Dat past natuurlijk niet in het "Ajax is arrogant!!!"-narratief van Feyenoorders en PSV'ers.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit ja. Als je iets van marketing snapt kun je toch wel bedenken dat je dit voor de tijd maakt?
Ik wil in je dorp in de buurtsuper ook even op de afdeling vlamtosti gaan posten om je te spotten.quote:
En dat ze daarna teksten riepen als:"Geen enkele Nederlandse club heeft wat in de CL te zoeken".quote:Op donderdag 18 april 2019 10:32 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie nog dat Feyenoord van City verloor thuis en het publiek met lichtjes ging schijnen en you nevor wolk aloon ging zingen?
Dat was écht genant.
Die eet ik nooit joh.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik wil in je dorp in de buurtsuper ook even op de afdeling vlamtosti gaan posten om je te spotten.
hoezo niet gekquote:Op donderdag 18 april 2019 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat ze daarna teksten riepen als:"Geen enkele Nederlandse club heeft wat in de CL te zoeken".
[..]
Die eet ik nooit joh.
Oh jaquote:Op donderdag 18 april 2019 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat ze daarna teksten riepen als:"Geen enkele Nederlandse club heeft wat in de CL te zoeken".
maak dan een vlamtostiquote:Op donderdag 18 april 2019 10:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maak liever zelf een tosti.
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Vooral @:caland en HMF hadden daar een handje van.
Ambitie hebben is arrogant!!
(om een paar maanden later de halve finale wel aan Ajax toe te dichten, de opportunist.)quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hartverwarmend dit inderdaad. Waarschijnlijk spelen er gewoon 0 Nederlandse ploegen CL.
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
(om een paar maanden later de halve finale wel aan Ajax toe te dichten, de opportunist.)
@onlogisch is erg gevoelig voor hypesquote:Op donderdag 18 april 2019 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
(om een paar maanden later de halve finale wel aan Ajax toe te dichten, de opportunist.)
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
@:onlogisch is erg gevoelig voor hypes.
Hence de 'waarschijnlijk'. Waar @HMF en @Caland nog vol in overtuiging verkondigen dat het schier onmogelijk is, hou ik (begrijpelijkerwijs) een slag om de armquote:Op donderdag 18 april 2019 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
ik vrees dat ze volgend seizoen weer gelijk krijgen, als je het ieder jaar roept is de kans dat je gelijk krijgt toch wel vrij grootquote:Op donderdag 18 april 2019 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hence de 'waarschijnlijk'. Waar @:HMF en @:Caland nog vol in overtuiging verkondigen dat het schier onmogelijk is, hou ik (begrijpelijkerwijs) een slag om de arm
Het grootste probleem van Ajax wordt dat ze helemaal leeg gekocht gaan worden.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees dat ze volgend seizoen weer gelijk krijgen, als je het ieder jaar roept is de kans dat je gelijk krijgt toch wel vrij groot
Overmars wil er niet meer dan drie laten gaan, maar dat lijkt mij ook vrij onmogelijk ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het grootste probleem van Ajax wordt dat ze helemaal leeg gekocht gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |