Laat alles zien danquote:
Komt straks pas.quote:
Ik heb echt geen idee wie dat zijn.quote:
Dit is ook genot maat, ze weten elke keer prima gasten te regelen
Een mocro kickbokser en een manwijfquote:Op woensdag 17 april 2019 19:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Komt straks pas.
[..]
Ik heb echt geen idee wie dat zijn.
Wat een vreselijk vervelend wijf die Koen.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een mocro kickbokser en een manwijf
Beter kan niet lol
Vorige aflevering was met Brusselmans en mongooltje Timquote:Op woensdag 17 april 2019 20:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk vervelend wijf die Koen.
Als Spurs doorgaat dan stem ik de volgende verkiezingen labour.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Manchester City zonder een greintje twijfel.
Dit vind ik een extreem zelfverzekerde standpuntinname. Hopelijk voor jou, als principieel mens, doet City haar werk vandaag.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:11 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Als Spurs doorgaat dan stem ik de volgende verkiezingen labour.
3-0 lijkt me zomaar kunnenquote:Op woensdag 17 april 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit vind ik een extreem zelfverzekerde standpuntinname. Hopelijk voor jou, als principieel mens, doet City haar werk vandaag.
Je ziet die Sadik ook gewoon worstelen met die vraag over homoseksualiteit.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat alles zien dan
Dit is ook genot maat, ze weten elke keer prima gasten te regelen
WAT VOOR BEDRIJF??quote:Op woensdag 17 april 2019 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Herfst.
White Village op Rhodos. Hop hop.
Zomer zit ik met mijn werk. Ik heb een bedrijfje over genomen naast mijn dayjob.
@:onlogisch
Hallo makkerquote:Op woensdag 17 april 2019 20:15 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Als je een echte vriend van L_L was had je dit geweten.
Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker
Juich jij vanavond ook voor @:Liverpoolfc ?
Oh, ik heb ook moeite om te zien hoe City dit kan verspelen vandaag. Sinds Pep's intrede in Etihad heeft City slechts twee confrontaties verloren en was City nauwelijks in de problemen in beide competitieduels.quote:
Prima gozer wel itt meeste Mocro'squote:Op woensdag 17 april 2019 20:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je ziet die Sadik ook gewoon worstelen met die vraag over homoseksualiteit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |