SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Muah je kan ook op je 18e snel komen en daarna alsnog falen, en sommige spelers zijn laatbloeiers. Er is dus geen blauwdruk voor hoe spelers zich horen te ontwikkelen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je écht zo'n talent ben spel je op je 18e iedereen al koekoek. Anders ben je gewoon een normale of matige voetballer. Je speelt in Nederland hé.Oh.![]()
Mbappéquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah je kan ook op je 18e snel komen en daarna alsnog falen, en sommige spelers zijn laatbloeiers. Er is dus geen blauwdruk voor hoe spelers zich horen te ontwikkelen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ajax wilde dat hij zijn contract verlengde. Wat raar. Jankerd.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt zo binnen bij een AS Roma ofzo als de zoon van Kluivert , meer nietAFCA
Ajax is verliefd op middelmaat . Je mist niks aan die kleuterquote:Op donderdag 17 mei 2018 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax wilde dat hij zijn contract verlengde. Wat raar. Jankerd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe is het met oraaljuela. Of hoe je het ook schrijft.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Die kan er geen tering van.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:33 schreef StarGazer het volgende:
Hoe is het met oraaljuela. Of hoe je het ook schrijft.Oh.![]()
Kristensen ook niet. Genot op de rechtsbackpositie.quote:
PSV gaat Dumfries binnen hengelen.'Wish I was old and a little sentimental'
Dumfries kan er ook geen reet van.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kristensen ook niet. Genot op de rechtsbackpositie.
PSV gaat Dumfries binnen hengelen.Oh.![]()
wel fijn dat PSV solidair met Ajax is.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dumfries kan er ook geen reet van.'Wish I was old and a little sentimental'
Als die Arias vervangen door Dumfries gaan die ook wel een stapje terug ja.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
wel fijn dat PSV solidair met Ajax is.Oh.![]()
Zal tijd worden.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die Arias vervangen door Dumfries gaan die ook wel een stapje terug ja.'Wish I was old and a little sentimental'
Dumfries is wel een goeie, maar hij past beter bij PSV (en nog beter bij Feyenoord). Hij mist dat verfijnde dat ons groot maakt.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dumfries is wel een goeie, maar hij past beter bij PSV (en nog beter bij Feyenoord). Hij mist dat verfijnde dat ons groot maakt.
AFCA
Dumfries
Wat lees ik hier allemaal
Mijn ogen
AuwDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Op zich heb ik er geen problemen mee dat hij ergens zakken geld wil verdienen, misschien zou ik dat in zijn positie ook wel willen. Als je het daar sportief niet haalt, heb je een goed gevulde bankrekening en is er altijd nog wel een club waar je terecht kan (PSV bijvoorbeeld) maar dat gelul dat het allemaal niet aan meneer Kluivert ligt kan ik echt niet tegenquote:Op donderdag 17 mei 2018 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt zo binnen bij een AS Roma ofzo als de zoon van Kluivert , meer niet![]()
Meestal eindigen dat soort gastjes bij Zwolle , zeker met Raiola die daar goede contacten heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Op zich heb ik er geen problemen mee dat hij ergens zakken geld wil verdienen, misschien zou ik dat in zijn positie ook wel willen. Als je het daar sportief niet haalt, heb je een goed gevulde bankrekening en is er altijd nog wel een club waar je terecht kan (PSV bijvoorbeeld) maar dat gelul dat het allemaal niet aan meneer Kluivert ligt kan ik echt niet tegenRED ONS HENNIEGOD![]()
Wachten totdat Veltman weer fit is dus.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dumfries is wel een goeie, maar hij past beter bij PSV (en nog beter bij Feyenoord). Hij mist dat verfijnde dat ons groot maakt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bouygodquote:Op donderdag 17 mei 2018 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meestal eindigen dat soort gastjes bij Zwolle , zeker met Raiola die daar goede contacten heeft.AFCA
Wat een kulverhaal van Kluivert, gooit er ondertussen ook nog even een karaktermoord op Ten Hag uit ("je voelt dat hij onder druk staat") maar het ligt echt allemaal niet aan hem
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Misschien moet Ajax Andy even 500.000 per jaar geven en heb teammanager maken. En als er dan wat gaande is hem even een rondje met desbetreffende speler laten doen en dat op Ajaxtv knallen.
En wederom Bosz vs Keizer/Ten Hag waaruit blijkt dat ze voor de echte trainer door het vuur gingen en die andere twee niet serieus nemen.![]()
Komt wel heel anders over zo ja, niks mis meequote:
Na de zomer hebben we er niks meer aan, maar toch![]()
quote:Kluivert haalt snoeihard uit naar Ajax: nieuw contract uitgeslotenmee eensquote:Aanvankelijk wilde Kluivert niets liever dan langer bij Ajax blijven. 'Maar Ajax wil dat ik mijn contract verleng, zodat ze meer kunnen vragen. Wat willen zij werkelijk? Mijn plan was om te blijven, maar er is veel gebeurd de laatste tijd. Het publiek denkt dat het alleen om geld gaat, terwijl iedereen weet dat ik het goed had. Ik zat helemaal niet te wachten op geld.'mee eensquote:Kluivert is de laatste maanden steeds vaker gaan twijfelen of Ajax wel de beste club is voor zijn ontwikkeling. De aanvaller zag de afgelopen jaren veel belangrijke spelers vertrekken en spreekt van een steeds mindere sfeer. 'Het is straks al moeilijk om door de voorronde van de Champions League te komen, terwijl wedstrijden op het hoogste niveau belangrijk zijn.'mee eensquote:Ook het trainersbeleid van Ajax kan Kluivert niet bekoren. 'Ajax wisselt makkelijk van trainers. Ze krijgen niet echt een kans. Je merkt aan onze trainer dat hij zich niet echt op zijn gemak voelt. Dat zag je ook bij Marcel Keizer. Dat voelen jongens. Je ziet het aan hoe trainers zich gedragen, hoe ze zich uiten, ook in de pers. Het voelt onstabiel. We zijn niet echt een team. Er zijn verschillende meningen. Over alles.''quote:Een jaar geleden werd hij naar eigen zeggen achter zijn rug om bijna door Ajax aan Tottenham Hotspur verkocht. 'Ik hoorde dat op het laatste moment. Dat zegt niets over Ajax, maar wel over de mensen in de club.
mongooltje overmars zeker weer![]()
kluivertje in vi"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Bedankt Hans voor je immer interessante bijdrages.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
mee eens
[..]
mee eens
[..]
mee eens
[..]
'
kluivertje in vi'Wish I was old and a little sentimental'
kunnen we in het vervolg gewoon alles via klaas op het forum zetten.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Bedankt Hans voor je immer interessante bijdrages.
zeg maar een soort keuring.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Leuke tactiek van Raiola om Kluivert een beetje onhoudbaar te maken, ze zullen het niet doen maar hij verdient een jaar in het 2e![]()
Zullen ze 'm niet gewoon van de hand doen deze zomer? Als club moet je je niet zo laten chanteren. Daarbij heeft hij (Kluivert) naar mijn idee gewoon een veel te grote bek. Heeft ie Ajax al eens kampioen gemaakt?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:01 schreef Tarado het volgende:
Leuke tactiek van Raiola om Kluivert een beetje onhoudbaar te maken, ze zullen het niet doen maar hij verdient een jaar in het 2e![]()
hij zal wel gaan ja, maar deze act komt niet van hem daar is hij te dom voorquote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen ze 'm niet gewoon van de hand doen deze zomer? Als club moet je je niet zo laten chanteren. Daarbij heeft hij (Kluivert) naar mijn idee gewoon een veel te grote bek. Heeft ie Ajax al eens kampioen gemaakt?![]()
ha madquote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Bedankt Hans voor je immer interessante bijdrages.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
ajax heeft toch geld zat. Zou wel een statement zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:01 schreef Tarado het volgende:
Leuke tactiek van Raiola om Kluivert een beetje onhoudbaar te maken, ze zullen het niet doen maar hij verdient een jaar in het 2eMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Beter ontslaan jullie de coach nu het nog niet te laat is. Dit kan nooit langer dan November goed gaan als je alle spelers nu hoort. Zo wil niemand nog bij Ajax spelen.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Niet verkopen en lekker het gras laten maaien van het trainingsveld. Bogarde heeft daar bij Chelsea nog wel een mooi verhaal over.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Wat mij betreft jaartje op de bank in het tweede en via de achterdeur met pek en veren oprottenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:01 schreef Tarado het volgende:
Leuke tactiek van Raiola om Kluivert een beetje onhoudbaar te maken, ze zullen het niet doen maar hij verdient een jaar in het 2ehardcoholic![]()
Zal me niks verbazen dat Overmars de Magallan deal alsnog gaat verkloten, nu Sevilla ook interesse schijnt te hebben.'Wish I was old and a little sentimental'
Niet gek dat jij het met hem eens bent, jullie zitten op hetzelfde denkniveauquote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
mee eens
[..]
mee eens
[..]
mee eens
[..]
'
kluivertje in vi![]()
Dat is wel wat je hem toewenst. Het vervelende is dat dat voor andere spelers ook geen goed signaal is. Eigenlijk kun je als club nu maar één ding doen en dat is zo open mogelijk zijn over wat je vervolgstappen zijn en waarom. Je wilt niet dat andere spelers en toekomstige nieuwe jongens het idee krijgen dat de club hier een verkeerde rol pakt en spelers tegen hun zin vast houdt.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:01 schreef Tarado het volgende:
Leuke tactiek van Raiola om Kluivert een beetje onhoudbaar te maken, ze zullen het niet doen maar hij verdient een jaar in het 2e
Zo'n Kluivert schaadt de club op meer manieren dan hij zelf ooit zal begrijpen. En maar logo'tjes kussen om fans te krijgen![]()
![]()
is zo oud als de weg naar Rome, De Boertjes deden het met Olsen, Gullit toen hij van PSV naar Milan wilde, waait wel weer over maar jammer is het welquote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is wel wat je hem toewenst. Het vervelende is dat dat voor andere spelers ook geen goed signaal is. Eigenlijk kun je als club nu maar één ding doen en dat is zo open mogelijk zijn over wat je vervolgstappen zijn en waarom. Je wilt niet dat andere spelers en toekomstige nieuwe jongens het idee krijgen dat de club hier een verkeerde rol pakt en spelers tegen hun zin vast houdt.
Zo'n Kluivert schaadt de club op meer manieren dan hij zelf ooit zal begrijpen. En maar logo'tjes kussen om fans te krijgen![]()
Graag of niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:42 schreef StarGazer het volgende:
Zal me niks verbazen dat Overmars de Magallan deal alsnog gaat verkloten, nu Sevilla ook interesse schijnt te hebben.![]()
Dat is ook wel zo. Zelfs PSV-clubheld Gomes haalde zo'n truc uit de doos toen hij in de PL veel geld kon op gaan halen. Dat heeft niet één supporter hem aangerekend, iedereen koos zijn kant.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
is zo oud als de weg naar Rome, De Boertjes deden het met Olsen, Gullit toen hij van PSV naar Milan wilde, waait wel weer over maar jammer is het wel
Ik denk dat dat ook de miscalculatie is bij Kluivert. Niemand geeft een neuk om de speler Kluivert. Supporters kiezen massaal de kant van de club, waar dat bij topspelers vaak (in eerste instantie zeker) wat anders is.![]()
Sanchez was eerst ook kut, maar ik begreep het ook wel. Als er een club met 40 miljoen voor je komt, die gast was gewoon te goed voor Ajax al na 1 jaar. Kluivert is dat nog lang niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Zelfs PSV-clubheld Gomes haalde zo'n truc uit de doos toen hij in de PL veel geld kon op gaan halen. Dat heeft niet één supporter hem aangerekend, iedereen koos zijn kant.
Ik denk dat dat ook de miscalculatie is bij Kluivert. Niemand geeft een neuk om de speler Kluivert. Supporters kiezen massaal de kant van de club, waar dat bij topspelers vaak (in eerste instantie zeker) wat anders is.![]()
En De Ligt zou hetzelfde verhaal zijn als Sanchez, Onana eigenlijk ook. Maar zo'n kabouter die nog geen twee wedstrijden achter elkaar goed heeft gespeeld, ga maar lekker wegquote:Op vrijdag 18 mei 2018 09:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Sanchez was eerst ook kut, maar ik begreep het ook wel. Als er een club met 40 miljoen voor je komt, die gast was gewoon te goed voor Ajax al na 1 jaar. Kluivert is dat nog lang niet.![]()
Ik moet bij Justin Kluivert altijd aan Jayden Smith denken. Beroemde papa, zelf niks kunnen maar wel constant een grote bek en denken dat je een geweldige carrière gaat krijgen dankzij je eigen grootheid.
Zou het een act zijn? Zouden ze allebei gewoon weten dat ze het 100% aan papa te danken hebben en daarom overcompenseren?
[ Bericht 0% gewijzigd door BadderHaring op 18-05-2018 09:14:17 ]![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 09:07 schreef BadderHaring het volgende:
Ik moet bij Justin Kluivert altijd aan Jayden Smith denken. Beroemde papa, zelf niks kunnen maar wel constant een grote bek en denken dat je een geweldige carrière gast krijgen dankzij je eigen grootheid.
Zou het een act zijn? Zouden ze allebei gewoon weten dat ze het 100% aan papa te danken hebben en daarom overcompenseren?
ik denk niet dat het een act is, ik denk dat justin oprecht denkt dat hij al te goed is voor Ajax, en dat ze hem niet behandelen als de superster die hij isFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik vraag me af waarom Justin dan niet gewoon aan het begin van het seizoen al getekend heeft als het hem niet om het geld te doen is
En dan tijdens elke thuiswedstrijd van Ajax 1, 90 minuten lang laten warm lopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wat mij betreft jaartje op de bank in het tweede en via de achterdeur met pek en veren oprotten
Alleen maar warm lopen.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Of gewoon elke dag op en neer van de trappen in de Arena laten lopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En dan tijdens elke thuiswedstrijd van Ajax 1, 90 minuten lang laten warm lopen.
Alleen maar warm lopen.![]()
Omdat hij nu drogredenen geeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af waarom Justin dan niet gewoon aan het begin van het seizoen al getekend heeft als het hem niet om het geld te doen is![]()
Ja overduidelijk, maar dat niemand een kritische vraag terug stelt in dat interview verbaast mequote:
Sensatie creëeren, onrust versterken. Dat maakt weer nieuwe verhalen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja overduidelijk, maar dat niemand een kritische vraag terug stelt in dat interview verbaast me![]()
Het lijkt me opzich niet heel vreemd om pas te willen verlengen als je een vaste waarde bentVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vind het wel jammer, Justin is een prima talent die als hij zich blijft ontwikkelen zeker een hele goede in Ajax 1 had kunnen worden. Nu maar hopen dat Bandé of een andere buitenspeler niet slechter is.![]()
Je zou toch zeggen dat papa Kluivert, Justin af en toe op z'n flikker geeft met z'n praatjesCuz I'm Mr. Brightside![]()
Papa Kluivert heeft niet zoveel te vertellen over Justin.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je zou toch zeggen dat papa Kluivert, Justin af en toe op z'n flikker geeft met z'n praatjes
Maar je hier druk over maken gaat ook wat te ver. Kluivert heeft veel talent maar echt missen ga je hem ook niet. Het is geen Onana, de Ligt of Ziyech.![]()
Volkskrant, die hebben natuurlijk nooit een scoop, dus dan mag je een monoloog houdenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja overduidelijk, maar dat niemand een kritische vraag terug stelt in dat interview verbaast me![]()
Zou Ajax dan wel nog een linksbuiten halen? Of willen ze het weer eens gaan doen met wat we hebben nu..![]()
Ik ben bang dat ze het gaan doen met Labyad/Bandé/Johnsenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:59 schreef Simmertje het volgende:
Zou Ajax dan wel nog een linksbuiten halen? Of willen ze het weer eens gaan doen met wat we hebben nu..Oh.![]()
Papa Kluivert heeft zelf ook maar 2 werkende hersencellen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je zou toch zeggen dat papa Kluivert, Justin af en toe op z'n flikker geeft met z'n praatjesVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
maar in dit geval ook weinig te zeggenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Papa Kluivert heeft zelf ook maar 2 werkende hersencellen.![]()
Ik vind eerlijk gezegd dat Patrick Kluivert helemaal niet zo dom overkomt als het over dit soort zaken gaat. Heeft veel ervaring in de top en is zelf door schade en schande wijs geworden. Lijkt me een prima figuur om zijn zoon de juiste kant op te wijzen. Hij zal geen Nobel-prijs winnen, maar hij is ook geen Royston Drenthe.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Papa Kluivert heeft zelf ook maar 2 werkende hersencellen.
Ik vrees alleen dat hij weinig vat heeft op de beslissingen die hier genomen worden. En trouwens, het ligt er ook allemaal maar net aan wat hun doel is. Als de Kluivertjes gewoon willen dat Justin zo snel als mogelijk gebruik maakt van de hype om zo veel als mogelijk te cashen voor dat men er achter komt dat hij eigenlijk niks kan, dan spelen ze gewoon de juiste kaarten.![]()
Nouja het zijn voornamelijk erg salty ajacieden die nu opeens doen alsof hij er helemaal niks van kan. Maar als dat zo was dan was hij wel eerder door de mand gevallen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat Patrick Kluivert helemaal niet zo dom overkomt als het over dit soort zaken gaat. Heeft veel ervaring in de top en is zelf door schade en schande wijs geworden. Lijkt me een prima figuur om zijn zoon de juiste kant op te wijzen. Hij zal geen Nobel-prijs winnen, maar hij is ook geen Royston Drenthe.
Ik vrees alleen dat hij weinig vat heeft op de beslissingen die hier genomen worden. En trouwens, het ligt er ook allemaal maar net aan wat hun doel is. Als de Kluivertjes gewoon willen dat Justin zo snel als mogelijk gebruik maakt van de hype om zo veel als mogelijk te cashen voor dat men er achter komt dat hij eigenlijk niks kan, dan spelen ze gewoon de juiste kaarten.
Zeg verder niet dat het een wereldtopper gaat worden, maar die laatste (?) goal die hij maakte verraadde toch ook wel erg veel klasse.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ten Hag god. Heel de club naar de klote.quote:Kluivert geeft aan dat het oorspronkelijk zijn plan was om bij Ajax te blijven, maar dat er de afgelopen tijd ‘veel gebeurd’ is. Een van de dingen die hij aanhaalt zijn de trainerswisselingen van het afgelopen jaar in de Johan Cruijff ArenA. Na het vertrek van Peter Bosz afgelopen zomer werd ook Marcel Keizer na een half seizoen ontslagen en inmiddels heeft Erik ten Hag een half seizoen de touwtjes in handen: “Ajax wisselt makkelijk van trainers. Ze krijgen niet echt een kans. Je merkt aan onze trainer dat hij zich niet echt op zijn gemak voelt. Dat zag je ook bij Marcel Keizer. Dat voelen jongens.”
De aanvaller geeft aan dat de veranderingen van trainer hun effect hebben gehad op de sfeer binnen de selectie. Het eerste van Ajax zou niet echt meer een team zijn en er zouden regelmatig meningsverschillen over de gehanteerde speelwijze naar boven komen: “We hebben dit seizoen eigenlijk nooit geweten wat we wilden met zijn allen. In het begin van het seizoen was het team heel hecht. Dat is niet meer zo. De overtuiging is weg, terwijl jongens mooie aanbiedingen krijgen van andere clubs.”![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal onderdeel van HET PROCESquote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ten Hag god. Heel de club naar de klote.![]()
![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat wordt weer cringetwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 10:30:53#InsideAjax ⏩ Marc Overmars!🎙 @FresiaCousino📺 @ZiggoSport⏰ 20:30 uur https://t.co/zHteyKSBcl reageer retweet
Oh.![]()
hij is echt wel een talent maar nog niet meer dan dat, we gaan het zien of hij boven komt drijven via de serie A maar ik denk dat hij daar toch nog te kort voor komtquote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het zijn voornamelijk erg salty ajacieden die nu opeens doen alsof hij er helemaal niks van kan. Maar als dat zo was dan was hij wel eerder door de mand gevallen.
Zeg verder niet dat het een wereldtopper gaat worden, maar die laatste (?) goal die hij maakte verraadde toch ook wel erg veel klasse.![]()
Het werkt vaak wel, mensen hebben niet door dat ze voor de gek gehouden worden. Nu zie je ook weer veel (domme) mensen posten dat hij eigenlijk wel gelijk heeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk kan hij wel iets. Ik overdrijf het ook. Maar als je de hype om hem heen ziet en hemzelf hoort praten, dan lijkt het wel alsof het hier gaat over de nieuwe Messi of op zijn minst de nieuwe Robben.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is echt wel een talent maar nog niet meer dan dat, we gaan het zien of hij boven komt drijven via de serie A maar ik denk dat hij daar toch nog te kort voor komt
Terwijl een vergelijking met Kishna of El Ghazi meer op zijn plaats is. Want in die categorie hoort hij thuis. En dan kan het best zijn dat je met verstandige carriereplanning en een geweldige inzet en karakter uiteindelijk de subtop van Europa haalt, maar vooralsnog zie ik dat bij Kluivert niet gebeuren.![]()
Dat er wat meer aan de hand is binnen de spelersgroep lijkt me duidelijk. Als zelfs zo’n De Ligt klaar is met Ajax.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het werkt vaak wel, mensen hebben niet door dat ze voor de gek gehouden worden. Nu zie je ook weer veel (domme) mensen posten dat hij eigenlijk wel gelijk heeft.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit lijkt me wel. Wellicht kunnen we Kuijt vragen om even een psychologie-avondje te organiseren om de neuzen weer dezelfde kant op te krijgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat er wat meer aan de hand is binnen de spelersgroep lijkt me duidelijk. Als zelfs zo’n De Ligt klaar is met Ajax.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Dat snap ik. Maar de contractbesprekingen duren al een jaar. En Ten Hag is pas van de laatste paar maanden. Als hij echt wilde bijtekenen had hij dat na een paar weken onderhandelen gedaan, zoals een normale contractverlenging en kom dus gewoon niet met bullshit aan nu over dingen die nu spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat er wat meer aan de hand is binnen de spelersgroep lijkt me duidelijk. Als zelfs zo’n De Ligt klaar is met Ajax.![]()
Haha, neuzen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel. Wellicht kunnen we Kuijt vragen om even een psychologie-avondje te organiseren om de neuzen weer dezelfde kant op te krijgen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgens moordenaarszoon deed Ajax hem een aanbieding die past bij een wisselspeler/talent en wilde hij wachten totdat hij een vaste waarde was. Dat lijkt me helemaal geen vreemd uitgangspunt.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar de contractbesprekingen duren al een jaar. En Ten Hag is pas van de laatste paar maanden. Als hij echt wilde bijtekenen had hij dat na een paar weken onderhandelen gedaan, zoals een normale contractverlenging en kom dus gewoon niet met bullshit aan nu over dingen die nu spelen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zei hij dat toen of is dat nu verzonnen als drogreden?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens moordenaarszoon deed Ajax hem een aanbieding die past bij een wisselspeler/talent en wilde hij wachten totdat hij een vaste waarde was. Dat lijkt me helemaal geen vreemd uitgangspunt.
Het is ook een beetje tegenstrijdig met wat hij zegt over dat het hem helemaal niet om geld gaat. Dus de drogreden werkt niet helemaal, er is niet echt goed over nagedacht.![]()
Het is ook niet het eerste talent dat op een dergelijke manier weg gaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zei hij dat toen of is dat nu verzonnen als drogreden?
Het is ook een beetje tegenstrijdig met wat hij zegt over dat het hem helemaal niet om geld gaat. Dus de drogreden werkt niet helemaal, er is niet echt goed over nagedacht.
En verder snap ik het ook wel dat talenten nu verder kijken. Geen garantie op Europees voetbal, sterspelers willen weg, spelers die fysiek worden aangevallen door supporters en een trainer met een spraakgebrek die het afgelopen half jaar vooral heeft gebruikt om zich compleet ongeloofwaardig te maken binnen de groep.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gaat 1 grote teleurstelling worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is echt wel een talent maar nog niet meer dan dat, we gaan het zien of hij boven komt drijven via de serie A maar ik denk dat hij daar toch nog te kort voor komt
ik vind sowieso de Serie A niet bij hem passen. die schoppen zo'n pingelaar gewoon in tweeën als het moet. Desnoods op de training.
Ik hoop dat de fans hem nog een hartelijk afscheid gunnen. Als hij zijn afscheid krijgt in de ArenA gewoon massaal "Kluivert rot op" zingen ofzo.
Ik ben niet zo van dat primitieve gedrag, maar in dit geval vind ik het wel gepast.
Dat iemand op (te) vroege leeftijd weg gaat heb ik niet zo'n problemen mee, maar het door het slijk halen van de club waar je jaren voor gespeeld hebt en een paar maanden terug nog zeker voor wilde blijven spelen en dan zo afbranden. Daar kan ik niet zo goed tegen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Klopt, Tete ook en Ibrahimovic ook. Benieuwd wie hun zaakwaarnemer was.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet het eerste talent dat op een dergelijke manier weg gaat.
En verder snap ik het ook wel dat talenten nu verder kijken. Geen garantie op Europees voetbal, sterspelers willen weg, spelers die fysiek worden aangevallen door supporters en een trainer met een spraakgebrek die het afgelopen half jaar vooral heeft gebruikt om zich compleet ongeloofwaardig te maken binnen de groep.![]()
En overal de constante herinnering aan hun maatje Nouri. Onderschat dat ook niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet het eerste talent dat op een dergelijke manier weg gaat.
En verder snap ik het ook wel dat talenten nu verder kijken. Geen garantie op Europees voetbal, sterspelers willen weg, spelers die fysiek worden aangevallen door supporters en een trainer met een spraakgebrek die het afgelopen half jaar vooral heeft gebruikt om zich compleet ongeloofwaardig te maken binnen de groep.![]()
Bazoer, El Ghazi, Riedewaldquote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klopt, Tete ook en Ibrahimovic ook. Benieuwd wie hun zaakwaarnemer was.
Allemaal de schuld van de grote boze Raiola zekerVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:09 schreef BobW het volgende:
Kluivert niet bij de selectie Nederlands elftal. Hij zal nu wel bedanken voor Oranje
Ik denk dat Koeman ook even een punt wil maken, die had namelijk ook gezegd dat ie beter in NL kon blijven
Ja of Elia is een klasse of 3 beter.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman ook even een punt wil maken, die had namelijk ook gezegd dat ie beter in NL kon blijvenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, maar de broer van Bazoer (zijn zaakwaarnemer) wilde een belachelijk bedrag van Ajax, El Ghazi zit bij Mendes, ook niet de meest frisse persoon. Alleen Riedewald weet ik niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bazoer, El Ghazi, Riedewald
Allemaal de schuld van de grote boze Raiola zeker
Het blijven toch vaak een beetje schimmige personen.
Nu is het niet allemaal de schuld van de zaakwaarnemers, maar ze (of een aantal) hebben wel de neiging om spelers richting uitgang te sturen op het moment dat ze het niet naar hun zin hebben.
Alleen aan alle kanten kun je merken dat Raiola wel invloed heeft gehad op dit interview. Als je Kluivert over het algemeen hoort en ziet is hij helemaal niet zo hard in zijn uitspraken. Dit past totaal niet bij hem.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Eliaquote:
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Wel lekker makkelijk om zaakwaarnemers maar de schuld te geven, dan hoef je je niet druk te maken over het falen binnen de eigen organisatie, de sfeer in de groep en de rol van de trainer.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Volgens mij zegt er niemand dat het alleen de schuld is van zaakwaarnemers.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:24 schreef Ludachrist het volgende:
Wel lekker makkelijk om zaakwaarnemers maar de schuld te geven, dan hoef je je niet druk te maken over het falen binnen de eigen organisatie, de sfeer in de groep en de rol van de trainer.![]()
Dat klopt, veel mensen zeggen voor de vorm 'het is niet alleen de schuld van de zaakwaarnemers, maaaarrrrr'.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Volgens mij zegt er niemand dat het alleen de schuld is van zaakwaarnemers.
Totaal ander verhaal, mijn nederige excuses.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Dat niet. Maar de schuld van het vertrek van dit drietal ligt ook niet volledig bij Ajax.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bazoer, El Ghazi, Riedewald
Allemaal de schuld van de grote boze Raiola zeker![]()
Ik hoop dat Kluivert kei-hard zal falen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kluivert heeft gewoon gelijk.
En niet zo een beetje ook.
Hij zegt in dat interview eigenlijk precies wat er mis is bij ajax en waarom ze al 4 jaar geen kampioen worden.
Keizer ontslaan was gewoon de grootste fout van dit seizoen. Met keizer had ajax langer meegedaan.
Kluivert is ook het grootste talent van ajax. Niet die klaassen lookalikes die er nu weer rond lopen en de hemel in geschreven worden...ik bedoel die clowns op het middenveld.
Ik denk ook dat Kluivert 1 van de intelligentste voetballers bij ajax is."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Is niet nodig.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat klopt, veel mensen zeggen voor de vorm 'het is niet alleen de schuld van de zaakwaarnemers, maaaarrrrr'.
Totaal ander verhaal, mijn nederige excuses.
We zijn hier best wel kritisch op (alles van) Ajax, en als ik voor mezelf spreek, superkritisch.
Raiola is gewoon een lul die niet helpt. Ik snap ook wel dat hij alleen zijn werk doet, maar ik mag de manier waarop hij dat kiest te doen wel klote vinden en negatief voor Ajax.![]()
Eensquote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:12 schreef TheJanitor het volgende:
Raiola is gewoon een lul die niet helpt. Ik snap ook wel dat hij alleen zijn werk doet, maar ik mag de manier waarop hij dat kiest te doen wel klote vinden en negatief voor Ajax.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
was deze al voorbij gekomen?
hier wist hij dus al dat hij naar Ajax ging denk ik zo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=329438
Ten Hag maakt zichzelf weer belachelijk met deze uitspraken. Juist in die periode scoorde Cassierra aan de lopende band in de JL, gaf Ten Hag aan dat Cassierra tegen een basisplaats aan zat en presteerde Siem al maanden vrijwel niets.
Weg met die prutser voordat we weer een tussenjaar tegemoet gaan.![]()
Als we in het najaar hadden gezeten met ons proces, had ik altijd voor Mateo gekozen.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Toch mag hij van mij wel blijven, want anders krijgen we De Boer en daar heb ik nog minder vertrouwen in.Oh.![]()
waar ik op hoop met hem is dat hij die voorrondes gewoon haalt, dat zijn wedstrijden dat hij zich aan mag passenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch mag hij van mij wel blijven, want anders krijgen we De Boer en daar heb ik nog minder vertrouwen in.![]()
Die trainer van Sturm Graz is bang voor Ajaxquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar ik op hoop met hem is dat hij die voorrondes gewoon haalt, dat zijn wedstrijden dat hij zich aan mag passen
Oh.![]()
Vraag me af waar dat op gebaseerd is.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die trainer van Sturm Graz is bang voor Ajax
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ajax '95quote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me af waar dat op gebaseerd is.
Oh.![]()
Waarschijnlijk gewoon geen zin in oogaids.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die trainer van Sturm Graz is bang voor Ajax![]()
als ze het met oogaids doorkomen geen enkel punt, PSV is ook kampioen geworden met oogebola.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon geen zin in oogaids.
Peter Bosz is inmiddels een legende maar ik vond zijn Europese begin wel naïef![]()
Bosz begon zelfs juist met 5-3-2 en behoudend voetbal toen tegen PAOK-uit in het begin (lol)quote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze het met oogaids doorkomen geen enkel punt, PSV is ook kampioen geworden met oogebola.
Peter Bosz is inmiddels een legende maar ik vond zijn Europese begin wel naïef
Pas toen hij vanaf de EL groepsfase echt zijn spel durfde door te voeren ging het lopenOh.![]()
ik herinner me dat de ene helft naar voren en de andere naar achteren liepquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz begon zelfs juist met 5-3-2 en behoudend voetbal toen tegen PAOK-uit in het begin (lol)
Pas toen hij vanaf de EL groepsfase echt zijn spel durfde door te voeren ging het lopen![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 15:17:33#Ajax hoopt deal Magallán volgende week af te ronden. Zoals gemeld alleen persoonlijk akkoord voor 5 jaar met speler zelf. Clubs verwachten er na Pinksteren eruit te komen. reageer retweet
Oh.![]()
Dat is meer een afstemming die niet klopt dan dat het naïef is. Ook met veel laffe spelers toen nog zoals Gudeljquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik herinner me dat de ene helft naar voren en de andere naar achteren liep
Oh.![]()
is maar net hoe je het ziet, ik vond het niet zo slimquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is meer een afstemming die niet klopt dan dat het naïef is. Ook met veel laffe spelers toen nog zoals Gudelj![]()
Hij mag van mij direct optyfen, bah. Gun hem (en vooral ons) alles hoor, maar dit gaat em niet worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch mag hij van mij wel blijven, want anders krijgen we De Boer en daar heb ik nog minder vertrouwen in.![]()
gaat toch niet gebeuren, dan heb ik liever dat hij het goed oppikt en mocht hij Europees voetbal halen dan zal hij het seizoen ook wel afmakenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:36 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij mag van mij direct optyfen, bah. Gun hem (en vooral ons) alles hoor, maar dit gaat em niet worden.![]()
Ja hè, ik hoop het ook! Liefst zie ik die kale eind van dit seizoen met een schaal staan natuurlijk en wat leuke Europese wedstrijden, maar ben er echt bang voor.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat toch niet gebeuren, dan heb ik liever dat hij het goed oppikt en mocht hij Europees voetbal halen dan zal hij het seizoen ook wel afmaken![]()
met een andere trainer ben ik er ook bang voorquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja hè, ik hoop het ook! Liefst zie ik die kale eind van dit seizoen met een schaal staan natuurlijk en wat leuke Europese wedstrijden, maar ben er echt bang voor.![]()
![]()
Zolang figuren als Van der Sar en Overmars bij Ajax zitten, maakt het geen reet uit wie je voor de groep zet.![]()
Heb moeite om enthousiast te worden van deze transfer als de kenners al aangeven dat ie niet zo goed is, en dat de backup die Ajax achter de hand had beter isquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 15:17:33#Ajax hoopt deal Magallán volgende week af te ronden. Zoals gemeld alleen persoonlijk akkoord voor 5 jaar met speler zelf. Clubs verwachten er na Pinksteren eruit te komen. reageer retweet
![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Westermann hielp ook niet echt meequote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik herinner me dat de ene helft naar voren en de andere naar achteren liep![]()
o ja die ook nog, maar in die zin vond ik het dus naïef, als je zo weinig tijd hebt een ander systeem in te voeren ipv naar die wedstrijden toe te werkenquote:![]()
Zolang figuren als Hennie / bestuursraad / Blind bij Ajax zitten maakt het geen reet wie je algemeen/technisch directeur isquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:49 schreef PicoMMP het volgende:
Zolang figuren als Van der Sar en Overmars bij Ajax zitten, maakt het geen reet uit wie je voor de groep zet.RED ONS HENNIEGOD![]()
dit dusquote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zolang figuren als Hennie / bestuursraad / Blind bij Ajax zitten maakt het geen reet wie je algemeen/technisch directeur is![]()
jupquote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zolang figuren als Hennie / bestuursraad / Blind bij Ajax zitten maakt het geen reet wie je algemeen/technisch directeur is
Doe ff Hennie plaatje om het weekend mee in te luiden'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
jup
Doe ff Hennie plaatje om het weekend mee in te luiden
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat Ten Hag op zich prima trainerskwaliteiten heeft, alleen het probleem is dat je ook een match met je spelersgroep moet zijn. En het lijkt er nogal op dat dat niet het geval is. Helaas.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ach afgaande op Ziyech praat hij wel veel met de spelers en is hij daar goed mee, ook als je alle Utrecht spelers hoorde zeggen dat het bij hun ook even duurde. Het kan best nog wel weer matchen, ook met nu wat nieuwe spelers en een schone lei.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:09 schreef fathank het volgende:
Ik denk dat Ten Hag op zich prima trainerskwaliteiten heeft, alleen het probleem is dat je ook een match met je spelersgroep moet zijn. En het lijkt er nogal op dat dat niet het geval is. Helaas.Oh.![]()
Van de zomer de spelers weg doen die niet in zijn visie passen en bouwen dan maar.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:09 schreef fathank het volgende:
Ik denk dat Ten Hag op zich prima trainerskwaliteiten heeft, alleen het probleem is dat je ook een match met je spelersgroep moet zijn. En het lijkt er nogal op dat dat niet het geval is. Helaas.![]()
ten hag gaat natuurlijk nooit weggestuurd worden
dat zou de zoveelste afgang van overmars en sar worden...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
niemand verstaat ten hagquote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach afgaande op Ziyech praat hij wel veel met de spelers en is hij daar goed mee, ook als je alle Utrecht spelers hoorde zeggen dat het bij hun ook even duurde. Het kan best nog wel weer matchen, ook met nu wat nieuwe spelers en een schone lei.
bovendien kan deze man geen volzinnen maken...hij praat in zinnetjes van hooguit 5 woordjes....
alleen marokkanen snappen deze taal"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
OKlaasquote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niemand verstaat ten hag
alleen marokkanen snappen deze taalVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niemand verstaat ten hag
bovendien kan deze man geen volzinnen maken...hij praat in zinnetjes van hooguit 5 woordjes....
alleen marokkanen snappen deze taal![]()
Laat ik er nog wel bij zeggen dat ik niets tegen Marokkanen heb......
Met Karim el Ahmadi en zyech leveren ze al 2 seizoenen op rij de beste voetballers van het seizoen op....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Karim en Hakim zijn qua kwaliteit echt niet te vergelijken, knul. Een simpele werker in de subtop tegenover een creatieveling in de top.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Laat ik er nog wel bij zeggen dat ik niets tegen Marokkanen heb......
Met Karim el Ahmadi en zyech leveren ze al 2 seizoenen op rij de beste voetballers van het seizoen op.....![]()
Knul? Deze man zat op Harvard eikeltje.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:18 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Karim en Hakim zijn qua kwaliteit echt niet te vergelijken, knul. Een simpele werker in de subtop tegenover een creatieveling in de top.![]()
domme clownquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:18 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Karim en Hakim zijn qua kwaliteit echt niet te vergelijken, knul. Een simpele werker in de subtop tegenover een creatieveling in de top.
en toch was Ahmadi vorig seizoen de voetballer van het jaar
denk je dat ik dat verzonnen heb domme eikel"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
donder op joh misselijk kut ventje.quote:
Jammer dat je ban niet langer duurde!Ich hock in meinem Bonker![]()
Kan voor gezorgd wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
donder op joh misselijk kut ventje.
Jammer dat je ban niet langer duurde!
Zeeuwse bolus dajje dr benoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Excuses, ik zal de invloedrijke wereldverbeteraar klaasweetalles niet meer zo denigrerend toesprekenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Knul? Deze man zat op Harvard eikeltje.![]()
Dat je het maar weet.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:35 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Excuses, ik zal de invloedrijke wereldverbeteraar klaasweetalles niet meer zo denigrerend toespreken![]()
Gekozen door een stelletje achterlijke debielen, ja. Diezelfde debielen kunnen zeggen dat Boetius beter is dan Messi, maar dat maakt nog niet dat het waar is.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
domme clown
en toch was Ahmadi vorig seizoen de voetballer van het jaar
denk je dat ik dat verzonnen heb domme eikel![]()
Mr. Maul en Klaasquote:
Gewoon wat popcorn pakken en genieten van de freakshow.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Leuk dat Inside Ajax zou om 20:30 beginnen, en nu nog steeds een of andere Premier League terugblik (lol)Oh.![]()
Belachelijk hoe slecht hij uit zijn woorden komt inderdaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:13 schreef Itisbangin het volgende:
Fresia is lekker bezig. Overmars niet. Wat een autist is dat dan.Oh.![]()
Wat een autist.
En dan gaat hij misschien Magallan ook nog mislopen.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat is niet zo erg denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:15 schreef StarGazer het volgende:
Wat een autist.
En dan gaat hij misschien Magallan ook nog mislopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee maar het gaat me meer om zijn trage handelswijze. Vorig seizoen met Richarlison was ook zo’n gênant geval.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Genoeg andere goede spelers in die selectie dus we gaan maar weer voor de middelmaatgenotquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
''Het is allemaal de schuld van de RVC''quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee maar het gaat me meer om zijn trage handelswijze. Vorig seizoen met Richarlison was ook zo’n gênant geval.RED ONS HENNIEGOD![]()
Fabra en Pavon toch vooral? Al is die laatste sowieso onhaalbaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genoeg andere goede spelers in die selectie dus we gaan maar weer voor de middelmaatgenotOh.![]()
Marc Netto “middelmaat” Overmars.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genoeg andere goede spelers in die selectie dus we gaan maar weer voor de middelmaatgenot'Wish I was old and a little sentimental'
Muah beetje onderhandelen is verder niet erg hoor, kan ook dat die Boca voorzitter wat geruchten de wereld in helpt om Marcie zenuwachtig te maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee maar het gaat me meer om zijn trage handelswijze. Vorig seizoen met Richarlison was ook zo’n gênant geval.Oh.![]()
Gago, Tevez, (onhaalbaar) Benedetto, Cardonaquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fabra en Pavon toch vooral? Al is die laatste sowieso onhaalbaar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik las vooral dat die Conti uit Argentinië (van Colon) veel beter is en ook nog goedkoper op te pikken was (gaat nu naar Benfica)quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gago, Tevez, (onhaalbaar) Benedetto, CardonaOh.![]()
Het kan idd ook een onderhandelingstactiek zijn, maar ik heb het debacle Richarlison nog vers op mijn netvlies staan.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah beetje onderhandelen is verder niet erg hoor, kan ook dat die Boca voorzitter wat geruchten de wereld in helpt om Marcie zenuwachtig te maken.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat zal Overmars zelf ook wel hebben lijkt mequote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het kan idd ook een onderhandelingstactiek zijn, maar ik heb het debacle Richarlison nog vers op mijn netvlies staan.
Oh.![]()
Zijn 'hè' is ook enorm storend. En hoe vet is het dat hij nu al verschillende interviews heeft gegeven over het vertrek van Keizer maar nog altijd geen enkel argument heeft gegeven op de vraag 'Waarom?'. Heerlijk! Ook zelfde geneuzel met Ten Hag. Concrete voorbeelden vooruitgang onder hem? Statistiekenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belachelijk hoe slecht hij uit zijn woorden komt inderdaad.![]()
.
Transfers? 18/19-jarige mogen niet weg. Dat is heel wat anders dan een speler die hier 1 jaar speelt. Natuurlijk.
Echt. Dit kan toch niet langer zo met die man?![]()
Uiteraard pikken clubs als Benfica en Porto de goeden eruit en wij pakken ze van de topclubs daar . Puur en alleen omdat er Boca of Independiente bij staat dus dan moet het wel goed zijn .quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las vooral dat die Conti uit Argentinië (van Colon) veel beter is en ook nog goedkoper op te pikken was (gaat nu naar Benfica)RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij zegt ook precies hetzelfde als Sar altijd zegt, van dat gelul over dat de progressie niet zichtbaar was. Maar ze ogen daarom ook zo visieloos omdat het nooit inhoudelijk wordt en altijd algemeenheden zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:28 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Zijn 'hè' is ook enorm storend. En hoe vet is het dat hij nu al verschillende interviews heeft gegeven over het vertrek van Keizer maar nog altijd geen enkel argument heeft gegeven op de vraag 'Waarom?'. Heerlijk! Ook zelfde geneuzel met Ten Hag. Concrete voorbeelden vooruitgang onder hem? Statistieken![]()
.
Transfers? 18/19-jarige mogen niet weg. Dat is heel wat anders dan een speler die hier 1 jaar speelt. Natuurlijk.
Echt. Dit kan toch niet langer zo met die man?
Nu is het niet perse het belangrijkste hoe hij zich presenteert in de pers, maar vooral of hij de selectie nu wel eens goed kan samenstellen. Maar als hem dat weer niet lukt en Ajax pakt weer geen prijs is het volgend jaar toch over. Benieuwd wie ze dan als TD gaan aanstellen
Oh.![]()
Al zullen er bij die clubs ook wel een hele hoop mislukken waar wij dan weer niet veel over lezen, of althans ik lees wel eens comments van Benficafans die ook allesbehalve tevreden zijn met hun beleid daarquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uiteraard pikken clubs als Benfica en Porto de goeden eruit en wij pakken ze van de topclubs daar . Puur en alleen omdat er Boca of Independiente bij staat dus dan moet het wel goed zijn .![]()
Maar goed we gaan het afwachten met die Magallan, wellicht blijkt het mee te vallen en kan hij een degelijke, prima speler voor Ajax worden. Ben meer benieuwd of ze nog een middenvelder of aanvaller gaan halen.Oh.![]()
Hij zal wel goed moeten meekunnen in de Eredivisie ja . In de eredivisie ...quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zullen er bij die clubs ook wel een hele hoop mislukken waar wij dan weer niet veel over lezen, of althans ik lees wel eens comments van Benficafans die ook allesbehalve tevreden zijn met hun beleid daar![]()
Maar goed we gaan het afwachten met die Magallan, wellicht blijkt het mee te vallen en kan hij een degelijke, prima speler voor Ajax worden. Ben meer benieuwd of ze nog een middenvelder of aanvaller gaan halen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nja voor Ajax al lastig zat om die te winnen, daarmee beginnen zou alweer een stap zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij zal wel goed moeten meekunnen in de Eredivisie ja . In de eredivisie ...Oh.![]()
Eerst maar weer alles ingewikkeld maken met Haggie wiens ontslagbrief al klaar ligt volgens mij bij een volgende misstap.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja voor Ajax al lastig zat om die te winnen, daarmee beginnen zou alweer een stap zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nja wel als hij geen Europese groepsfase haalt, dan is het wel over denk ik. Maar mocht hij dat wel halen krijgt hij wel langer de tijd gok ik. Ook het bestuur weet nu dat ze niet zomaar weer een trainer kunnen ontslaan, of dat dat niet bevorderlijk is voor de prestaties van de selectie in elk geval.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst maar weer alles ingewikkeld maken met Haggie wiens ontslagbrief al klaar ligt volgens mij bij een volgende misstap.Oh.![]()
Ja dat zou wel een logische gedachte zijn . Maar niks gaat logisch bij Ajax dus die 2 marionetten zullen er wel weer mee wegkomen . Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja wel als hij geen Europese groepsfase haalt, dan is het wel over denk ik. Maar mocht hij dat wel halen krijgt hij wel langer de tijd gok ik. Ook het bestuur weet nu dat ze niet zomaar weer een trainer kunnen ontslaan, of dat dat niet bevorderlijk is voor de prestaties van de selectie in elk geval.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wellicht alleen als ze dan Bosz als vervanger aanstellen, dat zal veel supporters wel koest houden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat zou wel een logische gedachte zijn . Maar niks gaat logisch bij Ajax dus die 2 marionetten zullen er wel weer mee wegkomen . Gewoon omdat het kanOh.![]()
Die snuivende mensen van de f-side kan je gewoon koest houden met de nodige drugs en een supportershome . Ze komen al jaren weg met wanbeleid en dat gaat niet echt veranderen zo .quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellicht alleen als ze dan Bosz als vervanger aanstellen, dat zal veel supporters wel koest houden.
Gewoon verder gaan met propaganda op ziggo elke vrijdagavondRED ONS HENNIEGOD![]()
Muah zoveel propaganda is het ook niet, of althans dan is het wel een hele matige vorm van propaganda aangezien dit Overmars zijn imago niet bepaald helpt.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die snuivende mensen van de f-side kan je gewoon koest houden met de nodige drugs en een supportershome . Ze komen al jaren weg met wanbeleid en dat gaat niet echt veranderen zo .
Gewoon verder gaan met propaganda op ziggo elke vrijdagavondOh.![]()
Ze maken zichzelf wijs dat het goede tv is he. Die arrogantie zit er nog steeds inquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah zoveel propaganda is het ook niet, of althans dan is het wel een hele matige vorm van propaganda aangezien dit Overmars zijn imago niet bepaald helpt.RED ONS HENNIEGOD![]()
FresiaGodin doet wel haar best.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze maken zichzelf wijs dat het goede tv is he. Die arrogantie zit er nog steeds inOh.![]()
Lijkt wel een beetje op jouw actquote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niemand verstaat ten hag
alleen marokkanen snappen deze taal
Alleen jammer dat je ook nog kenkertjedom bentBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Hoepel clownquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:37 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Gekozen door een stelletje achterlijke debielen, ja. Diezelfde debielen kunnen zeggen dat Boetius beter is dan Messi, maar dat maakt nog niet dat het waar is.
AHmadi was in het kampioensjaar met kop en schouders de beste voetballer van de eredivisie...
Ga jij maar lekker roepen dat je ajax spelertjes de beste talenten van de wereld zijn......helaas winnen ze nooit meer wat en falen ze in het buitenland."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
je avatar vertelt heel veel op welk niveau jij nog zitquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op jouw act
Alleen jammer dat je ook nog kenkertjedom bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaas, je hebt echt een leesprobleem en legt anderen woorden in de mond.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoepel clown
AHmadi was in het kampioensjaar met kop en schouders de beste voetballer van de eredivisie...
Ga jij maar lekker roepen dat je ajax spelertjes de beste talenten van de wereld zijn......helaas winnen ze nooit meer wat en falen ze in het buitenland.
Ik raad je aan alsnog vmbo-basis af te ronden in de avonduren.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:48 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Klaas, je hebt echt een leesprobleem en legt anderen woorden in de mond.
Ik raad je aan alsnog vmbo-basis af te ronden in de avonduren.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Messiquote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm over wie zal dit gaan?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Maakt die Jensen deel uit van de Deense selectie? Want dan heb je je antwoord.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm over wie zal dit gaan?![]()
Zou wel flauw zijn als "een deel van de spelers" waarmee ze bezig zijn dan maar één van de twee spelers isquote:Op zaterdag 19 mei 2018 01:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maakt die Jensen deel uit van de Deense selectie? Want dan heb je je antwoord.Maar die Jensen gaat naar het WK waarschijnlijk ja, dus o.a. hij zal het wel zijn.
Oh.![]()
Met Schuurs, Labyad en Bandé heb je de vervangers van De Ligt, Neres en Kluivert al.
Eigen vermogen 240 miljoen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Peruviaantjes, Mexicaantjes , dat soort landen/spelers denk ikquote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm over wie zal dit gaan?RED ONS HENNIEGOD![]()
Iran/Noord-Koreaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 02:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Peruviaantjes, Mexicaantjes , dat soort landen/spelers denk ikDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Hou toch je klep idiootquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:37 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Gekozen door een stelletje achterlijke debielen, ja. Diezelfde debielen kunnen zeggen dat Boetius beter is dan Messi, maar dat maakt nog niet dat het waar is.
Als Zyech de mentaliteit, de duelkracht , taktische inzicht en de fysieke power had van Karim el Ahmadi dan was Zyech Real Madrid materiaal geweest.
En juist daarom is hij geen Real Madrid materiaal maar is het iemand die bij de Europese middelmaat zal belanden.
Je kan zeggen dat AHmadi mist wat Zyech in uitblinkt en Zyech mist wat AHmadi zo sterk maakt...
Een speler als Ahmadi is onmisbaar voor een elftal daar heb je uiteindelijk gewoon meer aan....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 08:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hou toch je klep idioot
Als Zyech de mentaliteit, de duelkracht , taktische inzicht en de fysieke power had van Karim el Ahmadi dan was Zyech Real Madrid materiaal geweest.
En juist daarom is hij geen Real Madrid materiaal maar is het iemand die bij de Europese middelmaat zal belanden.
Je kan zeggen dat AHmadi mist wat Zyech in uitblinkt en Zyech mist wat AHmadi zo sterk maakt...
Een speler als Ahmadi is onmisbaar voor een elftal daar heb je uiteindelijk gewoon meer aan....._!
hardcoholic![]()
El Ahmadi en Ziyech samenvoegen tot de perfecte speler. Interessante gedachte.
90% Ziyech en 10% El Ahmadi.
Toch ben je er dan nog niet, want het blijft een Marokkaan.![]()
aan Danny Blind vragen om daar wat aan te doenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 09:02 schreef BadderHaring het volgende:
El Ahmadi en Ziyech samenvoegen tot de perfecte speler. Interessante gedachte.
90% Ziyech en 10% El Ahmadi.
Toch ben je er dan nog niet, want het blijft een Marokkaan.![]()
Kijk eens naar hoeveel ballen Ziyech terug wint. Hij heb niks van de kwaliteiten van KEA nodig.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 08:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hou toch je klep idioot
Een speler als Ahmadi is onmisbaar voor een elftal daar heb je uiteindelijk gewoon meer aan.....![]()
Het enige wat El Ahmadi heeft wat Ziyech mist is constante onverzettelijkheid en doorzettingsvermogen. Daar ontbreekt het bij Ziyech wel wat aan hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 09:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk eens naar hoeveel ballen Ziyech terug wint. Hij heb niks van de kwaliteiten van KEA nodig.
Ow,en KEA heeft een nog grotere kutkop.![]()
Sigthorssonquote:Op zaterdag 19 mei 2018 02:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Peruviaantjes, Mexicaantjes , dat soort landen/spelers denk ik
net gezien bij ziggoquote:Op zaterdag 19 mei 2018 10:11 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat het interview met Marcie nog niet online staat
wat een clown....
het bewijst maar weer is .......la maar zitten"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
wat maak jij je druk zegquote:Op zaterdag 19 mei 2018 10:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
net gezien bij ziggo
wat een clown....
het bewijst maar weer is .......la maar zitten![]()
![]()
Mensen zoals jij maken dat Ajax altijd grootser zal blijven dan Feyenoordquote:Op zaterdag 19 mei 2018 10:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
net gezien bij ziggo
wat een clown....
het bewijst maar weer is .......la maar zitten
Edit: buiten het sportieve plaatje om, want dat is duidelijkCuz I'm Mr. Brightside![]()
020 supporters die marc netto gaan verdedigen owja dat is de lijnquote:Op zaterdag 19 mei 2018 10:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mensen zoals jij maken dat Ajax altijd grootser zal blijven dan Feyenoord
Edit: buiten het sportieve plaatje om, want dat is duidelijk
Kun je even quoten waar ik dat doe? Of zie je weer spoken?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 10:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
020 supporters die marc netto gaan verdedigen owja dat is de lijn
Oh en "020"
Hoe is 't verder, klaasje?Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Wel sneu als Overmars zegt dat Ten Hag de kans moet krijgen omdat Bosz ook nog niet goed was na 5 maanden.
edit: derp foutje
[ Bericht 16% gewijzigd door TheJanitor op 19-05-2018 11:17:37 ]![]()
Tadic. Komt. Gewoon.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volstrekt onhaalbaar natuurlijk, maar goed elke transferperiode heeft zijn soap nodig.![]()
je snap toch wel dat marc netto en zijn vriendje sarretje een toneelstukje aan het opvoeren zijn voor hun eigen posities....quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volstrekt onhaalbaar natuurlijk, maar goed elke transferperiode heeft zijn soap nodig.
- totaal onhaalbare spelers noemen
- zogenaamd doen of ze spelers willen behouden
- domme populaire uitspraakjes doen...
en dat allemaal naar het grote publiek toe alsof ze beide alles eraan doen om een zo sterk mogelijk elftal volgend seizoen te hebben terwijl ze beide al weten dat het allemaal onmogelijk is....
en 95% van de aanhang gelooft het ook allemaal...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ja en met Eto'o, van Ginkel en Sinterklaas.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Jammer dat Veltman deze zomer geen transfer zal maken. Ik zou dat echt prettig vinden. Dumfries en Ebuehi maken wel leuke stappen.wooblabalurg![]()
Ebuehi heeft getekend bij Benfica. Top 3 in Nederland slaat hij gewoon over.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:33 schreef Baconbus het volgende:
Jammer dat Veltman deze zomer geen transfer zal maken. Ik zou dat echt prettig vinden. Dumfries en Ebuehi maken wel leuke stappen.
Of ja, daar speelt ie over 3 jaar waarschijnlijk na 15 wedstrijden bij Benfica.![]()
Van de spitsen zal er tenminste 1 vertrekken.
Ben benieuwd of ze iemand op het oog hebben. Zoals Janssen, of Wolfswinkel. Zou ik wel wat voor Overmars vinden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Brands had hem al lang binnengehaald als hij zijn zinnen er op had gezet.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volstrekt onhaalbaar natuurlijk, maar goed elke transferperiode heeft zijn soap nodig.![]()
Ja en die had dan vergeten een verdediger te kopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brands had hem al lang binnengehaald als hij zijn zinnen er op had gezet.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en die had dan vergeten een verdediger te kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg nergens dat hij perfect is ...![]()
![]()
Bij Everton mag hij ook wat verdedigers gaan kopen, ik wens hem veel succes.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg nergens dat hij perfect is ...Oh.![]()
dat je zegt dat brands hem binnengehaald zou hebben is gewoon lachwekkend...quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg nergens dat hij perfect is ...
als brands zogenaamd iedereeen kan binnenhengelen dan had psv niet zo lachwekkend elftal gehad als vorig seizoen...
psv volgend seizoen op plek 4"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ja, maar we hebben ook een plan B,C en D las ik.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar die zullen ook wel andere opties hebben en kunnen weggepikt worden terwijl Ajax nog bezig is Tadic te paaien.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben ook een plan B,C en D las ik.Oh.![]()
Die vertrekt wel deze zomer ben ik bang.twitter:NicoSchira twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 17:24:27#DeLigt updates: after ¤ 55 mln #Tottenham’s offer (accepted by #Ajax), #ManchesterCity have made a new bid (¤60M) and come back in pole position #transfer #MCFC #THFC reageer retweet
Oh.![]()
Hoger bieden dan een geaccepteerd bodquote:Op zaterdag 19 mei 2018 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die vertrekt wel deze zomer ben ik bang.twitter:NicoSchira twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 17:24:27#DeLigt updates: after ¤ 55 mln #Tottenham’s offer (accepted by #Ajax), #ManchesterCity have made a new bid (¤60M) and come back in pole position #transfer #MCFC #THFC reageer retweet
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Is wel een vrij onbetrouwbare bronquote:Op zaterdag 19 mei 2018 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
lager bieden dan een geaccepteerd bodquote:Op zaterdag 19 mei 2018 17:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hoger bieden dan een geaccepteerd bod![]()
![]()
Dat is wel zeker. En Kluivert ook. En dan moet Overmars Ajax opheffen zoals hij heeft gezegd.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog meer geld! Hard piemeltje voor Hennie!'Wish I was old and a little sentimental'
Gezellig houden aub. Als mensen voortaan ook een TR willen zetten ipv volle gas te reageren op klaas zou dat ook fijn zijn
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:03 schreef StarGazer het volgende:
Nog meer geld! Hard piemeltje voor Hennie!
KostergodRED ONS HENNIEGOD![]()
Geen kampioen kunnen worden in een seizoen met zo’n beetje het slechtste PSV ooit.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Toen verloren ze toch thuis met 1-3 van NAC?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geen kampioen kunnen worden in een seizoen met zo’n beetje het slechtste PSV ooit.
Oh.![]()
Niet je kind naar een kip noemen dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henny Cruijff , ook al z'on klootzakOh.![]()
Wat wil je ook met spelers als Suarez en Luque in je elftalquote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geen kampioen kunnen worden in een seizoen met zo’n beetje het slechtste PSV ooit.RED ONS HENNIEGOD![]()
wat is een TR ?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gezellig houden aub. Als mensen voortaan ook een TR willen zetten ipv volle gas te reageren op klaas zou dat ook fijn zijnproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Kalf de Ligtquote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet je kind naar een kip noemen dus.
Merry ten HagRED ONS HENNIEGOD![]()
Luque was wel echt slecht hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat wil je ook met spelers als Suarez en Luque in je elftalwooblabalurg![]()
Terry Lartey Sanniez trouwens transfervrij weg.
Weet niet of al gemeld is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vet ruziemaken met Suarez in de rust van de Klassieker.quote:
Toen al was iedereen met zichzelf bezigOh.![]()
Mido gooide ooit met een schaar naar Zlatanquote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vet ruziemaken met Suarez in de rust van de Klassieker.
Toen al was iedereen met zichzelf bezig
#kleedkamerleefRED ONS HENNIEGOD![]()
Was een interview deze week.quote:
Daarin vertelde hij dat hij zijn hele profleven al last heeft van angstaanvallen, en dat hij daarom zich afmeldde voor Spaans elftal en alles. Ging ook over hoe de bond en de coaches ermee omgingen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me af waar dat op gebaseerd is.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Ja en in dezelfde maand ook met 2-1 bij Excelsior. Kostertje was ook enorm laf in de uitwedstrijd tegen PSV waardoor Ajax niet verder kwam dan 0-0 en de titel (wederom) aan PSV moest laten.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen verloren ze toch thuis met 1-3 van NAC?'Wish I was old and a little sentimental'
Ruziegenotquote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat wil je ook met spelers als Suarez en Luque in je elftal
Rommedahl en Kennedy erin en van 1-0 achter naar 1-2 voor.'Wish I was old and a little sentimental'
Ten Cate die liever de pionnen neerzette bij Chelseaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja en in dezelfde maand ook met 2-1 bij Excelsior. Kostertje was ook enorm laf in de uitwedstrijd tegen PSV waardoor Ajax niet verder kwam dan 0-0 en de titel (wederom) aan PSV moest laten.
Oh.![]()
Koster liet Huntelaar toch eens op het middenveld spelenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja en in dezelfde maand ook met 2-1 bij Excelsior. Kostertje was ook enorm laf in de uitwedstrijd tegen PSV waardoor Ajax niet verder kwam dan 0-0 en de titel (wederom) aan PSV moest laten.![]()
KostergodSnelle Egel![]()
Ten Hag ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:17 schreef S0nic het volgende:
[..]
Koster liet Huntelaar toch eens op het middenveld spelen![]()
Kostergod
Of tenminste Huntelaar achter Dolberg zetten.Oh.![]()
Dat deed Marcelleke toch ?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag ook.
Of tenminste Huntelaar achter Dolberg zetten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Laatste wedstrijd Sparta - uit. Mag jij raden wie debuteerde en ook meteen de 2-2 scoorde.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Cate die liever de pionnen neerzette bij Chelsea'Wish I was old and a little sentimental'
Wie nemen nu eigenlijk de beslissingen als het gaat om die nieuwe spelers en salaris. Zijn dat dan Ten Hag, Overmars en vd Sar samen ? Of bemoeien zich er nog anderen mee, een hoofd scouting ofzo ?proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Hint : favoriete spelerquote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd Sparta - uit. Mag jij raden wie debuteerde en ook meteen de 2-2 scoorde.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zat wel op de brommer ja. Eigenlijk moet elk team minimaal één van zo'n speler hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rommedahl was echt nog prima bij Ajax als invallerDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Ja dat weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd Sparta - uit. Mag jij raden wie debuteerde en ook meteen de 2-2 scoorde.
Mr Middelmaat genotOh.![]()
De hoofd scouting draagt de lijst met meest geschikte spelers aan lijkt me en dan neemt Overmars de beslissing wie daarvan er gaan komen (in samenspraak met wat voor type spelers Ten Hag nodig heeft). Sar zal dan misschien aangeven wat het budget is.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:56 schreef manny het volgende:
Wie nemen nu eigenlijk de beslissingen als het gaat om die nieuwe spelers en salaris. Zijn dat dan Ten Hag, Overmars en vd Sar samen ? Of bemoeien zich er nog anderen mee, een hoofd scouting ofzo ?Oh.![]()
Denk jij nou echt dat van der sar daarvan verstand heeftquote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sar zal dan misschien aangeven wat het budget is.
of denk je niet dat een er een financieel deskundige bij ajax rondloopt die op de achtergrond al de financiële kanten van de zaak bepaalt....bij een beursgenoteerd club
van der sar en overmars zijn niet anders dan uithangbordjes van de club met daarachter een paar mensen die een echte opleiding hebben om een beursgenoteerde club te leiden...
of denken mensen echt dat van der sar en overmars met hun vmbo opleiding er verstand van hebben....
Tyf opquote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat van der sar daarvan verstand heeft
of denk je niet dat een er een financieel deskundige bij ajax rondloopt die op de achtergrond al de financiële kanten van de zaak bepaalt....bij een beursgenoteerd club
van der sar en overmars zijn niet anders dan uithangbordjes van de club met daarachter een paar mensen die een echte opleiding hebben om een beursgenoteerde club te leiden...
of denken mensen echt dat van der sar en overmars met hun vmbo opleiding er verstand van hebben....![]()
Ik verzoek u, klaasweetalles, vriendelijk dit topic te verlaten. Zodoende wordt dit topic niet meer vervuild met onzin en kunt u uw gebrabbel bestendigen in het Feyenoord-topic.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat is geen taal tegen een hoogopgeleide Fokker. Tokkie.![]()
Eerst excuses aanbieden tegen Klaas Harvard.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:30 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik verzoek u, klaasweetalles, vriendelijk dit topic te verlaten. Zodoende wordt dit topic niet meer vervuild met onzin en kunt u uw gebrabbel bestendigen in het Feyenoord-topic.![]()
Sorry, klaas... Ik zal het nooit meer doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Eerst excuses aanbieden tegen Klaas Harvard.
On: ik zie Tadic Ziyech niet doen vergeten. Leuke speler, maar voor Ajax zeker niet exceptioneel. Zou wat mij betreft voor Kluivert moeten spelen. Directe versterking.![]()
Beahahaha komt clown Maul met zo'n reactie. Kolerequote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:30 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik verzoek u, klaasweetalles, vriendelijk dit topic te verlaten. Zodoende wordt dit topic niet meer vervuild met onzin en kunt u uw gebrabbel bestendigen in het Feyenoord-topic.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Tadic is ook geen echte halfspeler, moet je gebruiken als linksbuiten dan ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:40 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Sorry, klaas... Ik zal het nooit meer doen.
On: ik zie Tadic Ziyech niet doen vergeten. Leuke speler, maar voor Ajax zeker niet exceptioneel. Zou wat mij betreft voor Kluivert moeten spelen. Directe versterking.Oh.![]()
Tadic in een vrije rol met Labyad op de aanvallende positie op het middenveld kan best aardig werken denk ik. Wie weet eens overstappen naar 442? Neres als dartelende man om Dolberg heen, Labyad en Tadic als halve buitenspelers/aanvallende middenvelders?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic is ook geen echte halfspeler, moet je gebruiken als linksbuiten dan ja.![]()
Wat? Ik snap je niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Beahahaha komt clown Maul met zo'n reactie. Kolere![]()
Ten Hag gaat 3-4-2-1 spelenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:49 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Tadic in een vrije rol met Labyad op de aanvallende positie op het middenveld kan best aardig werken denk ik. Wie weet eens overstappen naar 442? Neres als dartelende man om Dolberg heen, Labyad en Tadic als halve buitenspelers/aanvallende middenvelders?
Van Leer
De Ligt (aankoop als hij vertrekt) Magallan - Tagliafico
Mazraoui - van de Beek - Frenkie - Labyad
Neres - Tadic/andere aankoop
Dolberg
Zoiets, of Labyad op de plek van Tadic en dan Sinkgraven op die linkshalf zetten, maar die is altijd geblesseerd.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: