Dat filmpje van Overmars op deadlinedag met zijn telefoontjequote:Op woensdag 24 april 2019 18:04 schreef SaferSephy het volgende:
Prachtig dat filmpje. Geweldig ook om te zien hoe involved vd Sar en Overmars zijn bij dit soort media uitingen, gasten snappen het echt!
Kan ik me niet meer herinneren, heb je een link?quote:Op woensdag 24 april 2019 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat filmpje van Overmars op deadlinedag met zijn telefoontje
Nee, sorry.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren, heb je een link?
Telefoon uitgezetquote:Op woensdag 24 april 2019 18:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren, heb je een link?
Lijkt me ook niet. Matige keeper, redelijk talent.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derde of vierde keeper dus, die zien we waarschijnlijk nooit terug in Ajax 1.
Net als ik op je moeder gisteravond.quote:
Sow koekoek zeg.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Net als ik op je moeder gisteravond.
quote:Op woensdag 24 april 2019 18:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Net als ik op je moeder gisteravond.
quote:Ajax komt overal mee weg en dat is vreemd
Columnist Willem van Hanegem is van mening dat Ajax de landstitel verdient, maar zou iets meer eerlijkheid bij de Ajacieden op prijs stellen.
Ajax verdient de landstitel. Dat zeg ik al een tijdje en daar blijf ik bij. En ze zullen ook kampioen worden, want PSV worstelt zich letterlijk naar het einde. Dan blijft het jammer dat het na FC Groningen-Ajax terecht zo lang over de arbitrage ging.
Kom bij mij niet aan met dat gezanik dat Tagliafico geen hands maakte. Deze bal stuiterde niet zomaar per ongeluk tegen zijn arm aan. En dat geel voor Huntelaar terecht was. Huntelaar was bewust op zoek naar de confrontatie, keek nog even en plantte zijn arm zo in die gozer van FC Groningen. Dat hij na afloop zei dat er niets was gebeurd, dat sloeg helemaal nergens op.
Hij zal over twee weken wel vertellen dat hij toen een beetje jokte, zoals Robin van Persie nu eerlijk aangeeft dat het onzin was dat hij destijds zei dat Feyenoord vaak trainde op het niveau van Arsenal en Manchester United. Neem een ander in de maling.
Helemaal in het begin van het seizoen werd er een doelpunt van VVV tegen Ajax afgekeurd. Toen greep de VAR overal in en nu laten ze het dus allemaal maar gaan. Ajax komt er lekker mee weg en dat is vreemd. Toch blijf ik het terecht vinden als ze de landstitel pakken.
Nu wil iedereen een stukje van het grote succes. Kijk maar eens hoe vaak die Alfred Schreuder pal naast Erik ten Hag staat met z’n schrijfblok
Nu wil iedereen een stukje van het grote succes. Kijk maar eens hoe vaak die Alfred Schreuder pal naast Erik ten Hag staat met z’n schrijfblok. Lekker pontificaal in beeld. Op zijn papiertjes staan allemaal heel belangrijke dingen. Hou toch op. Geef mij Aron Winter maar. Die gedraagt zich als een trouwe assistent, niet iemand die opeens heel belangrijk wil zijn.
Aan dat belangrijk willen zijn, daar erger ik mij al zo lang aan. Bij Almere City hingen dit seizoen overal drones en ene Michele Santoni kwam het allemaal uitleggen als trainer. Santoni is weg, de drones zijn weg en Almere stoomt misschien door naar de eredivisie. Een mooi voorbeeld dat we lekker normaal moeten blijven doen met z’n allen.
Weet je waar we ook mee moeten stoppen? De prestaties van Ajax een wonder noemen. Zelfs in mijn krant kopten ze ‘Mirakel’ op de voorpagina. Ajax kan zich al een heel seizoen meten met de allerbeste clubs. En voor de halve finale tegen Spurs denk ik zelfs dat ze favoriet zijn om de eindstrijd te bereiken. Spurs heeft met Kane en Heung-min Son twee topspelers en die doen de eerste wedstrijd allebei niet mee. En Kane in de return ook niet. Ajax liet in de tweede helft tegen Juventus zien dat als ze écht gaan voetballen iedereen achteruit moet. Dat is kwaliteit.
Dat gejuich van al die mensen na de finish van de Amstel Gold Race, het deed me denken aan het moment dat Jan Raas wereldkampioen werd in 1979 in Limburg
Net als Mathieu van der Poel op een fiets. Ik kan zo genieten van die gozer. Dat gejuich van al die mensen na de finish van de Amstel Gold Race, het deed me denken aan het moment dat Jan Raas wereldkampioen werd in 1979 in Limburg. Ik ben zelf nooit zo van het vieren van successen. Maar laat de mensen lekker blij zijn. Ja, ook de mensen in Enschede. FC Twente pakte de titel. Weet je waar ik dan heel moe van word? Van mensen die nu de vraag stellen of ze wel genoeg geboet hebben voor de dingen die ze in het verleden hebben geflikt.
Hou toch op. Ik zou zeggen: welkom terug FC Twente, mooi dat jullie er weer zijn.
Is toch ook zo? Die maakte ook blunder na blunder en brak pas rond zijn 23e door.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Maarja Vd Sar was ook slecht toen die jong was enzo hihaho .
Willem is een rasechte mongool, zo blijkt maar weer.quote:
Een typische ouwe lul die moe wordt van nieuwe ontwikkelingen in de voetballerij, zoals assistenten die gewoon professioneel bezig zijn met hun werk i.p.v. dat ze alleen maar de allemansvriend zijn daar.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom op Schreuder haten als je 0 verstand hebt van Ajax?
En Willem is vergeten dat hij als assistent van Advocaat bij Oranje het meest in de melk te brokkelen had van alle assistenten ooitquote:Op woensdag 24 april 2019 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een typische ouwe lul die moe wordt van nieuwe ontwikkelingen in de voetballerij, zoals assistenten die gewoon professioneel bezig zijn met hun werk i.p.v. dat ze alleen maar de allemansvriend zijn daar.
En zoiets heeft een podium.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een typische ouwe lul die moe wordt van nieuwe ontwikkelingen in de voetballerij, zoals assistenten die gewoon professioneel bezig zijn met hun werk i.p.v. dat ze alleen maar de allemansvriend zijn daar.
Aron Winter, het kasplantje waarvan niemand weet wat zijn functie überhaupt is. Wat een wereldassistentquote:
Dit is echt goudquote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb hierom moeten lachen. Ajax media goden.
https://www.facebook.com/123044724409551/posts/2200876633293006/
Blijft wel een miskoop in mijn ogen, we zullen het zien.
En Hoffenheim zal Schreuder niet voor niets willen he. Miljoentje neertellen voor onze assistent. Wat zal die Aron Winter dan wel niet waard zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aron Winter, het kasplantje waarvan niemand weet wat zijn functie überhaupt is. Wat een wereldassistent.
Dat soort mannetjes worden er altijd bij gezet . Moeten controle houden en shit doorspelen naar de vijfde colonne .quote:Op woensdag 24 april 2019 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aron Winter, het kasplantje waarvan niemand weet wat zijn functie überhaupt is. Wat een wereldassistent.
Ik moet ook nog even wennen aan het idee dat Poulsen volgend jaar naast Ten Hag zit.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat soort mannetjes worden er altijd bij gezet . Moeten controle houden en shit doorspelen naar de vijfde colonne .
''Van Bommel moet je schoppen bij de persconferentie'' als enige inbreng lol.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even wennen aan het idee dat Poulsen volgend jaar naast Ten Hag zit.
Dan ga ik de persconferentie wel kijkenquote:Op woensdag 24 april 2019 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Van Bommel moet je schoppen bij de persconferentie'' als enige inbreng lol.
Als Ten Hag tenminste blijft .
Wat een heerlijk filmpjequote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Wel grappig ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Dat schrijft hij juist, dat men zegt dat geel terecht was.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:20 schreef franklop het volgende:
Heb uberhaupt maar weinig mensen horen zeggen dat het geel van Huntelaar niet terecht was. Benieuwd waar hij dat gelezen heeft
Mooiquote:Op woensdag 24 april 2019 20:33 schreef BobW het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-maakt-werk-van-odegaard
Ja en Verweij zei dit ook al, dus het lijkt me wel dat ze ermee bezig zijn.quote:
Iedereen is 10 onderwerpen verder en jij reageert nog even op een kakkerlakquote:
Laatste paar paginas teruggelezen.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Iedereen is 10 onderwerpen verder en jij reageert nog even op een kakkerlaktrolletje van de onderste plank. Onderste ja.
HAHAHAHAHHAHAquote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ja maar kom op je maakt een grapje toch? Als er eentje zijn emoties niet onder controle heeft is het van Hanegem wel, die kan gewoon niet helder denken, zodra hij zich druk gaat zitten maken blijkt het gewoon een simpele oude man zonder bagage.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laatste paar paginas teruggelezen.
Vind het oprecht een goed stuk.
Briljant idd.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Deze is wel heel goed jaquote:Op woensdag 24 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |