Nee omdat SBE geen tattoos wil, kunnen jullie de markt een beetje verdelenquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je wat in de aanbieding had

Wie heeft er hier allemaal tattoos eik?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee omdat SBE geen tattoos wil, kunnen jullie de markt een beetje verdelen

bonus toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je wat in de aanbieding had

Recce is ook wel in de markt voor een tattoogirl, denk ik. Metaltiepjequote:Op zaterdag 20 april 2019 17:52 schreef TillyB het volgende:
[..]

Dat heb ik niet gezegd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:52 schreef TillyB het volgende:
[..]

Oh zo nee dat boeit mij niksquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:52 schreef TillyB het volgende:
[..]

En of hoeveel dan ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie heeft er hier allemaal tattoos eik?

quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]

Hmm ik weet het niet met Reccequote:Op zaterdag 20 april 2019 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce is ook wel in de markt voor een tattoogirl, denk ik. Metaltiepje

Geen. Ik kan al jaren nadenken over wat voor kleur ik een muur schilder. Tegen de tijd dat ik een tattoo uitgezocht heb ben ik al bijna dood.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen. Ik kan al jaren nadenken over wat voor kleur ik een muur schilder. Tegen de tijd dat ik een tattoo uitgezocht heb ben ik al bijna dood.

* Lyza666 steekt hand op.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]

Ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Neeh, de enige die ik heb gehad was als kind zijnde. Dije zaten bij kauwgom ofzo, even nat maken en op je arm plakken.quote:

Dat gaat die klusser niet voor je doen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik weet ook nog niet welke kleur mijn hobbykamer gaat krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |