaar
15 Wesley Sneijder
22 Abubakari Yakubu
7 Andy van der Meyde
9 Zlatan Ibrahimović
Dit team speelde toen in de kwartfinale tegen Milan dus, ziet er wel uit alsof dit team sterker is ja.
Wie uit dat team zou je nu ruilen met een basisspeler van dit team? Trabelsi zeker? En Sneijder misschien (al weet ik niet hoe goed hij was op die leeftijd).quote:
Halve team was geblesseerd lol . Liep echt op hun tandvlees op het laatstquote:Op woensdag 24 april 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 Bogdan Lobonţ
2 Hatem Trabelsi
5 Cristian Chivu
16 Petri Pasanen
18 John O'Brien
24 Jelle Van Damme
10 Steven Pienaar
15 Wesley Sneijder
22 Abubakari Yakubu
7 Andy van der Meyde
9 Zlatan Ibrahimović
Dit team speelde toen in de kwartfinale tegen Milan dus, ziet er wel uit alsof dit team sterker is ja.
Vd Meydequote:Op woensdag 24 april 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie uit dat team zou je nu ruilen met een basisspeler van dit team? Trabelsi zeker? En Sneijder misschien (al weet ik niet hoe goed hij was op die leeftijd).
Boukhari zat toen op de bank.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Halve team was geblesseerd lol . Liep echt op hun tandvlees op het laatst
Pasanen was een hele simpele verdediger. Chivu was keihardquote:Op woensdag 24 april 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie uit dat team zou je nu ruilen met een basisspeler van dit team? Trabelsi zeker? En Sneijder misschien (al weet ik niet hoe goed hij was op die leeftijd).
Weet niet of het dat jaar was of het jaar erop maar ze lieten tegen RBC een taxichauffeur debuteren van Ajax Zaterdag , zo erg was het op een gegeven moment.quote:
Wie was dat ook alweer?quote:Op woensdag 24 april 2019 01:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet of het dat jaar was of het jaar erop maar ze lieten tegen RBC een taxichauffeur debuteren van Ajax Zaterdag , zo erg was het op een gegeven moment.
Akachar?quote:
Zelfde met die kameraad van Seedorf bij AC Milan. Ook zon mooi verhaalquote:Op woensdag 24 april 2019 01:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jamal_Akachar
GENOT
Esajas lol . Speelde daarvoor wel wat duels voor Feyenoord en Groningenquote:Op woensdag 24 april 2019 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zelfde met die kameraad van Seedorf bij AC Milan. Ook zon mooi verhaal
Zlatan scoorde toen maar 13x in de competitie voor Ajaxquote:Op woensdag 24 april 2019 01:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vd Meyde
Sneijder
Zlatan
Trabelsi
Sneijder was toen al mokergoed. Vd Meyde was ook bizar hoor.
Tegen RBC had je ook David Endt kunnen laten debuteren.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet of het dat jaar was of het jaar erop maar ze lieten tegen RBC een taxichauffeur debuteren van Ajax Zaterdag , zo erg was het op een gegeven moment.
Vd Meyde was meer een echte winger ala Robben. Dolde halve verdedigingen genot. Zlatan scoorde wat minder, maar hield zoveel verdedigers bezig met dat bonkige lijf en zuigen bij de scheids genot.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan scoorde toen maar 13x in de competitie voor AjaxKan je beter Tadic hebben.
En v/d Meyde beter dan Ziyech?
Kijk dat Seedorf filmpje. Die truukjes op 10 centimeter ruimte bohhhhhhhhhhhhhhhhhh Die verdedigers KOEKOEKquote:Op woensdag 24 april 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan scoorde toen maar 13x in de competitie voor AjaxKan je beter Tadic hebben.
En v/d Meyde beter dan Ziyech?
Ja maar Tadic houdt ook iedereen bezigquote:Op woensdag 24 april 2019 01:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vd Meyde was meer een echte winger ala Robben. Dolde halve verdedigingen genot. Zlatan scoorde wat minder, maar hield zoveel verdedigers bezig met dat bonkige lijf en zuigen bij de scheids genot.
Toen was het nog wel een leuk elftal met Maaskantje. Maarja een hoog RKC-gehalte he. Paar miskopen en je staat gelijk op het randje van degraden/failliet gaanquote:Op woensdag 24 april 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen RBC had je ook David Endt kunnen laten debuteren.
Zlatan zou je dan inbrengen voor Dolberg/Huntelaar. Vd Meyde is niet zo zeer beter als Neres, andere soort winger.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Tadic houdt ook iedereen bezigdus zou je de Zlatan van toen er voor hem inbrengen?
En v/d Meyde beter dan een Neres?
Maaskant maakt goud geld over de rug van Pooltjes enz nuquote:Op woensdag 24 april 2019 01:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen was het nog wel een leuk elftal met Maaskantje. Maarja een hoog RKC-gehalte he. Paar miskopen en je staat gelijk op het randje van degraden/failliet gaan
Dat was het voetbalplaatjes verzamelen tijdperkquote:Op woensdag 24 april 2019 01:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen was het nog wel een leuk elftal met Maaskantje. Maarja een hoog RKC-gehalte he. Paar miskopen en je staat gelijk op het randje van degraden/failliet gaan
Best bijzonder wel dat we nu het beste team hebben sinds '95. Er wordt historie geschreven, en toch hebben we vaak nog wel wat te klagenquote:Op woensdag 24 april 2019 01:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zlatan zou je dan inbrengen voor Dolberg/Huntelaar. Vd Meyde is niet zo zeer beter als Neres, andere soort winger.
Nee. Wel Seahawks, Patriots enz. American football spul. En inderdaad geweren zoals Poepz0r zei. Best bizar.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:19 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Verkopen ze bij Walmart ook ajax sjaaltjes?
95 had 1 speler die onmisbaar was > Rijkaardquote:Op woensdag 24 april 2019 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was het voetbalplaatjes verzamelen tijdperk
[..]
Best bijzonder wel dat we nu het beste team hebben sinds '95. Er wordt historie geschreven, en toch hebben we vaak nog wel wat te klagen
Werk je daar of wat doe je daar?quote:Op woensdag 24 april 2019 01:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee. Wel Seahawks, Patriots enz. American football spul. En inderdaad geweren zoals Poepz0r zei. Best bizar.
Kampioen in Polen geweest. Wereldtrainerquote:Op woensdag 24 april 2019 01:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maaskant maakt goud geld over de rug van Pooltjes enz nu
Mijn tante woont in USA en iedereen kent haar genot. Ze doet namelijk de ondertiteling voor heel veel tv series, films etc.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee. Wel Seahawks, Patriots enz. American football spul. En inderdaad geweren zoals Poepz0r zei. Best bizar.
Nu lekker uitzendbureautjes, niks mis mee.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kampioen in Polen geweest. Wereldtrainer
Nu hebben we De Ligt.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
95 had 1 speler die onmisbaar was > Rijkaard
Alle meiden uit mijn klas zaten toen te geilen op Jason Oostquote:Op woensdag 24 april 2019 01:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker zakken chips in de winkel leegmaken voor flippo's en nog meer van dat soort troep
Ja alleen Rijkaard was eigenlijk al klaar en kwam terug, omdat hij geloofde in V Gaal en Ajax. Was op zijn top. De Ligt is dat ook, maar is nog een talent natuurlijk. Rijkaard was al een tijdje bezig.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 01:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja maar De Ligt is uniek hoe goed hij nu al isquote:Op woensdag 24 april 2019 01:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja alleen Rijkaard was eigenlijk al klaar en kwam terug, omdat hij geloofde in V Gaal en Ajax. Was op zijn top. De Ligt is dat ook, maar is nog een talent natuurlijk. Rijkaard was al een tijdje bezig.
Kluivert was toen ook zo goed, mijn hemel. Wat een spits was datquote:Op woensdag 24 april 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar De Ligt is uniek hoe goed hij nu al isen gewoon goed duo met Blind.
Over twintig jaar plegen we fapjes op wat er in dit Ajax stond boh.
Jason Oost , het wereldtalent van RKCquote:Op woensdag 24 april 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle meiden uit mijn klas zaten toen te geilen op Jason Oost
Henk Vosgodquote:Op woensdag 24 april 2019 01:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jason Oost , het wereldtalent van RKC
Man man man
Stukje massaverkrachting allen.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kluivert was toen ook zo goed, mijn hemel. Wat een spits was dat
Ik heb zijn boekkie en x ontmoet. Wereldventje, niks mis mee. Ik durf wel te stellen dat hij de beste spits is die NL ooit heeft gehad. Zoveel talent bohhhhquote:Op woensdag 24 april 2019 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stukje massaverkrachting allen.
Groen ,compact ..en stedelijkquote:Op woensdag 24 april 2019 00:34 schreef Adames het volgende:
[..]
klopt, dan eindhoven met zijn witte dame het nre gebouw en de dommel
Trabelsi.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 Bogdan Lobonţ
2 Hatem Trabelsi
5 Cristian Chivu
16 Petri Pasanen
18 John O'Brien
24 Jelle Van Damme
10 Steven Pienaar
15 Wesley Sneijder
22 Abubakari Yakubu
7 Andy van der Meyde
9 Zlatan Ibrahimović
Kon aardig ballen.quote:
ik hou het maar bij de ketchup theorie van Van Nistelrooy, qua loopacties etc. was het wel goedquote:Op woensdag 24 april 2019 06:38 schreef KingRadler het volgende:
Even serieus: is het een idee om Dolberg volgend seizoen te verhuren aan FC Utrecht. Misschien dat John van den Brom hem aan het voetballen krijgt.
Goed nieuws dan, https://www.telegraaf.nl/(...)r-odegaard-voor-ajaxquote:Op woensdag 24 april 2019 08:31 schreef mokkiemok het volgende:
Odegaard had het gisteren moeilijk omdat vitesse zelden tot aanvallen over ging, maar je zag toch wel dat hij een erg goede speler is hoor. ik ben om wat Odegaard betreft, zie hem graag naar Ajax komen
Moet daar over 2 weken zijn voor werk. Tips voor de vrije uurtjes?quote:Op woensdag 24 april 2019 00:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vermijd eigenlijk elke grote stad. Woon nu in Portland Oregon maar over een aantal weken definitief verhuizen naar een klein stadje. Lekker genieten, mooi weer enzovoort. En ze hebben er Walmart dus alles wat ik nodig heb om gelukkig te zijn.
Naast de logische ibra voor Huntelaar/dolberg zou ik echt voor chivu ipv blind gaan.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tekengeld kan het salaris wellicht wat naar beneden halen.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je prijs voor Odegaard naar 15 miljoen kan laten zakken doe je goede zaken. Blijft wellicht zijn vrij hoge salaris over als struikelblok. 2 miljoen per jaar is natuurlijk peanuts voor Ajax maar ik ken de verhoudingen niet binnen selectie.
Dat is volgens mij een andere Trabelsi , die in België voetbaldequote:Op woensdag 24 april 2019 07:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Kon aardig ballen.
Die is nu een extremistische jihadist die zich in de kringen van Al qaida en IS begeeft.
Hatemzaaier Trabelsi.quote:Op woensdag 24 april 2019 07:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Kon aardig ballen.
Die is nu een extremistische jihadist die zich in de kringen van Al qaida en IS begeeft.
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 24-04-2019 om 09:54:05Kjell Scherpen lijkt hard op weg naar Ajax #scherpen #ajax https://t.co/K2v8ptmrJy reageer retweet
quote:Ajax maakt woensdag mogelijk deal wereldkundig: ‘Kleine slag om de arm
Vd Meyde zoals Robben?quote:Op woensdag 24 april 2019 01:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vd Meyde was meer een echte winger ala Robben. Dolde halve verdedigingen genot. Zlatan scoorde wat minder, maar hield zoveel verdedigers bezig met dat bonkige lijf en zuigen bij de scheids genot.
Ik zie dat die Varela lekker in de groep ligt inderdaad, maar of die ook iets kan? Ik heb echt geen idee. Stel dat hij niet geschikt is, dan moet je in de zomer echt een goed talent halen of een wat gelouterde keeper.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
- Tweede keeper (Varela vastleggen, Scherpen als derde of vierde keeper)
- Back-up linksback (schijnen met iemand uit Zuid-Amerika bezig te zijn)
- Centrale verdediger (onbekend iemand als eerste keuze, tweede keuze Alvarez + Pierie die ze gehaald hebben (komt tekort)
- Twee middenvelders (Marin + ?)
- Linksbuiten (Antony of Pavon. Bandé is er trouwens ook nog als back-up)
- Rechtsbuiten (Odegaard? Kan ook als middenvelder gezien worden)
salaris is ook een beweegreden natuurlijk. Daar kan Ajax nog steeds niet aan tippen in vergelijking met een Engeland bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:00 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ik zie dat die Varela lekker in de groep ligt inderdaad, maar of die ook iets kan? Ik heb echt geen idee. Stel dat hij niet geschikt is, dan moet je in de zomer echt een goed talent halen of een wat gelouterde keeper.
Voor de rest zijn de opties en al aangekochte spelers zeker interessant voor die posities. Van Bandé verwacht ik verder niks. Hopelijk komt het goed.
Qua spitsen: Tadic, Dolberg, Huntelaar, Traore, Danilo. Dan heb je toch best geschikte spitsen? Dolberg valt me dit jaar ook tegen. Van Huntelaar ben ik nooit fan geweest. Maar Tadic is toch eerste spits sinds Real.
Wat ook al door iemand anders wordt gezegd; dit gaat een pittige transferzomer worden om de bank ook op niveau te krijgen.
Haggie was gisteren wel scherp op het hele idee van dat spelers misschien 'een niveau hoger' willen. Hij pareerde die met; we staan in halve finale CL. Hoeveel hoger kan het dan?
Traboemsi was nog hilarischer geweest.quote:
Waarbij Ziyech (zeker in grote wedstrijden) wel enorm veel werk verzet tegenwoordig, dat kan ik dan weer niet inschatten bij Odegaard..quote:Op woensdag 24 april 2019 09:53 schreef PicoMMP het volgende:
Puur kijkend naar talent is Ziyech waarschijnlijk beter dan Odegaard, maar ik vind Ziyech wel wat instabiel qua prestaties. Kan echt van hem genieten wanneer hij de sterren van de hemel speelt, maar hij heeft ook zat wedstrijden waarin de ergernis de overhand neemt. Met kansloze schoten en veel balverlies. Dan heb je ook weinig aan hem.
Makkelijk zeggen nu. Voor hetzelfde geld ligt Ajax er volgend jaar weer in de voorronde uit.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:00 schreef Itisbangin het volgende:
Haggie was gisteren wel scherp op het hele idee van dat spelers misschien 'een niveau hoger' willen. Hij pareerde die met; we staan in halve finale CL. Hoeveel hoger kan het dan?
Ziyech was daar hopeloos in in zijn eerste seizoen (eerste helft seizoen voornamelijk)quote:Op woensdag 24 april 2019 10:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij Ziyech (zeker in grote wedstrijden) wel enorm veel werk verzet tegenwoordig, dat kan ik dan weer niet inschatten bij Odegaard..
Klopt, werkt enorm hard en dat had ik niet van hem verwacht toen Ajax hem kocht. Liet ook vaak wel het hoofdje hangen, maar dat hij is dit jaar helemaal omgeslagen.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij Ziyech (zeker in grote wedstrijden) wel enorm veel werk verzet tegenwoordig, dat kan ik dan weer niet inschatten bij Odegaard..
Ja, die irritante Bosman toen ookquote:Op woensdag 24 april 2019 10:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Makkelijk zeggen nu. Voor hetzelfde geld ligt Ajax er volgend jaar weer in de voorronde uit.
En dan ligt het niveau bij Ajax wel hoog, maar een speler wil ook tegen betere tegenstanders spelen. 28 van de 34 potjes winnen tegen G-elftallen gaat ook vervelen. De enige reden voor een echt goede speler om te blijven/komen is CL-voetbal en dat kun je niet garanderen, tenzij je hem straks wint
Na 1996 was er ook een leegloop, terwijl we toen eigenlijk twee jaar lang de beste van Europa waren.
Die gast kan er echt weinig van op dit moment.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 24-04-2019 om 09:54:05Kjell Scherpen lijkt hard op weg naar Ajax #scherpen #ajax https://t.co/K2v8ptmrJy reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Dat gaat ook nooit wat worden.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die gast kan er echt weinig van op dit moment.
quote:Op woensdag 24 april 2019 10:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die gast kan er echt weinig van op dit moment.
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 11:16 schreef RensAjacied het volgende:
Scherpen is een parodie op een keeper
Laten we even afwachten wie de winnende goal maakt in de CL-finale.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:49 schreef Simmertje het volgende:
Gaat trouwens nog een lastige worden om de Ajacied van het jaar aan te wijzen. Ik twijfel zelf enorm tussen Tadic en de Ligt, maar ga uiteindelijk toch voor de Ligt aangezien het een kind van de club is.
zou me een worst wezen wie ze kiezen maar als ik kijk wie het belangrijkste is voor de manier van voetballen kom ik toch bij De Jong uitquote:Op woensdag 24 april 2019 11:49 schreef Simmertje het volgende:
Gaat trouwens nog een lastige worden om de Ajacied van het jaar aan te wijzen. Ik twijfel zelf enorm tussen Tadic en de Ligt, maar ga uiteindelijk toch voor de Ligt aangezien het een kind van de club is.
Tuurlijk is salaris een beweegreden. Waar ik wat meer op doel is spelers die het goed doen bij Ajax en die na anderhalf jaar 'hogerop' willen door bij een middenmoter in Duitsland, Engeland of Spanje te gaan ballen. Superleuk qua competitie, maar als je nooit meer speelt om de prijzen?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
salaris is ook een beweegreden natuurlijk. Daar kan Ajax nog steeds niet aan tippen in vergelijking met een Engeland bijvoorbeeld.
ik geloof ook wel dat voornamelijk Ziyech echt zo denkt. En voor Onana is dat ook zeker een reden.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:05 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Tuurlijk is salaris een beweegreden. Waar ik wat meer op doel is spelers die het goed doen bij Ajax en die na anderhalf jaar 'hogerop' willen door bij een middenmoter in Duitsland, Engeland of Spanje te gaan ballen. Superleuk qua competitie, maar als je nooit meer speelt om de prijzen?
Dan zou je toch zeggen als je onder de 23/24 bent dat nog een seizoen bij Ajax goed voor je kan zijn.
Geen idee of Varela goed genoeg is hoor, maar daar zullen ze wel goed zicht op hebben wat zijn kwaliteiten zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:00 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ik zie dat die Varela lekker in de groep ligt inderdaad, maar of die ook iets kan? Ik heb echt geen idee. Stel dat hij niet geschikt is, dan moet je in de zomer echt een goed talent halen of een wat gelouterde keeper.
Voor de rest zijn de opties en al aangekochte spelers zeker interessant voor die posities. Van Bandé verwacht ik verder niks. Hopelijk komt het goed.
Qua spitsen: Tadic, Dolberg, Huntelaar, Traore, Danilo. Dan heb je toch best geschikte spitsen? Dolberg valt me dit jaar ook tegen. Van Huntelaar ben ik nooit fan geweest. Maar Tadic is toch eerste spits sinds Real.
Wat ook al door iemand anders wordt gezegd; dit gaat een pittige transferzomer worden om de bank ook op niveau te krijgen.
Is nog niet te zeggen. Vd Sar kon er ook geen reet van toen die kwam en dat duurde overigens ook best lang voor hij goed genoeg werd bevonden. Gek genoeg worden keepers vaak wel beter bij Ajax, komt misschien door de manier van trainen? Geen idee.quote:
dat is wel zo al kan het ook gevalletje van overschatting zijn door l'Ami want ik neem aan dat hij gekend wordt in de keepers aankopenquote:Op woensdag 24 april 2019 12:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is nog niet te zeggen. Vd Sar kon er ook geen reet van toen die kwam en dat duurde overigens ook best lang voor hij goed genoeg werd bevonden. Gek genoeg worden keepers vaak wel beter bij Ajax, komt misschien door de manier van trainen? Geen idee.
Komt niet vaak voor ouwe reus, maar ik ben het geheel met je eens.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scherpen heeft heus wel talent, maakt wel een moeizame periode door na een sterfgeval en een hoop (deels onterechte) kritiek. Je kunt de gok nemen en hopen dat hij zich herstelt en beter wordt bij Ajax.
Al leek het me logischer om Kotarski of El Maach door te schuiven maar kennelijk bevallen ze nog niet zo goed.
Kotarski gaat ook doorgeschoven worden. Daar hebben ze grof geld voor betaald. Lamprou gaat ook weg he en Varela dan.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scherpen heeft heus wel talent, maakt wel een moeizame periode door na een sterfgeval en een hoop (deels onterechte) kritiek. Je kunt de gok nemen en hopen dat hij zich herstelt en beter wordt bij Ajax.
Al leek het me logischer om Kotarski of El Maach door te schuiven maar kennelijk bevallen ze nog niet zo goed.
Moet ook een keer gebeurenquote:Op woensdag 24 april 2019 12:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor ouwe reus, maar ik ben het geheel met je eens.
Als ik het zo lees lijkt Varela te blijven. Ik zou het niet weten. Je hebt ook nog Van Leer natuurlijkquote:Op woensdag 24 april 2019 12:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kotarski gaat ook doorgeschoven worden. Daar hebben ze grof geld voor betaald. Lamprou gaat ook weg he en Varela dan.
V Leer moeten we ook nog vanaf ja. Kotarski heeft wel talent. Hebben ze 2 miljoen voor gelapt ofzo toch.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt Varela te blijven. Ik zou het niet weten. Je hebt ook nog Van Leer natuurlijk
Onana, Van Leer, Varela, Lamprou, Kotarski, El Maach, Scherpen
Lijkt me beetje overkill
Van Leer en Lamprou weg doen, Kotarski verhuren aan een Eredivisieclub en Scherpen en El Maach als keeper voor Jong Ajax.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt Varela te blijven. Ik zou het niet weten. Je hebt ook nog Van Leer natuurlijk
Onana, Van Leer, Varela, Lamprou, Kotarski, El Maach, Scherpen
Lijkt me beetje overkill
Zou eerder Scherpen verhuren.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Leer en Lamprou weg doen, Kotarski verhuren aan een Eredivisieclub en Scherpen en El Maach als keeper voor Jong Ajax.
Jups, daar zou je wel wat mee moeten kunnen zou je zeggen. Ze willen tegenwoordig soms wel erg veel keepers omdat je toen (jaar of 2 terug uit mn hoofd) in problemen kwam bij Jong Ajax door diverse blessures waardoor je met Alblas seizoen af moest maken.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Leer moeten we ook nog vanaf ja. Kotarski heeft wel talent. Hebben ze 2 miljoen voor gelapt ofzo toch.
Halve Eredivisie is trouwens gevuld met Ajax keepersquote:Op woensdag 24 april 2019 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, daar zou je wel wat mee moeten kunnen zou je zeggen. Ze willen tegenwoordig soms wel erg veel keepers omdat je toen (jaar of 2 terug uit mn hoofd) in problemen kwam bij Jong Ajax door diverse blessures waardoor je met Alblas seizoen af moest maken.
Dat is geen compliment aan Ajax.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Halve Eredivisie is trouwens gevuld met Ajax keepers
We zijn een keepersbordeelquote:Op woensdag 24 april 2019 12:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Halve Eredivisie is trouwens gevuld met Ajax keepers
Padt en Bizot doen het prima.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is geen compliment aan Ajax.
De Eredivisie hebben wij GEKOLONISEERDquote:Op woensdag 24 april 2019 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
De eredivisie is dan ook de achtertuin van Ajax.
Ekkiequote:Op woensdag 24 april 2019 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we even afwachten wie de winnende goal maakt in de CL-finale.
wat is de ketchup theorie?quote:Op woensdag 24 april 2019 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hou het maar bij de ketchup theorie van Van Nistelrooy, qua loopacties etc. was het wel goed
Soms schud je heel veel en komt er niks uit, maar als het er eenmaal uitkomt dan ook meteen heel veel.quote:
Op de fles blijven rammen tot het er uit komt.quote:
Roepen de vrouwtjes ook altijd, heel veel sowwwwquote:Op woensdag 24 april 2019 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms schud je heel veel en komt er niks uit, maar als het er eenmaal uitkomt dan ook meteen heel veel.
HEINZED
Wat vond je nou zelf van deze reactie?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Roepen de vrouwtjes ook altijd, heel veel sowwww
Dit dus, dat gezeik op Scherpen... we vergeten even voor het gemak dat ie nog piepjong is en wat ie dit jaar allemaal heeft meegemaakt. Zoals ik gisteren ook al zei, grote vriend Onana gaat ook nog vaak genoeg de mist in, dook gisteren ook bij 3-1 totaal onder een bal door die net zo goed door iemand bij de tweede paal binnengetikt had kunnen worden.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eens en Ajax maakt keepers vaak gewoon beter.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, dat gezeik op Scherpen... we vergeten even voor het gemak dat ie nog piepjong is en wat ie dit jaar allemaal heeft meegemaakt. Zoals ik gisteren ook al zei, grote vriend Onana gaat ook nog vaak genoeg de mist in, dook gisteren ook bij 3-1 totaal onder een bal door die net zo goed door iemand bij de tweede paal binnengetikt had kunnen worden.
Onana hebben we ook (helemaal) zwart gemaakt (no pun intended)quote:Op woensdag 24 april 2019 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, dat gezeik op Scherpen... we vergeten even voor het gemak dat ie nog piepjong is en wat ie dit jaar allemaal heeft meegemaakt. Zoals ik gisteren ook al zei, grote vriend Onana gaat ook nog vaak genoeg de mist in, dook gisteren ook bij 3-1 totaal onder een bal door die net zo goed door iemand bij de tweede paal binnengetikt had kunnen worden.
Destijds met VdSar was nog veel erger.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Onana hebben we ook (helemaal) zwart gemaakt (no pun intended)
inclusief ikzelf, daar heb ik van geleerd.
negers kunnen niet keepenquote:Op woensdag 24 april 2019 13:27 schreef SaferSephy het volgende:
Vermeer moest het in het begin ook ontgelden, maar bleek wel een geweldig reflex keeper.
Je moet met aankoopjes ook geluk hebben. Ze moeten zich thuis voelen, niet gek gaan doen etc etcquote:Op woensdag 24 april 2019 13:27 schreef mokkiemok het volgende:
laten we voortaan gewoon met vertrouwen in Overmars en consorten beginnen en een aankoop de nodige tijd geven.
tijd genoeg daarna om een speler af te kraken, alleen is het dan niet zonder onderbouwing.
quote:Op woensdag 24 april 2019 13:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Onana hebben we ook (helemaal) zwart gemaakt (no pun intended)
ja maar, Sanogo.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:27 schreef mokkiemok het volgende:
laten we voortaan gewoon met vertrouwen in Overmars en consorten beginnen en een aankoop de nodige tijd geven.
tijd genoeg daarna om een speler af te kraken, alleen is het dan niet zonder onderbouwing.
Al haal je morgen Messi op. Als hij er dan geen drol meer van kan, tja. Ligt niet aan de TD i guess.quote:
De witquote:Op woensdag 24 april 2019 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we even afwachten wie de winnende goal maakt in de CL-finale.
als je jonge spelers haalt is dat een grotere gok maar bijvoorbeeld die Magallan zou meteen moeten bijdragen en dat lijkt er nog niet echt opquote:Op woensdag 24 april 2019 13:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al haal je morgen Messi op. Als hij er dan geen drol meer van kan, tja. Ligt niet aan de TD i guess.
HAHAquote:Op woensdag 24 april 2019 13:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Roepen de vrouwtjes ook altijd, heel veel sowwww
Waar is die tyfus Bande nou?quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
- Linksbuiten (Antony of Pavon. Bandé is er trouwens ook nog als back-up)
Wel weinig grachten.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
hopelijk?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:20 schreef Vollenhoven het volgende:
Hopelijk kondigen ze vandaag de transfer van De Ligt aan. Beurs is open tot 6 toch?
Beetje chillen met Eiting.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:06 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Waar is die tyfus Bande nou?![]()
Volgens mij is het gewoon een witwas scam van Standard en Overmars
GENOTquote:Op woensdag 24 april 2019 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje chillen met Eiting.
Lekker vakantie vieren voor miljoen per jaar.
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volstrekt onhaalbaar natuurlijk, maar goed elke transferperiode heeft zijn soap nodig.
Sjaakgod. Hij is nog topfit he die ouwe gekquote:
VBommelOngemakkelijk.gifquote:Op woensdag 24 april 2019 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
zouden de kinderen van van Bommel gekeken hebben gisteren?
waren toch weer twee penaltys en wat discutabele momenten.
een penalty te weinigquote:Op woensdag 24 april 2019 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
twee, en de Graafschap had moeten degraderen.quote:
mcgregor look bijnaquote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
Ik voorspel een schwalbe van Lozanoquote:Op woensdag 24 april 2019 14:44 schreef SaferSephy het volgende:
[..]![]()
Hopelijk overwinning van Willem II morgen, dan hebben we op dat front wat lucht.
Zullen geen geweldige odds zijn. een schwalbe van Lozano is net zoiets als het verongelijkte hoofd van Luuk de Jong; zekerheidje.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:45 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik voorspel een schwalbe van Lozano
Iemand die weet waar ik kan betten?
krijg je niks voor, hoogst aannemelijkquote:Op woensdag 24 april 2019 14:45 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik voorspel een schwalbe van Lozano
Iemand die weet waar ik kan betten?
quote:Op woensdag 24 april 2019 14:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Zullen geen geweldige odds zijn. een schwalbe van Lozano is net zoiets als het verongelijkte hoofd van Luuk de Jong; zekerheidje.
Altijd dit soort lullige uitlokkende reacties geven he, goede moderator zeg.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vond je nou zelf van deze reactie?
Janken.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:54 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Altijd dit soort lullige uitlokkende reacties geven he, goede moderator zeg.
dit blijft 1 van de mooiste plaatjes die ik ooit heb gezien.quote:
Vat die hele club samen, wow.quote:
Ødegaard.Komt.Niet!quote:
Er is al een middenvelder aangetrokken voor Frenkie.quote:
En Hakim vertrekt welquote:Op woensdag 24 april 2019 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is al een middenvelder aangetrokken voor Frenkie.
Denk pas als Donny of Hakim vertrekt er een nieuwe komt.
Hakim naar Bayern toch? Kan niet uitblijven. Of gewoon lekker naar Spanje. Premier League is niet handig met zijn fysiek.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is al een middenvelder aangetrokken voor Frenkie.
Denk pas als Donny of Hakim vertrekt er een nieuwe komt.
quote:
Beiden gewoon net niet goed genoeg. Siem is een soort van Ronald de Boer maar dan met Down.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]verschrikkelijke jankmuil is het toch, dan is zijn broertje toch stukken beter te pruimen. Al is het nog steeds jammer dat Siem naar PSV ging
Ik vermoed van wel.quote:
Vorig jaar was er sprake van Italië toch?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:15 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Hakim naar Bayern toch? Kan niet uitblijven. Of gewoon lekker naar Spanje. Premier League is niet handig met zijn fysiek.
zo, wij hebben gedaan wat we kunnen. Nu is het verder aan Overmarsgodquote:Op woensdag 24 april 2019 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volstrekt onhaalbaar, maar we hebben weer een transfersoap nodig.
Odegaard kan gewoon op alle drie posities achter de spits spelen. Ook goed voor een brede bezetting.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:28 schreef duo-penotti het volgende:
Ziyech gaat sowieso wel vertrekken. Voor Ziyech vang je rond de 35-40 mil (met een beetje geluk zelfs meer).
Zie Odegaard graag als opvolger van Ziyech. Schat zijn waarde rond de 15 mil. Maar goed, met Real weet je het nooit natuurlijk.
Donny - Marin - Odegaard is wel een leuk middenveld op papier. Wellicht iets té aanvallend !
Maar Odegaard kan ook als valse vleugelspits spelen a la Ziyech.
Nigel de Jong terughalen en als CV er achter samen met Blind?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:28 schreef duo-penotti het volgende:
Donny - Marin - Odegaard is wel een leuk middenveld op papier. Wellicht iets té aanvallend !
Maar Odegaard kan ook als valse vleugelspits spelen a la Ziyech.
Wat?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:32 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nigel de Jong terughalen en als CV er achter samen met Blind?
Is dit satire?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:32 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:32 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
wij hebben hier genoeg kneuzen gehad/ en nog steeds, om te weten dat sommigen dit soort opmerkingen serieus bedoelen.quote:
"Ik schrik hiervan"quote:Op woensdag 24 april 2019 15:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wij hebben hier genoeg kneuzen gehad/ en nog steeds, om te weten dat sommigen dit soort opmerkingen serieus bedoelen.
Uiteraard kreeg Van Bommel de vraag of hij gisteren naar Ajax - Vitesse had gekeken, het antwoord was even ferm als duidelijk: 'Nee. Ik heb gisteren geen tv gekeken, ik had genoeg andere dingen te doen. Mijn kinderen hebben de wedstrijd wel gezien. Wat ze zeiden? Dat het 4-2 voor Ajax was geworden.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
De ware aard van grumpy Mark komt steeds meer naar boven... altijd al het gevoel gehad dat als de resultaten tegen zouden gaan vallen dat hij uit zijn rol van Mr. Cool zou vallenquote:Op woensdag 24 april 2019 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteraard kreeg Van Bommel de vraag of hij gisteren naar Ajax - Vitesse had gekeken, het antwoord was even ferm als duidelijk: 'Nee. Ik heb gisteren geen tv gekeken, ik had genoeg andere dingen te doen. Mijn kinderen hebben de wedstrijd wel gezien. Wat ze zeiden? Dat het 4-2 voor Ajax was geworden.
ik geloof er geen hol van ook, die zit gewoon in zijn psv pyjama op de bank te hopen op puntverlies.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteraard kreeg Van Bommel de vraag of hij gisteren naar Ajax - Vitesse had gekeken, het antwoord was even ferm als duidelijk: 'Nee. Ik heb gisteren geen tv gekeken, ik had genoeg andere dingen te doen. Mijn kinderen hebben de wedstrijd wel gezien. Wat ze zeiden? Dat het 4-2 voor Ajax was geworden.
hij zegt toch niets verkeerds, wat heeft het voor zin om naar een tegenstander te kijken die je niet meer treft.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De ware aard van grumpy Mark komt steeds meer naar boven... altijd al het gevoel gehad dat als de resultaten tegen zouden gaan vallen dat hij uit zijn rol van Mr. Cool zou vallen
100 keer liever Ten Hag, een coach die ook echt het tactisch vernuft heeft om zich op situaties aan te passen
idem, altijd geroepen.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De ware aard van grumpy Mark komt steeds meer naar boven... altijd al het gevoel gehad dat als de resultaten tegen zouden gaan vallen dat hij uit zijn rol van Mr. Cool zou vallen
100 keer liever Ten Hag, een coach die ook echt het tactisch vernuft heeft om zich op situaties aan te passen
komt meer door dat "mannelijke fluiten" wat af en toe de kop op doet, bleven veel overtredingen op hem onbestraftquote:Op woensdag 24 april 2019 16:07 schreef Vollenhoven het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Volgens mij heeft Dolberg last van een spierziekte of last van de ziekte van Pfeiffer want hij lag meer op de grond dan dat hij stond op het veld
hij zou tactisch kunnen leren van bijna elke wedstrijd die hij ziet, zeker van zijn directe concurrent.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zegt toch niets verkeerds, wat heeft het voor zin om naar een tegenstander te kijken die je niet meer treft.
Over dat laatste ben ik het wel met je eens maar niet vergeten dat Ten Hag er daar kansloos met 3-0 afging
wat een onzin en het zijn aan beide kanten weer nieuwe teams volgend seizoenquote:Op woensdag 24 april 2019 16:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij zou tactisch kunnen leren van bijna elke wedstrijd die hij ziet, zeker van zijn directe concurrent.
volgend seizoen staan ze weer twee keer tegen over elkaar, of mark moet weg gaan.
buiten lozano zie ik iedereen blijven bij psv.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin en het zijn aan beide kanten weer nieuwe teams volgend seizoen
Bergwijn naar Ajaxquote:Op woensdag 24 april 2019 16:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
buiten lozano zie ik iedereen blijven bij psv.
Nee hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 09:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een andere Trabelsi , die in België voetbalde
7/10quote:
Die mag nog niet eens aan het shirt ruiken.quote:
Meh, ik zou de bekerfinale gewoon spelen met de basis met misschien 1 of 2 wisselingen. Lijkt me wel een leuk potje voor Huntelaarquote:Op woensdag 24 april 2019 17:02 schreef Tarado het volgende:
jong Ajax - Twente lijkt me een goeie voorbereiding op de bekerfinale, tenminste als je een bruikbaar resultaat haalt in Londen zou ik jong Ajax aangevuld met wat wisselspelers naar de kuip sturen
is 3 dagen voor de return, en Huntelaar kan je wel opstellen ja maar ik zou de basis in z'n geheel niet opstellen tenzij je al met 3-0 daar hebt verlorenquote:Op woensdag 24 april 2019 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh, ik zou de bekerfinale gewoon spelen met de basis met misschien 1 of 2 wisselingen. Lijkt me wel een leuk potje voor Huntelaar
Jawel joh, dan blijven ze in dat ritme en het winnen van zo'n beker geeft ook wel weer een boost eraan. Zijn nog maar een paar potjes.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
is 3 dagen voor de return, en Huntelaar kan je wel opstellen ja maar ik zou de basis in z'n geheel niet opstellen tenzij je al met 3-0 daar hebt verloren
we gaan het zien wat ze doen, eerst maar eens tegen de Spursquote:Op woensdag 24 april 2019 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel joh, dan blijven ze in dat ritme en het winnen van zo'n beker geeft ook wel weer een boost eraan. Zijn nog maar een paar potjes.
Ze kunnen genoeg uitrusten in de weken voor de CL-finale
Gewoon altijd de focus op de eerstvolgende wedstrijd, volgens mij heeft dat genoeg succes gehad dit seizoen voor de spelers.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien wat ze doen, eerst maar eens tegen de Spurs
dat is waar maar ze zijn echt wel blij met dat weekend wat uit is gevallenquote:Op woensdag 24 april 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon altijd de focus op de eerstvolgende wedstrijd, volgens mij heeft dat genoeg succes gehad dit seizoen voor de spelers.
Oh klopt hoor, even opladen. Maar in die week heb je drie wedstrijden waar je twee prijzen kan pakken en je kan plaatsen voor de CL-finale. Dat zal zorgen voor genoeg adrenaline waardoor ze de pijntjes niet meer voelen.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar ze zijn echt wel blij met dat weekend wat uit is gevallen
Ik dacht dat het om een gast in Belgie ging die ook Trabelsi heettequote:Op woensdag 24 april 2019 16:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee hoor
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hatem_Trabelsi
wel grappig jaquote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb hierom moeten lachen. Ajax media goden.
https://www.facebook.com/123044724409551/posts/2200876633293006/
Blijft wel een miskoop in mijn ogen, we zullen het zien.
Hij is nog jong , afwachten maarquote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef Tarado het volgende:
Scherpen dus, ben benieuwd of die Ajax 1 gaat halen
Leuk gedaan.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Hahahaha.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Kjell Scherpen speelt volgend seizoen voor Ajax. Zijn transfer van FC Emmen naar de hoofdstad kondigde zich al aan en is nu door de Amsterdammers officieel gemaakt. Scherpen tekent voor vier seizoenen.
'Kjell is een heel groot talent en het is mooi dat hij voor Ajax heeft gekozen', vertelt directeur voetbalzaken Marc Overmars op de clubsite van Ajax. 'We zijn erg tevreden met de recente contractverlenging van Andre Onana, maar we kijken natuurlijk ook naar de toekomst. Kjell wordt 1 van de 4 keepers in de A-selectie en zal dus dagelijks met het eerste elftal op het trainingsveld staan. Hij is daarnaast nog jong genoeg om in de Keuken Kampioen Divisie bij Jong Ajax wedstrijden te kunnen keepen.'
De negentienjarige Scherpen doorliep de jeugdopleiding van FC Emmen en is sinds dit seizoen de eerste doelman van de club uit Drenthe. Zijn uitstekende prestaties onder lat leverden hem een oproep voor Oranje Onder-19 op, waar hij inmiddels de vaste keeper is.
Dit seizoen was Scherpen echter ook al een paar keer het mikpunt van kritiek. Zo verloor hij dinsdag met FC Emmen nog het degradatieduel met De Graafschap (1-0), het enige doelpunt viel na een flater van Scherpen. Dat was niet zijn eerste fout van dit jaar, maar desondanks ziet Ajax voldoende potentie.
Scherpen had in Emmen nog een contract tot 2020. De club deed hem eerder dit seizoen al een verbeterde en verlengde aanbieding, maar toen Ajax concreet werd sprak de keeper zijn voorkeur uit voor een transfer. Die wens is nu dus uitgekomen.
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-bevestigt-komst-scherpen
Ze hebben dat met Jasper ook een tijdje gedaan, zodat hij wel wedstrijden kan keepen (in Jong) en mee kan trainen. Als hij tweede keeper wordt kan hij zelden keepen.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derde of vierde keeper dus, die zien we waarschijnlijk nooit terug in Ajax 1.
genotquote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Geweldig filmpjequote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Daarom is die onrust van die hooligans zo droevig. Laat gaanquote:Op woensdag 24 april 2019 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat filmpje van Overmars op deadlinedag met zijn telefoontjequote:Op woensdag 24 april 2019 18:04 schreef SaferSephy het volgende:
Prachtig dat filmpje. Geweldig ook om te zien hoe involved vd Sar en Overmars zijn bij dit soort media uitingen, gasten snappen het echt!
Kan ik me niet meer herinneren, heb je een link?quote:Op woensdag 24 april 2019 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat filmpje van Overmars op deadlinedag met zijn telefoontje
Nee, sorry.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren, heb je een link?
Telefoon uitgezetquote:Op woensdag 24 april 2019 18:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren, heb je een link?
Lijkt me ook niet. Matige keeper, redelijk talent.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als ik op je moeder gisteravond.quote:
Sow koekoek zeg.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Net als ik op je moeder gisteravond.
quote:Op woensdag 24 april 2019 18:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Net als ik op je moeder gisteravond.
quote:Ajax komt overal mee weg en dat is vreemd
Columnist Willem van Hanegem is van mening dat Ajax de landstitel verdient, maar zou iets meer eerlijkheid bij de Ajacieden op prijs stellen.
Ajax verdient de landstitel. Dat zeg ik al een tijdje en daar blijf ik bij. En ze zullen ook kampioen worden, want PSV worstelt zich letterlijk naar het einde. Dan blijft het jammer dat het na FC Groningen-Ajax terecht zo lang over de arbitrage ging.
Kom bij mij niet aan met dat gezanik dat Tagliafico geen hands maakte. Deze bal stuiterde niet zomaar per ongeluk tegen zijn arm aan. En dat geel voor Huntelaar terecht was. Huntelaar was bewust op zoek naar de confrontatie, keek nog even en plantte zijn arm zo in die gozer van FC Groningen. Dat hij na afloop zei dat er niets was gebeurd, dat sloeg helemaal nergens op.
Hij zal over twee weken wel vertellen dat hij toen een beetje jokte, zoals Robin van Persie nu eerlijk aangeeft dat het onzin was dat hij destijds zei dat Feyenoord vaak trainde op het niveau van Arsenal en Manchester United. Neem een ander in de maling.
Helemaal in het begin van het seizoen werd er een doelpunt van VVV tegen Ajax afgekeurd. Toen greep de VAR overal in en nu laten ze het dus allemaal maar gaan. Ajax komt er lekker mee weg en dat is vreemd. Toch blijf ik het terecht vinden als ze de landstitel pakken.
Nu wil iedereen een stukje van het grote succes. Kijk maar eens hoe vaak die Alfred Schreuder pal naast Erik ten Hag staat met z’n schrijfblok
Nu wil iedereen een stukje van het grote succes. Kijk maar eens hoe vaak die Alfred Schreuder pal naast Erik ten Hag staat met z’n schrijfblok. Lekker pontificaal in beeld. Op zijn papiertjes staan allemaal heel belangrijke dingen. Hou toch op. Geef mij Aron Winter maar. Die gedraagt zich als een trouwe assistent, niet iemand die opeens heel belangrijk wil zijn.
Aan dat belangrijk willen zijn, daar erger ik mij al zo lang aan. Bij Almere City hingen dit seizoen overal drones en ene Michele Santoni kwam het allemaal uitleggen als trainer. Santoni is weg, de drones zijn weg en Almere stoomt misschien door naar de eredivisie. Een mooi voorbeeld dat we lekker normaal moeten blijven doen met z’n allen.
Weet je waar we ook mee moeten stoppen? De prestaties van Ajax een wonder noemen. Zelfs in mijn krant kopten ze ‘Mirakel’ op de voorpagina. Ajax kan zich al een heel seizoen meten met de allerbeste clubs. En voor de halve finale tegen Spurs denk ik zelfs dat ze favoriet zijn om de eindstrijd te bereiken. Spurs heeft met Kane en Heung-min Son twee topspelers en die doen de eerste wedstrijd allebei niet mee. En Kane in de return ook niet. Ajax liet in de tweede helft tegen Juventus zien dat als ze écht gaan voetballen iedereen achteruit moet. Dat is kwaliteit.
Dat gejuich van al die mensen na de finish van de Amstel Gold Race, het deed me denken aan het moment dat Jan Raas wereldkampioen werd in 1979 in Limburg
Net als Mathieu van der Poel op een fiets. Ik kan zo genieten van die gozer. Dat gejuich van al die mensen na de finish van de Amstel Gold Race, het deed me denken aan het moment dat Jan Raas wereldkampioen werd in 1979 in Limburg. Ik ben zelf nooit zo van het vieren van successen. Maar laat de mensen lekker blij zijn. Ja, ook de mensen in Enschede. FC Twente pakte de titel. Weet je waar ik dan heel moe van word? Van mensen die nu de vraag stellen of ze wel genoeg geboet hebben voor de dingen die ze in het verleden hebben geflikt.
Hou toch op. Ik zou zeggen: welkom terug FC Twente, mooi dat jullie er weer zijn.
Is toch ook zo? Die maakte ook blunder na blunder en brak pas rond zijn 23e door.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Maarja Vd Sar was ook slecht toen die jong was enzo hihaho .
Willem is een rasechte mongool, zo blijkt maar weer.quote:
Een typische ouwe lul die moe wordt van nieuwe ontwikkelingen in de voetballerij, zoals assistenten die gewoon professioneel bezig zijn met hun werk i.p.v. dat ze alleen maar de allemansvriend zijn daar.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom op Schreuder haten als je 0 verstand hebt van Ajax?
En Willem is vergeten dat hij als assistent van Advocaat bij Oranje het meest in de melk te brokkelen had van alle assistenten ooitquote:Op woensdag 24 april 2019 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een typische ouwe lul die moe wordt van nieuwe ontwikkelingen in de voetballerij, zoals assistenten die gewoon professioneel bezig zijn met hun werk i.p.v. dat ze alleen maar de allemansvriend zijn daar.
En zoiets heeft een podium.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een typische ouwe lul die moe wordt van nieuwe ontwikkelingen in de voetballerij, zoals assistenten die gewoon professioneel bezig zijn met hun werk i.p.v. dat ze alleen maar de allemansvriend zijn daar.
Aron Winter, het kasplantje waarvan niemand weet wat zijn functie überhaupt is. Wat een wereldassistentquote:
Dit is echt goudquote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
En Hoffenheim zal Schreuder niet voor niets willen he. Miljoentje neertellen voor onze assistent. Wat zal die Aron Winter dan wel niet waard zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aron Winter, het kasplantje waarvan niemand weet wat zijn functie überhaupt is. Wat een wereldassistent.
Dat soort mannetjes worden er altijd bij gezet . Moeten controle houden en shit doorspelen naar de vijfde colonne .quote:Op woensdag 24 april 2019 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aron Winter, het kasplantje waarvan niemand weet wat zijn functie überhaupt is. Wat een wereldassistent.
Ik moet ook nog even wennen aan het idee dat Poulsen volgend jaar naast Ten Hag zit.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat soort mannetjes worden er altijd bij gezet . Moeten controle houden en shit doorspelen naar de vijfde colonne .
''Van Bommel moet je schoppen bij de persconferentie'' als enige inbreng lol.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even wennen aan het idee dat Poulsen volgend jaar naast Ten Hag zit.
Dan ga ik de persconferentie wel kijkenquote:Op woensdag 24 april 2019 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Van Bommel moet je schoppen bij de persconferentie'' als enige inbreng lol.
Als Ten Hag tenminste blijft .
Wat een heerlijk filmpjequote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Wel grappig ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Dat schrijft hij juist, dat men zegt dat geel terecht was.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:20 schreef franklop het volgende:
Heb uberhaupt maar weinig mensen horen zeggen dat het geel van Huntelaar niet terecht was. Benieuwd waar hij dat gelezen heeft
Mooiquote:Op woensdag 24 april 2019 20:33 schreef BobW het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-maakt-werk-van-odegaard
Ja en Verweij zei dit ook al, dus het lijkt me wel dat ze ermee bezig zijn.quote:
Iedereen is 10 onderwerpen verder en jij reageert nog even op een kakkerlakquote:
Laatste paar paginas teruggelezen.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Iedereen is 10 onderwerpen verder en jij reageert nog even op een kakkerlaktrolletje van de onderste plank. Onderste ja.
HAHAHAHAHHAHAquote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ja maar kom op je maakt een grapje toch? Als er eentje zijn emoties niet onder controle heeft is het van Hanegem wel, die kan gewoon niet helder denken, zodra hij zich druk gaat zitten maken blijkt het gewoon een simpele oude man zonder bagage.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laatste paar paginas teruggelezen.
Vind het oprecht een goed stuk.
Briljant idd.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Deze is wel heel goed jaquote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |