quote:
osterjause!quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, wat zal ik ervan zeggen?
Dan krijg ik dit plaatje.quote:
Dat kan je toch niet fatsoenlijk etenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, wat zal ik ervan zeggen?
Krijg je ook regen bij je zeebriesfunctie?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb dees op mijn pc kamer gezet
https://domo-elektro.be/nl/seizoenen/zomer/air-cooler-0
[ afbeelding ]
Volgens mij is het ook wat anders .. Mario zou daar duidelijkheid over kunnen geven met een correct plaatjequote:Op zaterdag 20 april 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet fatsoenlijk eten
ook geen feuer ? ostereieren?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien zijn we niet zo traditioneel
quote:
Feuer ligt nu nogal gevoelig in Nederland.quote:
Haags blijft nu op afstandquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Feuer ligt nu nogal gevoelig in Nederland.
Stomme Eindhovenaar.quote:
Wij hebben het suikerfeest. Ook leuk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
ik word dat alles niet leuk vinden in jullie land
Kut userquote:
Vorig jaar liep het paas vuur in Scheveningen uit de hand. Het heeft hier ook al lang niet meer geregend.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
ik word dat alles niet leuk vinden in jullie land
Ja, eiergadderen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij Recce in de buurt doen ze vuur en eieren doen ze ook wel ..
Dat was een nieuwjaars vuurquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vorig jaar liep het paas vuur in Scheveningen uit de hand. Het heeft hier ook al lang niet meer geregend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |