Zou wel een hilarisch gezicht zijnquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is misschien iets voor Ghostbuster, de hele kamer behangen met foto's van zijn hoofd.
Daar komen ook kinderen neem ik aanquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, alleen op de dialyseafdeling. Ik vond het wel grappig.
Ik om 6 uurquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet om 9 uur op zeg morgen, paasbrunch
Ik heb wel een mooi behang met vliegtuigen maar dat is niet genoeg voor de hele kamer. Dus ik denk dat ik de rest ga schilderen. Ik weet allen nog niet welke kleur.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien eens kijken bij van die omgevings behangen of zo. je kunt ook je eigen foto ok behang laten zetten dacht ik
Heb jij ooit Danny Kerst versierings filmpje gezien .. 5 jaar terug of zo al inmiddels ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb als kind treinen gehad, maar ik had altijd zoiets van ok rondje gereden en nu
Ahh ok, maar ze kan ook op beide afdelingen werkenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben een aparte afdeling voor kinderen, ergens ver van de volwassenenafdeling.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij ooit Danny Kerst versierings filmpje gezien .. 5 jaar terug of zo al inmiddels ...
Ja een patroontje met je gezicht een keer of 25 per m2 tegen een neutrale achtergrond. Daar moet je iedere keer om lachen als je het ziet,quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zou wel een hilarisch gezicht zijn
Nee, is ook niet zo.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ok, maar ze kan ook op beide afdelingen werken
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja een patroontje met je gezicht een keer of 25 per m2 tegen een neutrale achtergrond. Daar moet je iedere keer om lachen als je het ziet,
9 uur! Da's nog een ontbijt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet om 9 uur op zeg morgen, paasbrunch
Ja, hij liet er geen gras over groeien.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij ooit Danny Kerst versierings filmpje gezien .. 5 jaar terug of zo al inmiddels ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ja ik ga even ov'en. Maar kan wel wat later maar ik heb wel een uur nodig om wakker te wordenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat? Ben je gek geworden? Het is morgen zondag.
Ik probeer je alleen wat ideetjes te geven.. Ik zie dan zo'n treinset door een alpen landschap of zo rijden .. Daar kun je dan op de wanden tekening mee houden lijkt mequote:Op zaterdag 20 april 2019 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooi behang met vliegtuigen maar dat is niet genoeg voor de hele kamer. Dus ik denk dat ik de rest ga schilderen. Ik weet allen nog niet welke kleur.
Nee ik ga 8 uur wegquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rijden ze op feestdagen wel zo vroeg?
Echt van de zotte was dat ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, hij liet er geen gras over groeien.
Een paasontbijt/lunch/whatever met familie vraagt vooral mentale voorbereiding.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En dan om 6 uur opOf moet je ook dik in de make-up, net als Tilly?
Daar zit ik ook een beetje aan te denken. Je hebt daar zelfs speciale achtergrondposters voor.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen wat ideetjes te geven.. Ik zie dan zo'n treinset door een alpen landschap of zo rijden .. Daar kun je dan op de wanden tekening mee houden lijkt me
Wat een tijd. Ik hoop dat je naar iets leuks gaat.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ga even ov'en. Maar kan wel wat later maar ik heb wel een uur nodig om wakker te worden
Ik heb zeker een uur nodig op internet, douchen aankleden enz. (en ja even een kleurtje)quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En dan om 6 uur opOf moet je ook dik in de make-up, net als Tilly?
Nou komt vast goed.. Je begrijpt wel dat we wel het eindresultaat wilen zienquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zit ik ook een beetje aan te denken. Je hebt daar zelfs speciale achtergrondposters voor.
Zo lang slapen als mogelijk en je dan gewoon in de ellende storten. Lijkt me het beste.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een paasontbijt/lunch/whatever met familie vraagt vooral mentale voorbereiding.
En drank, drugs, een bank en plafond achteraf.
Enjoyquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nu iig wel even naar wat leuks. Nou ja, dat hoop ik.
Later
Moet ik eerst een foto maken hoe het er nu uitziet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou komt vast goed.. Je begrijpt wel dat we wel het eindresultaat wilen zien
Doe eens een fobo maken. De dames zijn niet weg te slaanquote:
laterquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nu iig wel even naar wat leuks. Nou ja, dat hoop ik.
Later
Ik heb een filmpje gepost. Was dat niet goed genoeg?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Mag, maar dat filmpje zegt ook al een hoopquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik eerst een foto maken hoe het er nu uitziet.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:21 schreef TillyB het volgende:
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |