Komt niet vaak voor ouwe reus, maar ik ben het geheel met je eens.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scherpen heeft heus wel talent, maakt wel een moeizame periode door na een sterfgeval en een hoop (deels onterechte) kritiek. Je kunt de gok nemen en hopen dat hij zich herstelt en beter wordt bij Ajax.
Al leek het me logischer om Kotarski of El Maach door te schuiven maar kennelijk bevallen ze nog niet zo goed.
Kotarski gaat ook doorgeschoven worden. Daar hebben ze grof geld voor betaald. Lamprou gaat ook weg he en Varela dan.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scherpen heeft heus wel talent, maakt wel een moeizame periode door na een sterfgeval en een hoop (deels onterechte) kritiek. Je kunt de gok nemen en hopen dat hij zich herstelt en beter wordt bij Ajax.
Al leek het me logischer om Kotarski of El Maach door te schuiven maar kennelijk bevallen ze nog niet zo goed.
Moet ook een keer gebeurenquote:Op woensdag 24 april 2019 12:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor ouwe reus, maar ik ben het geheel met je eens.
Als ik het zo lees lijkt Varela te blijven. Ik zou het niet weten. Je hebt ook nog Van Leer natuurlijkquote:Op woensdag 24 april 2019 12:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kotarski gaat ook doorgeschoven worden. Daar hebben ze grof geld voor betaald. Lamprou gaat ook weg he en Varela dan.
V Leer moeten we ook nog vanaf ja. Kotarski heeft wel talent. Hebben ze 2 miljoen voor gelapt ofzo toch.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt Varela te blijven. Ik zou het niet weten. Je hebt ook nog Van Leer natuurlijk
Onana, Van Leer, Varela, Lamprou, Kotarski, El Maach, Scherpen
Lijkt me beetje overkill
Van Leer en Lamprou weg doen, Kotarski verhuren aan een Eredivisieclub en Scherpen en El Maach als keeper voor Jong Ajax.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt Varela te blijven. Ik zou het niet weten. Je hebt ook nog Van Leer natuurlijk
Onana, Van Leer, Varela, Lamprou, Kotarski, El Maach, Scherpen
Lijkt me beetje overkill
Zou eerder Scherpen verhuren.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Leer en Lamprou weg doen, Kotarski verhuren aan een Eredivisieclub en Scherpen en El Maach als keeper voor Jong Ajax.
Jups, daar zou je wel wat mee moeten kunnen zou je zeggen. Ze willen tegenwoordig soms wel erg veel keepers omdat je toen (jaar of 2 terug uit mn hoofd) in problemen kwam bij Jong Ajax door diverse blessures waardoor je met Alblas seizoen af moest maken.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Leer moeten we ook nog vanaf ja. Kotarski heeft wel talent. Hebben ze 2 miljoen voor gelapt ofzo toch.
Halve Eredivisie is trouwens gevuld met Ajax keepersquote:Op woensdag 24 april 2019 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, daar zou je wel wat mee moeten kunnen zou je zeggen. Ze willen tegenwoordig soms wel erg veel keepers omdat je toen (jaar of 2 terug uit mn hoofd) in problemen kwam bij Jong Ajax door diverse blessures waardoor je met Alblas seizoen af moest maken.
Dat is geen compliment aan Ajax.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Halve Eredivisie is trouwens gevuld met Ajax keepers
We zijn een keepersbordeelquote:Op woensdag 24 april 2019 12:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Halve Eredivisie is trouwens gevuld met Ajax keepers
Padt en Bizot doen het prima.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is geen compliment aan Ajax.
De Eredivisie hebben wij GEKOLONISEERDquote:Op woensdag 24 april 2019 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
De eredivisie is dan ook de achtertuin van Ajax.
Ekkiequote:Op woensdag 24 april 2019 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we even afwachten wie de winnende goal maakt in de CL-finale.
wat is de ketchup theorie?quote:Op woensdag 24 april 2019 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hou het maar bij de ketchup theorie van Van Nistelrooy, qua loopacties etc. was het wel goed
Soms schud je heel veel en komt er niks uit, maar als het er eenmaal uitkomt dan ook meteen heel veel.quote:
Op de fles blijven rammen tot het er uit komt.quote:
Roepen de vrouwtjes ook altijd, heel veel sowwwwquote:Op woensdag 24 april 2019 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms schud je heel veel en komt er niks uit, maar als het er eenmaal uitkomt dan ook meteen heel veel.
HEINZED
Wat vond je nou zelf van deze reactie?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Roepen de vrouwtjes ook altijd, heel veel sowwww
Dit dus, dat gezeik op Scherpen... we vergeten even voor het gemak dat ie nog piepjong is en wat ie dit jaar allemaal heeft meegemaakt. Zoals ik gisteren ook al zei, grote vriend Onana gaat ook nog vaak genoeg de mist in, dook gisteren ook bij 3-1 totaal onder een bal door die net zo goed door iemand bij de tweede paal binnengetikt had kunnen worden.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |