Nieuw dopingtijdperk?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wuyts en Jose die op Sporza zeggen dit is het begin van een nieuw tijdperk![]()
Over een Nederlander
waar is die sample ook al weer vanquote:Op woensdag 17 april 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
@:O_o_ @:knutdeijsbeer @:jancees @:dj_day-v
beetje als de intrede van messi in het voetbalquote:Op woensdag 17 april 2019 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hij wint gewoon met gemak een sprint van Matthews, Alaphippe enWellens
En die laatste camerashot zie je ze daar vrede mee hebben. Ze weten dat ze nooit meer winnen van hem .
Dat is een mooie samenvatting van jou JeeCeequote:Op woensdag 17 april 2019 17:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
beetje als de intrede van messi in het voetbal
Ik heb een mening over deze artiest.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
Big L REST IN PEACEquote:Op woensdag 17 april 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
is dat nou de 8e keer ofzoquote:Op woensdag 17 april 2019 17:28 schreef Caland het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Snapt die domme kut nou nog steeds niet dat je niet dood gaat vanaf een balkonnetje op 1 hoog
quote:
Nou, laat horen!quote:Op woensdag 17 april 2019 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb een mening over deze artiest.
Ze heeft wel doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:28 schreef Caland het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Snapt die domme kut nou nog steeds niet dat je niet dood gaat vanaf een balkonnetje op 1 hoog
Weer iets waar mannen beter in zijn, zelfmoord plegenquote:Op woensdag 17 april 2019 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze heeft wel doorzettingsvermogen.
Alleen niet het inzicht om haar pogingen van hogere kwaliteit te voorzienquote:Op woensdag 17 april 2019 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 17 april 2019 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze komt uit Den Haag, wat verwacht jequote:Op woensdag 17 april 2019 17:33 schreef JanCees het volgende:
hoe moeilijk is het om je zelf te vermoorden
Niet zo. Als je geen wijf bentquote:Op woensdag 17 april 2019 17:33 schreef JanCees het volgende:
hoe moeilijk is het om je zelf te vermoorden
Lijkt me ook niet, als je echt wil.quote:
Je hebt een apart gevoel voor humor als je dit humor vindt.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dit.
Lans is nogal van de herhalende humor. Dat kan in prive-sfeer nog wel eens leuk zijn, maar 600 topics openen met Negersex is al wat minder grappig.
Niets.quote:
Geen idee waar ie t over heeftquote:Op woensdag 17 april 2019 17:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:knut knut-sama waarom moet je weer lui gedrag vertonen
en de vitamines?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen met een gehaktbal.
Herfst.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Lans. Komende zomer weer een villa?
Aardappelen vitamine C hè.quote:
Denk wat boontjes erbij.quote:
Mis.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardappelen vitamine C hè.
Maar maxi- kennende worden de aardappelen weer gefrituurd.
Ja heb wel eens gehoord dat je in principe kunt overleven op alleen aardappelen en melkquote:Op woensdag 17 april 2019 18:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardappelen vitamine C hè.
Maar maxi- kennende worden de aardappelen weer gefrituurd.
Lekker manquote:Op woensdag 17 april 2019 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Herfst.
White Village op Rhodos. Hop hop.
Zomer zit ik met mijn werk. Ik heb een bedrijfje over genomen naast mijn dayjob.
@:onlogisch
jezelf in de nek schieten is wel hardcore shitquote:Op woensdag 17 april 2019 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
Zo doen mannen dat, gewoon in 1 keer raak.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-zelfmoord~a8815359/
mus toch?quote:
Aan de foto te zien is hij gewoon te dik om zijn arm helemaal op te tillen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:08 schreef Saind het volgende:
ook echt hoezo je nek
zet die loop tegen je slaap dan
Het mag beide.quote:
Hebben dikke mensen moeite met hun arm optillen?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aan de foto te zien is hij gewoon te dik om zijn arm helemaal op te tillen.
Zullen we even data overleggen dan kunnen we er 1 gezellig feest van makenquote:Op woensdag 17 april 2019 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Herfst.
White Village op Rhodos. Hop hop.
Zomer zit ik met mijn werk. Ik heb een bedrijfje over genomen naast mijn dayjob.
@:onlogisch
vies mager zijn is erger dan dik zijn trouwens.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben dikke mensen moeite met hun arm optillen?
@:jancees
mwoa met de minor consultancy die ik op dit moment doe krijg ik meteen PTSD-momentjes wanneer ik het woord overleggen hoor of ziequote:Op woensdag 17 april 2019 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen we even data overleggen dan kunnen we er 1 gezellig feest van maken
Wat is er mis met ecto's, Roland?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vies mager zijn is erger dan dik zijn trouwens.
dik zijn = welvaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |