SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Muah je kan ook op je 18e snel komen en daarna alsnog falen, en sommige spelers zijn laatbloeiers. Er is dus geen blauwdruk voor hoe spelers zich horen te ontwikkelen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je écht zo'n talent ben spel je op je 18e iedereen al koekoek. Anders ben je gewoon een normale of matige voetballer. Je speelt in Nederland hé.Oh.![]()
Mbappéquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah je kan ook op je 18e snel komen en daarna alsnog falen, en sommige spelers zijn laatbloeiers. Er is dus geen blauwdruk voor hoe spelers zich horen te ontwikkelen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ajax wilde dat hij zijn contract verlengde. Wat raar. Jankerd.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt zo binnen bij een AS Roma ofzo als de zoon van Kluivert , meer nietAFCA
Ajax is verliefd op middelmaat . Je mist niks aan die kleuterquote:Op donderdag 17 mei 2018 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax wilde dat hij zijn contract verlengde. Wat raar. Jankerd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe is het met oraaljuela. Of hoe je het ook schrijft.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Die kan er geen tering van.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:33 schreef StarGazer het volgende:
Hoe is het met oraaljuela. Of hoe je het ook schrijft.Oh.![]()
Kristensen ook niet. Genot op de rechtsbackpositie.quote:
PSV gaat Dumfries binnen hengelen.'Wish I was old and a little sentimental'
Dumfries kan er ook geen reet van.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kristensen ook niet. Genot op de rechtsbackpositie.
PSV gaat Dumfries binnen hengelen.Oh.![]()
wel fijn dat PSV solidair met Ajax is.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dumfries kan er ook geen reet van.'Wish I was old and a little sentimental'
Als die Arias vervangen door Dumfries gaan die ook wel een stapje terug ja.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
wel fijn dat PSV solidair met Ajax is.Oh.![]()
Zal tijd worden.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die Arias vervangen door Dumfries gaan die ook wel een stapje terug ja.'Wish I was old and a little sentimental'
Dumfries is wel een goeie, maar hij past beter bij PSV (en nog beter bij Feyenoord). Hij mist dat verfijnde dat ons groot maakt.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dumfries is wel een goeie, maar hij past beter bij PSV (en nog beter bij Feyenoord). Hij mist dat verfijnde dat ons groot maakt.
AFCA
Dumfries
Wat lees ik hier allemaal
Mijn ogen
AuwDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Op zich heb ik er geen problemen mee dat hij ergens zakken geld wil verdienen, misschien zou ik dat in zijn positie ook wel willen. Als je het daar sportief niet haalt, heb je een goed gevulde bankrekening en is er altijd nog wel een club waar je terecht kan (PSV bijvoorbeeld) maar dat gelul dat het allemaal niet aan meneer Kluivert ligt kan ik echt niet tegenquote:Op donderdag 17 mei 2018 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt zo binnen bij een AS Roma ofzo als de zoon van Kluivert , meer niet![]()
Meestal eindigen dat soort gastjes bij Zwolle , zeker met Raiola die daar goede contacten heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Op zich heb ik er geen problemen mee dat hij ergens zakken geld wil verdienen, misschien zou ik dat in zijn positie ook wel willen. Als je het daar sportief niet haalt, heb je een goed gevulde bankrekening en is er altijd nog wel een club waar je terecht kan (PSV bijvoorbeeld) maar dat gelul dat het allemaal niet aan meneer Kluivert ligt kan ik echt niet tegenRED ONS HENNIEGOD![]()
Wachten totdat Veltman weer fit is dus.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dumfries is wel een goeie, maar hij past beter bij PSV (en nog beter bij Feyenoord). Hij mist dat verfijnde dat ons groot maakt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bouygodquote:Op donderdag 17 mei 2018 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meestal eindigen dat soort gastjes bij Zwolle , zeker met Raiola die daar goede contacten heeft.AFCA
Wat een kulverhaal van Kluivert, gooit er ondertussen ook nog even een karaktermoord op Ten Hag uit ("je voelt dat hij onder druk staat") maar het ligt echt allemaal niet aan hem
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Misschien moet Ajax Andy even 500.000 per jaar geven en heb teammanager maken. En als er dan wat gaande is hem even een rondje met desbetreffende speler laten doen en dat op Ajaxtv knallen.
En wederom Bosz vs Keizer/Ten Hag waaruit blijkt dat ze voor de echte trainer door het vuur gingen en die andere twee niet serieus nemen.![]()
Komt wel heel anders over zo ja, niks mis meequote:
Na de zomer hebben we er niks meer aan, maar toch![]()
quote:Kluivert haalt snoeihard uit naar Ajax: nieuw contract uitgeslotenmee eensquote:Aanvankelijk wilde Kluivert niets liever dan langer bij Ajax blijven. 'Maar Ajax wil dat ik mijn contract verleng, zodat ze meer kunnen vragen. Wat willen zij werkelijk? Mijn plan was om te blijven, maar er is veel gebeurd de laatste tijd. Het publiek denkt dat het alleen om geld gaat, terwijl iedereen weet dat ik het goed had. Ik zat helemaal niet te wachten op geld.'mee eensquote:Kluivert is de laatste maanden steeds vaker gaan twijfelen of Ajax wel de beste club is voor zijn ontwikkeling. De aanvaller zag de afgelopen jaren veel belangrijke spelers vertrekken en spreekt van een steeds mindere sfeer. 'Het is straks al moeilijk om door de voorronde van de Champions League te komen, terwijl wedstrijden op het hoogste niveau belangrijk zijn.'mee eensquote:Ook het trainersbeleid van Ajax kan Kluivert niet bekoren. 'Ajax wisselt makkelijk van trainers. Ze krijgen niet echt een kans. Je merkt aan onze trainer dat hij zich niet echt op zijn gemak voelt. Dat zag je ook bij Marcel Keizer. Dat voelen jongens. Je ziet het aan hoe trainers zich gedragen, hoe ze zich uiten, ook in de pers. Het voelt onstabiel. We zijn niet echt een team. Er zijn verschillende meningen. Over alles.''quote:Een jaar geleden werd hij naar eigen zeggen achter zijn rug om bijna door Ajax aan Tottenham Hotspur verkocht. 'Ik hoorde dat op het laatste moment. Dat zegt niets over Ajax, maar wel over de mensen in de club.
mongooltje overmars zeker weer![]()
kluivertje in vi"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Bedankt Hans voor je immer interessante bijdrages.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
mee eens
[..]
mee eens
[..]
mee eens
[..]
'
kluivertje in vi'Wish I was old and a little sentimental'
kunnen we in het vervolg gewoon alles via klaas op het forum zetten.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Bedankt Hans voor je immer interessante bijdrages.
zeg maar een soort keuring.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Leuke tactiek van Raiola om Kluivert een beetje onhoudbaar te maken, ze zullen het niet doen maar hij verdient een jaar in het 2e![]()
Zullen ze 'm niet gewoon van de hand doen deze zomer? Als club moet je je niet zo laten chanteren. Daarbij heeft hij (Kluivert) naar mijn idee gewoon een veel te grote bek. Heeft ie Ajax al eens kampioen gemaakt?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:01 schreef Tarado het volgende:
Leuke tactiek van Raiola om Kluivert een beetje onhoudbaar te maken, ze zullen het niet doen maar hij verdient een jaar in het 2e![]()
hij zal wel gaan ja, maar deze act komt niet van hem daar is hij te dom voorquote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen ze 'm niet gewoon van de hand doen deze zomer? Als club moet je je niet zo laten chanteren. Daarbij heeft hij (Kluivert) naar mijn idee gewoon een veel te grote bek. Heeft ie Ajax al eens kampioen gemaakt?![]()
ha madquote:Op vrijdag 18 mei 2018 07:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Bedankt Hans voor je immer interessante bijdrages.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
ajax heeft toch geld zat. Zou wel een statement zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:01 schreef Tarado het volgende:
Leuke tactiek van Raiola om Kluivert een beetje onhoudbaar te maken, ze zullen het niet doen maar hij verdient een jaar in het 2eMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Beter ontslaan jullie de coach nu het nog niet te laat is. Dit kan nooit langer dan November goed gaan als je alle spelers nu hoort. Zo wil niemand nog bij Ajax spelen.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Niet verkopen en lekker het gras laten maaien van het trainingsveld. Bogarde heeft daar bij Chelsea nog wel een mooi verhaal over.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Wat mij betreft jaartje op de bank in het tweede en via de achterdeur met pek en veren oprottenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:01 schreef Tarado het volgende:
Leuke tactiek van Raiola om Kluivert een beetje onhoudbaar te maken, ze zullen het niet doen maar hij verdient een jaar in het 2ehardcoholic![]()
Zal me niks verbazen dat Overmars de Magallan deal alsnog gaat verkloten, nu Sevilla ook interesse schijnt te hebben.'Wish I was old and a little sentimental'
Niet gek dat jij het met hem eens bent, jullie zitten op hetzelfde denkniveauquote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
mee eens
[..]
mee eens
[..]
mee eens
[..]
'
kluivertje in vi![]()
Dat is wel wat je hem toewenst. Het vervelende is dat dat voor andere spelers ook geen goed signaal is. Eigenlijk kun je als club nu maar één ding doen en dat is zo open mogelijk zijn over wat je vervolgstappen zijn en waarom. Je wilt niet dat andere spelers en toekomstige nieuwe jongens het idee krijgen dat de club hier een verkeerde rol pakt en spelers tegen hun zin vast houdt.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:01 schreef Tarado het volgende:
Leuke tactiek van Raiola om Kluivert een beetje onhoudbaar te maken, ze zullen het niet doen maar hij verdient een jaar in het 2e
Zo'n Kluivert schaadt de club op meer manieren dan hij zelf ooit zal begrijpen. En maar logo'tjes kussen om fans te krijgen![]()
![]()
is zo oud als de weg naar Rome, De Boertjes deden het met Olsen, Gullit toen hij van PSV naar Milan wilde, waait wel weer over maar jammer is het welquote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is wel wat je hem toewenst. Het vervelende is dat dat voor andere spelers ook geen goed signaal is. Eigenlijk kun je als club nu maar één ding doen en dat is zo open mogelijk zijn over wat je vervolgstappen zijn en waarom. Je wilt niet dat andere spelers en toekomstige nieuwe jongens het idee krijgen dat de club hier een verkeerde rol pakt en spelers tegen hun zin vast houdt.
Zo'n Kluivert schaadt de club op meer manieren dan hij zelf ooit zal begrijpen. En maar logo'tjes kussen om fans te krijgen![]()
Graag of niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:42 schreef StarGazer het volgende:
Zal me niks verbazen dat Overmars de Magallan deal alsnog gaat verkloten, nu Sevilla ook interesse schijnt te hebben.![]()
Dat is ook wel zo. Zelfs PSV-clubheld Gomes haalde zo'n truc uit de doos toen hij in de PL veel geld kon op gaan halen. Dat heeft niet één supporter hem aangerekend, iedereen koos zijn kant.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
is zo oud als de weg naar Rome, De Boertjes deden het met Olsen, Gullit toen hij van PSV naar Milan wilde, waait wel weer over maar jammer is het wel
Ik denk dat dat ook de miscalculatie is bij Kluivert. Niemand geeft een neuk om de speler Kluivert. Supporters kiezen massaal de kant van de club, waar dat bij topspelers vaak (in eerste instantie zeker) wat anders is.![]()
Sanchez was eerst ook kut, maar ik begreep het ook wel. Als er een club met 40 miljoen voor je komt, die gast was gewoon te goed voor Ajax al na 1 jaar. Kluivert is dat nog lang niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Zelfs PSV-clubheld Gomes haalde zo'n truc uit de doos toen hij in de PL veel geld kon op gaan halen. Dat heeft niet één supporter hem aangerekend, iedereen koos zijn kant.
Ik denk dat dat ook de miscalculatie is bij Kluivert. Niemand geeft een neuk om de speler Kluivert. Supporters kiezen massaal de kant van de club, waar dat bij topspelers vaak (in eerste instantie zeker) wat anders is.![]()
En De Ligt zou hetzelfde verhaal zijn als Sanchez, Onana eigenlijk ook. Maar zo'n kabouter die nog geen twee wedstrijden achter elkaar goed heeft gespeeld, ga maar lekker wegquote:Op vrijdag 18 mei 2018 09:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Sanchez was eerst ook kut, maar ik begreep het ook wel. Als er een club met 40 miljoen voor je komt, die gast was gewoon te goed voor Ajax al na 1 jaar. Kluivert is dat nog lang niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: