Kijk naar je ingame spawns en oordeel zelf hahaquote:
Oh, is het alweer voorbij. Heb ik Sandshrew nog niet shiny.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:59 schreef spamaccount het volgende:
Ik ben blij dat het voorbij is met de Diglets en Sandsrews, eindelijk weer een beetje variatie in wat er te vangen is. Alhoewel de dubbele stardust wel een prettige bijkomstigheid was.
Ik heb afgelopen week geen enkele shiny gevangen, ondanks weet ik hoeveel gevangen pokemons, maar daar mis ik niets aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, is het alweer voorbij. Heb ik Sandshrew nog niet shiny.
Hier ook geen een….wel flink wat aangetikt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:38 schreef spamaccount het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week geen enkele shiny gevangen, ondanks weet ik hoeveel gevangen pokemons, maar daar mis ik niets aan.
Ik ving zowaar 2 shiny Diglett. Nog nooit zoveel sinies gevangen in één event.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:38 schreef spamaccount het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week geen enkele shiny gevangen, ondanks weet ik hoeveel gevangen pokemons, maar daar mis ik niets aan.
Ik open daarom geen meltanboxen meer. Heb nog 8 shinies in voorraadquote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hier ook geen een….wel flink wat aangetikt.
Denk dat ik mijn geluk verbruikt heb met shiny meltan
Ik had nog geen shiny, dus tjaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Kijk naar je ingame spawns en oordeel zelf haha
valt altijd weer tegen als het voorbij is
Ik heb weer eens je pakje geopend. Stond er alweer een tijdje, geloof ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik had nog geen shiny, dus tjawel ruim 1000 diglett candy erbij, it’s something
Ik doe ook geen meltan boxen meer nee. Had er 7 en heb er nu 1 weggegeven. Beetje overkill.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik open daarom geen meltanboxen meer. Heb nog 8 shinies in voorraad.
Eergisteren wel een shiny Diglet en gisteren een Shinub. Helaas nog geen Sandshrew, Cubone en Groudon.
Ook jammer dat Cubone en Sandshrew niet meer in quests zitten. In het wild kom ik ze namelijk ook al niet tegen buiten events om.
Viel wel mee toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb weer eens je pakje geopend. Stond er alweer een tijdje, geloof ik.
Ik vergeet het eigenlijk allebei regelmatig. Komt ook voornamelijk omdat mijn bag vaak vol zit, dus dan open ik niets en dan kom ik niet in mijn friendlist, dus stuur ik ook niets.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Viel wel mee toch?ik heb een flink aantal notoire niet-openers en daar hoor jij niet bij. Maar zolang ik elke dag m’n pakjes nog kwijt kan, vind ik het allemaal wel prima.
Ik ben zelf sowieso meer een opener dan een gever
Same... ontbreek Sandshrew en Cubone nog o.a....quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, is het alweer voorbij. Heb ik Sandshrew nog niet shiny.
Cubone ook nog niet idd, en Snubbull en nog een hele reeks anderen. Eigenlijk bijna alle shinies die geen community day hebben gehad, heb ik niet shiny.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Same... ontbreek Sandshrew en Cubone nog o.a....
Is het een Lucky of een Shiny?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:07 schreef Vermecelli het volgende:
En vanmorgen een lucky Latias uit research. Eerste shiny legendary in m'n collectie
gisteren meteen de eerste raakquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:28 schreef ChilllayD het volgende:
Detective pikachu. Ik heb nooit geluk met zo'n photobomb. Nu bij 3 accounts de eerste keer raak. Vast een bug
Nee, schijnt niet shiny te kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:31 schreef rubbereend het volgende:
De OP staat wel vol met codes maar weet niet of iedereen zit te wachten op zomaar nieuwe vrienden. Wie zou ik toe mogen voegen? Over het algemeen ben ik vrij goed in het dagelijks sturen en openen van de cadeaus, uitzonderingen daargelaten.
[..]
gisteren meteen de eerste raakis hij ook shiny te krijgen?
Hoi! Ben de laatste tijd wel wat slechter in cadeaus maar uiteindelijk komen we er welquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:31 schreef rubbereend het volgende:
De OP staat wel vol met codes maar weet niet of iedereen zit te wachten op zomaar nieuwe vrienden. Wie zou ik toe mogen voegen? Over het algemeen ben ik vrij goed in het dagelijks sturen en openen van de cadeaus, uitzonderingen daargelaten.
[..]
gisteren meteen de eerste raakis hij ook shiny te krijgen?
Goed dat je t zegt. Meteen even opgehaaldquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:28 schreef ChilllayD het volgende:
Detective pikachu. Ik heb nooit geluk met zo'n photobomb. Nu bij 3 accounts de eerste keer raak. Vast een bug
quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoi! Ben de laatste tijd wel wat slechter in cadeaus maar uiteindelijk komen we er wel
Kom maar doorquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:31 schreef rubbereend het volgende:
quote:
Shinyquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is het een Lucky of een Shiny?
Mijn laatste was een (2e) shiny Murkrow.
Toevoegen mag altijd, ben nog wel druk mijn huidige 30 vrienden dagelijks iets te sturen, wat lang niet altijd lukt. Ik sta bovenaan (Wout1377).quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:31 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee of ik er ook in sta, geloof van niet, anders mag je mij ook toevoegen, maar ik doe geen beloftes of regelmatig sturen en openen.
dat maakt me niet zoveel uit, verwacht het ook echt niet elke dag, maar het is wel fijn las regelmatig progressie is. Had ook mensen in mijn lijst die al weken niks openen of sturen. Dat schiet niet opquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:06 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Toevoegen mag altijd, ben nog wel druk mijn huidige 30 vrienden dagelijks iets te sturen, wat lang niet altijd lukt. Ik sta bovenaan (Wout1377).
Gifts sturen kan wel, maar openen wordt lastig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:47 schreef Funzel het volgende:
Zat ineens 170 items boven mijn maximum aantal items, dus sorry als SeymourScag weinig gifts stuurt atm.
Ik sta wel in de OP, voeg me gerust toe!quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik kan je er altijd alsnog weer uitgooien
[..]
dat maakt me niet zoveel uit, verwacht het ook echt niet elke dag, maar het is wel fijn las regelmatig progressie is. Had ook mensen in mijn lijst die al weken niks openen of sturen. Dat schiet niet op
quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik sta wel in de OP, voeg me gerust toe!
Altijd fijnquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:06 schreef Debsterr het volgende:
Lucky Palkia getrade, 98% IV en meteen gemaxt
quote:
Ja, die quest gooi ik gewoon weg... net als de andere Pikachuquests eigenlijk. De rewards spreken me niet echt aanquote:
Totaal niet herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:13 schreef Aure het volgende:
Soms vang je nooit shiny's en dan opeens 3 dagen achter elkaar eentje.. Aipom, Snubbul en Wailmer. Die laatste had ik al maar nu kan ik hem ook evoluerenIk heb graag van elke shiny ook elke evolutie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
Ik heb een keer een week gehad waarin ik er 4 ving, maar verder is het gewoon drama. En dan zijn er ook mensen in de lokale appgroep die elke week wel een paar shinies vangenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:13 schreef Aure het volgende:
Soms vang je nooit shiny's en dan opeens 3 dagen achter elkaar eentje.. Aipom, Snubbul en Wailmer. Die laatste had ik al maar nu kan ik hem ook evoluerenIk heb graag van elke shiny ook elke evolutie
![]()
Die mensen zitten hier ook in de lokale appgroep. Ik vang ze eigenlijk alleen tijdens community day. En heel erg zelden ook eens eentje per 100 events of zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer een week gehad waarin ik er 4 ving, maar verder is het gewoon drama. En dan zijn er ook mensen in de lokale appgroep die elke week wel een paar shinies vangen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik heb nog ruimte voor friendsNiet lang meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik had er ook ineens 3 in een paar dagenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:13 schreef Aure het volgende:
![]()
fijne vakantie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:26 schreef Gossef het volgende:
Vanuit mijn kant (R3ynon) komen de komende dagen wat minder gifts. Ben op vakantie en zitten geen Poke stops echt praktisch in de buurt.
Ik ook gisterochtend!quote:Op zondag 12 mei 2019 05:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand uit de app groep uit mijn stad kreeg back to back een shiny aapje.
Zou het? Ik vang ze zeldenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:34 schreef Vermecelli het volgende:
Klagen over gebrek aan shinies helpt. Daarna krijg je altijd weer een paar
Laatste tijd krijg ik ook ineens meer 100% iv's uit eieren. 100% Togekiss, Magmortar en Cloyster
Daar wacht ik ook al heeeel lang op, toevallig verwijderd? Masterrembo hier (7921 5019 1218)quote:Op zondag 12 mei 2019 19:03 schreef creno het volgende:
Ik ben via fok friends met Lordb4lt1mor3 in Pogo. Maar effe een oproepje, open het cadeautje aub... 😜
Hangt natuurlijk ook af hoeveel je speelt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer een week gehad waarin ik er 4 ving, maar verder is het gewoon drama. En dan zijn er ook mensen in de lokale appgroep die elke week wel een paar shinies vangen.
Geen idee heb 170 vrienden, zal je zo wel ff opzoekenquote:Op zondag 12 mei 2019 19:52 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook al heeeel lang op, toevallig verwijderd? Masterrembo hier (7921 5019 1218)
Done, both of youquote:Op zondag 12 mei 2019 19:52 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook al heeeel lang op, toevallig verwijderd? Masterrembo hier (7921 5019 1218)
Is bij ons ook...alleen als ik dan ga vergelijken wat die mensen aan tijd er in steken...dan is het vrij logisch. Sommige spelen zowat dag en nacht...ik zelf speel uurtje per dag en ben dan meer bezig met raids dan met pokemon vangen. Dan is het ook logisch voor mij dat ik bijna geen shinny's vangquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij staat het spel eigenlijk veel te vaak aan op een dag. Uurtje of 3 a 4 bij elkaar red ik denk ik wel. Sowieso log ik altijd wel even in op de momenten waarvan ik weet dat een van de spawnpoints waar ik vanuit huis bij kan, geactiveerd wordt.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Is bij ons ook...alleen als ik dan ga vergelijken wat die mensen aan tijd er in steken...dan is het vrij logisch. Sommige spelen zowat dag en nacht...ik zelf speel uurtje per dag en ben dan meer bezig met raids dan met pokemon vangen. Dan is het ook logisch voor mij dat ik bijna geen shinny's vang
TJa als shiny vinden je hoofddoel is, kan je beter nog meer tijd er aan besteden haha. ALleen daarmee zal je er meer vindenquote:Op maandag 13 mei 2019 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij staat het spel eigenlijk veel te vaak aan op een dag. Uurtje of 3 a 4 bij elkaar red ik denk ik wel. Sowieso log ik altijd wel even in op de momenten waarvan ik weet dat een van de spawnpoints waar ik vanuit huis bij kan, geactiveerd wordt.
Ik heb ook niet het idee dat de mensen die al die shinies wel (lijken te) vangen heel veel meer tijd aan het spel besteden.
Maar ik overweeg nu wel een PoGopauze. De belangrijkste drijfveer op dit moment is voor mij shinies zoeken, en aangezien dat te weinig resultaat oplevert, begin ik het eigenlijk zonde van mijn tijd te vinden.
Het is niet mijn hoofddoel. Uiteindelijk wil ik gewoon de dex vol, maar ja, dan zal ik alle regionals moeten gaan ruilen. Maar aangezien ik alles al heb wat er te vangen is in Nederland, zijn Unowns (ik mis er nog 16, maar die bestaan volgens mij niet meer in het wild) en shinies nog een manier om wat nieuws te zoeken.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
TJa als shiny vinden je hoofddoel is, kan je beter nog meer tijd er aan besteden haha. ALleen daarmee zal je er meer vinden![]()
Riolu wacht ik nog steeds op om uit mijn ei te krijgen. Verder probeer ik ook die 25 km te halen iedere week, maar zijn al genoeg weken geweest dat het niet is gelukt. Afgelopen week zelfs maar op 10,1 km uitgekomen.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:09 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop wel snel dat ze een nieuwe Gen 4 wave uitbrengen. Op Lucario (heb nu Riolu als buddy) na heb ik alles wat ik zou kunnen krijgen op een handjevol regionals na. Rare candies spaar ik maar op omdat ik anders geen nieuwe buddy meer nodig heb.
Een pauze kan, maar ik zou het dan ook weer zonde vinden als ik een paar legendaries mis die elke maand komen of goeie events.
Ik merk wel dat ik steeds meer moeite krijg om die adventure sync kilometers elke week weer te behalen. Ik mik altijd op 25km+ (heb een zittend beroep), maar deze week ging dat maar net aan omdat ik een paar keer gewoon te lui was om 's avonds even te lopen.
Ik heb vorige week minimaal 32 km gewandeld in Duitsland, volgens AS had ik er hooguit 6 gelopen ofzoquote:
Zag net dat ingame mijn Adventure Sync ineens uit stond, dat helpt niet mee natuurlijk. Geen idee waarom die uit was gegaan. Kom nooit in de settings verder namelijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb vorige week minimaal 32 km gewandeld in Duitsland, volgens AS had ik er hooguit 6 gelopen ofzo
Die staat sinds de laatste update uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:27 schreef Gossef het volgende:
[..]
Zag net dat ingame mijn Adventure Sync ineens uit stond, dat helpt niet mee natuurlijk. Geen idee waarom die uit was gegaan. Kom nooit in de settings verder namelijk.
Hey godver. Inderdaad ja!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die staat sinds de laatste update uit.
Kwam ik ook achter...
is er al bekend wat er daar zal verschijnen?quote:
Carnavine onder anderequote:Op donderdag 16 mei 2019 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er al bekend wat er daar zal verschijnen?
Debster! Ik moet mijn excuses nog aanbieden. Ik had een hele tijd die best friend dinges bewaard maar toen kwam verhuizing en had ik weinig internet en accepteerde ik per ongeluk het pakketje waardoor jij geen ei kon gebruiken.quote:
Ooooh daar ben je! Ach ja, kan gebeurenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Debster! Ik moet mijn excuses nog aanbieden. Ik had een hele tijd die best friend dinges bewaard maar toen kwam verhuizing en had ik weinig internet en accepteerde ik per ongeluk het pakketje waardoor jij geen ei kon gebruiken.Mijn intentie was om het in overleg te doen.
Temujin btw.
Ik ga ook op donderdag 4 juli.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |