Nieuw dopingtijdperk?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wuyts en Jose die op Sporza zeggen dit is het begin van een nieuw tijdperk![]()
Over een Nederlander
waar is die sample ook al weer vanquote:Op woensdag 17 april 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
@:O_o_ @:knutdeijsbeer @:jancees @:dj_day-v
beetje als de intrede van messi in het voetbalquote:Op woensdag 17 april 2019 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hij wint gewoon met gemak een sprint van Matthews, Alaphippe enWellens
En die laatste camerashot zie je ze daar vrede mee hebben. Ze weten dat ze nooit meer winnen van hem .
Dat is een mooie samenvatting van jou JeeCeequote:Op woensdag 17 april 2019 17:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
beetje als de intrede van messi in het voetbal
Ik heb een mening over deze artiest.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
Big L REST IN PEACEquote:Op woensdag 17 april 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
is dat nou de 8e keer ofzoquote:Op woensdag 17 april 2019 17:28 schreef Caland het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Snapt die domme kut nou nog steeds niet dat je niet dood gaat vanaf een balkonnetje op 1 hoog
quote:
Nou, laat horen!quote:Op woensdag 17 april 2019 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb een mening over deze artiest.
Ze heeft wel doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:28 schreef Caland het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Snapt die domme kut nou nog steeds niet dat je niet dood gaat vanaf een balkonnetje op 1 hoog
Weer iets waar mannen beter in zijn, zelfmoord plegenquote:Op woensdag 17 april 2019 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze heeft wel doorzettingsvermogen.
Alleen niet het inzicht om haar pogingen van hogere kwaliteit te voorzienquote:Op woensdag 17 april 2019 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 17 april 2019 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze komt uit Den Haag, wat verwacht jequote:Op woensdag 17 april 2019 17:33 schreef JanCees het volgende:
hoe moeilijk is het om je zelf te vermoorden
Niet zo. Als je geen wijf bentquote:Op woensdag 17 april 2019 17:33 schreef JanCees het volgende:
hoe moeilijk is het om je zelf te vermoorden
Lijkt me ook niet, als je echt wil.quote:
Je hebt een apart gevoel voor humor als je dit humor vindt.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dit.
Lans is nogal van de herhalende humor. Dat kan in prive-sfeer nog wel eens leuk zijn, maar 600 topics openen met Negersex is al wat minder grappig.
Niets.quote:
Geen idee waar ie t over heeftquote:Op woensdag 17 april 2019 17:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:knut knut-sama waarom moet je weer lui gedrag vertonen
en de vitamines?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen met een gehaktbal.
Herfst.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Lans. Komende zomer weer een villa?
Aardappelen vitamine C hè.quote:
Denk wat boontjes erbij.quote:
Mis.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardappelen vitamine C hè.
Maar maxi- kennende worden de aardappelen weer gefrituurd.
Ja heb wel eens gehoord dat je in principe kunt overleven op alleen aardappelen en melkquote:Op woensdag 17 april 2019 18:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardappelen vitamine C hè.
Maar maxi- kennende worden de aardappelen weer gefrituurd.
Lekker manquote:Op woensdag 17 april 2019 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Herfst.
White Village op Rhodos. Hop hop.
Zomer zit ik met mijn werk. Ik heb een bedrijfje over genomen naast mijn dayjob.
@:onlogisch
jezelf in de nek schieten is wel hardcore shitquote:Op woensdag 17 april 2019 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
Zo doen mannen dat, gewoon in 1 keer raak.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-zelfmoord~a8815359/
mus toch?quote:
Aan de foto te zien is hij gewoon te dik om zijn arm helemaal op te tillen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:08 schreef Saind het volgende:
ook echt hoezo je nek
zet die loop tegen je slaap dan
Het mag beide.quote:
Hebben dikke mensen moeite met hun arm optillen?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aan de foto te zien is hij gewoon te dik om zijn arm helemaal op te tillen.
Zullen we even data overleggen dan kunnen we er 1 gezellig feest van makenquote:Op woensdag 17 april 2019 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Herfst.
Zomer zit ik met mijn werk. Ik heb een bedrijfje over genomen naast mijn dayjob.
vies mager zijn is erger dan dik zijn trouwens.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben dikke mensen moeite met hun arm optillen?
@:jancees
mwoa met de minor consultancy die ik op dit moment doe krijg ik meteen PTSD-momentjes wanneer ik het woord overleggen hoor of ziequote:Op woensdag 17 april 2019 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen we even data overleggen dan kunnen we er 1 gezellig feest van maken
Wat is er mis met ecto's, Roland?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vies mager zijn is erger dan dik zijn trouwens.
dik zijn = welvaart
naja als je bekend bent met de k-pop industrie dan zie je weleens van die meiden die het dieet te serieus nemenquote:Op woensdag 17 april 2019 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er mis met ecto's, Roland?
@:jr-style-93
Ik kom alleen met een recensie.quote:
En pics?quote:
Dat kijk ik niet joh.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Avond
Wat vond je van van der Poel
matigquote:Op woensdag 17 april 2019 18:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oke wat vond je van.... de afbranding van de notre dame
Recensie: het heeft goed gesmaakt. Ik ga zo over op het bakje koffie en een avond ontspanning.quote:
Goedenavond.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Recensie: het heeft goed gesmaakt. Ik ga zo over op het bakje koffie en een avond ontspanning.
Ik heb de hele middag met een enorme erectie naar de koers gekeken.quote:
Ik hoop Spurs, maar het zal wel City worden.quote:
Bovendien:quote:Op woensdag 17 april 2019 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop City
Toch een stuk leuker om naar te kijken
Manchester City zonder een greintje twijfel.quote:
En een grotere kans op een rape voor Ajax.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop City
Dat wel, maar die zijn wel erg goed.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop City
Hmmm, toch nog wel een verrassend element.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
https://nos.nl/artikel/22(...)umbine-bloedbad.html
twitter:CBSDenver twitterde op woensdag 17-04-2019 om 18:49:19#Breaking: Sol Pais was located near the Echo Lake Lodge in Clear Creek County after reports of a woman matching her description running naked through the woods with a gun.Investigators confirm she is dead.https://t.co/fyE29GdlWJ https://t.co/qejWetLxIk reageer retweet
Jammer genoeg stopte die er niet meequote:
Zo’n huilteken bij CR7 :’)quote:
Laat alles zien danquote:
Komt straks pas.quote:
Ik heb echt geen idee wie dat zijn.quote:
Dit is ook genot maat, ze weten elke keer prima gasten te regelen
Een mocro kickbokser en een manwijfquote:Op woensdag 17 april 2019 19:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Komt straks pas.
[..]
Ik heb echt geen idee wie dat zijn.
Wat een vreselijk vervelend wijf die Koen.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een mocro kickbokser en een manwijf
Beter kan niet lol
Vorige aflevering was met Brusselmans en mongooltje Timquote:Op woensdag 17 april 2019 20:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk vervelend wijf die Koen.
Als Spurs doorgaat dan stem ik de volgende verkiezingen labour.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Manchester City zonder een greintje twijfel.
Dit vind ik een extreem zelfverzekerde standpuntinname. Hopelijk voor jou, als principieel mens, doet City haar werk vandaag.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:11 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Als Spurs doorgaat dan stem ik de volgende verkiezingen labour.
3-0 lijkt me zomaar kunnenquote:Op woensdag 17 april 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit vind ik een extreem zelfverzekerde standpuntinname. Hopelijk voor jou, als principieel mens, doet City haar werk vandaag.
Je ziet die Sadik ook gewoon worstelen met die vraag over homoseksualiteit.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat alles zien dan
Dit is ook genot maat, ze weten elke keer prima gasten te regelen
WAT VOOR BEDRIJF??quote:Op woensdag 17 april 2019 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Herfst.
Hallo makkerquote:Op woensdag 17 april 2019 20:15 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Als je een echte vriend van L_L was had je dit geweten.
Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker
Juich jij vanavond ook voor @:Liverpoolfc ?
Oh, ik heb ook moeite om te zien hoe City dit kan verspelen vandaag. Sinds Pep's intrede in Etihad heeft City slechts twee confrontaties verloren en was City nauwelijks in de problemen in beide competitieduels.quote:
Prima gozer wel itt meeste Mocro'squote:Op woensdag 17 april 2019 20:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je ziet die Sadik ook gewoon worstelen met die vraag over homoseksualiteit.
quote:
Hij lijkt op Rocky.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima gozer wel itt meeste Mocro's
Lekker hoor, Marbella ook meegepakt?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:27 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
ook malaga enzo
beetje rondgekeken daar he
ja dagje geweest bij vriendenquote:Op woensdag 17 april 2019 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker hoor, Marbella ook meegepakt?
Niet geklikt.quote:
veel proleten met geld zegquote:Op woensdag 17 april 2019 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal ook niet, toch wel een rijkeluis plekje
Lekker maat
Ook een idioot als ik?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik bekeek zojuist de posts van @:DP.
ik doe dat altijd met users die ik tegenkom
Geweldig nummer!quote:
Monaco van Spanje hequote:Op woensdag 17 april 2019 20:29 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
veel proleten met geld zeg
tering
nederlands hequote:Op woensdag 17 april 2019 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
omg
indonesië![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:tarado @:smoofie weten dit misschien
50 florijnen.quote:
Waren er ook veel britten? of blijven die liever in Gibraltar?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:31 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
wel gelachen hoor bij die strandplaatsen
lol denk vooral brittenquote:Op woensdag 17 april 2019 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waren er ook veel britten? of blijven die liever in Gibraltar?
Vandaag kwam 'liever te dik in de kist' op de radio en een collega ging hard meezingen #anekdotequote:
niet atje voor de sfeer meezingen anno 2019quote:Op woensdag 17 april 2019 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vandaag kwam 'liever te dik in de kist' op de radio en een collega ging hard meezingen #anekdote
ik zag hem laatst rijden, hij woont in tilburg blijkbaar.quote:
Wie is hemquote:Op woensdag 17 april 2019 20:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zag hem laatst rijden, hij woont in tilburg blijkbaar.
Mis dat wel, restaurantje pakken voor ontbijt, middageten en avondetenquote:Op woensdag 17 april 2019 20:36 schreef JanPawelII het volgende:
wel lekker eten in spanje @:doublepain
die zijn lul wegdoet. Leo alkema ofzo?quote:
ohja die zit ook in komt een man bij de dokterquote:Op woensdag 17 april 2019 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die zijn lul wegdoet. Leo alkema ofzo?
ik vind hem niet zo grappigquote:Op woensdag 17 april 2019 20:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
ohja die zit ook in komt een man bij de dokter
tering goedkoop alles daar lolquote:Op woensdag 17 april 2019 20:38 schreef Doublepain het volgende:
Mits goed salaris zou ik zo emigreren
dat gaven ze ajax gisteren nietquote:Op woensdag 17 april 2019 20:40 schreef Doublepain het volgende:
@:el-stinho
Odds voor spurs is 10,70 lol, wie speelt er allemaal niet?
spreek alleen de taal nietquote:Op woensdag 17 april 2019 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In die 5 maanden was ik echt veel aangekomen, wel waard
@:charmed_angel is het met me eens
Wat dacht je van Kane in de lappenmand?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:40 schreef Doublepain het volgende:
@:el-stinho
Odds voor spurs is 10,70 lol, wie speelt er allemaal niet?
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:28 schreef Caland het volgende:
Samsung heeft een telefoon van 2k uitgebracht die na een dag massaal kapot gaat
Wat een goden
Krijgen ze bijna een miljoen, is er nog commentaar, het is ook nooit genoeg.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:31 schreef Caland het volgende:
Huizen en banen lijkt me ook wat overdreven
kinderachtig gedoequote:Op woensdag 17 april 2019 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Krijgen ze bijna een miljoen, is er nog commentaar, het is ook nooit genoeg.
Pics van je benedenbuurvrouw?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:47 schreef O_o_ het volgende:
De benedenbuurvrouw had zojuist een strak, laag uitgesneden shirt van slangenleer aan.
Stond met een stijfje in het trappenhuis.
Het is wel rennen, vliegen en springen.quote:
Ja, wat een wedstrijd.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is wel rennen, vliegen en springen.
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met die var is dat wel mooi, alleen die minuten spanning iedere keer.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef Saind het volgende:
Ook echt in de 93e minuut afgekeurde winnende goal
wat een shit
Het orakel heeft gesproken.twitter:aad300 twitterde op woensdag 17-04-2019 om 23:00:25Moet kunnen in deze vorm over 2 wedstrijden maar nu wel echt favoriet #moeilijker #euforie https://t.co/ZXuqf9qGlp reageer retweet
WE. ARE. BACK.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:42 schreef O_o_ het volgende:
Spurs. Dat wordt verdomme een CL-finale voor Ajax.
Superfijn om te horen!quote:Op woensdag 17 april 2019 17:35 schreef JanCees het volgende:
Ik ga nu dumpertreeten kijken @:knut @:knutdeijsbeer
Ronnie the Red loltwitter:RonaldKoeman twitterde op woensdag 17-04-2019 om 23:38:58Congratulations for reaching the semi-finals of the @ChampionsLeague @VirgilvDijk and @GWijnaldum! 👍 https://t.co/OUHQyk8rFV reageer retweet
ze draaien allemaal een beetje door nuquote:Op woensdag 17 april 2019 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
WE STAAN IN DE FINALEHet orakel heeft gesproken.twitter:aad300 twitterde op woensdag 17-04-2019 om 23:00:25Moet kunnen in deze vorm over 2 wedstrijden maar nu wel echt favoriet #moeilijker #euforie https://t.co/ZXuqf9qGlp reageer retweet
Iedereen wil mee op de trein he, ten hag was 2 maand geleden nog iemand die nooit succes zal hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze draaien allemaal een beetje door nu
ze doen het toch wel goed die filmpjesquote:Op donderdag 18 april 2019 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter wachten ze daar nu mee tot ná de finale![]()
Technisch zitten ze wel goed in elkaar ja, en kan me voorstellen dat het bij de supporters een bepaald sentiment oproept. Maar het is toch sneu dat je dit filmpje uitbrengt en vervolgens roemloos ten onder gaat in de finale. Hopelijk hebben ze daarvan geleerdquote:Op donderdag 18 april 2019 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze doen het toch wel goed die filmpjes
er wordt hier misschien om gelachen maar internationaal niet zo, daar staat Ajax er toch heel anders op wat je nu ook weer ziet in de reacties op de wedstrijden tegen Madrid en Juvequote:Op donderdag 18 april 2019 08:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Technisch zitten ze wel goed in elkaar ja, en kan me voorstellen dat het bij de supporters een bepaald sentiment oproept. Maar het is toch sneu dat je dit filmpje uitbrengt en vervolgens roemloos ten onder gaat in de finale. Hopelijk hebben ze daarvan geleerd
Ik vind: ahvchevdacxbavzgvsjadbxjebsquote:Op donderdag 18 april 2019 08:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Technisch zitten ze wel goed in elkaar ja, en kan me voorstellen dat het bij de supporters een bepaald sentiment oproept. Maar het is toch sneu dat je dit filmpje uitbrengt en vervolgens roemloos ten onder gaat in de finale. Hopelijk hebben ze daarvan geleerd
VERTEL ONS ALLESquote:Op donderdag 18 april 2019 09:07 schreef maxi-mus het volgende:
Valentijn werd kapot gemaakt bij Pauw.
Als je het typt valt het altijd wat tegen maar goed : ze lieten allemaal beelden zien waarin hij Ten Hag helemaal afzeikt. En nu was Ten Hag opeens wel een goede trainer want hij luistert naar de spelers (lol). Pauw vroeg daarna aan een fan wanneer hij het licht had gezien, die zei: als je geen hetze voert had je het al veel langer in de gaten. Valentijn zijn bijdrage was daarna vrij miniem.quote:
Hehe. Valentijngodquote:Op donderdag 18 april 2019 09:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je het typt valt het altijd wat tegen maar goed : ze lieten allemaal beelden zien waarin hij Ten Hag helemaal afzeikt. En nu was Ten Hag opeens wel een goede trainer want hij luistert naar de spelers (lol). Pauw vroeg daarna aan een fan wanneer hij het licht had gezien, die zei: als je geen hetze voert had je het al veel langer in de gaten. Valentijn zijn bijdrage was daarna vrij miniem.
quote:Op donderdag 18 april 2019 08:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind: ahvchevdacxbavzgvsjadbxjebs
Pijnlijker gisteren
twitter:ManCity twitterde op woensdag 17-04-2019 om 22:52:25wfiuhefijvbeojefvnojegfnvepgfjevgpinbgw reageer retweet
Valentijnquote:Op donderdag 18 april 2019 09:07 schreef maxi-mus het volgende:
Valentijn werd kapot gemaakt bij Pauw.
Om de Telegraaf te promotenquote:Op donderdag 18 april 2019 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valentijn
Waarom krijgt die gast überhaupt een podium? Wat een debiel is dat
Waarom? Alles wat er werd verkondigd in dat filmpje viel of stond niet bij het eindresultaat in die finale. Daarbij is het om de hype te voelen op de dag, dus om het daarna pas te maken voelt dan ook een beetje raar. Nu had het ook meer kans om wereldwijd viral te gaan omdat meer mensen ermee bezig waren.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter wachten ze daar nu mee tot ná de finale![]()
Onlogisch wil heel graag iets creëren.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom? Alles wat er werd verkondigd in dat filmpje viel of stond niet bij het eindresultaat in die finale. Daarbij is het om de hype te voelen op de dag, dus om het daarna pas te maken voelt dan ook een beetje raar. Nu had het ook meer kans om wereldwijd viral te gaan omdat meer mensen ermee bezig waren.
Dit ja. Als je iets van marketing snapt kun je toch wel bedenken dat je dit voor de tijd maakt?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom? Alles wat er werd verkondigd in dat filmpje viel of stond niet bij het eindresultaat in die finale. Daarbij is het om de hype te voelen op de dag, dus om het daarna pas te maken voelt dan ook een beetje raar. Nu had het ook meer kans om wereldwijd viral te gaan omdat meer mensen ermee bezig waren.
Dat past natuurlijk niet in het "Ajax is arrogant!!!"-narratief van Feyenoorders en PSV'ers.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit ja. Als je iets van marketing snapt kun je toch wel bedenken dat je dit voor de tijd maakt?
Ik wil in je dorp in de buurtsuper ook even op de afdeling vlamtosti gaan posten om je te spotten.quote:
En dat ze daarna teksten riepen als:"Geen enkele Nederlandse club heeft wat in de CL te zoeken".quote:Op donderdag 18 april 2019 10:32 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie nog dat Feyenoord van City verloor thuis en het publiek met lichtjes ging schijnen en you nevor wolk aloon ging zingen?
Dat was écht genant.
Die eet ik nooit joh.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik wil in je dorp in de buurtsuper ook even op de afdeling vlamtosti gaan posten om je te spotten.
hoezo niet gekquote:Op donderdag 18 april 2019 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat ze daarna teksten riepen als:"Geen enkele Nederlandse club heeft wat in de CL te zoeken".
[..]
Die eet ik nooit joh.
Oh jaquote:Op donderdag 18 april 2019 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat ze daarna teksten riepen als:"Geen enkele Nederlandse club heeft wat in de CL te zoeken".
maak dan een vlamtostiquote:Op donderdag 18 april 2019 10:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maak liever zelf een tosti.
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Vooral @:caland en HMF hadden daar een handje van.
Ambitie hebben is arrogant!!
(om een paar maanden later de halve finale wel aan Ajax toe te dichten, de opportunist.)quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hartverwarmend dit inderdaad. Waarschijnlijk spelen er gewoon 0 Nederlandse ploegen CL.
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
(om een paar maanden later de halve finale wel aan Ajax toe te dichten, de opportunist.)
@onlogisch is erg gevoelig voor hypesquote:Op donderdag 18 april 2019 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
(om een paar maanden later de halve finale wel aan Ajax toe te dichten, de opportunist.)
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
@:onlogisch is erg gevoelig voor hypes.
Hence de 'waarschijnlijk'. Waar @HMF en @Caland nog vol in overtuiging verkondigen dat het schier onmogelijk is, hou ik (begrijpelijkerwijs) een slag om de armquote:Op donderdag 18 april 2019 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
ik vrees dat ze volgend seizoen weer gelijk krijgen, als je het ieder jaar roept is de kans dat je gelijk krijgt toch wel vrij grootquote:Op donderdag 18 april 2019 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hence de 'waarschijnlijk'. Waar @:HMF en @:Caland nog vol in overtuiging verkondigen dat het schier onmogelijk is, hou ik (begrijpelijkerwijs) een slag om de arm
Het grootste probleem van Ajax wordt dat ze helemaal leeg gekocht gaan worden.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees dat ze volgend seizoen weer gelijk krijgen, als je het ieder jaar roept is de kans dat je gelijk krijgt toch wel vrij groot
Overmars wil er niet meer dan drie laten gaan, maar dat lijkt mij ook vrij onmogelijk ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het grootste probleem van Ajax wordt dat ze helemaal leeg gekocht gaan worden.
dat gaat nog lukken ook gezien de tegenstand vanuit Zuid Amerikaquote:Op donderdag 18 april 2019 11:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tenzij we de CL echt winnen, misschien blijven er dan nog wat spelers om ook de wereldbeker voor clubs te pakken (lol)
5,6 ben je minimaal kwijt.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars wil er niet meer dan drie laten gaan, maar dat lijkt mij ook vrij onmogelijk ja.
daarom is het ook wel knap hoor, je weet dat je alles binnen 1 seizoen moet doen, in de jaren 90 was er toch wat meer tijd om te bouwenquote:
Onana blijft wel denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
de Jong
de Ligt
Neres
Tadic
Onana
vd Beek?
Nee, dank je.quote:
Maar toen kreeg je er een stuk minder geld voorquote:Op donderdag 18 april 2019 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom is het ook wel knap hoor, je weet dat je alles binnen 1 seizoen moet doen, in de jaren 90 was er toch wat meer tijd om te bouwen
Onana blijft nog een jaar, die speelt Afrika cup en mist dan een deel voorbereiding wat bij Ajax geen probleem is maar bij een nieuwe club kan dat wel zo zijnquote:Op donderdag 18 april 2019 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
de Jong
de Ligt
Neres
Tadic
Onana
vd Beek?
Die staat telkens vooraan bij die juichfoto's ookquote:Op donderdag 18 april 2019 11:23 schreef Elan het volgende:
Die Lamprou weet ook niet wat hij meemaakt.
dat was ook door dat stuk verdriet wat Van Os heetquote:Op donderdag 18 april 2019 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar toen kreeg je er een stuk minder geld voor
Ziyech gaat ook wel weg.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onana blijft nog een jaar, die speelt Afrika cup en mist dan een deel voorbereiding wat bij Ajax geen probleem is maar bij een nieuwe club kan dat wel zo zijn
En er kwam toen net een nieuwe situatie met het Bosman arrest waar ze niet op hadden geanticipeerd toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was ook door dat stuk verdriet wat Van Os heet
Die was ook al aan het terugkrabbelen over dat hij wilde blijven ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook en ik denk zelfs dat het moeilijk wordt om Tadic te houden
Echt totale leegloop ja, kan bijna niet anders.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was ook al aan het terugkrabbelen over dat hij wilde blijven ja.
ook dat en bepaalde jongens een "B" contract bieden terwijl ze net de CL hebben gewonnen, zo is de kabel ontstaanquote:Op donderdag 18 april 2019 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En er kwam toen net een nieuwe situatie met het Bosman arrest waar ze niet op hadden geanticipeerd toch?
Het is lastig om het nu te herhalen omdat dit een uniek jaar is dat Ajax het best elftal van de eeuw heeft en alle topteams hun mankementen hebben en niemand echt onverslaanbaar is. Maar dat zal zich normaal gesproken wel weer herstellen vanaf volgend seizoen
Dat valt best mee.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt totale leegloop ja, kan bijna niet anders.
helaas wel, ben ook benieuwd of Ten Hag bij gaat tekenen want dit trucje doet hij geen 2e keerquote:Op donderdag 18 april 2019 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt totale leegloop ja, kan bijna niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |