Kijk naar je ingame spawns en oordeel zelf hahaquote:
Oh, is het alweer voorbij. Heb ik Sandshrew nog niet shiny.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:59 schreef spamaccount het volgende:
Ik ben blij dat het voorbij is met de Diglets en Sandsrews, eindelijk weer een beetje variatie in wat er te vangen is. Alhoewel de dubbele stardust wel een prettige bijkomstigheid was.
Ik heb afgelopen week geen enkele shiny gevangen, ondanks weet ik hoeveel gevangen pokemons, maar daar mis ik niets aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, is het alweer voorbij. Heb ik Sandshrew nog niet shiny.
Hier ook geen een….wel flink wat aangetikt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:38 schreef spamaccount het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week geen enkele shiny gevangen, ondanks weet ik hoeveel gevangen pokemons, maar daar mis ik niets aan.
Ik ving zowaar 2 shiny Diglett. Nog nooit zoveel sinies gevangen in één event.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:38 schreef spamaccount het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week geen enkele shiny gevangen, ondanks weet ik hoeveel gevangen pokemons, maar daar mis ik niets aan.
Ik open daarom geen meltanboxen meer. Heb nog 8 shinies in voorraadquote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hier ook geen een….wel flink wat aangetikt.
Denk dat ik mijn geluk verbruikt heb met shiny meltan
Ik had nog geen shiny, dus tjaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Kijk naar je ingame spawns en oordeel zelf haha
valt altijd weer tegen als het voorbij is
Ik heb weer eens je pakje geopend. Stond er alweer een tijdje, geloof ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik had nog geen shiny, dus tjawel ruim 1000 diglett candy erbij, it’s something
Ik doe ook geen meltan boxen meer nee. Had er 7 en heb er nu 1 weggegeven. Beetje overkill.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik open daarom geen meltanboxen meer. Heb nog 8 shinies in voorraad.
Eergisteren wel een shiny Diglet en gisteren een Shinub. Helaas nog geen Sandshrew, Cubone en Groudon.
Ook jammer dat Cubone en Sandshrew niet meer in quests zitten. In het wild kom ik ze namelijk ook al niet tegen buiten events om.
Viel wel mee toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb weer eens je pakje geopend. Stond er alweer een tijdje, geloof ik.
Ik vergeet het eigenlijk allebei regelmatig. Komt ook voornamelijk omdat mijn bag vaak vol zit, dus dan open ik niets en dan kom ik niet in mijn friendlist, dus stuur ik ook niets.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Viel wel mee toch?ik heb een flink aantal notoire niet-openers en daar hoor jij niet bij. Maar zolang ik elke dag m’n pakjes nog kwijt kan, vind ik het allemaal wel prima.
Ik ben zelf sowieso meer een opener dan een gever
Same... ontbreek Sandshrew en Cubone nog o.a....quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, is het alweer voorbij. Heb ik Sandshrew nog niet shiny.
Cubone ook nog niet idd, en Snubbull en nog een hele reeks anderen. Eigenlijk bijna alle shinies die geen community day hebben gehad, heb ik niet shiny.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Same... ontbreek Sandshrew en Cubone nog o.a....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |