en de vitamines?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen met een gehaktbal.
Herfst.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Lans. Komende zomer weer een villa?
Aardappelen vitamine C hè.quote:
Denk wat boontjes erbij.quote:
Mis.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardappelen vitamine C hè.
Maar maxi- kennende worden de aardappelen weer gefrituurd.
Ja heb wel eens gehoord dat je in principe kunt overleven op alleen aardappelen en melkquote:Op woensdag 17 april 2019 18:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardappelen vitamine C hè.
Maar maxi- kennende worden de aardappelen weer gefrituurd.
Lekker manquote:Op woensdag 17 april 2019 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Herfst.
White Village op Rhodos. Hop hop.
Zomer zit ik met mijn werk. Ik heb een bedrijfje over genomen naast mijn dayjob.
@:onlogisch
jezelf in de nek schieten is wel hardcore shitquote:Op woensdag 17 april 2019 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
Zo doen mannen dat, gewoon in 1 keer raak.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-zelfmoord~a8815359/
mus toch?quote:
Aan de foto te zien is hij gewoon te dik om zijn arm helemaal op te tillen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:08 schreef Saind het volgende:
ook echt hoezo je nek
zet die loop tegen je slaap dan
Het mag beide.quote:
Hebben dikke mensen moeite met hun arm optillen?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aan de foto te zien is hij gewoon te dik om zijn arm helemaal op te tillen.
Zullen we even data overleggen dan kunnen we er 1 gezellig feest van makenquote:Op woensdag 17 april 2019 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Herfst.
White Village op Rhodos. Hop hop.
Zomer zit ik met mijn werk. Ik heb een bedrijfje over genomen naast mijn dayjob.
@:onlogisch
vies mager zijn is erger dan dik zijn trouwens.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben dikke mensen moeite met hun arm optillen?
@:jancees
mwoa met de minor consultancy die ik op dit moment doe krijg ik meteen PTSD-momentjes wanneer ik het woord overleggen hoor of ziequote:Op woensdag 17 april 2019 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen we even data overleggen dan kunnen we er 1 gezellig feest van maken
Wat is er mis met ecto's, Roland?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vies mager zijn is erger dan dik zijn trouwens.
dik zijn = welvaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |