quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat jullie lekker allemaal de vinkentering krijgen met je TT gekwek
Bizawrquote:
Ja dat zit ingebouwd ik denk ook dat ik heel knap benquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bizawr![]()
Toch bewonder ik dat wel, dat zelfvertrouwen dat naar zelfoverschatting neigt. Heb er ook een teringhekel aan, dat dan ook weer wel.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan had je Mootie over je heen gehad..
Ja samequote:Op zaterdag 20 april 2019 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bizawr![]()
Toch bewonder ik dat wel, dat zelfvertrouwen dat naar zelfoverschatting neigt. Heb er ook een teringhekel aan, dat dan ook weer wel.
En dat is ook nergens op gebaseerdquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat zit ingebouwd ik denk ook dat ik heel knap ben
Zo'n idee kan ik hooguit 10 minuten volhouden, daarna ben ik weer met beide voeten op aarde. Fuckin' geestelijke zwaartekrachtquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat zit ingebouwd ik denk ook dat ik heel knap ben
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n idee kan ik hooguit 10 minuten volhouden, daarna ben ik weer met beide voeten op aarde. Fuckin' geestelijke zwaartekracht
Don't ask mequote:Op zaterdag 20 april 2019 17:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ja wat doe je er aan als je daar van overtuigd bent
Gelukkig heb je wel een hele leuke katquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ja wat doe je er aan als je daar van overtuigd bent
Ik heb nieuws ook Aap heeft 2 kittens gereserveerd vandaagquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel een hele leuke kat
Uiterlijk vind ik niet het belangrijkste maar als ze onder de tattoo's zit vind ik niets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |