Echt wel, kinderachtige droplul.quote:
Snoepfeest.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wij hebben het suikerfeest. Ook leuk.
Heeft niks met snoep te makenquote:
Etenquote:
Ja daaromquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt Luizenmoeder zeker niet gezien?
Dat had ik je ook kunnen vertellenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan zeggen dat het water van het meer nog aardig koud was.
Heb je gezwommen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan zeggen dat het water van het meer nog aardig koud was.
Ja!quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik je ook kunnen vertellenHeb je gezwommen?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Het was aardig warm en ik werd uitgedaagd, dan laat ik me niet kennen.
Ik doe dan ook alleen mee aan 't feest. Dat gedoe vooraf hoeft voor mij niet hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een hele maand vasten duurt lang, vooral in mei
Nu maar hopen dan dat je geen kou hebt gevat.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
Ook wat voor jou @:GhostbusterIk hou van ParisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik ook niet maar m'n collega wel en dat zullen we merken ookquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik doe dan ook alleen mee aan 't feest. Dat gedoe vooraf hoeft voor mij niet hoor
Oh ja, maar dat is wel de reden dat men nu voorzichtiger is geworden.quote:
Suikerfeest wil ik ook wel meepikken, het vasten sla ik over.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik doe dan ook alleen mee aan 't feest. Dat gedoe vooraf hoeft voor mij niet hoor
Irritant.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ook niet maar m'n collega wel en dat zullen we merken ook
Volgens mij kan je daar geen kou van vatten, maar lekker afkoelen was het wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu maar hopen dan dat je geen kou hebt gevat.
4 juniquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Suikerfeest wil ik ook wel meepikken, het vasten sla ik over.
Wij hebben hier geen Turkse winkelsquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
4 junidat is echt de beste tijd van het jaar bij mijn Turkse winkels
Ik wel en daar kan je goed fruit halen.quote:
Je werd er in gegooid bedoel jequote:Op zaterdag 20 april 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Door wie? Die krijgt met mij te maken.quote:
Kou vatten van de kou. Ja dikke onderbroek aanquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar geen kou van vatten, maar lekker afkoelen was het wel.
Lijkt me wel in Rotterdamquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ook niet wat kramen op een markt ofzo?
Ik had een harinkje gekocht op de markt. Loopt een stom wijf tegen mij aan. Haring op de grond.quote:
Heb je geslagen ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een harinkje gekocht op de markt. Loopt een stom wijf tegen mij aan. Haring op de grond.![]()
Volgens mij zat ze ook nog eens onder de tattoos.
Kijk dan uit waar je looptquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een harinkje gekocht op de markt. Loopt een stom wijf tegen mij aan. Haring op de grond.![]()
De foodhal is best tof om een keertje naar toe te gaan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh, Rotterdam. Het lijkt me dat er daar ook wel Turkse winkels zijn.
markthalquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De foodhal is best tof om een keertje naar toe te gaan.
En uitjes. Heeft ze een nieuwe gekocht of een zurequote:Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Istie nog steeds muisvrij na je laatste bezoek?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De foodhal is best tof om een keertje naar toe te gaan.
Ik laat niks achter hoor!!quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Istie nog steeds muisvrij na je laatste bezoek?
Ik sla geen vrouwen. Ik heb haar kompleet in elkaar geschopt. Scheelt ook weer een keertje fysio.quote:
Kijk zo hoort hetquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen. Ik heb haar kompleet in elkaar geschopt. Scheelt ook weer een keertje fysio.
Het is hier op maandag markt en dan moet ik altijd werken, dus daar kom ik nooit. En eigenlijk denk ik niet dat dat iets van Turkse kramen staan, want het is een klein Ieniemienie marktje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ook niet wat kramen op een markt ofzo?
Tering duur daar en geen zak aan.quote:
beetje trainen in de echiequote:Op zaterdag 20 april 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen. Ik heb haar kompleet in elkaar geschopt. Scheelt ook weer een keertje fysio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |