Het is niet mijn hoofddoel. Uiteindelijk wil ik gewoon de dex vol, maar ja, dan zal ik alle regionals moeten gaan ruilen. Maar aangezien ik alles al heb wat er te vangen is in Nederland, zijn Unowns (ik mis er nog 16, maar die bestaan volgens mij niet meer in het wild) en shinies nog een manier om wat nieuws te zoeken.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
TJa als shiny vinden je hoofddoel is, kan je beter nog meer tijd er aan besteden haha. ALleen daarmee zal je er meer vinden![]()
Riolu wacht ik nog steeds op om uit mijn ei te krijgen. Verder probeer ik ook die 25 km te halen iedere week, maar zijn al genoeg weken geweest dat het niet is gelukt. Afgelopen week zelfs maar op 10,1 km uitgekomen.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:09 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop wel snel dat ze een nieuwe Gen 4 wave uitbrengen. Op Lucario (heb nu Riolu als buddy) na heb ik alles wat ik zou kunnen krijgen op een handjevol regionals na. Rare candies spaar ik maar op omdat ik anders geen nieuwe buddy meer nodig heb.
Een pauze kan, maar ik zou het dan ook weer zonde vinden als ik een paar legendaries mis die elke maand komen of goeie events.
Ik merk wel dat ik steeds meer moeite krijg om die adventure sync kilometers elke week weer te behalen. Ik mik altijd op 25km+ (heb een zittend beroep), maar deze week ging dat maar net aan omdat ik een paar keer gewoon te lui was om 's avonds even te lopen.
Ik heb vorige week minimaal 32 km gewandeld in Duitsland, volgens AS had ik er hooguit 6 gelopen ofzoquote:
Zag net dat ingame mijn Adventure Sync ineens uit stond, dat helpt niet mee natuurlijk. Geen idee waarom die uit was gegaan. Kom nooit in de settings verder namelijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb vorige week minimaal 32 km gewandeld in Duitsland, volgens AS had ik er hooguit 6 gelopen ofzo
Die staat sinds de laatste update uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:27 schreef Gossef het volgende:
[..]
Zag net dat ingame mijn Adventure Sync ineens uit stond, dat helpt niet mee natuurlijk. Geen idee waarom die uit was gegaan. Kom nooit in de settings verder namelijk.
Hey godver. Inderdaad ja!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die staat sinds de laatste update uit.
Kwam ik ook achter...
is er al bekend wat er daar zal verschijnen?quote:
Carnavine onder anderequote:Op donderdag 16 mei 2019 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er al bekend wat er daar zal verschijnen?
Debster! Ik moet mijn excuses nog aanbieden. Ik had een hele tijd die best friend dinges bewaard maar toen kwam verhuizing en had ik weinig internet en accepteerde ik per ongeluk het pakketje waardoor jij geen ei kon gebruiken.quote:
Ooooh daar ben je! Ach ja, kan gebeurenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Debster! Ik moet mijn excuses nog aanbieden. Ik had een hele tijd die best friend dinges bewaard maar toen kwam verhuizing en had ik weinig internet en accepteerde ik per ongeluk het pakketje waardoor jij geen ei kon gebruiken.Mijn intentie was om het in overleg te doen.
Temujin btw.
Ik ga ook op donderdag 4 juli.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |