Genieten dit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Tegen lucky Ajax valt ook niets te doen.
Alweer een onverdiende overwinning.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu ga je het weer naar de andere kant doorslaan. Jij weet heel goed dat ik een coulante jongen ben qua voetbaltactieken. Dit was buitensporig. Atlético, Juventus en Burnley verbleekten hierbij.
Ik ben ook alweer bijgetrokken en heb ingezien dat dit een logische tactiek van Groningen was.quote:
Ah joh, laat gaan. Hij is jarig vandaag.quote:
Niet geheel ontoevallig, hij is als een van de weinigen nog fris.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:48 schreef Pedroso het volgende:
Veltman speelde als één van de weinigen een prima pot. Sterkhouder deze wedstrijd.
Ik was als PSV fan wel even 'mad' bij de handsbal...quote:
Hopelijk dat Brobbey dat gaat worden, al heeft die nog wel een jaar of 2 te gaan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:33 schreef wimderon het volgende:
Huntelaar scoort een prima goal, maar heeft voor de rest alleen maar buitenspel gestaan en ging constant veel te lomp de duels in.
Dolberg dan weer het andere uiterste. Hobbelde voor de zoveelste keer maar wat over het veld in plaats van zijn frisheid te gebruiken om nog wat druk te zetten of de bal voorin vast te houden.
Een goede spits ontbreekt er echt aan
Traoréquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hopelijk dat Brobbey dat gaat worden, al heeft die nog wel een jaar of 2 te gaan.
Die kan ik nog niet echt inschatten maar heb niet de indruk dat ie een topper gaat worden.quote:
Verwacht ik bij zo'n Traoré meer dan Brobbey.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die kan ik nog niet echt inschatten maar heb niet de indruk dat ie een topper gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |