Nee, alleen stucen. Schilderen en afwerken doe ik zelf.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat die klusser niet voor je doen?
Maar in wat voor omgeving ga je je trein set bouwen .. ? maak er iets leuks van en nodig een kunstenaar uit om je achtergrond muren te verfraaien ..
Die krijg je nu bij de appie, al die kinderen lopen met insectentattoosquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, de enige die ik heb gehad was als kind zijnde. Dije zaten bij kauwgom ofzo, even nat maken en op je arm plakken.
Ik was 'niet' vergeten bij de rug. De hals mag je daar ook onder scharen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Donald Duckiesquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, de enige die ik heb gehad was als kind zijnde. Dije zaten bij kauwgom ofzo, even nat maken en op je arm plakken.
Ik heb er ook een, gekregen van een verpleegkundige die zelf onder zit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die krijg je nu bij de appie, al die kinderen lopen met insectentattoos
Ik heb lekker varkenshaas gehaald.quote:
Ja best wel, groot bordquote:
Echt opgeplakt ook?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, gekregen van een verpleegkundige die zelf onder zit.
Misschien eens kijken bij van die omgevings behangen of zo. je kunt ook je eigen foto ok behang laten zetten dacht ikquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, alleen stucen. Schilderen en afwerken doe ik zelf.
Die hadden een klein stripverhaaltje toch?quote:
Ik neem aan dat ze ook bij kindjes komtquote:
Dit is de helftquote:
Nee, alleen op de dialyseafdeling. Ik vond het wel grappig.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze ook bij kindjes komt
Dat is misschien iets voor Ghostbuster, de hele kamer behangen met foto's van zijn hoofd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien eens kijken bij van die omgevings behangen of zo. je kunt ook je eigen foto ok behang laten zetten dacht ik
Er was vroeger van allesquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hadden een klein stripverhaaltje toch?
Oh dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat duurt wel ffna een tijdje krijg je zo'n hele lelijke vlek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |