Nah, dat helpt niet. Ook met een mooie auto, kekke sneakers, coole zonnebril of een hippe trui ben ik nog steeds een sukkelquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel een hele leuke kat
Twee terrorkattenquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nieuws ook Aap heeft 2 kittens gereserveerd vandaag
Jij ook al?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat helpt niet. Ook met een mooie auto, kekke sneakers, coole zonnebril of een hippe trui ben ik nog steeds een sukkel
mooi is dat ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gaan bij mijn ex wonen, maar ik krijg ze dan in de vakanties en weekendjes weg
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat helpt niet. Ook met een mooie auto, kekke sneakers, coole zonnebril of een hippe trui ben ik nog steeds een sukkel
innerlijk gaat het je om toch ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uiterlijk vind ik niet het belangrijkste maar als ze onder de tattoo's zit vind ik niets.
17.april 2015 was mijn erste dag daar heeft lara gezegd zij gaat naar huisquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan had je Mootie over je heen gehad..
Thanks I guessquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is niet zo erg hoor. De meeste mensen zijn sukkels. Jij ook
Dat vind ik idd veel belangrijker. Een vriend van mij had eens een vriendin en ik en andere vrienden waren het over 2 dingen eens. 1 ze was ontzettend knap, 2 ze was ook een enorm achterbaks kutwijf.quote:
maar 1 july was je pas geregistreerdquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
17.april 2015 was mijn erste dag daar heeft lara gezegd zij gaat naar huis
Ja dan denk je .... mij niet gezien ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik idd veel belangrijker. Een vriend van mij had eens een vriendin en ik en andere vrienden waren het over 2 dingen eens. 1 ze was ontzettend knap, 2 ze was ook een enorm achterbaks kutwijf.
Ah ok mario001quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee klopt niet ,erste profil heb ik door en foutje verloren
Kunt u even een komma achter Green doen voor de lelijke Scrutquote:
Ik denk dat alle mannen hier lelijk zijn ook hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ik moest het even kwijt anders was ik de enige die zich kut voelde.
De r moest weg van Soury.. en doe er gelijk ook een komkommer bijquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kunt u even een komma achter Green doen voor de lelijke Scrut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |