quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:21 schreef TillyB het volgende:
[..]Das Mo in de liftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een plaat mdf die in de keuken op de vensterbank en een doos ligt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag, maar dat filmpje zegt ook al een hoop
Ah OK... Wanneer ga je weer koken ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een plaat mdf die in de keuken op de vensterbank en een doos ligt.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb dees op mijn pc kamer gezet
https://domo-elektro.be/nl/seizoenen/zomer/air-cooler-0
[ afbeelding ]
Zo, ik heb nog geen honger.quote:
spreekt ze de tekst in? De Dees heeft een prima media stem voor van alles en nog watquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:
Met zeebriesfunctiewaddan? Spelen ze een paar schelle capslockende meeuwen af?
Dan moet ik hem ook hebben.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:21 schreef TillyB het volgende:
[..]was in dit ddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet met wat beters komen wat Mario betreftquote:
Ik zocht eigenlijk die foto van die tattoobooty maar kwam deze onderweg tegenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet met wat beters komen wat Mario betreft
osterjausequote:Op zaterdag 20 april 2019 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet met wat beters komen wat Mario betreft
Ik zoek niks wat Mario betreftquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk die foto van die tattoobooty maar kwam deze onderweg tegen
quote:
osterjause!quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, wat zal ik ervan zeggen?
Dan krijg ik dit plaatje.quote:
Dat kan je toch niet fatsoenlijk etenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, wat zal ik ervan zeggen?
Krijg je ook regen bij je zeebriesfunctie?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het ook wat anders .. Mario zou daar duidelijkheid over kunnen geven met een correct plaatjequote:Op zaterdag 20 april 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet fatsoenlijk eten
ook geen feuer ? ostereieren?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien zijn we niet zo traditioneel
quote:
Feuer ligt nu nogal gevoelig in Nederland.quote:
Haags blijft nu op afstandquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Feuer ligt nu nogal gevoelig in Nederland.
Stomme Eindhovenaar.quote:
Wij hebben het suikerfeest. Ook leuk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
ik word dat alles niet leuk vinden in jullie land
Kut userquote:
Vorig jaar liep het paas vuur in Scheveningen uit de hand. Het heeft hier ook al lang niet meer geregend.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
ik word dat alles niet leuk vinden in jullie land
Ja, eiergadderen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij Recce in de buurt doen ze vuur en eieren doen ze ook wel ..
Dat was een nieuwjaars vuurquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vorig jaar liep het paas vuur in Scheveningen uit de hand. Het heeft hier ook al lang niet meer geregend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |