zo, wij hebben gedaan wat we kunnen. Nu is het verder aan Overmarsgodquote:Op woensdag 24 april 2019 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volstrekt onhaalbaar, maar we hebben weer een transfersoap nodig.
Odegaard kan gewoon op alle drie posities achter de spits spelen. Ook goed voor een brede bezetting.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:28 schreef duo-penotti het volgende:
Ziyech gaat sowieso wel vertrekken. Voor Ziyech vang je rond de 35-40 mil (met een beetje geluk zelfs meer).
Zie Odegaard graag als opvolger van Ziyech. Schat zijn waarde rond de 15 mil. Maar goed, met Real weet je het nooit natuurlijk.
Donny - Marin - Odegaard is wel een leuk middenveld op papier. Wellicht iets té aanvallend !
Maar Odegaard kan ook als valse vleugelspits spelen a la Ziyech.
Nigel de Jong terughalen en als CV er achter samen met Blind?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:28 schreef duo-penotti het volgende:
Donny - Marin - Odegaard is wel een leuk middenveld op papier. Wellicht iets té aanvallend !
Maar Odegaard kan ook als valse vleugelspits spelen a la Ziyech.
Wat?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:32 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nigel de Jong terughalen en als CV er achter samen met Blind?
Is dit satire?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:32 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:32 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
wij hebben hier genoeg kneuzen gehad/ en nog steeds, om te weten dat sommigen dit soort opmerkingen serieus bedoelen.quote:
"Ik schrik hiervan"quote:Op woensdag 24 april 2019 15:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wij hebben hier genoeg kneuzen gehad/ en nog steeds, om te weten dat sommigen dit soort opmerkingen serieus bedoelen.
Uiteraard kreeg Van Bommel de vraag of hij gisteren naar Ajax - Vitesse had gekeken, het antwoord was even ferm als duidelijk: 'Nee. Ik heb gisteren geen tv gekeken, ik had genoeg andere dingen te doen. Mijn kinderen hebben de wedstrijd wel gezien. Wat ze zeiden? Dat het 4-2 voor Ajax was geworden.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
zouden de kinderen van van Bommel gekeken hebben gisteren?
waren toch weer twee penaltys en wat discutabele momenten.
De ware aard van grumpy Mark komt steeds meer naar boven... altijd al het gevoel gehad dat als de resultaten tegen zouden gaan vallen dat hij uit zijn rol van Mr. Cool zou vallenquote:Op woensdag 24 april 2019 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteraard kreeg Van Bommel de vraag of hij gisteren naar Ajax - Vitesse had gekeken, het antwoord was even ferm als duidelijk: 'Nee. Ik heb gisteren geen tv gekeken, ik had genoeg andere dingen te doen. Mijn kinderen hebben de wedstrijd wel gezien. Wat ze zeiden? Dat het 4-2 voor Ajax was geworden.
ik geloof er geen hol van ook, die zit gewoon in zijn psv pyjama op de bank te hopen op puntverlies.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteraard kreeg Van Bommel de vraag of hij gisteren naar Ajax - Vitesse had gekeken, het antwoord was even ferm als duidelijk: 'Nee. Ik heb gisteren geen tv gekeken, ik had genoeg andere dingen te doen. Mijn kinderen hebben de wedstrijd wel gezien. Wat ze zeiden? Dat het 4-2 voor Ajax was geworden.
hij zegt toch niets verkeerds, wat heeft het voor zin om naar een tegenstander te kijken die je niet meer treft.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De ware aard van grumpy Mark komt steeds meer naar boven... altijd al het gevoel gehad dat als de resultaten tegen zouden gaan vallen dat hij uit zijn rol van Mr. Cool zou vallen
100 keer liever Ten Hag, een coach die ook echt het tactisch vernuft heeft om zich op situaties aan te passen
idem, altijd geroepen.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De ware aard van grumpy Mark komt steeds meer naar boven... altijd al het gevoel gehad dat als de resultaten tegen zouden gaan vallen dat hij uit zijn rol van Mr. Cool zou vallen
100 keer liever Ten Hag, een coach die ook echt het tactisch vernuft heeft om zich op situaties aan te passen
komt meer door dat "mannelijke fluiten" wat af en toe de kop op doet, bleven veel overtredingen op hem onbestraftquote:Op woensdag 24 april 2019 16:07 schreef Vollenhoven het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Volgens mij heeft Dolberg last van een spierziekte of last van de ziekte van Pfeiffer want hij lag meer op de grond dan dat hij stond op het veld
hij zou tactisch kunnen leren van bijna elke wedstrijd die hij ziet, zeker van zijn directe concurrent.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zegt toch niets verkeerds, wat heeft het voor zin om naar een tegenstander te kijken die je niet meer treft.
Over dat laatste ben ik het wel met je eens maar niet vergeten dat Ten Hag er daar kansloos met 3-0 afging
wat een onzin en het zijn aan beide kanten weer nieuwe teams volgend seizoenquote:Op woensdag 24 april 2019 16:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij zou tactisch kunnen leren van bijna elke wedstrijd die hij ziet, zeker van zijn directe concurrent.
volgend seizoen staan ze weer twee keer tegen over elkaar, of mark moet weg gaan.
buiten lozano zie ik iedereen blijven bij psv.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin en het zijn aan beide kanten weer nieuwe teams volgend seizoen
Bergwijn naar Ajaxquote:Op woensdag 24 april 2019 16:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
buiten lozano zie ik iedereen blijven bij psv.
Nee hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 09:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een andere Trabelsi , die in België voetbalde
7/10quote:
Die mag nog niet eens aan het shirt ruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |