Ga ik op je zitten.quote:
Ik kweek speciaal voor die ene week even wat haar.quote:Op maandag 15 april 2019 13:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je leek me nu typisch een kaal type.
Moet je me eerst proberen te vangen met je logge lichaamquote:Op maandag 15 april 2019 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga ik op je zitten.![]()
Met je nietbestaande billen.
Zodat het ook lekker aan de plakstrip van je maandverband blijft plakkenquote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kweek speciaal voor die ene week even wat haar.
Dit ziet er grappig uit in mijn hoofdquote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Moet je me eerst proberen te vangen met je logge lichaam
Makkelijk. Heb een super snelle scootmobilequote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Moet je me eerst proberen te vangen met je logge lichaam
Heb nu een beeld voor me van een soort Onslow op badslippers op een scootmobiel met 4 halve liters in het mandje vooropquote:Op maandag 15 april 2019 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Makkelijk. Heb een super snelle scootmobile
Obelix is alleen super sterk, dus geen goeie vergelijkingquote:Op maandag 15 april 2019 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
Een soort Obelix die achter Sneeuwwitje aan rent.
Onslowquote:Op maandag 15 april 2019 14:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb nu een beeld voor me van een soort Onslow op badslippers op een scootmobiel met 4 halve liters in het mandje voorop
Snorlex danquote:Op maandag 15 april 2019 14:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Obelix is alleen super sterk, dus geen goeie vergelijking
Zo zou het gaan:quote:Op maandag 15 april 2019 14:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Obelix is alleen super sterk, dus geen goeie vergelijking
Sowieso.quote:
Kan hij vast wel één tevoorschijn toveren.quote:Op maandag 15 april 2019 14:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar hij heeft geen baard, dat is dan weer jammer.
quote:Op maandag 15 april 2019 14:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan hij vast wel één tevoorschijn toveren.
Heeft ie vast wel maar niet op zijn gezicht.quote:Op maandag 15 april 2019 14:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar hij heeft geen baard, dat is dan weer jammer.
quote:Op maandag 15 april 2019 15:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heeft ie vast wel maar niet op zijn gezicht.
Zag van de week dat je voorprogramma voor tool zocht. Zie dat ze net bekend hebben gemaakt: fiendquote:Op maandag 15 april 2019 14:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Onslow
Wauw! Dat is Lang geleden
Spuit 11quote:Op maandag 15 april 2019 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zag van de week dat je voorprogramma voor tool zocht. Zie dat ze net bekend hebben gemaakt: fiend
Voor als je het nog niet gevonden had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |