Juichen!quote:
Zou wel moeten. Als Frank eruit wordt gegooid en Ten Hag kan naar een topclub kan ik je wel vertellen wat er gaat gebeurenquote:Op zondag 21 april 2019 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja...
Dat doet me eigenlijk niet zo veel
Dat kan gewoon echt niet. Hopelijk snappen ze dat bij Ajax ook.quote:Op zondag 21 april 2019 01:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou wel moeten. Als Frank eruit wordt gegooid en Ten Hag kan naar een topclub kan ik je wel vertellen wat er gaat gebeuren
Gaat niet gebeuren zolang Overmars er zit.quote:Op zondag 21 april 2019 01:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou wel moeten. Als Frank eruit wordt gegooid en Ten Hag kan naar een topclub kan ik je wel vertellen wat er gaat gebeuren
Zo ontzettend matig dat ze nog om 3 prijzen spelen. Walgelijke trainerquote:Op zondag 21 april 2019 01:47 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik zie Ten Hag wel eens naar Barcelona gaan.
Die hebben echt een matige trainer daar
Wow, wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 21 april 2019 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo ontzettend matig dat ze nog om 3 prijzen spelen. Walgelijke trainer
Iedere dorpsidioot zou in Spanje om de prijzen spelenquote:Op zondag 21 april 2019 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo ontzettend matig dat ze nog om 3 prijzen spelen. Walgelijke trainer
Ben jij op je hoofd gevallen vandaag?quote:Op zondag 21 april 2019 01:47 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik zie Ten Hag wel eens naar Barcelona gaan.
Die hebben echt een matige trainer daar
Als baby.quote:Op zondag 21 april 2019 02:37 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Ben jij op je hoofd gevallen vandaag?
Huntelaargod heeft gewoon zijn aandeel in het kampioenschap op deze manierquote:Op zondag 21 april 2019 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
Jonge hond Huntelaar beslissend en onbezonnen: ‘Had alles wel uit willen trekken’
bohhhhh STUKJE HUNTELAAR
Ik ben juist blij dat dit elftal blijkbaar ook de bus kan parkeren als het moet.quote:Op zondag 21 april 2019 08:15 schreef MakkieR het volgende:
Sjonge, wat kan het verschil groot zijn. Juventus tegen Ajax zie je een echt kampioensteam waar je als fan trots op mag zijn. En dan tegen Groningen.... niet eens meer durven voetballen en de bus voor het doel parkeren, waar vrijwel alle ajax fans een hekel aan hebben. Niet kampioenswaardig
Je kunt zulke wedstrijden totaal niet met elkaar vergelijkenquote:Op zondag 21 april 2019 08:15 schreef MakkieR het volgende:
Sjonge, wat kan het verschil groot zijn. Juventus tegen Ajax zie je een echt kampioensteam waar je als fan trots op mag zijn. En dan tegen Groningen.... niet eens meer durven voetballen en de bus voor het doel parkeren, waar vrijwel alle ajax fans een hekel aan hebben. Niet kampioenswaardig
Als Tottenham gekeken heeft zouden ze kunnen bedenken om er net zo smerig vooral fysiek in te gaan. Maar denk het niet.quote:Op zondag 21 april 2019 08:15 schreef MakkieR het volgende:
Dit is juist hoe een kampioen zou moeten spelen. Een pot winnen als je geen aanspraak op 3 punten maakt, lelijk als het lelijk moet zijn. Alle respect voor deze ploeg die deze pot ook weer pakt.quote:Op zondag 21 april 2019 08:15 schreef MakkieR het volgende:
Groningen deed het slim zou je kunnen zeggen. Vanaf de eerste minuut tijd rekken, irriteren etc etc. Het is enorm triest, en Ajax wint alleen daardoor al terecht...maar ze maakte het Ajax was lastig. En tja, Ajax parkeerde de bus pas toen ze op het eind 0-1 voorstonden en met 10 man kwamen te spelen, dat is niet zo gek natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 08:15 schreef MakkieR het volgende:
Tot een tegenstander van Ajax de bus voor zijn doel parkeert, dan vind je het belachelijk dat een club dit doet, zelfs als een club ver onder het niveau van Ajax zit en dit de enige optie is. Als ik 5 minuten verlenging zie dan denk ik, mooi nog 5 minuten om 2 - 0 te maken. Maar gezien de reacties hier wordt er hier blijkbaar anders over gedacht.quote:Op zondag 21 april 2019 08:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat dit elftal blijkbaar ook de bus kan parkeren als het moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |