SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
En die was ik zelfs vergeten. Ajax zal volgend jaar een tussenjaar hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zie eerder Fico vertrekken dan Neres eigenlijk.
Daar lijkt het wel op, maar is niet per se nodig. Als Ten Hag blijft is het wat beter te behappen. Ook voldoende knaken om wat toppers te halen. En als we geen voorrondes hoeven spelen kan ook helpen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En die was ik zelfs vergeten. Ajax zal volgend jaar een tussenjaar hebben.²
Ik ben al blij met het kampioenschap en de beker, de CL zou de kers op de taart zijnquote:
- Tweede keeper (Varela vastleggen, Scherpen als derde of vierde keeper)quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:23 schreef Itisbangin het volgende:
De bank is oprecht karig. Aanvallend op de flanken en in de verdediging.
Qua elftal volgend jaar:
Tweede keeper (geen Scherpen)
Backup linksback
centrale verdediger (niet alleen een talent, maar gewoon een beest)
Twee middenvelders (De Wit / Labyad / Ekkelenkamp gaan het niet redden)
Linksbuiten (wie is er nu backup?)
Rechtsbuiten (same)
Ik verwacht dat Schuurs, Lang, Eiting, Gravenberg, Traore en Danilo in de voorbereiding zich mogen bewijzen. Maar of ze allemaal volwaardig lid van de A-selectie worden?
Dus naast de basisspelers die verkocht worden, mag Marcie bijzonder flink aan de slag deze zomer.
Dat lijkt mij vrij logisch bij een 3-0 stand en dit programma.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:50 schreef kurk_droog het volgende:
Wtf was ten hag aan het doen. Tot de 3-0 helemaal niets aan de hand. Dan wissel je hakim en nico. Zet je blind linksback, veltman centraal en die Deen rechtsback... Dan ben je niet goed.
Na 2 minuten zie je dat het kut is en laat je ze gewoon aankloten. Nooit je as zo omgooien, dat snapt elke halve
Spelers gespaard...quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:50 schreef kurk_droog het volgende:
Wtf was ten hag aan het doen. Tot de 3-0 helemaal niets aan de hand. Dan wissel je hakim en nico. Zet je blind linksback, veltman centraal en die Deen rechtsback... Dan ben je niet goed.
Na 2 minuten zie je dat het kut is en laat je ze gewoon aankloten. Nooit je as zo omgooien, dat snapt elke halve
Wat prima was, maar wissel dan logisch. Laat blind en de ligt centraal staan, veltman rechts en zet dan, wie dan ook op links. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij logisch bij een 3-0 stand en dit programma.
stop met dit gezeik.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat prima was, maar wissel dan logisch. Laat blind en de ligt centraal staan, veltman rechts en zet dan, wie dan ook op links. Zo moeilijk is dat niet.
Je hebt 0 spitsen die voldoen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:23 schreef Itisbangin het volgende:
Qua elftal volgend jaar:
Backup linksback
Rechtsbuiten (same)
Ik verwacht dat Schuurs, Lang, Eiting, Gravenberg, Traore en Danilo in de voorbereiding zich mogen bewijzen. Maar of ze allemaal volwaardig lid van de A-selectie worden?
Dus naast de basisspelers die verkocht worden, mag Marcie bijzonder flink aan de slag deze zomer.
Komen de calimero’s weer poequote:
Wat is Amsterdam toch een lelijke stad. Ik vind Utrecht wel mooi dat is eigenlijk Amsterdam zonder alle kotsende toeristen, hoeren en autos. Wel de grachten maar niet de troep zeg maar.quote:
de breedte valt me inderdaad vies tegenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:23 schreef Itisbangin het volgende:
Qua elftal volgend jaar:
Backup linksback
Rechtsbuiten (same)
meh, dan moet je wel heel goed inkopen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met al het geld wat we hebben moet er volgend jaar ook gewoon een kampioenswaardig team staan dat 80+ punten gaat halen.
klopt, dan eindhoven met zijn witte dame het nre gebouw en de dommelquote:Op woensdag 24 april 2019 00:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat is Amsterdam toch een lelijke stad. Ik vind Utrecht wel mooi dat is eigenlijk Amsterdam zonder alle kotsende toeristen, hoeren en autos. Wel de grachten maar niet de troep zeg maar.
Gelukkig hoeven ajax supporters er niet zo vaak te zijnquote:Op woensdag 24 april 2019 00:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat is Amsterdam toch een lelijke stad. Ik vind Utrecht wel mooi dat is eigenlijk Amsterdam zonder alle kotsende toeristen, hoeren en autos. Wel de grachten maar niet de troep zeg maar.
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:16 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Komen de calimero’s weer poe
Benieuwd naar nickgitaar’s analyse waarom het geen penalty voor Dolberg was
Gewoon niet teveel verkopen. Maximaal 4 basisspelers.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:33 schreef Adames het volgende:
[..]
meh, dan moet je wel heel goed inkopen.
of vooral veel en hopen dat er een paar goede tussen zitten. je moet echt opnieuw bouwen zo, op een schaal dat geen eredivisieclub heeft gehad deze eeuw.
Filmpje met Sloetski al gezien? GENIET0nquote:Op woensdag 24 april 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel verkopen. Maximaal 4 basisspelers.
Ja Amerikaanse steden zijn vrij kont en water is nat. Wel toffe natuur in de PNWquote:Op woensdag 24 april 2019 00:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben ook blij dat ik hier nog maar een paar weken woon. Langs de snelweg overal tentjes en daklozenEcht sad. Seattle ook. Die steden zijn helemaal verpauperd.
Verkopen ze bij Walmart ook ajax sjaaltjes?quote:Op woensdag 24 april 2019 00:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vermijd eigenlijk elke grote stad. Woon nu in Portland Oregon maar over een aantal weken definitief verhuizen naar een klein stadje. Lekker genieten, mooi weer enzovoort. En ze hebben er Walmart dus alles wat ik nodig heb om gelukkig te zijn.
Slutskyi is een lieve man.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Filmpje met Sloetski al gezien? GENIET0n
Wel geweren. Bevalt die kassiere je niet, dan schiet je gewoon haar hoofd eraf hutsssquote:Op woensdag 24 april 2019 01:19 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Verkopen ze bij Walmart ook ajax sjaaltjes?
Heeft over 95 wel gelijk tho. Het team met Zlatan etc was ook mokergoed, maar toch fragiel. Dit team lijkt beter in balans en komt akelig dichtbij het team van 95.quote:
Ik zie het al gebeuren, doe mij maar 2x dr. pepper en een magnum.44 erbij aubquote:Op woensdag 24 april 2019 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel geweren. Bevalt die kassiere je niet, dan schiet je gewoon haar hoofd eraf hutsss
1 Bogdan Lobonţquote:Op woensdag 24 april 2019 01:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft over 95 wel gelijk tho. Het team met Zlatan etc was ook mokergoed, maar toch fragiel. Dit team lijkt beter in balans en komt akelig dichtbij het team van 95.
Sjon O Brien godquote:Op woensdag 24 april 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 Bogdan Lobonţ
2 Hatem Trabelsi
5 Cristian Chivu
16 Petri Pasanen
18 John O'Brien
24 Jelle Van Damme
10 Steven Pienaar
15 Wesley Sneijder
22 Abubakari Yakubu
7 Andy van der Meyde
9 Zlatan Ibrahimović
Dit team speelde toen in de kwartfinale tegen Milan dus, ziet er wel uit alsof dit team sterker is ja.
Wie uit dat team zou je nu ruilen met een basisspeler van dit team? Trabelsi zeker? En Sneijder misschien (al weet ik niet hoe goed hij was op die leeftijd).quote:
Halve team was geblesseerd lol . Liep echt op hun tandvlees op het laatstquote:Op woensdag 24 april 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 Bogdan Lobonţ
2 Hatem Trabelsi
5 Cristian Chivu
16 Petri Pasanen
18 John O'Brien
24 Jelle Van Damme
10 Steven Pienaar
15 Wesley Sneijder
22 Abubakari Yakubu
7 Andy van der Meyde
9 Zlatan Ibrahimović
Dit team speelde toen in de kwartfinale tegen Milan dus, ziet er wel uit alsof dit team sterker is ja.
Vd Meydequote:Op woensdag 24 april 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie uit dat team zou je nu ruilen met een basisspeler van dit team? Trabelsi zeker? En Sneijder misschien (al weet ik niet hoe goed hij was op die leeftijd).
Boukhari zat toen op de bank.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Halve team was geblesseerd lol . Liep echt op hun tandvlees op het laatst
Pasanen was een hele simpele verdediger. Chivu was keihardquote:Op woensdag 24 april 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie uit dat team zou je nu ruilen met een basisspeler van dit team? Trabelsi zeker? En Sneijder misschien (al weet ik niet hoe goed hij was op die leeftijd).
Weet niet of het dat jaar was of het jaar erop maar ze lieten tegen RBC een taxichauffeur debuteren van Ajax Zaterdag , zo erg was het op een gegeven moment.quote:
Wie was dat ook alweer?quote:Op woensdag 24 april 2019 01:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet of het dat jaar was of het jaar erop maar ze lieten tegen RBC een taxichauffeur debuteren van Ajax Zaterdag , zo erg was het op een gegeven moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |