quote:Wat willen we in dit topic:
o Tetten
Daar merk je ook niks vanquote:Op maandag 15 april 2019 08:48 schreef TaMieke het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik hem sloot
Jij hebt toch tetten?quote:Op maandag 15 april 2019 08:49 schreef Californium het volgende:
Ik wil ook tetten!
Maar ik ga eerst maar even douchen
Ja maar die zijn van mezelf Dus dat is andersquote:
Flauw, mag ik ze niet even lenen?quote:Op maandag 15 april 2019 08:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar die zijn van mezelf Dus dat is anders
Neuh.quote:
Geen werk?quote:
Uiteraard. Maar wat heeft dat met mijn opmerking te maken?quote:Op maandag 15 april 2019 08:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij het niet fijn vindt als iemand zachtjes in je tepel bijt
In verhouding precies goed.quote:Op maandag 15 april 2019 09:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom date je dan een chick van 50 kilo, daar zit niet veel aars op
Aha. Dank voor de verheldering.quote:Op maandag 15 april 2019 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer taart is beter. Meer kont of tetten niet altijd.
Uitstekend, the usual suspects minus Fripsel en LoLa komen hier nog dagelijks.quote:Op maandag 15 april 2019 09:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Is ze altijd al geweest.
Maare hoe is het met iedereen hier?
Ik dacht dat die serie al eeuwen hetzelfde wasquote:
quote:
Oh dat is best een leuke actiequote:Op maandag 15 april 2019 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt bij de Hema voor een tientje een (tijdelijk) abonnement op een tijdschrift nemen. Ik denk, leuk, ik las altijd graag de Quest. Dus betaal, krijg code om te verzilveren... doet de link het niet waar ik een tijdschrift kan kiezen
Tnx voor de tipquote:Op maandag 15 april 2019 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt bij de Hema voor een tientje een (tijdelijk) abonnement op een tijdschrift nemen. Ik denk, leuk, ik las altijd graag de Quest. Dus betaal, krijg code om te verzilveren... doet de link het niet waar ik een tijdschrift kan kiezen
Lijkt me ook apart. Wel eens via Skype gedaan, dat ging dan weer prima.quote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef Californium het volgende:
Ik vind een telefonische sollicitatie eigenlijk een beetje raar. En volgens mij kom ik ook een beetje als een idioot over. Ik ben veel beter irl
Support voor Tool is 'Fiend'quote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef Californium het volgende:
Ik vind een telefonische sollicitatie eigenlijk een beetje raar. En volgens mij kom ik ook een beetje als een idioot over. Ik ben veel beter irl
Aan de ene kant wel relaxt eigenlijk, al zou ik wel de feedback op iemands gezicht missen.quote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef Californium het volgende:
Hear Hear!quote:Op maandag 15 april 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Werk. Zwaar. Moe.
Nee grapje, ik heb het wel naar mijn zinmaar die wekker vanochtend was kut.
Ze hadden schijnbaar heel veel sollicitaties en op basis van een kort telefoongesprek gaan ze kijken wie ze uitnodigen voor echte gesprekken.... Dus ben benieuwdquote:Op maandag 15 april 2019 10:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tnx voor de tip
[..]
Lijkt me ook apart. Wel eens via Skype gedaan, dat ging dan weer prima.
Dat is zo. Plus ik Denk dat ik in 3D beter uit de verf komquote:Op maandag 15 april 2019 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel relaxt eigenlijk, al zou ik wel de feedback op iemands gezicht missen.
Eens even Googlenquote:
Das opzich nog niet z'n gek idee.quote:Op maandag 15 april 2019 11:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze hadden schijnbaar heel veel sollicitaties en op basis van een kort telefoongesprek gaan ze kijken wie ze uitnodigen voor echte gesprekken.... Dus ben benieuwd
Discriminatie!quote:Op maandag 15 april 2019 11:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is zo. Plus ik Denk dat ik in 3D beter uit de verf kom
hoeeeeeeeequote:
quote:Op maandag 15 april 2019 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De minder bedeelden (qua uiterlijk dus) onder ons hebben ook recht op een baan.
Piesen of kaka?quote:Op maandag 15 april 2019 10:01 schreef Californium het volgende:
ook omdat ik eigenlijk naar het toilet moet
Best okquote:
Jij denkt niet dat ze voor een vrouw kiezen als de rest 100% gelijk is?quote:Op maandag 15 april 2019 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]Ah.... Ik denk dat uiterlijk bij deze positie geen enkele rol zal spelen
.
Ik denk het eigenlijk niet omdatquote:Op maandag 15 april 2019 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat ze voor een vrouw kiezen als de rest 100% gelijk is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 15 april 2019 11:41 schreef Ang3l het volgende:
O ja, mag ik hier ook nog ff spammen?
Vast nietMaar dan hoor ik t wel
Links middenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Our Siberian chickquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Our Siberian chick
Die mag ik zoenen in t stuk
Ze is blondquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 12:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja ok, zij is een kuthoer en jij niet.
Ik vind donker haar kennelijk aantrekkelijker dan blond, heb maar 1x wat met een blonde jongen gehad.quote:Op maandag 15 april 2019 12:05 schreef Harmankardon het volgende:
Haarkleur heeft me bij vrouwen nou echt nooit iets geboeid. Lekker belangrijk.
Sowieso heb ik qua uiterlijk..... een brede smaakquote:Op maandag 15 april 2019 12:05 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2019 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Sowieso heb ik qua uiterlijk..... een brede smaak
Ok, goed puntquote:Op maandag 15 april 2019 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet omdat
1) er al veel vrouwen in dit werkveld zijn
2) het hele "kinderen" gebeuren speelt ook mee. Ondanks dat ik ze niet wil is een man "veiliger"
quote:
Ik val eerder op donker dan blond, maar ben ook wel eens hopeloos verliefd geweest op een blondine.quote:Op maandag 15 april 2019 12:05 schreef Harmankardon het volgende:
M'n vorige vriendin had rood haar. Mooie meid wel. Maar haarkleur vind ik niet zo interessant verderquote:Op maandag 15 april 2019 12:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik val eerder op donker dan blond, maar ben ook wel eens hopeloos verliefd geweest op een blondine.
En ik heb een enorm zwak voor rood haar
Rood schaamhaar lijkt me wel geilquote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
M'n vorige vriendin had rood haar. Mooie meid wel. Maar haarkleur vind ik niet zo interessant verder
quote:
Sowieso haarquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 12:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja ok, zij is een kuthoer en jij niet.
Zwart haar en groene ogenquote:Op maandag 15 april 2019 12:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik val eerder op donker dan blond, maar ben ook wel eens hopeloos verliefd geweest op een blondine.
En ik heb een enorm zwak voor rood haar
Oh haiquote:
Tijger praten terwijl je gecastreerde kater bent.quote:
Ik heb nu een beeld voor me van een bek van een wolf die net gegeten heeftquote:
Je leek me nu typisch een kaal type.quote:Op maandag 15 april 2019 13:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Eventjes de pluk aan de voorkant in mijn menstruatiecup dippen
Zonder botjes dan.quote:Op maandag 15 april 2019 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld voor me van een bek van een wolf die net gegeten heeft
Wat een slecht excuus zeg.quote:Op maandag 15 april 2019 14:00 schreef Halimede het volgende:
Ik moest eigenlijk om 1 uur sporten maar ik wacht op een pakketje wat er Zaterdag al had moeten zijnrip
Inderdaad. Ik ga gewoon niet sporten omdat ik een luie flikker benquote:
Want anders?quote:Op maandag 15 april 2019 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff dimmen met je grote smoeltje
Ga ik op je zitten.quote:
Ik kweek speciaal voor die ene week even wat haar.quote:Op maandag 15 april 2019 13:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je leek me nu typisch een kaal type.
Moet je me eerst proberen te vangen met je logge lichaamquote:Op maandag 15 april 2019 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga ik op je zitten.![]()
Met je nietbestaande billen.
Zodat het ook lekker aan de plakstrip van je maandverband blijft plakkenquote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kweek speciaal voor die ene week even wat haar.
Dit ziet er grappig uit in mijn hoofdquote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Moet je me eerst proberen te vangen met je logge lichaam
Makkelijk. Heb een super snelle scootmobilequote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Moet je me eerst proberen te vangen met je logge lichaam
Heb nu een beeld voor me van een soort Onslow op badslippers op een scootmobiel met 4 halve liters in het mandje vooropquote:Op maandag 15 april 2019 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Makkelijk. Heb een super snelle scootmobile
Obelix is alleen super sterk, dus geen goeie vergelijkingquote:Op maandag 15 april 2019 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
Een soort Obelix die achter Sneeuwwitje aan rent.
Onslowquote:Op maandag 15 april 2019 14:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb nu een beeld voor me van een soort Onslow op badslippers op een scootmobiel met 4 halve liters in het mandje voorop
Snorlex danquote:Op maandag 15 april 2019 14:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Obelix is alleen super sterk, dus geen goeie vergelijking
Zo zou het gaan:quote:Op maandag 15 april 2019 14:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Obelix is alleen super sterk, dus geen goeie vergelijking
Sowieso.quote:
Kan hij vast wel één tevoorschijn toveren.quote:Op maandag 15 april 2019 14:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar hij heeft geen baard, dat is dan weer jammer.
quote:Op maandag 15 april 2019 14:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan hij vast wel één tevoorschijn toveren.
Heeft ie vast wel maar niet op zijn gezicht.quote:Op maandag 15 april 2019 14:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar hij heeft geen baard, dat is dan weer jammer.
quote:Op maandag 15 april 2019 15:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heeft ie vast wel maar niet op zijn gezicht.
Zag van de week dat je voorprogramma voor tool zocht. Zie dat ze net bekend hebben gemaakt: fiendquote:Op maandag 15 april 2019 14:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Onslow
Wauw! Dat is Lang geleden
Spuit 11quote:Op maandag 15 april 2019 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zag van de week dat je voorprogramma voor tool zocht. Zie dat ze net bekend hebben gemaakt: fiend
Voor als je het nog niet gevonden had.
Het voelt heel erg geleid, je moet echt een bepaalde weg afleggen in een bepaalde volgorde voor mijn gevoel. En ik heb geen geduld voor de ‘puzzels’ somsquote:
Faxie postte het vanmiddagquote:Op maandag 15 april 2019 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zag van de week dat je voorprogramma voor tool zocht. Zie dat ze net bekend hebben gemaakt: fiend
Voor als je het nog niet gevonden had.
quote:Op maandag 15 april 2019 15:48 schreef MCH het volgende:
Tool anno 2019 kan toch echt niet meer, die gast heeft ondertussen meer verstand van wijn bouwen als van muziek maken.
Lekker eerlijk!quote:Op maandag 15 april 2019 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/440874
?quote:Op maandag 15 april 2019 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker eerlijk!
Ik zie kopje daar ook in de reacties voorbij komen
Dan ben je ook wel een botte lulquote:Op maandag 15 april 2019 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/440874
Jezus.quote:Op maandag 15 april 2019 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker eerlijk!
Ik zie kopje daar ook in de reacties voorbij komen
Vond haar bericht interessant tot ik dat las. 'Ik vind suiker niet lekker.' Ben je gek. Hoe vaker ze zegt dat ze zichzelf heeft geaccepteerd, hoe minder zelfvertrouwen ze lijkt te hebben.quote:Want ik ben echt niet onzeker over hoe ik eruit zie, ik heb mezelf geaccepteerd hoe ik ben, zorg goed voor mezelf, eet goed.
Ga niet mee in zijn suikerverslaving ook omdat het mij niets doet, vind het niet eens lekker.
Het posten van die post zegt toch al genoegquote:Op maandag 15 april 2019 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus.
[..]
Vond haar bericht interessant tot ik dat las. 'Ik vind suiker niet lekker.' Ben je gek. Hoe vaker ze zegt dat ze zichzelf heeft geaccepteerd, hoe minder zelfvertrouwen ze lijkt te hebben.
Ach trolletje tochquote:Op maandag 15 april 2019 15:48 schreef MCH het volgende:
Tool anno 2019 kan toch echt niet meer, die gast heeft ondertussen meer verstand van wijn bouwen als van muziek maken.
Nee alleen als ik dan een kind wil.quote:Op maandag 15 april 2019 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag je nog steeds niet huisvrouw worden van je vriendje?
Jaren niks nieuws uitgebracht, doen alleen even wat shows in de US om de zakken te vullen. Waar heb ik ongelijk.quote:
Hier, op dit forum. Altijd.quote:Op maandag 15 april 2019 16:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Jaren niks nieuws uitgebracht, doen alleen even wat shows in de US om de zakken te vullen. Waar heb ik ongelijk.
Wat onlogisch, met kind kost je hem toch alleen nog maar extra geld.quote:Op maandag 15 april 2019 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee alleen als ik dan een kind wil.
Discriminatie!
Lekker praten over droge vagijntjes en huiskamerplantenquote:Op maandag 15 april 2019 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker je zaterdag spenderen op het vivaforum
Van een meid die de benen spreidt heb je veel profijtquote:Op maandag 15 april 2019 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee alleen als ik dan een kind wil.
Discriminatie!
Ze staan ook in Europa.quote:Op maandag 15 april 2019 16:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Jaren niks nieuws uitgebracht, doen alleen even wat shows in de US om de zakken te vullen. Waar heb ik ongelijk.
Suiker is de bomquote:Op maandag 15 april 2019 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus.
[..]
Vond haar bericht interessant tot ik dat las. 'Ik vind suiker niet lekker.' Ben je gek. Hoe vaker ze zegt dat ze zichzelf heeft geaccepteerd, hoe minder zelfvertrouwen ze lijkt te hebben.
Dan kun je tenminste je kwakkie kwijt?quote:Op maandag 15 april 2019 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Van een meid die de benen spreidt heb je veel profijt
Ja vind ik ook.quote:Op maandag 15 april 2019 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat onlogisch, met kind kost je hem toch alleen nog maar extra geld.
Zonder kind heb je daar meer tijd voor.quote:Op maandag 15 april 2019 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Weinig profijt van die ene keer dat je moeder dat deed en wat leidde tot jouw verwekking.quote:Op maandag 15 april 2019 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2019 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig profijt van die ene keer dat je moeder dat deed en wat leidde tot jouw verwekking.
Rijmt niet dus telt nietquote:Op maandag 15 april 2019 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig profijt van die ene keer dat je moeder dat deed en wat leidde tot jouw verwekking.
Van die ene keer dat je moeder haar benen spreiden deed, ervaren wij dagelijks veel ergernis en leed.quote:
5/10, je kan beter Airquote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van die ene keer dat je moeder haar benen spreiden deed, ervaren wij dagelijks veel ergernis en leed.
Rijm was het enige criterium. Daar voldoet het aan.quote:
Wat voor soep? En wat is dat dlcs? Moet ik dat voor man kopen? Want die leeft in dat spelquote:Op maandag 15 april 2019 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd van the witcher, als ik m uitgespeeld heb maar de dlcs kopen![]()
Nu soep op t vuur![]()
Is recept voor 1 persoon, wij kunnen er, als ik wat meer water en n half bouillon blokje aan toevoeg met zn vieren van etenen dat doet niets af aan de smaak.
Dit vind ik wel een hele zware eer.quote:Op maandag 15 april 2019 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had je moeder haar benen maar gesloten
Dan zat je ons leven nu niet te verkloten
Dat moet hij zelf doen in de ps store, is downloadable contentquote:Op maandag 15 april 2019 16:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat voor soep? En wat is dat dlcs? Moet ik dat voor man kopen? Want die leeft in dat spel
Had je vader maar een rubbertje om gehadquote:
En gaat ze het nu doen, vond ze dat je een punt had?quote:Op maandag 15 april 2019 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vriendin wil al jaren een hondje, maar doet het niet omdat haar vriend niet wil dat ze het beestje mee naar zijn huis neemt.
Er zit geen toekomst in die relatie, ze willen beiden nooit samen gaan wonen en ik heb gezegd dat ze t gewoon moet doen, omdat ze dan eens een keer van hem af komt misschien![]()
![]()
Alleen omdat ik een kritische noot plaats bij het optreden van Tool.quote:Op maandag 15 april 2019 16:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Had je vader maar een rubbertje om gehad
We zijn je namelijk behoorlijk zat
Courgette, zo lekkerquote:Op maandag 15 april 2019 16:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat voor soep? En wat is dat dlcs? Moet ik dat voor man kopen? Want die leeft in dat spel
Ik vind het altijd zo enorm schattig als jij het over gamen hebtquote:Op maandag 15 april 2019 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Courgette, zo lekker![]()
https://www.okokorecepten(...)e-zalm-creme-fraiche
Doe er zelf altijd n teen knoflook in nog.
Dat is downloadable content, uitbreidingen van t spel, Hearst of stone en blood and wine. Maar die zal hij al wel hebben dan denk ik.
Nee, natuurlijk niet. Al is ze het wel met me eens dat ze t eigenlijk neit daarvan moet laten afhangen. Omdat ze zelf aangeeft dat er geen toekomst in zit.quote:Op maandag 15 april 2019 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En gaat ze het nu doen, vond ze dat je een punt had?
Zie het als een ode aan je gehele oeuvrequote:Op maandag 15 april 2019 16:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen omdat ik een kritische noot plaats bij het optreden van Tool.
Wel weinig groente voor 4 personen dan.quote:Op maandag 15 april 2019 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Courgette, zo lekker![]()
https://www.okokorecepten(...)e-zalm-creme-fraiche
Doe er zelf altijd n teen knoflook in nog.
Dat is downloadable content, uitbreidingen van t spel, Hearst of stone en blood and wine. Maar die zal hij al wel hebben dan denk ik.
Omdat ik er geen verstand van heb zeker?quote:Op maandag 15 april 2019 16:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo enorm schattig als jij het over gamen hebt
We hebben meestal nog sla erbij ofzo, alleen soep voelt niet echt als een maaltijd.quote:Op maandag 15 april 2019 16:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel weinig groente voor 4 personen dan.
Maar soep
Nee hoor dat denk ik niet, meer omdat het niet echt een meisjesspel is en je hebt oude kinderen. Dan denk ik aan andere bezighedenquote:Op maandag 15 april 2019 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik er geen verstand van heb zeker?
Ik vond t op den duur te eentonig en te groot.quote:Op maandag 15 april 2019 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd van the witcher, als ik m uitgespeeld heb maar de dlcs kopen![]()
Your legs are like peanutbutter: Easy to spread!quote:Op maandag 15 april 2019 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hoop snel op een nieuw spel met Aloyquote:Op maandag 15 april 2019 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t op den duur te eentonig en te groot.
Ben er mee gestopt. Weet dat iedereen er lyrisch over is, maar ik kon meer met AC Odysee en Horizon Zero Dawn qua setting. Vond Geralt ook niet de meest gezellige sympathieke held om te spelen
quote:Op maandag 15 april 2019 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Your legs are like peanutbutter: Easy to spread!
Tupperware parties enzo?quote:Op maandag 15 april 2019 16:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor dat denk ik niet, meer omdat het niet echt een meisjesspel is en je hebt oude kinderen. Dan denk ik aan andere bezigheden
Ja is ook zo. Het vult best wel terwijl je grotendeels bouillon eet. Ik eet het liefst een heel stokbrood erbij ofzo. Mja dan is het niet zo gezond meer.quote:Op maandag 15 april 2019 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hebben meestal nog sla erbij ofzo, alleen soep voelt niet echt als een maaltijd.
En ik doe vaak twee courgettes en twee preien, maar dat is eigenlijk teveel.
Je kan ook stiekem inloggen en kopen of heel onpersoonlijk een ps4tegoedkaart kopenquote:Op maandag 15 april 2019 17:03 schreef Allures het volgende:
Oh jammer dat je het moet downloaden. Ik dacht dan ben ik wel een lieve vriendin als ik daar mee thuis kom zo![]()
Courgettesoep hebben wij ook vaak
Veel soorten soep eigenlijk wel. Meestal met een broodje dan is het een maaltijd wat mij betreft
Ik verwacht die niet meer op de PS4.quote:
Ik zal eens kijken of ik ingelogd kom op dat krengquote:Op maandag 15 april 2019 17:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kan ook stiekem inloggen en kopen of heel onpersoonlijk een ps4tegoedkaart kopen
Zouden ze een RPG van moeten makenquote:Op maandag 15 april 2019 17:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Paardrijden, thee drinken, shoppen, cursus kleien, huis verven in een kek kleurtje.
Wat wil je van me?quote:
Breien?quote:Op maandag 15 april 2019 16:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor dat denk ik niet, meer omdat het niet echt een meisjesspel is en je hebt oude kinderen. Dan denk ik aan andere bezigheden
Ik vind geralt leukquote:Op maandag 15 april 2019 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t op den duur te eentonig en te groot.
Ben er mee gestopt. Weet dat iedereen er lyrisch over is, maar ik kon meer met AC Odysee en Horizon Zero Dawn qua setting. Vond Geralt ook niet de meest gezellige sympathieke held om te spelen
Dat vind ik ook allemaal leukquote:Op maandag 15 april 2019 17:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Paardrijden, thee drinken, shoppen, cursus kleien, huis verven in een kek kleurtje.
Mja, dat had ik met Witcher veel minder dan AC en Horizon.quote:Op maandag 15 april 2019 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind geralt leuk![]()
En ik vind dat heel uitgebreide juist heel erg fijn, ik kan echt uren gewoon een beetje rondlopen.
Ik verwacht t toch echt nietquote:
Mij wel, ik vind t heerlijk. Alleen akelige wat minder omdat je zoveel op t water zit.quote:Op maandag 15 april 2019 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat had ik met Witcher veel minder dan AC en Horizon.
De stetting sprak me gewoon niet zo aan.
Maar dan moet ik weer een nieuw apparaat kopen! Dat wil ik niet!quote:Op maandag 15 april 2019 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verwacht t toch echt niet
PS5 denk ik. Of nooit.
Slaapt heerlijkquote:
Hoe kijk jij het? Ik kan ook niet via HBO kijken want geen Ziggo.quote:Op maandag 15 april 2019 17:43 schreef Halimede het volgende:
Ik zou GoT graag legaal kijken, maar HBO wil mijn monies niet omdat ik geen Ziggo heb.
Kut Ziggo
www11[dot]movieonline[dot]tvquote:Op maandag 15 april 2019 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kijk jij het? Ik kan ook niet via HBO kijken want geen Ziggo.
Kaneel is toch jouw provider?quote:Op maandag 15 april 2019 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
Wij hebben geen provider, dus kan geen dikke mensen meer kijken op tlc.![]()
Straks eens proberen. Thanks. Volgens mij ben ik nu een slechte modquote:
Gewoon zeggen dat je met je Zeeuwse boerenverstand hier niks van snaptequote:Op maandag 15 april 2019 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straks eens proberen. Thanks. Volgens mij ben ik nu een slechte mod.
Ja wel kutstreek is dat. Heel raar dat er gedownload wordt.quote:Op maandag 15 april 2019 17:43 schreef Halimede het volgende:
Ik zou GoT graag legaal kijken, maar HBO wil mijn monies niet omdat ik geen Ziggo heb.
Kut Ziggo
Ik download het. Heb en wil geen kabel en is geen andere manier om het legaal in Nederland te bekijken. Ik haal de kosten van mn VPN er alleen met GoT al uit.quote:Op maandag 15 april 2019 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kijk jij het? Ik kan ook niet via HBO kijken want geen Ziggo.
Elke week een aflevering.quote:Op maandag 15 april 2019 18:12 schreef ArTiC het volgende:
Staat het hele seizoen al op HBO dan of doen ze iedere week een aflevering?
Ik heb ziggo en Vodafone dus kan iedere maand 1 extra pakket kiezen
Dan wacht ik wel tot alles online staatquote:
Wij zijn vanaf nu vriendenquote:Op maandag 15 april 2019 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit zo graag.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Succes.quote:Op maandag 15 april 2019 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot alles online staat
Ik zou haar vermoorden.quote:Op maandag 15 april 2019 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Kutstreek, m'n zus heeft ziggo en Vodafone en heeft HBO. Bij het vorige seizoen mocht ik met Gods gratie haar wachtwoord om te kijken en nu komt ze steeds met smoesjes
Ik vind dat ook wel weer heftig. Je kunt via Veronica nu HBO vier maanden voor de halve prijs afsluiten dus dat leek me iets praktischer.quote:
Bedanktquote:
Oh?quote:Op maandag 15 april 2019 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel weer heftig. Je kunt via Veronica nu HBO vier maanden voor de halve prijs afsluiten dus dat leek me iets praktischer.
Ik moet nog steeds een keer aan die serie beginnenquote:Op maandag 15 april 2019 18:12 schreef Q. het volgende:
Echt overal fokking spoilers.Ik ga wel even slapen tot het donker is en ik fatsoenlijk in het donker GoT kan kijken zoals het hoort.
Nog niet teveel last van gelukkig. Het GoT topic mijd ik wel als de pest momenteelquote:Op maandag 15 april 2019 18:12 schreef Q. het volgende:
Echt overal fokking spoilers.Ik ga wel even slapen tot het donker is en ik fatsoenlijk in het donker GoT kan kijken zoals het hoort.
Je hebt nog 2,5 uu om de eerste 7 seizoenen er doorheen te jagen. Succes!quote:Op maandag 15 april 2019 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer aan die serie beginnen
Ik zal het ff samenvatten: iedereen gaat doodquote:Op maandag 15 april 2019 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer aan die serie beginnen
Ah ja, via ziggo.quote:
Hij is al beschikbaar bij Ziggo, al sinds vanmorgen.quote:Op maandag 15 april 2019 18:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je hebt nog 2,5 uu om de eerste 7 seizoenen er doorheen te jagen. Succes!
SPOILERS!!!!quote:Op maandag 15 april 2019 18:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zal het ff samenvatten: iedereen gaat dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |