Zelfde met die kameraad van Seedorf bij AC Milan. Ook zon mooi verhaalquote:Op woensdag 24 april 2019 01:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jamal_Akachar
GENOT
Esajas lol . Speelde daarvoor wel wat duels voor Feyenoord en Groningenquote:Op woensdag 24 april 2019 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zelfde met die kameraad van Seedorf bij AC Milan. Ook zon mooi verhaal
Zlatan scoorde toen maar 13x in de competitie voor Ajaxquote:Op woensdag 24 april 2019 01:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vd Meyde
Sneijder
Zlatan
Trabelsi
Sneijder was toen al mokergoed. Vd Meyde was ook bizar hoor.
Tegen RBC had je ook David Endt kunnen laten debuteren.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet of het dat jaar was of het jaar erop maar ze lieten tegen RBC een taxichauffeur debuteren van Ajax Zaterdag , zo erg was het op een gegeven moment.
Vd Meyde was meer een echte winger ala Robben. Dolde halve verdedigingen genot. Zlatan scoorde wat minder, maar hield zoveel verdedigers bezig met dat bonkige lijf en zuigen bij de scheids genot.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan scoorde toen maar 13x in de competitie voor AjaxKan je beter Tadic hebben.
En v/d Meyde beter dan Ziyech?
Kijk dat Seedorf filmpje. Die truukjes op 10 centimeter ruimte bohhhhhhhhhhhhhhhhhh Die verdedigers KOEKOEKquote:Op woensdag 24 april 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan scoorde toen maar 13x in de competitie voor AjaxKan je beter Tadic hebben.
En v/d Meyde beter dan Ziyech?
Ja maar Tadic houdt ook iedereen bezigquote:Op woensdag 24 april 2019 01:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vd Meyde was meer een echte winger ala Robben. Dolde halve verdedigingen genot. Zlatan scoorde wat minder, maar hield zoveel verdedigers bezig met dat bonkige lijf en zuigen bij de scheids genot.
Toen was het nog wel een leuk elftal met Maaskantje. Maarja een hoog RKC-gehalte he. Paar miskopen en je staat gelijk op het randje van degraden/failliet gaanquote:Op woensdag 24 april 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen RBC had je ook David Endt kunnen laten debuteren.
Zlatan zou je dan inbrengen voor Dolberg/Huntelaar. Vd Meyde is niet zo zeer beter als Neres, andere soort winger.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Tadic houdt ook iedereen bezigdus zou je de Zlatan van toen er voor hem inbrengen?
En v/d Meyde beter dan een Neres?
Maaskant maakt goud geld over de rug van Pooltjes enz nuquote:Op woensdag 24 april 2019 01:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen was het nog wel een leuk elftal met Maaskantje. Maarja een hoog RKC-gehalte he. Paar miskopen en je staat gelijk op het randje van degraden/failliet gaan
Dat was het voetbalplaatjes verzamelen tijdperkquote:Op woensdag 24 april 2019 01:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen was het nog wel een leuk elftal met Maaskantje. Maarja een hoog RKC-gehalte he. Paar miskopen en je staat gelijk op het randje van degraden/failliet gaan
Best bijzonder wel dat we nu het beste team hebben sinds '95. Er wordt historie geschreven, en toch hebben we vaak nog wel wat te klagenquote:Op woensdag 24 april 2019 01:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zlatan zou je dan inbrengen voor Dolberg/Huntelaar. Vd Meyde is niet zo zeer beter als Neres, andere soort winger.
Nee. Wel Seahawks, Patriots enz. American football spul. En inderdaad geweren zoals Poepz0r zei. Best bizar.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:19 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Verkopen ze bij Walmart ook ajax sjaaltjes?
95 had 1 speler die onmisbaar was > Rijkaardquote:Op woensdag 24 april 2019 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was het voetbalplaatjes verzamelen tijdperk
[..]
Best bijzonder wel dat we nu het beste team hebben sinds '95. Er wordt historie geschreven, en toch hebben we vaak nog wel wat te klagen
Werk je daar of wat doe je daar?quote:Op woensdag 24 april 2019 01:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee. Wel Seahawks, Patriots enz. American football spul. En inderdaad geweren zoals Poepz0r zei. Best bizar.
Kampioen in Polen geweest. Wereldtrainerquote:Op woensdag 24 april 2019 01:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maaskant maakt goud geld over de rug van Pooltjes enz nu
Mijn tante woont in USA en iedereen kent haar genot. Ze doet namelijk de ondertiteling voor heel veel tv series, films etc.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee. Wel Seahawks, Patriots enz. American football spul. En inderdaad geweren zoals Poepz0r zei. Best bizar.
Nu lekker uitzendbureautjes, niks mis mee.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kampioen in Polen geweest. Wereldtrainer
Nu hebben we De Ligt.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
95 had 1 speler die onmisbaar was > Rijkaard
Alle meiden uit mijn klas zaten toen te geilen op Jason Oostquote:Op woensdag 24 april 2019 01:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker zakken chips in de winkel leegmaken voor flippo's en nog meer van dat soort troep
Ja alleen Rijkaard was eigenlijk al klaar en kwam terug, omdat hij geloofde in V Gaal en Ajax. Was op zijn top. De Ligt is dat ook, maar is nog een talent natuurlijk. Rijkaard was al een tijdje bezig.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 01:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja maar De Ligt is uniek hoe goed hij nu al isquote:Op woensdag 24 april 2019 01:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja alleen Rijkaard was eigenlijk al klaar en kwam terug, omdat hij geloofde in V Gaal en Ajax. Was op zijn top. De Ligt is dat ook, maar is nog een talent natuurlijk. Rijkaard was al een tijdje bezig.
Kluivert was toen ook zo goed, mijn hemel. Wat een spits was datquote:Op woensdag 24 april 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar De Ligt is uniek hoe goed hij nu al isen gewoon goed duo met Blind.
Over twintig jaar plegen we fapjes op wat er in dit Ajax stond boh.
Jason Oost , het wereldtalent van RKCquote:Op woensdag 24 april 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle meiden uit mijn klas zaten toen te geilen op Jason Oost
Henk Vosgodquote:Op woensdag 24 april 2019 01:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jason Oost , het wereldtalent van RKC
Man man man
Stukje massaverkrachting allen.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kluivert was toen ook zo goed, mijn hemel. Wat een spits was dat
Ik heb zijn boekkie en x ontmoet. Wereldventje, niks mis mee. Ik durf wel te stellen dat hij de beste spits is die NL ooit heeft gehad. Zoveel talent bohhhhquote:Op woensdag 24 april 2019 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stukje massaverkrachting allen.
Groen ,compact ..en stedelijkquote:Op woensdag 24 april 2019 00:34 schreef Adames het volgende:
[..]
klopt, dan eindhoven met zijn witte dame het nre gebouw en de dommel
Trabelsi.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 Bogdan Lobonţ
2 Hatem Trabelsi
5 Cristian Chivu
16 Petri Pasanen
18 John O'Brien
24 Jelle Van Damme
10 Steven Pienaar
15 Wesley Sneijder
22 Abubakari Yakubu
7 Andy van der Meyde
9 Zlatan Ibrahimović
Dit team speelde toen in de kwartfinale tegen Milan dus, ziet er wel uit alsof dit team sterker is ja.
Kon aardig ballen.quote:
ik hou het maar bij de ketchup theorie van Van Nistelrooy, qua loopacties etc. was het wel goedquote:Op woensdag 24 april 2019 06:38 schreef KingRadler het volgende:
Even serieus: is het een idee om Dolberg volgend seizoen te verhuren aan FC Utrecht. Misschien dat John van den Brom hem aan het voetballen krijgt.
Goed nieuws dan, https://www.telegraaf.nl/(...)r-odegaard-voor-ajaxquote:Op woensdag 24 april 2019 08:31 schreef mokkiemok het volgende:
Odegaard had het gisteren moeilijk omdat vitesse zelden tot aanvallen over ging, maar je zag toch wel dat hij een erg goede speler is hoor. ik ben om wat Odegaard betreft, zie hem graag naar Ajax komen
Moet daar over 2 weken zijn voor werk. Tips voor de vrije uurtjes?quote:Op woensdag 24 april 2019 00:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vermijd eigenlijk elke grote stad. Woon nu in Portland Oregon maar over een aantal weken definitief verhuizen naar een klein stadje. Lekker genieten, mooi weer enzovoort. En ze hebben er Walmart dus alles wat ik nodig heb om gelukkig te zijn.
Naast de logische ibra voor Huntelaar/dolberg zou ik echt voor chivu ipv blind gaan.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie uit dat team zou je nu ruilen met een basisspeler van dit team? Trabelsi zeker? En Sneijder misschien (al weet ik niet hoe goed hij was op die leeftijd).
tekengeld kan het salaris wellicht wat naar beneden halen.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je prijs voor Odegaard naar 15 miljoen kan laten zakken doe je goede zaken. Blijft wellicht zijn vrij hoge salaris over als struikelblok. 2 miljoen per jaar is natuurlijk peanuts voor Ajax maar ik ken de verhoudingen niet binnen selectie.
Dat is volgens mij een andere Trabelsi , die in Belgi voetbaldequote:Op woensdag 24 april 2019 07:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Kon aardig ballen.
Die is nu een extremistische jihadist die zich in de kringen van Al qaida en IS begeeft.
Hatemzaaier Trabelsi.quote:Op woensdag 24 april 2019 07:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Kon aardig ballen.
Die is nu een extremistische jihadist die zich in de kringen van Al qaida en IS begeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |