Totaal niet herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:13 schreef Aure het volgende:
Soms vang je nooit shiny's en dan opeens 3 dagen achter elkaar eentje.. Aipom, Snubbul en Wailmer. Die laatste had ik al maar nu kan ik hem ook evoluerenIk heb graag van elke shiny ook elke evolutie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
Ik heb een keer een week gehad waarin ik er 4 ving, maar verder is het gewoon drama. En dan zijn er ook mensen in de lokale appgroep die elke week wel een paar shinies vangenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:13 schreef Aure het volgende:
Soms vang je nooit shiny's en dan opeens 3 dagen achter elkaar eentje.. Aipom, Snubbul en Wailmer. Die laatste had ik al maar nu kan ik hem ook evoluerenIk heb graag van elke shiny ook elke evolutie
![]()
Die mensen zitten hier ook in de lokale appgroep. Ik vang ze eigenlijk alleen tijdens community day. En heel erg zelden ook eens eentje per 100 events of zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer een week gehad waarin ik er 4 ving, maar verder is het gewoon drama. En dan zijn er ook mensen in de lokale appgroep die elke week wel een paar shinies vangen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik heb nog ruimte voor friendsNiet lang meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik had er ook ineens 3 in een paar dagenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:13 schreef Aure het volgende:
![]()
fijne vakantie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:26 schreef Gossef het volgende:
Vanuit mijn kant (R3ynon) komen de komende dagen wat minder gifts. Ben op vakantie en zitten geen Poke stops echt praktisch in de buurt.
Ik ook gisterochtend!quote:Op zondag 12 mei 2019 05:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand uit de app groep uit mijn stad kreeg back to back een shiny aapje.
Zou het? Ik vang ze zeldenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:34 schreef Vermecelli het volgende:
Klagen over gebrek aan shinies helpt. Daarna krijg je altijd weer een paar
Laatste tijd krijg ik ook ineens meer 100% iv's uit eieren. 100% Togekiss, Magmortar en Cloyster
Daar wacht ik ook al heeeel lang op, toevallig verwijderd? Masterrembo hier (7921 5019 1218)quote:Op zondag 12 mei 2019 19:03 schreef creno het volgende:
Ik ben via fok friends met Lordb4lt1mor3 in Pogo. Maar effe een oproepje, open het cadeautje aub... 😜
Hangt natuurlijk ook af hoeveel je speelt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer een week gehad waarin ik er 4 ving, maar verder is het gewoon drama. En dan zijn er ook mensen in de lokale appgroep die elke week wel een paar shinies vangen.
Geen idee heb 170 vrienden, zal je zo wel ff opzoekenquote:Op zondag 12 mei 2019 19:52 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook al heeeel lang op, toevallig verwijderd? Masterrembo hier (7921 5019 1218)
Done, both of youquote:Op zondag 12 mei 2019 19:52 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook al heeeel lang op, toevallig verwijderd? Masterrembo hier (7921 5019 1218)
Is bij ons ook...alleen als ik dan ga vergelijken wat die mensen aan tijd er in steken...dan is het vrij logisch. Sommige spelen zowat dag en nacht...ik zelf speel uurtje per dag en ben dan meer bezig met raids dan met pokemon vangen. Dan is het ook logisch voor mij dat ik bijna geen shinny's vangquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij staat het spel eigenlijk veel te vaak aan op een dag. Uurtje of 3 a 4 bij elkaar red ik denk ik wel. Sowieso log ik altijd wel even in op de momenten waarvan ik weet dat een van de spawnpoints waar ik vanuit huis bij kan, geactiveerd wordt.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Is bij ons ook...alleen als ik dan ga vergelijken wat die mensen aan tijd er in steken...dan is het vrij logisch. Sommige spelen zowat dag en nacht...ik zelf speel uurtje per dag en ben dan meer bezig met raids dan met pokemon vangen. Dan is het ook logisch voor mij dat ik bijna geen shinny's vang
TJa als shiny vinden je hoofddoel is, kan je beter nog meer tijd er aan besteden haha. ALleen daarmee zal je er meer vindenquote:Op maandag 13 mei 2019 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij staat het spel eigenlijk veel te vaak aan op een dag. Uurtje of 3 a 4 bij elkaar red ik denk ik wel. Sowieso log ik altijd wel even in op de momenten waarvan ik weet dat een van de spawnpoints waar ik vanuit huis bij kan, geactiveerd wordt.
Ik heb ook niet het idee dat de mensen die al die shinies wel (lijken te) vangen heel veel meer tijd aan het spel besteden.
Maar ik overweeg nu wel een PoGopauze. De belangrijkste drijfveer op dit moment is voor mij shinies zoeken, en aangezien dat te weinig resultaat oplevert, begin ik het eigenlijk zonde van mijn tijd te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |