Hmm nee de gender was al gerevealed maar ik weet niet hoe ze dat gedaan hebben. Je mist toch van alles zonder fb.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja dat is eerst, was er ook genderrevealtaart?
Ze waren vers en lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Eindelijk die gore stink eieren weg
Om dan in haar volgende twee stories uit te leggen dat je niet zoveel op je telefoon moet kijken. Behalve dan die acoounts die je echt MOET volgen (en later weer MOET wissen) x10quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar gaat ze wel weer een levensles uithalen en uitmelken in 3 posts, 50 stories en 5 podcastafleveringen
Ja, dat was een bloederige bevalling.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Of ze uit een verrotte kippen vulva zijn gekomen
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Om dan in haar volgende twee stories uit te leggen dat je niet zoveel op je telefoon moet kijken. Behalve dan die acoounts die je echt MOET volgen (en later weer MOET wissen) x10
Of hebben kippen een cloaca?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Of ze uit een verrotte kippen vulva zijn gekomen
Oh excuus. Maar als je ze zo in beeld ziet moet ik altijd aan de bevalling denken enzoquote:
Was wel een hele grote die enequote:Op zaterdag 20 april 2019 17:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh excuus. Maar als je ze zo in beeld ziet moet ik altijd aan de bevalling denken enzo
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat jullie lekker allemaal de vinkentering krijgen met je TT gekwek
Bizawrquote:
Ja dat zit ingebouwd ik denk ook dat ik heel knap benquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bizawr![]()
Toch bewonder ik dat wel, dat zelfvertrouwen dat naar zelfoverschatting neigt. Heb er ook een teringhekel aan, dat dan ook weer wel.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan had je Mootie over je heen gehad..
Ja samequote:Op zaterdag 20 april 2019 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bizawr![]()
Toch bewonder ik dat wel, dat zelfvertrouwen dat naar zelfoverschatting neigt. Heb er ook een teringhekel aan, dat dan ook weer wel.
En dat is ook nergens op gebaseerdquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat zit ingebouwd ik denk ook dat ik heel knap ben
Zo'n idee kan ik hooguit 10 minuten volhouden, daarna ben ik weer met beide voeten op aarde. Fuckin' geestelijke zwaartekrachtquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat zit ingebouwd ik denk ook dat ik heel knap ben
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n idee kan ik hooguit 10 minuten volhouden, daarna ben ik weer met beide voeten op aarde. Fuckin' geestelijke zwaartekracht
Don't ask mequote:Op zaterdag 20 april 2019 17:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ja wat doe je er aan als je daar van overtuigd bent
Gelukkig heb je wel een hele leuke katquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ja wat doe je er aan als je daar van overtuigd bent
Ik heb nieuws ook Aap heeft 2 kittens gereserveerd vandaagquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel een hele leuke kat
Uiterlijk vind ik niet het belangrijkste maar als ze onder de tattoo's zit vind ik niets.quote:
Nah, dat helpt niet. Ook met een mooie auto, kekke sneakers, coole zonnebril of een hippe trui ben ik nog steeds een sukkelquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel een hele leuke kat
Twee terrorkattenquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nieuws ook Aap heeft 2 kittens gereserveerd vandaag
Jij ook al?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat helpt niet. Ook met een mooie auto, kekke sneakers, coole zonnebril of een hippe trui ben ik nog steeds een sukkel
mooi is dat ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gaan bij mijn ex wonen, maar ik krijg ze dan in de vakanties en weekendjes weg
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat helpt niet. Ook met een mooie auto, kekke sneakers, coole zonnebril of een hippe trui ben ik nog steeds een sukkel
innerlijk gaat het je om toch ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uiterlijk vind ik niet het belangrijkste maar als ze onder de tattoo's zit vind ik niets.
17.april 2015 was mijn erste dag daar heeft lara gezegd zij gaat naar huisquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan had je Mootie over je heen gehad..
Thanks I guessquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is niet zo erg hoor. De meeste mensen zijn sukkels. Jij ook
Dat vind ik idd veel belangrijker. Een vriend van mij had eens een vriendin en ik en andere vrienden waren het over 2 dingen eens. 1 ze was ontzettend knap, 2 ze was ook een enorm achterbaks kutwijf.quote:
maar 1 july was je pas geregistreerdquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
17.april 2015 was mijn erste dag daar heeft lara gezegd zij gaat naar huis
Ja dan denk je .... mij niet gezien ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik idd veel belangrijker. Een vriend van mij had eens een vriendin en ik en andere vrienden waren het over 2 dingen eens. 1 ze was ontzettend knap, 2 ze was ook een enorm achterbaks kutwijf.
Ah ok mario001quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee klopt niet ,erste profil heb ik door en foutje verloren
Kunt u even een komma achter Green doen voor de lelijke Scrutquote:
Ik denk dat alle mannen hier lelijk zijn ook hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ik moest het even kwijt anders was ik de enige die zich kut voelde.
De r moest weg van Soury.. en doe er gelijk ook een komkommer bijquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kunt u even een komma achter Green doen voor de lelijke Scrut
Ja daag het is Greenquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
De r moest weg van Soury.. en doe er gelijk ook een komkommer bij
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gaan bij mijn ex wonen, maar ik krijg ze dan in de vakanties en weekendjes weg
En de r weghalenquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze zijn 4 weken nu half Mei komen ze Simba en Nalaquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:39 schreef TillyB het volgende:
[..]Maar gereserveerd? Wat houdt dat in? Dan kan ze ze later pas ophalen?
neequote:Op zaterdag 20 april 2019 17:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is nog vroeg natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Anders lagen we nu wel een lekker wijf te neuken
Lets stay together dan maarquote:
quote:
Nee omdat SBE geen tattoos wil, kunnen jullie de markt een beetje verdelenquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je wat in de aanbieding had
Wie heeft er hier allemaal tattoos eik?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee omdat SBE geen tattoos wil, kunnen jullie de markt een beetje verdelen
bonus toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je wat in de aanbieding had
Recce is ook wel in de markt voor een tattoogirl, denk ik. Metaltiepjequote:Op zaterdag 20 april 2019 17:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh zo nee dat boeit mij niksquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
En of hoeveel dan ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie heeft er hier allemaal tattoos eik?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet met Reccequote:Op zaterdag 20 april 2019 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce is ook wel in de markt voor een tattoogirl, denk ik. Metaltiepje
Geen. Ik kan al jaren nadenken over wat voor kleur ik een muur schilder. Tegen de tijd dat ik een tattoo uitgezocht heb ben ik al bijna dood.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen. Ik kan al jaren nadenken over wat voor kleur ik een muur schilder. Tegen de tijd dat ik een tattoo uitgezocht heb ben ik al bijna dood.
* Lyza666 steekt hand op.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeh, de enige die ik heb gehad was als kind zijnde. Dije zaten bij kauwgom ofzo, even nat maken en op je arm plakken.quote:
Dat gaat die klusser niet voor je doen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik weet ook nog niet welke kleur mijn hobbykamer gaat krijgen.
Nee, alleen stucen. Schilderen en afwerken doe ik zelf.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat die klusser niet voor je doen?
Maar in wat voor omgeving ga je je trein set bouwen .. ? maak er iets leuks van en nodig een kunstenaar uit om je achtergrond muren te verfraaien ..
Die krijg je nu bij de appie, al die kinderen lopen met insectentattoosquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, de enige die ik heb gehad was als kind zijnde. Dije zaten bij kauwgom ofzo, even nat maken en op je arm plakken.
Ik was 'niet' vergeten bij de rug. De hals mag je daar ook onder scharen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Donald Duckiesquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, de enige die ik heb gehad was als kind zijnde. Dije zaten bij kauwgom ofzo, even nat maken en op je arm plakken.
Ik heb er ook een, gekregen van een verpleegkundige die zelf onder zit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die krijg je nu bij de appie, al die kinderen lopen met insectentattoos
Ik heb lekker varkenshaas gehaald.quote:
Ja best wel, groot bordquote:
Echt opgeplakt ook?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, gekregen van een verpleegkundige die zelf onder zit.
Misschien eens kijken bij van die omgevings behangen of zo. je kunt ook je eigen foto ok behang laten zetten dacht ikquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, alleen stucen. Schilderen en afwerken doe ik zelf.
Die hadden een klein stripverhaaltje toch?quote:
Ik neem aan dat ze ook bij kindjes komtquote:
Dit is de helftquote:
Nee, alleen op de dialyseafdeling. Ik vond het wel grappig.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze ook bij kindjes komt
Dat is misschien iets voor Ghostbuster, de hele kamer behangen met foto's van zijn hoofd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien eens kijken bij van die omgevings behangen of zo. je kunt ook je eigen foto ok behang laten zetten dacht ik
Er was vroeger van allesquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hadden een klein stripverhaaltje toch?
Oh dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat duurt wel ffna een tijdje krijg je zo'n hele lelijke vlek
Zou wel een hilarisch gezicht zijnquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is misschien iets voor Ghostbuster, de hele kamer behangen met foto's van zijn hoofd.
Daar komen ook kinderen neem ik aanquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, alleen op de dialyseafdeling. Ik vond het wel grappig.
Ik om 6 uurquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet om 9 uur op zeg morgen, paasbrunch
Ik heb wel een mooi behang met vliegtuigen maar dat is niet genoeg voor de hele kamer. Dus ik denk dat ik de rest ga schilderen. Ik weet allen nog niet welke kleur.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien eens kijken bij van die omgevings behangen of zo. je kunt ook je eigen foto ok behang laten zetten dacht ik
Heb jij ooit Danny Kerst versierings filmpje gezien .. 5 jaar terug of zo al inmiddels ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb als kind treinen gehad, maar ik had altijd zoiets van ok rondje gereden en nu
Ahh ok, maar ze kan ook op beide afdelingen werkenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben een aparte afdeling voor kinderen, ergens ver van de volwassenenafdeling.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij ooit Danny Kerst versierings filmpje gezien .. 5 jaar terug of zo al inmiddels ...
Ja een patroontje met je gezicht een keer of 25 per m2 tegen een neutrale achtergrond. Daar moet je iedere keer om lachen als je het ziet,quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zou wel een hilarisch gezicht zijn
Nee, is ook niet zo.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ok, maar ze kan ook op beide afdelingen werken
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja een patroontje met je gezicht een keer of 25 per m2 tegen een neutrale achtergrond. Daar moet je iedere keer om lachen als je het ziet,
9 uur! Da's nog een ontbijt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet om 9 uur op zeg morgen, paasbrunch
Ja, hij liet er geen gras over groeien.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij ooit Danny Kerst versierings filmpje gezien .. 5 jaar terug of zo al inmiddels ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ja ik ga even ov'en. Maar kan wel wat later maar ik heb wel een uur nodig om wakker te wordenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat? Ben je gek geworden? Het is morgen zondag.
Ik probeer je alleen wat ideetjes te geven.. Ik zie dan zo'n treinset door een alpen landschap of zo rijden .. Daar kun je dan op de wanden tekening mee houden lijkt mequote:Op zaterdag 20 april 2019 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooi behang met vliegtuigen maar dat is niet genoeg voor de hele kamer. Dus ik denk dat ik de rest ga schilderen. Ik weet allen nog niet welke kleur.
Nee ik ga 8 uur wegquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rijden ze op feestdagen wel zo vroeg?
Echt van de zotte was dat ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, hij liet er geen gras over groeien.
Een paasontbijt/lunch/whatever met familie vraagt vooral mentale voorbereiding.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En dan om 6 uur opOf moet je ook dik in de make-up, net als Tilly?
Daar zit ik ook een beetje aan te denken. Je hebt daar zelfs speciale achtergrondposters voor.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen wat ideetjes te geven.. Ik zie dan zo'n treinset door een alpen landschap of zo rijden .. Daar kun je dan op de wanden tekening mee houden lijkt me
Wat een tijd. Ik hoop dat je naar iets leuks gaat.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ga even ov'en. Maar kan wel wat later maar ik heb wel een uur nodig om wakker te worden
Ik heb zeker een uur nodig op internet, douchen aankleden enz. (en ja even een kleurtje)quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En dan om 6 uur opOf moet je ook dik in de make-up, net als Tilly?
Nou komt vast goed.. Je begrijpt wel dat we wel het eindresultaat wilen zienquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zit ik ook een beetje aan te denken. Je hebt daar zelfs speciale achtergrondposters voor.
Zo lang slapen als mogelijk en je dan gewoon in de ellende storten. Lijkt me het beste.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een paasontbijt/lunch/whatever met familie vraagt vooral mentale voorbereiding.
En drank, drugs, een bank en plafond achteraf.
Enjoyquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nu iig wel even naar wat leuks. Nou ja, dat hoop ik.
Later
Moet ik eerst een foto maken hoe het er nu uitziet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou komt vast goed.. Je begrijpt wel dat we wel het eindresultaat wilen zien
Doe eens een fobo maken. De dames zijn niet weg te slaanquote:
laterquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nu iig wel even naar wat leuks. Nou ja, dat hoop ik.
Later
Ik heb een filmpje gepost. Was dat niet goed genoeg?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Mag, maar dat filmpje zegt ook al een hoopquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik eerst een foto maken hoe het er nu uitziet.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:21 schreef TillyB het volgende:
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
[..]Das Mo in de liftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een plaat mdf die in de keuken op de vensterbank en een doos ligt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag, maar dat filmpje zegt ook al een hoop
Ah OK... Wanneer ga je weer koken ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een plaat mdf die in de keuken op de vensterbank en een doos ligt.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb dees op mijn pc kamer gezet
https://domo-elektro.be/nl/seizoenen/zomer/air-cooler-0
[ afbeelding ]
Zo, ik heb nog geen honger.quote:
spreekt ze de tekst in? De Dees heeft een prima media stem voor van alles en nog watquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:
Met zeebriesfunctiewaddan? Spelen ze een paar schelle capslockende meeuwen af?
Dan moet ik hem ook hebben.quote:
[..]was in dit ddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet met wat beters komen wat Mario betreftquote:
Ik zocht eigenlijk die foto van die tattoobooty maar kwam deze onderweg tegenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet met wat beters komen wat Mario betreft
osterjausequote:Op zaterdag 20 april 2019 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet met wat beters komen wat Mario betreft
Ik zoek niks wat Mario betreftquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk die foto van die tattoobooty maar kwam deze onderweg tegen
quote:
osterjause!quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, wat zal ik ervan zeggen?
Dan krijg ik dit plaatje.quote:
Dat kan je toch niet fatsoenlijk etenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, wat zal ik ervan zeggen?
Krijg je ook regen bij je zeebriesfunctie?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het ook wat anders .. Mario zou daar duidelijkheid over kunnen geven met een correct plaatjequote:Op zaterdag 20 april 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet fatsoenlijk eten
ook geen feuer ? ostereieren?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien zijn we niet zo traditioneel
quote:
Feuer ligt nu nogal gevoelig in Nederland.quote:
Haags blijft nu op afstandquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Feuer ligt nu nogal gevoelig in Nederland.
Stomme Eindhovenaar.quote:
Wij hebben het suikerfeest. Ook leuk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
ik word dat alles niet leuk vinden in jullie land
Kut userquote:
Vorig jaar liep het paas vuur in Scheveningen uit de hand. Het heeft hier ook al lang niet meer geregend.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
ik word dat alles niet leuk vinden in jullie land
Ja, eiergadderen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij Recce in de buurt doen ze vuur en eieren doen ze ook wel ..
Dat was een nieuwjaars vuurquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vorig jaar liep het paas vuur in Scheveningen uit de hand. Het heeft hier ook al lang niet meer geregend.
Echt wel, kinderachtige droplul.quote:
Snoepfeest.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wij hebben het suikerfeest. Ook leuk.
Heeft niks met snoep te makenquote:
Etenquote:
Ja daaromquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt Luizenmoeder zeker niet gezien?
Dat had ik je ook kunnen vertellenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan zeggen dat het water van het meer nog aardig koud was.
Heb je gezwommen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan zeggen dat het water van het meer nog aardig koud was.
Ja!quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik je ook kunnen vertellenHeb je gezwommen?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Het was aardig warm en ik werd uitgedaagd, dan laat ik me niet kennen.
Ik doe dan ook alleen mee aan 't feest. Dat gedoe vooraf hoeft voor mij niet hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een hele maand vasten duurt lang, vooral in mei
Nu maar hopen dan dat je geen kou hebt gevat.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
Ook wat voor jou @:GhostbusterIk hou van ParisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik ook niet maar m'n collega wel en dat zullen we merken ookquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik doe dan ook alleen mee aan 't feest. Dat gedoe vooraf hoeft voor mij niet hoor
Oh ja, maar dat is wel de reden dat men nu voorzichtiger is geworden.quote:
Suikerfeest wil ik ook wel meepikken, het vasten sla ik over.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik doe dan ook alleen mee aan 't feest. Dat gedoe vooraf hoeft voor mij niet hoor
Irritant.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ook niet maar m'n collega wel en dat zullen we merken ook
Volgens mij kan je daar geen kou van vatten, maar lekker afkoelen was het wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu maar hopen dan dat je geen kou hebt gevat.
4 juniquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Suikerfeest wil ik ook wel meepikken, het vasten sla ik over.
Wij hebben hier geen Turkse winkelsquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
4 junidat is echt de beste tijd van het jaar bij mijn Turkse winkels
Ik wel en daar kan je goed fruit halen.quote:
Je werd er in gegooid bedoel jequote:Op zaterdag 20 april 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Door wie? Die krijgt met mij te maken.quote:
Kou vatten van de kou. Ja dikke onderbroek aanquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar geen kou van vatten, maar lekker afkoelen was het wel.
Lijkt me wel in Rotterdamquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ook niet wat kramen op een markt ofzo?
Ik had een harinkje gekocht op de markt. Loopt een stom wijf tegen mij aan. Haring op de grond.quote:
Heb je geslagen ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een harinkje gekocht op de markt. Loopt een stom wijf tegen mij aan. Haring op de grond.![]()
Volgens mij zat ze ook nog eens onder de tattoos.
Kijk dan uit waar je looptquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een harinkje gekocht op de markt. Loopt een stom wijf tegen mij aan. Haring op de grond.![]()
De foodhal is best tof om een keertje naar toe te gaan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh, Rotterdam. Het lijkt me dat er daar ook wel Turkse winkels zijn.
markthalquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De foodhal is best tof om een keertje naar toe te gaan.
En uitjes. Heeft ze een nieuwe gekocht of een zurequote:Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Istie nog steeds muisvrij na je laatste bezoek?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De foodhal is best tof om een keertje naar toe te gaan.
Ik laat niks achter hoor!!quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Istie nog steeds muisvrij na je laatste bezoek?
Ik sla geen vrouwen. Ik heb haar kompleet in elkaar geschopt. Scheelt ook weer een keertje fysio.quote:
Kijk zo hoort hetquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen. Ik heb haar kompleet in elkaar geschopt. Scheelt ook weer een keertje fysio.
Het is hier op maandag markt en dan moet ik altijd werken, dus daar kom ik nooit. En eigenlijk denk ik niet dat dat iets van Turkse kramen staan, want het is een klein Ieniemienie marktje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ook niet wat kramen op een markt ofzo?
Tering duur daar en geen zak aan.quote:
beetje trainen in de echiequote:Op zaterdag 20 april 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen. Ik heb haar kompleet in elkaar geschopt. Scheelt ook weer een keertje fysio.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |