Totaal niet herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:13 schreef Aure het volgende:
Soms vang je nooit shiny's en dan opeens 3 dagen achter elkaar eentje.. Aipom, Snubbul en Wailmer. Die laatste had ik al maar nu kan ik hem ook evoluerenIk heb graag van elke shiny ook elke evolutie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
Ik heb een keer een week gehad waarin ik er 4 ving, maar verder is het gewoon drama. En dan zijn er ook mensen in de lokale appgroep die elke week wel een paar shinies vangenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:13 schreef Aure het volgende:
Soms vang je nooit shiny's en dan opeens 3 dagen achter elkaar eentje.. Aipom, Snubbul en Wailmer. Die laatste had ik al maar nu kan ik hem ook evoluerenIk heb graag van elke shiny ook elke evolutie
![]()
Die mensen zitten hier ook in de lokale appgroep. Ik vang ze eigenlijk alleen tijdens community day. En heel erg zelden ook eens eentje per 100 events of zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer een week gehad waarin ik er 4 ving, maar verder is het gewoon drama. En dan zijn er ook mensen in de lokale appgroep die elke week wel een paar shinies vangen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik heb nog ruimte voor friendsNiet lang meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik had er ook ineens 3 in een paar dagenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:13 schreef Aure het volgende:
![]()
fijne vakantie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:26 schreef Gossef het volgende:
Vanuit mijn kant (R3ynon) komen de komende dagen wat minder gifts. Ben op vakantie en zitten geen Poke stops echt praktisch in de buurt.
Ik ook gisterochtend!quote:Op zondag 12 mei 2019 05:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand uit de app groep uit mijn stad kreeg back to back een shiny aapje.
Zou het? Ik vang ze zeldenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:34 schreef Vermecelli het volgende:
Klagen over gebrek aan shinies helpt. Daarna krijg je altijd weer een paar
Laatste tijd krijg ik ook ineens meer 100% iv's uit eieren. 100% Togekiss, Magmortar en Cloyster
Daar wacht ik ook al heeeel lang op, toevallig verwijderd? Masterrembo hier (7921 5019 1218)quote:Op zondag 12 mei 2019 19:03 schreef creno het volgende:
Ik ben via fok friends met Lordb4lt1mor3 in Pogo. Maar effe een oproepje, open het cadeautje aub... 😜
Hangt natuurlijk ook af hoeveel je speelt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer een week gehad waarin ik er 4 ving, maar verder is het gewoon drama. En dan zijn er ook mensen in de lokale appgroep die elke week wel een paar shinies vangen.
Geen idee heb 170 vrienden, zal je zo wel ff opzoekenquote:Op zondag 12 mei 2019 19:52 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook al heeeel lang op, toevallig verwijderd? Masterrembo hier (7921 5019 1218)
Done, both of youquote:Op zondag 12 mei 2019 19:52 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook al heeeel lang op, toevallig verwijderd? Masterrembo hier (7921 5019 1218)
Is bij ons ook...alleen als ik dan ga vergelijken wat die mensen aan tijd er in steken...dan is het vrij logisch. Sommige spelen zowat dag en nacht...ik zelf speel uurtje per dag en ben dan meer bezig met raids dan met pokemon vangen. Dan is het ook logisch voor mij dat ik bijna geen shinny's vangquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij staat het spel eigenlijk veel te vaak aan op een dag. Uurtje of 3 a 4 bij elkaar red ik denk ik wel. Sowieso log ik altijd wel even in op de momenten waarvan ik weet dat een van de spawnpoints waar ik vanuit huis bij kan, geactiveerd wordt.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Is bij ons ook...alleen als ik dan ga vergelijken wat die mensen aan tijd er in steken...dan is het vrij logisch. Sommige spelen zowat dag en nacht...ik zelf speel uurtje per dag en ben dan meer bezig met raids dan met pokemon vangen. Dan is het ook logisch voor mij dat ik bijna geen shinny's vang
TJa als shiny vinden je hoofddoel is, kan je beter nog meer tijd er aan besteden haha. ALleen daarmee zal je er meer vindenquote:Op maandag 13 mei 2019 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij staat het spel eigenlijk veel te vaak aan op een dag. Uurtje of 3 a 4 bij elkaar red ik denk ik wel. Sowieso log ik altijd wel even in op de momenten waarvan ik weet dat een van de spawnpoints waar ik vanuit huis bij kan, geactiveerd wordt.
Ik heb ook niet het idee dat de mensen die al die shinies wel (lijken te) vangen heel veel meer tijd aan het spel besteden.
Maar ik overweeg nu wel een PoGopauze. De belangrijkste drijfveer op dit moment is voor mij shinies zoeken, en aangezien dat te weinig resultaat oplevert, begin ik het eigenlijk zonde van mijn tijd te vinden.
Het is niet mijn hoofddoel. Uiteindelijk wil ik gewoon de dex vol, maar ja, dan zal ik alle regionals moeten gaan ruilen. Maar aangezien ik alles al heb wat er te vangen is in Nederland, zijn Unowns (ik mis er nog 16, maar die bestaan volgens mij niet meer in het wild) en shinies nog een manier om wat nieuws te zoeken.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
TJa als shiny vinden je hoofddoel is, kan je beter nog meer tijd er aan besteden haha. ALleen daarmee zal je er meer vinden![]()
Riolu wacht ik nog steeds op om uit mijn ei te krijgen. Verder probeer ik ook die 25 km te halen iedere week, maar zijn al genoeg weken geweest dat het niet is gelukt. Afgelopen week zelfs maar op 10,1 km uitgekomen.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:09 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop wel snel dat ze een nieuwe Gen 4 wave uitbrengen. Op Lucario (heb nu Riolu als buddy) na heb ik alles wat ik zou kunnen krijgen op een handjevol regionals na. Rare candies spaar ik maar op omdat ik anders geen nieuwe buddy meer nodig heb.
Een pauze kan, maar ik zou het dan ook weer zonde vinden als ik een paar legendaries mis die elke maand komen of goeie events.
Ik merk wel dat ik steeds meer moeite krijg om die adventure sync kilometers elke week weer te behalen. Ik mik altijd op 25km+ (heb een zittend beroep), maar deze week ging dat maar net aan omdat ik een paar keer gewoon te lui was om 's avonds even te lopen.
Ik heb vorige week minimaal 32 km gewandeld in Duitsland, volgens AS had ik er hooguit 6 gelopen ofzoquote:
Zag net dat ingame mijn Adventure Sync ineens uit stond, dat helpt niet mee natuurlijk. Geen idee waarom die uit was gegaan. Kom nooit in de settings verder namelijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb vorige week minimaal 32 km gewandeld in Duitsland, volgens AS had ik er hooguit 6 gelopen ofzo
Die staat sinds de laatste update uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:27 schreef Gossef het volgende:
[..]
Zag net dat ingame mijn Adventure Sync ineens uit stond, dat helpt niet mee natuurlijk. Geen idee waarom die uit was gegaan. Kom nooit in de settings verder namelijk.
Hey godver. Inderdaad ja!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die staat sinds de laatste update uit.
Kwam ik ook achter...
is er al bekend wat er daar zal verschijnen?quote:
Carnavine onder anderequote:Op donderdag 16 mei 2019 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er al bekend wat er daar zal verschijnen?
Debster! Ik moet mijn excuses nog aanbieden. Ik had een hele tijd die best friend dinges bewaard maar toen kwam verhuizing en had ik weinig internet en accepteerde ik per ongeluk het pakketje waardoor jij geen ei kon gebruiken.quote:
Ooooh daar ben je! Ach ja, kan gebeurenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Debster! Ik moet mijn excuses nog aanbieden. Ik had een hele tijd die best friend dinges bewaard maar toen kwam verhuizing en had ik weinig internet en accepteerde ik per ongeluk het pakketje waardoor jij geen ei kon gebruiken.Mijn intentie was om het in overleg te doen.
Temujin btw.
Ik ga ook op donderdag 4 juli.quote:
Binnenkort in quests.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die nieuwe lures zijn die ook op een andere manier te krijgen?
Zojuist gedaan en het werkt iddtwitter:GamePress_PoGO twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 06:01:26⚠️ We are confirming nicknames that may be used to evolve the new Sinnoh Eevee-lutions. (These nicknames can only be used ONCE)#PokemonGO Linnea = Leafeon 🌿Rea = Glaceon ❄️Thank you to @KautaPoGo 🤝 https://t.co/bDzQ8e0FFV reageer retweet
Dat is nice. Hoef je tenminste niet zo'n achterlijke Lure te kopen van 200 muntjesquote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:03 schreef AirwiN het volgende:
De Eevee evoluties kun je ook eenmalig doen met een naamswijziging in plaats van een lure, zie:Zojuist gedaan en het werkt iddtwitter:GamePress_PoGO twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 06:01:26⚠️ We are confirming nicknames that may be used to evolve the new Sinnoh Eevee-lutions. (These nicknames can only be used ONCE)#PokemonGO Linnea = Leafeon 🌿Rea = Glaceon ❄️Thank you to @:KautaPoGo 🤝 https://t.co/bDzQ8e0FFV reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig wel, als je de naam verandert, verandert het vraagteken op de evolve-knop naar de eeveelution.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:03 schreef AirwiN het volgende:
De Eevee evoluties kun je ook eenmalig doen met een naamswijziging in plaats van een lure, zie:Zojuist gedaan en het werkt iddtwitter:GamePress_PoGO twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 06:01:26⚠️ We are confirming nicknames that may be used to evolve the new Sinnoh Eevee-lutions. (These nicknames can only be used ONCE)#PokemonGO Linnea = Leafeon 🌿Rea = Glaceon ❄️Thank you to @:KautaPoGo 🤝 https://t.co/bDzQ8e0FFV reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben een paar dagen geleden ook begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Het wisselt ook een beetje natuurlijk. Ik heb perioden dat ik geen pidgey zie.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:02 schreef Mrmime het volgende:
Is er ergens een overzicht te vinden van de zeldzaamheid vanpokemon? Kan online niet echt iets vinden.
Er moet zo'n speciale lure aanstaan en dan moet je die pokestop spinnen en dan kan je ze als het goed is evolueren. Geldt ook voor de nieuwe eeveelutions (naast de namentruc).quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik las dat magnezone en probopass in de game zitten maar ik kan de voorlopers niet evolueren, klopt dat?
Ohh. En hoe bemachtig je die lures behalve in de shop?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Er moet zo'n speciale lure aanstaan en dan moet je die pokestop spinnen en dan kan je ze als het goed is evolueren. Geldt ook voor de nieuwe eeveelutions (naast de namentruc).
Volgens mij vooralsnog alleen in de shop, maar uiteindelijk worden het geloof ik ook rewards. Voor nu dus gebruik maken van andermans luresquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ohh. En hoe bemachtig je die lures behalve in de shop?
Ik ben een paar dagen geleden ook begonnenik heb je toegevoegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Binnenkort ook via Research dacht ik gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ohh. En hoe bemachtig je die lures behalve in de shop?
Teleurstellend... 140 torchic tegengekomen en maar 1 schamele shiny... beetje zonde van de tijd geweest dusquote:Op maandag 20 mei 2019 00:39 schreef Gossef het volgende:
Hoe is jullie Torchic Event verlopen? Heb in 2.5 uur 4 shinies gevangen (hoogste was 73%) en veel te veel reguliere (2 van 80%+ maar helaas en niets boven de 90). Ben wel door 90% van mijn Poke Balls gerold, exclusief veel Poke Stops mijn hele stash Great Balls (~190) opgegaan. Sommige Torchics waren erg...eigenwijs.
7 shinies in drie uur gevangen. Ik vond dat de Torchics redelijk goed bleven zitten. Wel bewust veel great en ultra ballen gebruikt. De IV's vond ik tegenvallen. Ruim 200 gevangen en De hoogste IV was 87.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:39 schreef Gossef het volgende:
Hoe is jullie Torchic Event verlopen? Heb in 2.5 uur 4 shinies gevangen (hoogste was 73%) en veel te veel reguliere (2 van 80%+ maar helaas en niets boven de 90). Ben wel door 90% van mijn Poke Balls gerold, exclusief veel Poke Stops mijn hele stash Great Balls (~190) opgegaan. Sommige Torchics waren erg...eigenwijs.
Ik ben een paar dagen geleden ook begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Geslachtquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:06 schreef spamaccount het volgende:
Huh? Waarom kan ik een Combee die ik vandaag gevangen heb niet evolven, terwijl ik dat met een die ik ving toe hij net werd geintroduceerd wel kan?
Had je beter de roze kunnen vangen haha die is regional en niet hier te krijgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:28 schreef Mrmime het volgende:
Ik zag een roze en blauwe Shellos vandaag, dat kan toch eigenlijk niet?? Heb ik het verkeerd gezien?
Heb alleen de blauwe gevangen, zat in de auto
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:57 schreef Gossef het volgende:
Heh, stond vanmiddag bij een gym bij mijn werk, had net het rode team eruit geschopt. Komt er iemand aanlopen en zegt “bedankt, dat is makkelijk, kan er zo wat bijzetten”. Meteen friends code uitgewisseld. Kom vaker mensen tegen die Pokémon spelen, maar dit was de eerste keer dat iemand me daadwerkelijk aansprak :-)
De grens lijkt echt dwars door sommige landen te lopen. Dus je zou in theorie nog beide kunnen vangen in 1 landquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Had je beter de roze kunnen vangen haha die is regional en niet hier te krijgen.
Er is in het begin even een kleine bug geweest dat ze hier beide waren. Is inmiddels aangepast en alleen de bluawe is nu hier te krijgen
Die grens loopt o.a. door Engeland en Frankrijk toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De grens lijkt echt dwars door sommige landen te lopen. Dus je zou in theorie nog beide kunnen vangen in 1 landligt er aan of je in t westen of oosten van t land bent.
Klopt...in principe zou je in Frankrijk en Spanje op de grens kunnen gaan staan en ze beide vangen. Ik bedoelde dan ook in Nederland is alleen de blauwe te vangenquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De grens lijkt echt dwars door sommige landen te lopen. Dus je zou in theorie nog beide kunnen vangen in 1 landligt er aan of je in t westen of oosten van t land bent.
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag Glaceon in een Gym staan.
Heb ik nou totaal gemist dat de eeveelutions toegevoegd zijn?
Ik heb geluk! Toevallig ben ik op Madeira en kan daar dus Tropius, Illumse én roze Shellos toevoegenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Klopt...in principe zou je in Frankrijk en Spanje op de grens kunnen gaan staan en ze beide vangen. Ik bedoelde dan ook in Nederland is alleen de blauwe te vangen
Ik heb ze inmiddels hoorquote:
Yay!quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze inmiddels hoor
Nu alleen Sylveon nog!
IK VIND ZE ZO MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!quote:
Heb ons trouwens gisteren als een malle verdedigd in de gym. Mooi kunnen houden uiteindelijk 😋quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze inmiddels hoor
Nu alleen Sylveon nog!
Ik had je ook nog wat gevoerd tussentijdsquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb ons trouwens gisteren als een malle verdedigd in de gym. Mooi kunnen houden uiteindelijk 😋
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb geluk! Toevallig ben ik op Madeira en kan daar dus Tropius, Illumse én roze Shellos toevoegen
Liefquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had je ook nog wat gevoerd tussentijds
Gewoon wat bessen in je bek geproptquote:
Wauw, dat is zeker tof! Congrats!quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:09 schreef DaMart het volgende:
Ik klaag wel eens over een gebrek aan shinies, maar vandaag heb ik echt niks te klagen daarover.
Na een jaar geen shiny uit een quest te hebben gekregen, kreeg ik vanochtend eerst een shiny Lugia uit de research breakthrough en net ook nog eens eindelijk een shiny Absol uit een quest![]()
,
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:09 schreef DaMart het volgende:
Ik klaag wel eens over een gebrek aan shinies, maar vandaag heb ik echt niks te klagen daarover.
Na een jaar geen shiny uit een quest te hebben gekregen, kreeg ik vanochtend eerst een shiny Lugia uit de research breakthrough en net ook nog eens eindelijk een shiny Absol uit een quest![]()
,
Had ja... het is alsof Niantic de shinies heeft aangezet voor mijn account... net een shiny rattata gegoplustquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zag al dat je die Absol als mattie had.
Zo kan 'ie wel weerquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had ja... het is alsof Niantic de shinies heeft aangezet voor mijn account... net een shiny rattata gegoplust.
Ik had gister een shiny Alolan Raichu, vandaag een Meditite en laatst ook al Rattataquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had ja... het is alsof Niantic de shinies heeft aangezet voor mijn account... net een shiny rattata gegoplust.
Dat geldt ook voor jouquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had gister een shiny Alolan Raichu, vandaag een Meditite en laatst ook al Rattataoh ja en zaterdag Scyther
Woah damnquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Had je beter de roze kunnen vangen haha die is regional en niet hier te krijgen.
Er is in het begin even een kleine bug geweest dat ze hier beide waren. Is inmiddels aangepast en alleen de bluawe is nu hier te krijgen
Tja als we al dat sort dingen van te voren wisten he...quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had gister een shiny Alolan Raichu, vandaag een Meditite en laatst ook al Rattataoh ja en zaterdag Scyther
quote:
Is goed. Hoe laat?quote:Op maandag 27 mei 2019 13:25 schreef Vermecelli het volgende:
Victorinox, wil jij morgen nog een eitje aan? We kunnen best friends worden.
Ja hoor. 👍quote:Op maandag 27 mei 2019 15:43 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik laat het je weten, in de loop van de ochtend?
10:45 uur?quote:
Ik net ook.quote:
Als je er zeker van wilt zijn, moet je zorgen dat de ander geen kadootje heeft. Dan spreek je af dat jij het kadootje opent.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:57 schreef Funzel het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk?
Eerst egg aanzetten en dan cadeau sturen?
Want als de ander wat opent kun je ook best friends worden natuurlijk
Kom je snel achterquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:48 schreef Funzel het volgende:
Ik zie nu ineens die andere lure modules, Glacial, Mossy en Magnetic. Is dat dan?
quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:57 schreef Vlindur het volgende:
Some quirks regarding Sleeping Snorlax: snorlax
1. It takes exactly 3 Poke Balls to catch, and it is a guaranteed catch on Poke Ball #3. Don't waste extra resources on it.
2. You can only berry it once, and any further berries will give you an error. Just use a pinap to get candies because the other berries are useless on it. You can berry it on ANY of the Poke Balls you throw, the bonus will stick at the end.
3. As said in the news post, it comes with the move Yawn and will "wake up" once it's in your storage. Yawn is useless and only for collection purposes, don't bother aside from that.
4. Since the first 2 throws are scripted to fail, these throws will not count towards quests that have to do with throws (e.g. "Make 3 Nice Throws" will only count the throw that catches Snorlax and ignore the first 2).
Daar staat ook niet echt wat het doetquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Kom je snel achter
Maar goed...wellicht is google gebruiken een tip?
https://www.nwtv.nl/18690(...)go-lure-modules-uit/
Dat kun je toch nog met een tm aanpassen?quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:02 schreef Vermecelli het volgende:
Jammer, net een Snorlax met redelijk IV en cp 2800 gevangen. Was een mooie om wat stardust in te investeren. Met deze moveset helaas toch niet
Weet niet of dat op die pokemon mag (heb geen tm op voorraad om te checken), Slaking bijv kan ook geen fast tm's krijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat kun je toch nog met een tm aanpassen?
Net geprobeerd, hij kan Lick en Zen Headbutt krijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:29 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Weet niet of dat op die pokemon mag (heb geen tm op voorraad om te checken), Slaking bijv kan ook geen fast tm's krijgen.
Fijn deze info, dan ga ik er geen ultra ballen aan spenderen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:57 schreef Vlindur het volgende:
Some quirks regarding Sleeping Snorlax: snorlax
1. It takes exactly 3 Poke Balls to catch, and it is a guaranteed catch on Poke Ball #3. Don't waste extra resources on it.
2. You can only berry it once, and any further berries will give you an error. Just use a pinap to get candies because the other berries are useless on it. You can berry it on ANY of the Poke Balls you throw, the bonus will stick at the end.
3. As said in the news post, it comes with the move Yawn and will "wake up" once it's in your storage. Yawn is useless and only for collection purposes, don't bother aside from that.
4. Since the first 2 throws are scripted to fail, these throws will not count towards quests that have to do with throws (e.g. "Make 3 Nice Throws" will only count the throw that catches Snorlax and ignore the first 2).
Nee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:42 schreef spamaccount het volgende:
Als je zo'n TM toepast, gaat dan ook de IV van de pokemon omhoog?
Drie keer rood werkt hier prima.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn deze info, dan ga ik er geen ultra ballen aan spenderen.
Dat die ik nu dus ook. Fijn voor de Snorlax candy dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |