Alleen op zondagquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
ook naar bianconeri (die ook Groningen fan schijnt te zijn).
Deze wedstrijd verloopt zo omdat Higler dramatisch fluit! Dat die daarna geen pingel geeft aan groningen betekent niet dat je niet mag klagen. Vreselijk anti-voetbal van groningen mede mogelijk gemaakt door de scheids.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:25 schreef Shreyas het volgende:
Wat een ongelofelijk mazzel. Puur geluk en over de arbitrage mag niet worden geklaagd. Uiteindelijk zat dus toch alles mee. Vooral opgelucht, maar man man wat heeft Ajax hier niet thuis gegeven. En dat onprofessionele gedrag van Huntelaar kost je nog bijna de wedstrijd.
Wordt altijd alleen maar gedaan alsof dat bij Ajax gebeurt, maar dit komt net zo goed voor bij Barca en andere ploegen. Het kan inderdaad niet altijd feest zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:33 schreef Pedroso het volgende:
Zat er ook wel in, schijnbaar is het heel moeilijk om die omschakeling te maken na een zware Europese avond. Paar jaar geleden was PSV in bloedvorm en gingen er bij Atletico nipt uit.
Om vervolgens 5 dagen later door een slecht draaiend Ajax opgerold te worden in eigen huis.
Vooral erg blij met de 3 punten dus.
Dat dus.. en constant gejank, ook oa. bij het doelpunt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Vies spel van Groningen. Tijd rekken in eerste helft, schoppen op alles wat beweegt.
Zelfde hierquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dacht dat die goal wel afgekeurd zou worden, dus echt juichen kon ik toen niet (lol)
Zo heeft PSV 8 van de 10 overwinningen behaaldquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:37 schreef peaceman het volgende:
Mooi doelpunt van Huntelaar, daarna belachelijke actie van Huntelaar die mijn inziens prima direct rood had mogen zijn.
Gewonnen, maar of het verdiend is?
3 punten in de tas.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:37 schreef peaceman het volgende:
Mooi doelpunt van Huntelaar, daarna belachelijke actie van Huntelaar die mijn inziens prima direct rood had mogen zijn.
Ik was wel al mad toen hij zijn shirt uittrok.quote:
Dat weet ik, maar wij zijn voor Ajax, daar gelden andere wetten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:38 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zo heeft PSV 8 van de 10 overwinningen behaald
Buttner kan er geen reet van.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:40 schreef PeeJie_ het volgende:
Buttner geschorst aanstaande dinsdag, scheelt weer iets.
Dat scheelt zeker, daar wordt Vitesse zeker niet slechter van.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:40 schreef PeeJie_ het volgende:
lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:40 schreef PeeJie_ het volgende:
Verdiend zeker. Ajax gewoon de betere ploeg maar wel een beetje lucky natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:37 schreef peaceman het volgende:
niets meer, niets minderquote:
Die zijn het belangrijkste ja, maar niet goed voor mijn hartquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:42 schreef Simmertje het volgende:
Wat een gezeik hier. Ja het was niet goed, maar wat zijn deze 3 punten heerlijk zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |