twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 24-04-2019 om 09:54:05Kjell Scherpen lijkt hard op weg naar Ajax #scherpen #ajax https://t.co/K2v8ptmrJy reageer retweet
quote:Ajax maakt woensdag mogelijk deal wereldkundig: ‘Kleine slag om de arm
Vd Meyde zoals Robben?quote:Op woensdag 24 april 2019 01:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vd Meyde was meer een echte winger ala Robben. Dolde halve verdedigingen genot. Zlatan scoorde wat minder, maar hield zoveel verdedigers bezig met dat bonkige lijf en zuigen bij de scheids genot.
Ik zie dat die Varela lekker in de groep ligt inderdaad, maar of die ook iets kan? Ik heb echt geen idee. Stel dat hij niet geschikt is, dan moet je in de zomer echt een goed talent halen of een wat gelouterde keeper.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
- Tweede keeper (Varela vastleggen, Scherpen als derde of vierde keeper)
- Back-up linksback (schijnen met iemand uit Zuid-Amerika bezig te zijn)
- Centrale verdediger (onbekend iemand als eerste keuze, tweede keuze Alvarez + Pierie die ze gehaald hebben (komt tekort)
- Twee middenvelders (Marin + ?)
- Linksbuiten (Antony of Pavon. Bandé is er trouwens ook nog als back-up)
- Rechtsbuiten (Odegaard? Kan ook als middenvelder gezien worden)
salaris is ook een beweegreden natuurlijk. Daar kan Ajax nog steeds niet aan tippen in vergelijking met een Engeland bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:00 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ik zie dat die Varela lekker in de groep ligt inderdaad, maar of die ook iets kan? Ik heb echt geen idee. Stel dat hij niet geschikt is, dan moet je in de zomer echt een goed talent halen of een wat gelouterde keeper.
Voor de rest zijn de opties en al aangekochte spelers zeker interessant voor die posities. Van Bandé verwacht ik verder niks. Hopelijk komt het goed.
Qua spitsen: Tadic, Dolberg, Huntelaar, Traore, Danilo. Dan heb je toch best geschikte spitsen? Dolberg valt me dit jaar ook tegen. Van Huntelaar ben ik nooit fan geweest. Maar Tadic is toch eerste spits sinds Real.
Wat ook al door iemand anders wordt gezegd; dit gaat een pittige transferzomer worden om de bank ook op niveau te krijgen.
Haggie was gisteren wel scherp op het hele idee van dat spelers misschien 'een niveau hoger' willen. Hij pareerde die met; we staan in halve finale CL. Hoeveel hoger kan het dan?
Traboemsi was nog hilarischer geweest.quote:
Waarbij Ziyech (zeker in grote wedstrijden) wel enorm veel werk verzet tegenwoordig, dat kan ik dan weer niet inschatten bij Odegaard..quote:Op woensdag 24 april 2019 09:53 schreef PicoMMP het volgende:
Puur kijkend naar talent is Ziyech waarschijnlijk beter dan Odegaard, maar ik vind Ziyech wel wat instabiel qua prestaties. Kan echt van hem genieten wanneer hij de sterren van de hemel speelt, maar hij heeft ook zat wedstrijden waarin de ergernis de overhand neemt. Met kansloze schoten en veel balverlies. Dan heb je ook weinig aan hem.
Makkelijk zeggen nu. Voor hetzelfde geld ligt Ajax er volgend jaar weer in de voorronde uit.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:00 schreef Itisbangin het volgende:
Haggie was gisteren wel scherp op het hele idee van dat spelers misschien 'een niveau hoger' willen. Hij pareerde die met; we staan in halve finale CL. Hoeveel hoger kan het dan?
Ziyech was daar hopeloos in in zijn eerste seizoen (eerste helft seizoen voornamelijk)quote:Op woensdag 24 april 2019 10:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij Ziyech (zeker in grote wedstrijden) wel enorm veel werk verzet tegenwoordig, dat kan ik dan weer niet inschatten bij Odegaard..
Klopt, werkt enorm hard en dat had ik niet van hem verwacht toen Ajax hem kocht. Liet ook vaak wel het hoofdje hangen, maar dat hij is dit jaar helemaal omgeslagen.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij Ziyech (zeker in grote wedstrijden) wel enorm veel werk verzet tegenwoordig, dat kan ik dan weer niet inschatten bij Odegaard..
Ja, die irritante Bosman toen ookquote:Op woensdag 24 april 2019 10:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Makkelijk zeggen nu. Voor hetzelfde geld ligt Ajax er volgend jaar weer in de voorronde uit.
En dan ligt het niveau bij Ajax wel hoog, maar een speler wil ook tegen betere tegenstanders spelen. 28 van de 34 potjes winnen tegen G-elftallen gaat ook vervelen. De enige reden voor een echt goede speler om te blijven/komen is CL-voetbal en dat kun je niet garanderen, tenzij je hem straks wint
Na 1996 was er ook een leegloop, terwijl we toen eigenlijk twee jaar lang de beste van Europa waren.
Die gast kan er echt weinig van op dit moment.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 24-04-2019 om 09:54:05Kjell Scherpen lijkt hard op weg naar Ajax #scherpen #ajax https://t.co/K2v8ptmrJy reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Dat gaat ook nooit wat worden.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die gast kan er echt weinig van op dit moment.
quote:Op woensdag 24 april 2019 10:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die gast kan er echt weinig van op dit moment.
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 11:16 schreef RensAjacied het volgende:
Scherpen is een parodie op een keeper
Laten we even afwachten wie de winnende goal maakt in de CL-finale.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:49 schreef Simmertje het volgende:
Gaat trouwens nog een lastige worden om de Ajacied van het jaar aan te wijzen. Ik twijfel zelf enorm tussen Tadic en de Ligt, maar ga uiteindelijk toch voor de Ligt aangezien het een kind van de club is.
zou me een worst wezen wie ze kiezen maar als ik kijk wie het belangrijkste is voor de manier van voetballen kom ik toch bij De Jong uitquote:Op woensdag 24 april 2019 11:49 schreef Simmertje het volgende:
Gaat trouwens nog een lastige worden om de Ajacied van het jaar aan te wijzen. Ik twijfel zelf enorm tussen Tadic en de Ligt, maar ga uiteindelijk toch voor de Ligt aangezien het een kind van de club is.
Tuurlijk is salaris een beweegreden. Waar ik wat meer op doel is spelers die het goed doen bij Ajax en die na anderhalf jaar 'hogerop' willen door bij een middenmoter in Duitsland, Engeland of Spanje te gaan ballen. Superleuk qua competitie, maar als je nooit meer speelt om de prijzen?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
salaris is ook een beweegreden natuurlijk. Daar kan Ajax nog steeds niet aan tippen in vergelijking met een Engeland bijvoorbeeld.
ik geloof ook wel dat voornamelijk Ziyech echt zo denkt. En voor Onana is dat ook zeker een reden.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:05 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Tuurlijk is salaris een beweegreden. Waar ik wat meer op doel is spelers die het goed doen bij Ajax en die na anderhalf jaar 'hogerop' willen door bij een middenmoter in Duitsland, Engeland of Spanje te gaan ballen. Superleuk qua competitie, maar als je nooit meer speelt om de prijzen?
Dan zou je toch zeggen als je onder de 23/24 bent dat nog een seizoen bij Ajax goed voor je kan zijn.
Geen idee of Varela goed genoeg is hoor, maar daar zullen ze wel goed zicht op hebben wat zijn kwaliteiten zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:00 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ik zie dat die Varela lekker in de groep ligt inderdaad, maar of die ook iets kan? Ik heb echt geen idee. Stel dat hij niet geschikt is, dan moet je in de zomer echt een goed talent halen of een wat gelouterde keeper.
Voor de rest zijn de opties en al aangekochte spelers zeker interessant voor die posities. Van Bandé verwacht ik verder niks. Hopelijk komt het goed.
Qua spitsen: Tadic, Dolberg, Huntelaar, Traore, Danilo. Dan heb je toch best geschikte spitsen? Dolberg valt me dit jaar ook tegen. Van Huntelaar ben ik nooit fan geweest. Maar Tadic is toch eerste spits sinds Real.
Wat ook al door iemand anders wordt gezegd; dit gaat een pittige transferzomer worden om de bank ook op niveau te krijgen.
Is nog niet te zeggen. Vd Sar kon er ook geen reet van toen die kwam en dat duurde overigens ook best lang voor hij goed genoeg werd bevonden. Gek genoeg worden keepers vaak wel beter bij Ajax, komt misschien door de manier van trainen? Geen idee.quote:
dat is wel zo al kan het ook gevalletje van overschatting zijn door l'Ami want ik neem aan dat hij gekend wordt in de keepers aankopenquote:Op woensdag 24 april 2019 12:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is nog niet te zeggen. Vd Sar kon er ook geen reet van toen die kwam en dat duurde overigens ook best lang voor hij goed genoeg werd bevonden. Gek genoeg worden keepers vaak wel beter bij Ajax, komt misschien door de manier van trainen? Geen idee.
Komt niet vaak voor ouwe reus, maar ik ben het geheel met je eens.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scherpen heeft heus wel talent, maakt wel een moeizame periode door na een sterfgeval en een hoop (deels onterechte) kritiek. Je kunt de gok nemen en hopen dat hij zich herstelt en beter wordt bij Ajax.
Al leek het me logischer om Kotarski of El Maach door te schuiven maar kennelijk bevallen ze nog niet zo goed.
Kotarski gaat ook doorgeschoven worden. Daar hebben ze grof geld voor betaald. Lamprou gaat ook weg he en Varela dan.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scherpen heeft heus wel talent, maakt wel een moeizame periode door na een sterfgeval en een hoop (deels onterechte) kritiek. Je kunt de gok nemen en hopen dat hij zich herstelt en beter wordt bij Ajax.
Al leek het me logischer om Kotarski of El Maach door te schuiven maar kennelijk bevallen ze nog niet zo goed.
Moet ook een keer gebeurenquote:Op woensdag 24 april 2019 12:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor ouwe reus, maar ik ben het geheel met je eens.
Als ik het zo lees lijkt Varela te blijven. Ik zou het niet weten. Je hebt ook nog Van Leer natuurlijkquote:Op woensdag 24 april 2019 12:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kotarski gaat ook doorgeschoven worden. Daar hebben ze grof geld voor betaald. Lamprou gaat ook weg he en Varela dan.
V Leer moeten we ook nog vanaf ja. Kotarski heeft wel talent. Hebben ze 2 miljoen voor gelapt ofzo toch.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt Varela te blijven. Ik zou het niet weten. Je hebt ook nog Van Leer natuurlijk
Onana, Van Leer, Varela, Lamprou, Kotarski, El Maach, Scherpen
Lijkt me beetje overkill
Van Leer en Lamprou weg doen, Kotarski verhuren aan een Eredivisieclub en Scherpen en El Maach als keeper voor Jong Ajax.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt Varela te blijven. Ik zou het niet weten. Je hebt ook nog Van Leer natuurlijk
Onana, Van Leer, Varela, Lamprou, Kotarski, El Maach, Scherpen
Lijkt me beetje overkill
Zou eerder Scherpen verhuren.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Leer en Lamprou weg doen, Kotarski verhuren aan een Eredivisieclub en Scherpen en El Maach als keeper voor Jong Ajax.
Jups, daar zou je wel wat mee moeten kunnen zou je zeggen. Ze willen tegenwoordig soms wel erg veel keepers omdat je toen (jaar of 2 terug uit mn hoofd) in problemen kwam bij Jong Ajax door diverse blessures waardoor je met Alblas seizoen af moest maken.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Leer moeten we ook nog vanaf ja. Kotarski heeft wel talent. Hebben ze 2 miljoen voor gelapt ofzo toch.
Halve Eredivisie is trouwens gevuld met Ajax keepersquote:Op woensdag 24 april 2019 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, daar zou je wel wat mee moeten kunnen zou je zeggen. Ze willen tegenwoordig soms wel erg veel keepers omdat je toen (jaar of 2 terug uit mn hoofd) in problemen kwam bij Jong Ajax door diverse blessures waardoor je met Alblas seizoen af moest maken.
Dat is geen compliment aan Ajax.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Halve Eredivisie is trouwens gevuld met Ajax keepers
We zijn een keepersbordeelquote:Op woensdag 24 april 2019 12:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Halve Eredivisie is trouwens gevuld met Ajax keepers
Padt en Bizot doen het prima.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is geen compliment aan Ajax.
De Eredivisie hebben wij GEKOLONISEERDquote:Op woensdag 24 april 2019 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
De eredivisie is dan ook de achtertuin van Ajax.
Ekkiequote:Op woensdag 24 april 2019 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we even afwachten wie de winnende goal maakt in de CL-finale.
wat is de ketchup theorie?quote:Op woensdag 24 april 2019 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hou het maar bij de ketchup theorie van Van Nistelrooy, qua loopacties etc. was het wel goed
Soms schud je heel veel en komt er niks uit, maar als het er eenmaal uitkomt dan ook meteen heel veel.quote:
Op de fles blijven rammen tot het er uit komt.quote:
Roepen de vrouwtjes ook altijd, heel veel sowwwwquote:Op woensdag 24 april 2019 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms schud je heel veel en komt er niks uit, maar als het er eenmaal uitkomt dan ook meteen heel veel.
HEINZED
Wat vond je nou zelf van deze reactie?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Roepen de vrouwtjes ook altijd, heel veel sowwww
Dit dus, dat gezeik op Scherpen... we vergeten even voor het gemak dat ie nog piepjong is en wat ie dit jaar allemaal heeft meegemaakt. Zoals ik gisteren ook al zei, grote vriend Onana gaat ook nog vaak genoeg de mist in, dook gisteren ook bij 3-1 totaal onder een bal door die net zo goed door iemand bij de tweede paal binnengetikt had kunnen worden.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |