Dat zeker !quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:42 schreef Simmertje het volgende:
Wat een gezeik hier. Ja het was niet goed, maar wat zijn deze 3 punten heerlijk zeg.
je weet wel meer dingen niet van mij, ouwe bijlmerbewonerquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:mortaxx Oscar. is ook voor ajax ik wist dit niet
ik woon niet in de bijlmerquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
je weet wel meer dingen niet van mij, ouwe bijlmerbewoner
Als je kijkt naar percentage balbezit, aantal schoten op doel etc. en daarbij het onsportieve spel van Groningen optelt is het volgens mij gewoon een verdiende overwinning. Dat het moeizaam was wil niet zeggen dat het onverdiend is.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wij zijn voor Ajax, daar gelden andere wetten.
vroeger toch wel, of was dat een andere fokker.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik woon niet in de bijlmer
sterker nog ik probeer alles buiten de ring te vermijden @:jancees
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Tegen lucky Ajax valt ook niets te doen.
Alweer een onverdiende overwinning.
Aan je posts de afgelopen tijd te zien heb je op voetbal gebied net zo'n bord voor je kop als op religieus gebiedquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef bianconeri het volgende:
De wedstrijd in Venlo vergeten zeker, dat sloeg ook nergens opquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Dit is overigens de 1e wedstrijd dit seizoen waarbij het bij Ajax w.b arbitrage mee zat.
Iedere beslissing van de VAR in het voordeel van Ajax is natuurlijk belachelijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:52 schreef Pobin13 het volgende:
[..]
De wedstrijd in Venlo vergeten zeker, dat sloeg ook nergens op
Gefeliciteerd met het kampioenschap, ouwe reusquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Higler liet anders behoorlijk wat schopwerk toe van Groningen, zeer onsportief. Als hij een paar keer eerder geel had getrokken dan was dat eerder afgelopen en was Ajax ook wat beter in hun spel gekomen. Nu gaf hij die kaarten pas diep in de 2de helft.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:52 schreef Pobin13 het volgende:
[..]
Was een moeizame wedstrijd maar beide gevallen (goal afgekeurd van VVV en penalty voor Ajax) waren terecht. VVV had nog een rode kaart moeten hebben overigens na een smerige overtreding op Frenkie de Jong.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:52 schreef Pobin13 het volgende:
[..]
Straks even peilen. Denk wel goed veel dingen in aanbieding vanwege Pasen.quote:
Hopelijk niet te veel huilende Mexicanen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Straks even peilen. Denk wel goed veel dingen in aanbieding vanwege Pasen.
Nee, maar dat viel te verwachten.quote:
Nog 3 finales.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar dat viel te verwachten.
Gewonnen, dus prima.
Nu dinsdag nog en dan doen we goede zaken.
Deze post staat eigenlijk vol met open deuren.
Violent riots in Guadalajara after late game Ajax equalizerquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hopelijk niet te veel huilende Mexicanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |