SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Land of the free. Home of the brave.
Groningen is gewoon stug.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:02 schreef Shreyas het volgende:
Het loopt echt voor geen meter bij Ajax, jammer dat dit uitgerekend deze wedstrijd moet gebeuren.
Dat klopt, alleen je hoopt altijd dat het dan even meezit in dit soort wedstrijden. Helaas is dat niet zo.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Denk dat niemand met verstand van voetbal er van te voren al gerust op was.
Dan de halve finale CL verliezen en je hebt niets dit seizoen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit gaat puntverlies worden denk.
Ja ja, dat scenario kennen we allemaal.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan de halve finale CL verliezen en je hebt niets dit seizoen.
Ik zie vooral heel veel situaties waarin iemand in de problemen komt en niemand dan komt helpen.quote:
op dit moment het meest realistischequote:Op zaterdag 20 april 2019 19:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja ja, dat scenario kennen we allemaal.
Spurs is al verloren?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
op dit moment het meest realistische
Maar wel een dikke cashflow erbij.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan de halve finale CL verliezen en je hebt niets dit seizoen.
Net als Apple vroegerquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar wel een dikke cashflow erbij.
Gelijkspel is voldoendequote:Op zaterdag 20 april 2019 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het lastige potje waarvan je wist dat zou komen.
PSV HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het niet, dan gaat PSV het niet meer weggeven.
mehquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het lastige potje waarvan je wist dat zou komen.
quote:
Ja, beetje wel. Zal dan wel 1-1 worden.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die 1-0 voor Groningen zie je mijlenver aankomen.
Ze hebben 1 kans gehad joh. Wij PALOOOquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die 1-0 voor Groningen zie je mijlenver aankomen.
daar istiequote:
Echt bizar hequote:
Same, heb harder gejuicht om deze goal dan de 1-2 volgens mijquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt bizar he
Ik zit te kijken en ben bloednerveus. Nu nog steeds.
Ja, wilde bijna weg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt bizar he
Ik zit te kijken en ben bloednerveus. Nu nog steeds.
Die kans zit er dik in jaquote:
Anders had die 90 miljoen van de CL nog enige troost kunnen bieden.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Niet zo gek. Vandaag niet winnen en je houdt niets over aan dit seizoen.
Gelukkig winnen we.
Verkapte ik-zit-in-Azië post. Hoe is het in de lobby?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit in Azië met kut internet dus FOX met VPN werkt niet goed. Langs de lijn is alleen maar spannender pfff.... KJH GOD
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Anders had die 90 miljoen van de CL nog enige troost kunnen bieden.
sorry maar geld maakt het gemis van een landskampioenschap goedquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Anders had die 90 miljoen van de CL nog enige troost kunnen bieden.
Weet ik niet hoor. Baas Jan is zo belangrijk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet blij dat ze zo’n speler hebben.
Als Dolberg in vorm was geweest dan was Ajax allang kampioen geweest.
Nee, maar het maakt de kans op toekomstige kampioenschappen wel een stuk groter.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:10 schreef wdn het volgende:
[..]
sorry maar geld maakt het gemis van een landskampioenschap goed
alleen een europese titel topt een LKS.
Ik deed even een Scarfacequote:Op zaterdag 20 april 2019 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verkapte ik-zit-in-Azië post. Hoe is het in de lobby?
quote:
hmm misschienquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar het maakt de kans op toekomstige kampioenschappen wel een stuk groter.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:13 schreef KingRadler het volgende:
Dit kan Ajax kampioenschap kosten
Wat een mafkees
Ja, ik snap echt niet waarom. Het was zo onnodig.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:13 schreef KingRadler het volgende:
Dit kan Ajax kampioenschap kosten
Wat een mafkees
Ik heb nooit op voetbal gezeten maar ik snap sowieso niet waar het instinct vandaan komt om je shirt uit te trekken na een goal.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, ik snap echt niet waarom. Het was zo onnodig.
Lamprouquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:15 schreef KingRadler het volgende:
Wie is de 3de spits bij Ajax na Dolberg Huntelaar
Tadicquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:15 schreef KingRadler het volgende:
Wie is de 3de spits bij Ajax na Dolberg Huntelaar
Die 2de geel is gewoon terechtquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:15 schreef RedLabel het volgende:
Die bal was er niet eens en huntelaar maakt al die maffe actie. En dan nog protesteren ook
Hij had sowieso aandacht nodig de laatste tijd. In Madrid had hij helemaal niet gespeeld maar moest en zou hij de camera's op zich gericht krijgen. De elleboogjes laten wapperen doet hij aldoor in duels, dus dat mag ook geen verrassing zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nooit op voetbal gezeten maar ik snap sowieso niet waar het instinct vandaan komt om je shirt uit te trekken na een goal.
Nou dit helpt nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij had sowieso aandacht nodig de laatste tijd. In Madrid had hij helemaal niet gespeeld maar moest en zou hij de camera's op zich gericht krijgen. De elleboogjes laten wapperen doet hij aldoor in duels, dus dat mag ook geen verrassing zijn.
Echt wel! Goddelijk als je de 2 gele kaarten had voorspeldquote:
Met een beetje pech kopieren de andere 3 het gedrag van Groningen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:25 schreef Pedroso het volgende:
Lastigste wedstrijd van de 4 achter de rug.
Waar komt dat gedrag vandaan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat teringdom van Huntelaar zeg man man man
Niet als PSV 8-0 wint.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef -XOR- het volgende:
Zo, is nu ook iedereen van die achtelijke doelsaltofetisj af?
Zeker niet, maar in deze wedstrijd ging het om de drie punten. Werken aan het doelsaldo kan nog in de thuiswedstrijden en tegen De Graafschap. Groningen heeft na Ajax, PSV en AZ de minste goals tegen, dus niet handig om dat daar te willen doen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef -XOR- het volgende:
New clubrecordquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef -XOR- het volgende:
Groningen speelde gewoon naar hun mogelijkheden. Niet leuk om naar te kijken maar wel bijna effectief.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:26 schreef falling_away het volgende:
Moeizame maar terechte overwinning tegen een hele vervelende tegenstander die niet veel meer in zich had dan schop- en antivoetbal. Wat een jankerds
Niet helemaal mee eens. Vies spel van Groningen. Tijd rekken in eerste helft, schoppen op alles wat beweegt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:25 schreef Shreyas het volgende:
Wat een ongelofelijk mazzel. Puur geluk en over de arbitrage mag niet worden geklaagd. Uiteindelijk zat dus toch alles mee. Vooral opgelucht, maar man man wat heeft Ajax hier niet thuis gegeven. En dat onprofessionele gedrag van Huntelaar kost je nog bijna de wedstrijd.
Zelfs dan is er weinig aan de hand. De laatste 3 wedstrijden mogen ze blij zijn als e die winnen met 1-0quote:
Alle wedstrijden gaat het om de drie punten. Zie eerst maar eens alles te winnen, dan kun je later altijd nog naar het doelsaldo kijken. Alle wedstrijden vol gas kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker niet, maar in deze wedstrijd ging het om de drie punten. Werken aan het doelsaldo kan nog in de thuiswedstrijden en tegen De Graafschap. Groningen heeft na Ajax, PSV en AZ de minste goals tegen, dus niet handig om dat daar te willen doen.
Groningen moet inderdaad de deur wagenwijd openzetten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
Wat is Groningen een walgelijke tegenstander geweest. 80 minuten, 80 minuten helemaal geen poging gedaan om te voetballen. Tijdrekken, zuigen, naaien. Wat een heerlijke overwinning.
Favoriete moment van de wedstrijd; Onana die in de 87e minuut op de bal duikt, waarna Groningen-fans met bier naar het veld gooien uit frustratie. Oh, i smell hypocrisie.
JAAAAAAAAAAAAAAA
Ziedendquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Groningen moet inderdaad de deur wagenwijd openzetten.
Nu ga je het weer naar de andere kant doorslaan. Jij weet heel goed dat ik een coulante jongen ben qua voetbaltactieken. Dit was buitensporig. Atlético, Juventus en Burnley verbleekten hierbij.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Groningen moet inderdaad de deur wagenwijd openzetten.
Groningen deed wat het moest doen om resultaat te halen. En dat was ze nog bijna gelukt ook.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu ga je het weer naar de andere kant doorslaan. Jij weet heel goed dat ik een coulante jongen ben qua voetbaltactieken. Dit was buitensporig. Atlético, Juventus en Burnley verbleekten hierbij.
ook naar bianconeri (die ook Groningen fan schijnt te zijn).quote:
Alleen op zondagquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
ook naar bianconeri (die ook Groningen fan schijnt te zijn).
Deze wedstrijd verloopt zo omdat Higler dramatisch fluit! Dat die daarna geen pingel geeft aan groningen betekent niet dat je niet mag klagen. Vreselijk anti-voetbal van groningen mede mogelijk gemaakt door de scheids.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:25 schreef Shreyas het volgende:
Wat een ongelofelijk mazzel. Puur geluk en over de arbitrage mag niet worden geklaagd. Uiteindelijk zat dus toch alles mee. Vooral opgelucht, maar man man wat heeft Ajax hier niet thuis gegeven. En dat onprofessionele gedrag van Huntelaar kost je nog bijna de wedstrijd.
Wordt altijd alleen maar gedaan alsof dat bij Ajax gebeurt, maar dit komt net zo goed voor bij Barca en andere ploegen. Het kan inderdaad niet altijd feest zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:33 schreef Pedroso het volgende:
Zat er ook wel in, schijnbaar is het heel moeilijk om die omschakeling te maken na een zware Europese avond. Paar jaar geleden was PSV in bloedvorm en gingen er bij Atletico nipt uit.
Om vervolgens 5 dagen later door een slecht draaiend Ajax opgerold te worden in eigen huis.
Vooral erg blij met de 3 punten dus.
Dat dus.. en constant gejank, ook oa. bij het doelpunt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Vies spel van Groningen. Tijd rekken in eerste helft, schoppen op alles wat beweegt.
Zelfde hierquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dacht dat die goal wel afgekeurd zou worden, dus echt juichen kon ik toen niet (lol)
Zo heeft PSV 8 van de 10 overwinningen behaaldquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:37 schreef peaceman het volgende:
Mooi doelpunt van Huntelaar, daarna belachelijke actie van Huntelaar die mijn inziens prima direct rood had mogen zijn.
Gewonnen, maar of het verdiend is?
3 punten in de tas.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:37 schreef peaceman het volgende:
Mooi doelpunt van Huntelaar, daarna belachelijke actie van Huntelaar die mijn inziens prima direct rood had mogen zijn.
Ik was wel al mad toen hij zijn shirt uittrok.quote:
Dat weet ik, maar wij zijn voor Ajax, daar gelden andere wetten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:38 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zo heeft PSV 8 van de 10 overwinningen behaald
Buttner kan er geen reet van.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:40 schreef PeeJie_ het volgende:
Buttner geschorst aanstaande dinsdag, scheelt weer iets.
Dat scheelt zeker, daar wordt Vitesse zeker niet slechter van.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:40 schreef PeeJie_ het volgende:
lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:40 schreef PeeJie_ het volgende:
Verdiend zeker. Ajax gewoon de betere ploeg maar wel een beetje lucky natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:37 schreef peaceman het volgende:
niets meer, niets minderquote:
Die zijn het belangrijkste ja, maar niet goed voor mijn hartquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:42 schreef Simmertje het volgende:
Wat een gezeik hier. Ja het was niet goed, maar wat zijn deze 3 punten heerlijk zeg.
Dat zeker !quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:42 schreef Simmertje het volgende:
Wat een gezeik hier. Ja het was niet goed, maar wat zijn deze 3 punten heerlijk zeg.
je weet wel meer dingen niet van mij, ouwe bijlmerbewonerquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:mortaxx Oscar. is ook voor ajax ik wist dit niet
ik woon niet in de bijlmerquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
je weet wel meer dingen niet van mij, ouwe bijlmerbewoner
Als je kijkt naar percentage balbezit, aantal schoten op doel etc. en daarbij het onsportieve spel van Groningen optelt is het volgens mij gewoon een verdiende overwinning. Dat het moeizaam was wil niet zeggen dat het onverdiend is.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wij zijn voor Ajax, daar gelden andere wetten.
vroeger toch wel, of was dat een andere fokker.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik woon niet in de bijlmer
sterker nog ik probeer alles buiten de ring te vermijden @:jancees
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Tegen lucky Ajax valt ook niets te doen.
Alweer een onverdiende overwinning.
Aan je posts de afgelopen tijd te zien heb je op voetbal gebied net zo'n bord voor je kop als op religieus gebiedquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef bianconeri het volgende:
De wedstrijd in Venlo vergeten zeker, dat sloeg ook nergens opquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Dit is overigens de 1e wedstrijd dit seizoen waarbij het bij Ajax w.b arbitrage mee zat.
Iedere beslissing van de VAR in het voordeel van Ajax is natuurlijk belachelijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:52 schreef Pobin13 het volgende:
[..]
De wedstrijd in Venlo vergeten zeker, dat sloeg ook nergens op
Gefeliciteerd met het kampioenschap, ouwe reusquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Higler liet anders behoorlijk wat schopwerk toe van Groningen, zeer onsportief. Als hij een paar keer eerder geel had getrokken dan was dat eerder afgelopen en was Ajax ook wat beter in hun spel gekomen. Nu gaf hij die kaarten pas diep in de 2de helft.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:52 schreef Pobin13 het volgende:
[..]
Was een moeizame wedstrijd maar beide gevallen (goal afgekeurd van VVV en penalty voor Ajax) waren terecht. VVV had nog een rode kaart moeten hebben overigens na een smerige overtreding op Frenkie de Jong.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:52 schreef Pobin13 het volgende:
[..]
Straks even peilen. Denk wel goed veel dingen in aanbieding vanwege Pasen.quote:
Hopelijk niet te veel huilende Mexicanen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Straks even peilen. Denk wel goed veel dingen in aanbieding vanwege Pasen.
Nee, maar dat viel te verwachten.quote:
Nog 3 finales.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar dat viel te verwachten.
Gewonnen, dus prima.
Nu dinsdag nog en dan doen we goede zaken.
Deze post staat eigenlijk vol met open deuren.
Violent riots in Guadalajara after late game Ajax equalizerquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hopelijk niet te veel huilende Mexicanen.
Genieten dit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu ga je het weer naar de andere kant doorslaan. Jij weet heel goed dat ik een coulante jongen ben qua voetbaltactieken. Dit was buitensporig. Atlético, Juventus en Burnley verbleekten hierbij.
Ik ben ook alweer bijgetrokken en heb ingezien dat dit een logische tactiek van Groningen was.quote:
Ah joh, laat gaan. Hij is jarig vandaag.quote:
Niet geheel ontoevallig, hij is als een van de weinigen nog fris.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:48 schreef Pedroso het volgende:
Veltman speelde als één van de weinigen een prima pot. Sterkhouder deze wedstrijd.
Ik was als PSV fan wel even 'mad' bij de handsbal...quote:
Hopelijk dat Brobbey dat gaat worden, al heeft die nog wel een jaar of 2 te gaan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:33 schreef wimderon het volgende:
Huntelaar scoort een prima goal, maar heeft voor de rest alleen maar buitenspel gestaan en ging constant veel te lomp de duels in.
Dolberg dan weer het andere uiterste. Hobbelde voor de zoveelste keer maar wat over het veld in plaats van zijn frisheid te gebruiken om nog wat druk te zetten of de bal voorin vast te houden.
Een goede spits ontbreekt er echt aan
Traoréquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hopelijk dat Brobbey dat gaat worden, al heeft die nog wel een jaar of 2 te gaan.
Die kan ik nog niet echt inschatten maar heb niet de indruk dat ie een topper gaat worden.quote:
Verwacht ik bij zo'n Traoré meer dan Brobbey.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die kan ik nog niet echt inschatten maar heb niet de indruk dat ie een topper gaat worden.
Haha idd. Hartverzakking galore.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Prima dat gekap en gedraai van Frenkie maar liever niet een paar meter voor de eigen goal. Scheelde weer niet veel.
Troll?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:54 schreef Strani het volgende:
Ajax is Juve aan het trollentwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 20-04-2019 om 21:25:15@:juventusfcen Well deserved! 👊 reageer retweet
Hoezo troll?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:54 schreef Strani het volgende:
Ajax is Juve aan het trollentwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 20-04-2019 om 21:25:15@:juventusfcen Well deserved! 👊 reageer retweet
Mwah, ik kan het wel als trollen waarderen ja, en aan de comments op de tweet te zien is dat de algemene aannamequote:
Dit lijkt me gewoon een oprechte felicitatiequote:Op zaterdag 20 april 2019 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah, ik kan het wel als trollen waarderen ja, en aan de comments op de tweet te zien is dat de algemene aanname
Mij ook.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit lijkt me gewoon een oprechte felicitatie
Natuurlijk is het wel een felicitatie, maar wel een verdomd grappige als je bedenkt dat het Juventus dit jaar allemaal om de CL te doen was, en die droom een paar dagen terug aan diggelen is geschoptquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij ook.
Snap al die lachreacties niet zo.
Precies, onbedoeld trollen laten we maar zeggenquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat het niet als troll bedoeld is.
Maar handig is anders.
Hoeveel uren sensitiviteit training zou jij het ajax twitter team opleggen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat het niet als troll bedoeld is.
Maar handig is anders.
Die jongen zit vast in zijn eigen kunnenquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hopelijk dat Brobbey dat gaat worden, al heeft die nog wel een jaar of 2 te gaan.
Zonde dat Dolberg zo timide is, dat zie je ook terug in zijn spel. Misschien verstandig om hem eens door een dikke negerin onder handen te laten nemen.
Deze boefquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Blijkbaar wel.quote:
twitter:TheEuropeanLad twitterde op zaterdag 20-04-2019 om 22:30:18Frenkie de Jong: “Something I want to point out: every-time I got fouled the referee said to me: “you should just play the ball faster around.” The referee is not on the pitch to tell us how to play football, he just needs to whistle for fouls. It annoys me.” [VTBL] https://t.co/43pN4KiN95 reageer retweet
Je bent zelf een neger.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
Neger die stomme trolletjes gewoon joh.
Hee bedankt voor de engelse vertaling yesyesquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.twitter:TheEuropeanLad twitterde op zaterdag 20-04-2019 om 22:30:18Frenkie de Jong: “Something I want to point out: every-time I got fouled the referee said to me: “you should just play the ball faster around.” The referee is not on the pitch to tell us how to play football, he just needs to whistle for fouls. It annoys me.” [VTBL] https://t.co/43pN4KiN95 reageer retweet
Ik vind dit een hele vage twitteraar.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.twitter:TheEuropeanLad twitterde op zaterdag 20-04-2019 om 22:30:18Frenkie de Jong: “Something I want to point out: every-time I got fouled the referee said to me: “you should just play the ball faster around.” The referee is not on the pitch to tell us how to play football, he just needs to whistle for fouls. It annoys me.” [VTBL] https://t.co/43pN4KiN95 reageer retweet
Klopt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele vage twitteraar.
Hij tweette een paar weken geleden dat als ajax verloor van barca in de CL door goals van Messi we als ajacieden zouden moeten staan en klappen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele vage twitteraar.
Ja toen ben ik hem maar gaan ontvolgen, wat een figuur.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij tweette een paar weken geleden dat als ajax verloor van barca in de CL door goals van Messi we als ajacieden zouden moeten staan en klappen.
Dat wist je van te voren al. Tegen deze pot zag ik het meeste op hoor. Toch fijn dat je met drie puntjes het veld afstapt. Maar inderdaad, was constant billen knijpen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een ontzettend vervelende wedstrijd was dit. Had eigenlijk constant het gevoel dat het mis zou gaan. Erg lekker dat het de goede kant opviel. Die laatste minuten duurden een eeuwigheid.
Nog drie te gaan.
Juichen!quote:
Zou wel moeten. Als Frank eruit wordt gegooid en Ten Hag kan naar een topclub kan ik je wel vertellen wat er gaat gebeurenquote:Op zondag 21 april 2019 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja...
Dat doet me eigenlijk niet zo veel
Dat kan gewoon echt niet. Hopelijk snappen ze dat bij Ajax ook.quote:Op zondag 21 april 2019 01:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou wel moeten. Als Frank eruit wordt gegooid en Ten Hag kan naar een topclub kan ik je wel vertellen wat er gaat gebeuren
Gaat niet gebeuren zolang Overmars er zit.quote:Op zondag 21 april 2019 01:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou wel moeten. Als Frank eruit wordt gegooid en Ten Hag kan naar een topclub kan ik je wel vertellen wat er gaat gebeuren
Zo ontzettend matig dat ze nog om 3 prijzen spelen. Walgelijke trainerquote:Op zondag 21 april 2019 01:47 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik zie Ten Hag wel eens naar Barcelona gaan.
Die hebben echt een matige trainer daar
Wow, wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 21 april 2019 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo ontzettend matig dat ze nog om 3 prijzen spelen. Walgelijke trainer
Iedere dorpsidioot zou in Spanje om de prijzen spelenquote:Op zondag 21 april 2019 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo ontzettend matig dat ze nog om 3 prijzen spelen. Walgelijke trainer
Ben jij op je hoofd gevallen vandaag?quote:Op zondag 21 april 2019 01:47 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik zie Ten Hag wel eens naar Barcelona gaan.
Die hebben echt een matige trainer daar
Als baby.quote:Op zondag 21 april 2019 02:37 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Ben jij op je hoofd gevallen vandaag?
Huntelaargod heeft gewoon zijn aandeel in het kampioenschap op deze manierquote:Op zondag 21 april 2019 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
Jonge hond Huntelaar beslissend en onbezonnen: ‘Had alles wel uit willen trekken’
bohhhhh STUKJE HUNTELAAR
Ik ben juist blij dat dit elftal blijkbaar ook de bus kan parkeren als het moet.quote:Op zondag 21 april 2019 08:15 schreef MakkieR het volgende:
Sjonge, wat kan het verschil groot zijn. Juventus tegen Ajax zie je een echt kampioensteam waar je als fan trots op mag zijn. En dan tegen Groningen.... niet eens meer durven voetballen en de bus voor het doel parkeren, waar vrijwel alle ajax fans een hekel aan hebben. Niet kampioenswaardig
Je kunt zulke wedstrijden totaal niet met elkaar vergelijkenquote:Op zondag 21 april 2019 08:15 schreef MakkieR het volgende:
Sjonge, wat kan het verschil groot zijn. Juventus tegen Ajax zie je een echt kampioensteam waar je als fan trots op mag zijn. En dan tegen Groningen.... niet eens meer durven voetballen en de bus voor het doel parkeren, waar vrijwel alle ajax fans een hekel aan hebben. Niet kampioenswaardig
Als Tottenham gekeken heeft zouden ze kunnen bedenken om er net zo smerig vooral fysiek in te gaan. Maar denk het niet.quote:Op zondag 21 april 2019 08:15 schreef MakkieR het volgende:
Dit is juist hoe een kampioen zou moeten spelen. Een pot winnen als je geen aanspraak op 3 punten maakt, lelijk als het lelijk moet zijn. Alle respect voor deze ploeg die deze pot ook weer pakt.quote:Op zondag 21 april 2019 08:15 schreef MakkieR het volgende:
Groningen deed het slim zou je kunnen zeggen. Vanaf de eerste minuut tijd rekken, irriteren etc etc. Het is enorm triest, en Ajax wint alleen daardoor al terecht...maar ze maakte het Ajax was lastig. En tja, Ajax parkeerde de bus pas toen ze op het eind 0-1 voorstonden en met 10 man kwamen te spelen, dat is niet zo gek natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 08:15 schreef MakkieR het volgende:
Tot een tegenstander van Ajax de bus voor zijn doel parkeert, dan vind je het belachelijk dat een club dit doet, zelfs als een club ver onder het niveau van Ajax zit en dit de enige optie is. Als ik 5 minuten verlenging zie dan denk ik, mooi nog 5 minuten om 2 - 0 te maken. Maar gezien de reacties hier wordt er hier blijkbaar anders over gedacht.quote:Op zondag 21 april 2019 08:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat dit elftal blijkbaar ook de bus kan parkeren als het moet.
Helemaal eens, al maakte ze wat mij betreft wel aanspraak op de 3 punten in dit duel.quote:Op zondag 21 april 2019 08:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is juist hoe een kampioen zou moeten spelen. Een pot winnen als je geen aanspraak op 3 punten maakt, lelijk als het lelijk moet zijn. Alle respect voor deze ploeg die deze pot ook weer pakt.
Haha man, je vergeet ff dat Ajax met 10 stond, en dan zijn de 3 punten belangrijker. Anders zou Ajax idd door de ruimte die er kwam voor de 0-2 zijn gegaan.quote:Op zondag 21 april 2019 08:39 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Tot een tegenstander van Ajax de bus voor zijn doel parkeert, dan vind je het belachelijk dat een club dit doet, zelfs als een club ver onder het niveau van Ajax zit en dit de enige optie is. Als ik 5 minuten verlenging zie dan denk ik, mooi nog 5 minuten om 2 - 0 te maken. Maar gezien de reacties hier wordt er hier blijkbaar anders over gedacht.
Waarom? We zagen toch hetzelfde Ajax? of was dit Jong Ajax waar we naar zaten te kijken. Ik heb me stierlijk zitten te ergeren aan het gebrek van het mooie voetbal wat we tegen Juventus wel zagen. Mensen betalen hier ook geld voor.quote:Op zondag 21 april 2019 08:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je kunt zulke wedstrijden totaal niet met elkaar vergelijken.
kan toch een keer gebeuren, als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan, als ze zo wekelijks spelen is het wat andersquote:Op zondag 21 april 2019 08:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Waarom? We zagen toch hetzelfde Ajax? of was dit Jong Ajax waar we naar zaten te kijken. Ik heb me stierlijk zitten te ergeren aan het gebrek van het mooie voetbal wat we tegen Juventus wel zagen. Mensen betalen hier ook geld voor.
Kom op zeg, moet een man minder Ajax tegen houden om Groningen te vernederen. Elke speler van Ajax is tien keer beter dan Groningen. Als je een beetje ballen hebt dan ga je vol in de aanval met 10 man en niet laf voetbal spelen waar Ajax fans zo'n hekel aan hebben als een tegenstander dit doet. Ik wil gewoon een kampioen zien. Tegen Groningen zag ik dat niet.quote:Op zondag 21 april 2019 08:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha man, je vergeet ff dat Ajax met 10 stond, en dan zijn de 3 punten belangrijker. Anders zou Ajax idd door de ruimte die er kwam voor de 0-2 zijn gegaan.
Ik denk dat als je voor deze pot een kaartje hebt betaald, je drie punten ook wel belangrijker vindt dan mooi voetbal tegen fc groningen. Kampioen worden is nu belangrijker dan ieder weekend mooi voetbal. We zijn al flink verwend dit seizoen, nu moeten we oogsten.quote:Op zondag 21 april 2019 08:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Waarom? We zagen toch hetzelfde Ajax? of was dit Jong Ajax waar we naar zaten te kijken. Ik heb me stierlijk zitten te ergeren aan het gebrek van het mooie voetbal wat we tegen Juventus wel zagen. Mensen betalen hier ook geld voor.
Een beetje als wat Frank de Boer deed destijds met Ajax. vier keer Kampioen worden met Ajax met braak voetbal. Ik zou dat in geen enkele wedstrijd ondersteunen. Dus met de wedstrijd Groningen was ik echt niet tevreden. Dan liever nog onderuit gaan met 1-3 met oogstrelend voetbal.quote:Op zondag 21 april 2019 08:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk dat als je voor deze pot een kaartje hebt betaald, je drie punten ook wel belangrijker vindt dan mooi voetbal tegen fc groningen. Kampioen worden is nu belangrijker dan ieder weekend mooi voetbal. We zijn al flink verwend dit seizoen, nu moeten we oogsten.
Waarom zou Ajax risico nemen om het kampioenschap te verspelen de laatste 10+ minuten om zo nodig 1 goaltje meer te maken in de strijdt om een doelsaldo waar ze al dik voorstaan. Lijkt wel of jij graag had gewild dat het gelijk was geworden en nu een beetje gefrustreerd bentquote:Op zondag 21 april 2019 08:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Kom op zeg, moet een man minder Ajax tegen houden om Groningen te vernederen. Elke speler van Ajax is tien keer beter dan Groningen. Als je een beetje ballen hebt dan ga je vol in de aanval met 10 man en niet laf voetbal spelen waar Ajax fans zo'n hekel aan hebben als een tegenstander dit doet. Ik wil gewoon een kampioen zien. Tegen Groningen zag ik dat niet.
Haha, die vergelijkingquote:Op zondag 21 april 2019 08:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een beetje als wat Frank de Boer deed destijds met Ajax. vier keer Kampioen worden met Ajax met braak voetbal. Ik zou dat in geen enkele wedstrijd ondersteunen. Dus met de wedstrijd Groningen was ik echt niet tevreden. Dan liever nog onderuit gaan met 1-3 met oogstrelend voetbal.
Dat, en elke wedstrijd vol druk zetten met zo een vol programma zou ook oerdom zijn.quote:Op zondag 21 april 2019 08:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax risico nemen om het kampioenschap te verspelen de laatste 10+ minuten om zo nodig 1 goaltje meer te maken in de strijdt om een doelsaldo waar ze al ik voorstaan. Lijkt wel of jij graag had gewild dat het gelijk was geworden en nu een beetje gefrustreerd bent
vind het wel een beetje overdreven reactie na een off-day in een zware week waar Juventus een helft van de mat is gespeeldquote:Op zondag 21 april 2019 08:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een beetje als wat Frank de Boer deed destijds met Ajax. vier keer Kampioen worden met Ajax met braak voetbal. Ik zou dat in geen enkele wedstrijd ondersteunen.
Nee ik wil graag mooi voetbal zien. Het frustreert mij dat fans hier tevreden zijn met de 3 punten terwijl de wedstrijd om te kotsen was. niet Ajax waardig.quote:Op zondag 21 april 2019 08:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax risico nemen om het kampioenschap te verspelen de laatste 10+ minuten om zo nodig 1 goaltje meer te maken in de strijdt om een doelsaldo waar ze al ik voorstaan. Lijkt wel of jij graag had gewild dat het gelijk was geworden en nu een beetje gefrustreerd bent
Vals dilemma posteren en dan zelf het antwoord geven?quote:Op zondag 21 april 2019 08:39 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Tot een tegenstander van Ajax de bus voor zijn doel parkeert, dan vind je het belachelijk dat een club dit doet, zelfs als een club ver onder het niveau van Ajax zit en dit de enige optie is. Als ik 5 minuten verlenging zie dan denk ik, mooi nog 5 minuten om 2 - 0 te maken. Maar gezien de reacties hier wordt er hier blijkbaar anders over gedacht.
Makkie post eigenlijk nooit hier dus het is wel bijzonderquote:Op zondag 21 april 2019 08:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax risico nemen om het kampioenschap te verspelen de laatste 10+ minuten om zo nodig 1 goaltje meer te maken in de strijdt om een doelsaldo waar ze al dik voorstaan. Lijkt wel of jij graag had gewild dat het gelijk was geworden en nu een beetje gefrustreerd bent
als we dan kritisch moeten doen, dan hadden ze eerder de 0-1 moeten maken en dan lekker naar 0-3 counteren. verder telt in in eredivisie nu even alleen het resultaat.quote:Op zondag 21 april 2019 08:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een beetje als wat Frank de Boer deed destijds met Ajax. vier keer Kampioen worden met Ajax met braak voetbal. Ik zou dat in geen enkele wedstrijd ondersteunen. Dus met de wedstrijd Groningen was ik echt niet tevreden. Dan liever nog onderuit gaan met 1-3 met oogstrelend voetbal.
Iedereen hier wil goed voetbal zien, maar het tempo was net iets te laag waardoor Groningen steeds een voetje of een overtreding ertussen had. Toch had ik deze wedstrijd wel het idee dat Ajax het volle besef had dat ze dit koste wat het kost moesten winnen, wat ze in eerder puntverlies tegen de ''kleintjes'' niet helemaal leken te beseffen.quote:Op zondag 21 april 2019 08:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee ik wil graag mooi voetbal zien. Het frustreert mij dat fans hier tevreden zijn met de 3 punten terwijl de wedstrijd om te kotsen was. niet Ajax waardig.
Vol in de aanval gaan met 10 man als je in de 84e minuut met 0-1 voorstaat tegen een prima presterend Groningen in 2019 4 wedstrijden voor het einde van de competitie. Juist ja.quote:Op zondag 21 april 2019 08:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Kom op zeg, moet een man minder Ajax tegen houden om Groningen te vernederen. Elke speler van Ajax is tien keer beter dan Groningen. Als je een beetje ballen hebt dan ga je vol in de aanval met 10 man en niet laf voetbal spelen waar Ajax fans zo'n hekel aan hebben als een tegenstander dit doet. Ik wil gewoon een kampioen zien. Tegen Groningen zag ik dat niet.
Dat begrijp ik wel, maar dan mag je toch wel zeggen dat Ajax een slechte pot heeft gespeeld met braakvoetbal. Ik begrijp de lof dan niet van de Ajax fans hier. Het was gewoon een slechte wedstrijd, niet kampioenswaardig waar je kritisch op mag zijn.quote:Op zondag 21 april 2019 08:54 schreef franklop het volgende:
In een zwaar seizoen ontkom je niet aan zulke wedstrijden hoor
True. Ajax had die snelle 0-1 moeten maken zodat Groningen meer ruimte zou weggeven.quote:Op zondag 21 april 2019 08:56 schreef manny het volgende:
[..]
als we dan kritisch moeten doen, dan hadden ze eerder de 0-1 moeten maken en dan lekker naar 0-3 counteren. verder telt in in eredivisie nu even alleen het resultaat.
liever onderuit dan winnen.... man man man
zeker maar wel de 3 punten en dat was toch wel even het belangrijkstequote:Op zondag 21 april 2019 08:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar dan mag je toch wel zeggen dat Ajax een slechte pot heeft gespeeld met braakvoetbal. Ik begrijp de lof dan niet van de Ajax fans hier. Het was gewoon een slechte wedstrijd, niet kampioenswaardig waar je kritisch op mag zijn.
Ja hoor, dat mag je zeker zeggen. Maar je kan dit seizoen imo totaal niet vergelijken met het voetbal dat Frank de Boer speelde in al die seizoenen. Overigens had Frank wel wat minder materiaal dan we nu hebben.quote:Op zondag 21 april 2019 08:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar dan mag je toch wel zeggen dat Ajax een slechte pot heeft gespeeld met braakvoetbal. Ik begrijp de lof dan niet van de Ajax fans hier. Het was gewoon een slechte wedstrijd, niet kampioenswaardig waar je kritisch op mag zijn.
Zei niemand ooit, zo 3 weds voor het kampioenschap.quote:Op zondag 21 april 2019 08:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het seizoen zeker niet, dat doe ik ook niet, het gaat mij slechts om de wedstrijd tegen Groningen, die het meest recent is. Ik vond het niet om aan te gluren. Veel te lafhartig, veel te angstig en veel te voorzichtig. Van Ajax wil ik bravoure en strijdlust zien, de dood of de gladiolen zoals van Gaal dat zo mooi zei.quote:Op zondag 21 april 2019 08:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag je zeker zeggen. Maar je kan dit seizoen imo totaal niet vergelijken met het voetbal dat Frank de Boer speelde in al die seizoenen. Overigens had Frank wel wat minder materiaal dan we nu hebben.
Spelen al sinds juli, net een zware uitpost tegen Juve in de benen en dan moeten we kritisch zijn dat het minder ging tegen deze stugge tegenstander?quote:Op zondag 21 april 2019 08:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, doen we niks mee overigens, want ieder ander weldenkend mens heeft na zo een belachelijk goed seizoen het liefst de dubbel.quote:Op zondag 21 april 2019 09:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het seizoen zeker niet, dat doe ik ook niet, het gaat mij slechts om de wedstrijd tegen Groningen, die het meest recent is. Ik vond het niet om aan te gluren. Veel te lafhartig, veel te angstig en veel te voorzichtig. Van Ajax wil ik bravoure en strijdlust, de dood of de gladiolen zoals van Gaal dat zo mooi zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |